Helló4 Érdeklõdök hogy, hogy lehet alkalmazni a BOTZONE részben a CARRIER részt, hogy lehet ott pontokkal feloldani? Mit kéne megnyomni hozzá? Tudna valaki segiteni? Köszönöm.
Sziasztok! itt is feltenném a kérdésem: érdemes átállni killzone 2 multiról a killzone 3 multira?
Szerintem a kampány az valami überbrutál! Nagyon jó! Valaki elmagyarázná nekem, hogy a multiplayernél az mi, hogy zöld a neve, de mégis ellenség? Ez valami perk? Botzone-ban játszottam egy kicsit és állandóan kinyírtak zöld nevû botok rohadt idegesítõ volt!
Zéró gravitációt crysisból is nyulhatták, ott is volt ilyen, amúgy havernál megnéztem, nem olyan rosz a játék, bár nem kötött le sokáig (Lehet azért mert nem otthon jáchattam vala, a saját kis nyugalmamban...)
Na végig is vittem. Összességében nagyon jó játék volt. Sokkal jobb mint a 2. Változatos, szép és jó volt a játékmenet. A történet megint olyan amilyen és a befejezése kb egy "kész vége a játéknak mindenki levan szarva" típusú. Azért kicsit megerõltethették volna magukat. Ami a legfeltünöbb volt az
a Halo Reachbõl való nyúlás. Jetpack, Zéró Gravitáció pálya, ürhajó vezetése, mintha ezeket már láttam volna valahol:D Amúgy itt a kivitelezés még jobb is lett mint a Reachben szóval nem baj.
Ha a 2 nekem 7 pont, akkor ez a rész 8.5 simán
Összhatásilag rendben van a cucc, de részleteiben (textúrák) hagy kívánnivalót. Recés és lowpoly. Azon a havas pályán 1-2 helyen azt hittem behányok ,amikor megláttam azokat az alacsony felbontású textúrákat. Persze mozgásban ez nem soxor tûnk fel , de ha jobban megnézzük ezeket nem olyan über a szitu. Talán ezért volt jobb a KZ2. Ott legalább legtöbbször sötét volt, és ezek nem voltak annyira feltûnõek. Persze a héjlo-ra még így is köröket ver
Hát pedig így van, 2 egyáltalán nem szép, fõleg a rengeteg hasonló, szürke gyárbelsõ helyszín miatt, amikor színesebbre vált a grafika, egy fokkal elfogadhatóbb a látvány. 3. rész ellenben a demó alapján szép színes, és összehatásában helyenként tényleg elképesztõ látványt nyújt, olyasmi mint az Uncharted 2 FPS-ben. A hóvihar, ahogy kavarja a szél a havat, vagy a hullámzó, partra kicsapó tenger, meg tényleg úgy az egész baromi megkapó látványt nyújt.
valóban nem volt az, pár okos trükk, hogy a hozzánemértõket megzavarják és ennyi. igazából kb olyan szintû olcsó megoldásokkal volt tele mint a bloom effekt. d emég ha a játék jó lett volna. a 3-nak kb a csillagokat le kell hoznia az égrõl és a seggembe tolnia egy zsák kokainnal, ha bármit is szeretne még csinálni ezen a piacon
Szerintem a 3 sokkal szebb lett. A grafika a 2ben se volt csúnya csak a 3hoz képest az nem volt változatos mert 90%-a betonmonstrumok között szürke-fekete épületekben játszódott.