Trailer és megjelenési dátum,és gépigény!! Painkiller Recurring Evil Trailer – release 29th February
Just a few days after the first informations where popping up a trailer has been published, showcasing the new maps Angkor, Highway to hell and Graveyard. The game will be available to purchase on 29th February 2012 for £8.95 at gamersgate and for sure other download portals.
System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Pentium IV 3.2Ghz RAM: 512MB Graphics Card: AMD Radeon/Nvidia GeForce with 256MB RAM, and Shader Model 3.0 HDD: 3GB DirectX: 9.0c Sound Card: Required
Fixes: - Fixed error on Entrance where player was unable to get the card with exactly 180 health - Corrected display info for Rage Slowdown card - Possible fix for game crashing after the Rage Slowdown has been equipped (so far it worked flawlessly) - Fixed Tarot card status (locked or unlocked) that was not displaying properly for the levels (while looking at the Scoreboard from the Map, before entering a level). - Fixed few letter errors - Fixed Magazines map bug when player needed only 1 soul to unlock card - Fixed Ai glitch on Complex of Towers when monsters can run away from player - Moved the "Middle" movie from the Complex Of Towers level (movie was playing during the level), to between Refinery and Complex Of Towers - Player is no longer able to kill the last boss in Demon mode - Heroes has different HUD now. When you play as Daniel, you got original HUD from 2005 Painkiller, when Belial, Overdose one.
New content: - Two new Single player maps (Unholy Stronghold, small Church) - Changed the Map Board style - Changed the Tarot Card Board style - Added two unlockable cards on DLC Maps - A new difficulty has been added: Slumber. A lot more easier than Daydream. Features: ~ The player has 200 starting and base health. ~ Player's health slowly drops back to 200 if it's over 200. ~ Player's health slowly and constantly regenerates back to 200 when the player is not hurt for 5 seconds. ~ The player receives the same damage as in Daydream (1 no matter what). ~ The Black Tarot is not available. ~ Monsters have less health and gibbing is made easier. ~ There are no souls available. ~ The player morphes into Demon at every 50 kills!
A fejlesztõk szerint hamarosan valami "nagy" frissítés érkezik a játékhoz.
végig lehet azt vinni tisztességesen, a kis szobák tényleg izzasztóak, de ha jól mozogsz ott sincs gond, meg jó ha felhalmozol 200+ HP-t mire ezekhez a részekhez érsz.
de a legjobb: sv_everything_1 (minden fegyver+ full lõszer+ max életerõ)
egy kis magánvélemény: ez a játék szerintem már kicsit túl lõtt a célon, mert kódok nélkül végigjátszhatatlan. Volt olyan, hogy bezár egy kis helyiségbe és két helyrõl termelõdnek a repkedõ kiabáló undormányok.
Nekem Win XP SP3 alatt elfut, pedig 6 éves a gép már, ezzel a videókarival megy: MSI ATI Radeon X300 128MB-os videókártyával (RX300HM) Pixel Shader Model 3.0 ide vagy oda . 9.3-as Catalyst van fenn.
Lehet hogy a Win7-edben van a hiba, de lehet hogy a videókari driveredben. Szedd le a DirectX web-es telepítõjét és futtasd, 2010. Júniusi DirectX fent van pedig, és mégis valamit még leszedett és felrakott, csak pár másodpercig tartott. Valami 1.0.29xx.0 vackot szedett le, rakott fel, hogy ez mennyire számított nálam a játék elindításánál, nem tudom
Fixed 3rd level bug in the first room when player can go outside of the map. Fixed 3rd level name. Now It's "Refinery" instead of wrong "Rafinery". Fixed 4th level glitch that when you are in a demon form you can skip some areas by just bypassing the doors. Fixed 4th level random area bypasses found by one of my friends Fixed and tweaked a little AI on 1st map. Fixed the demon bug, that when player turned into demon, and demon ended, player was able to choose the "demon weapon" by pressing 0 (zero). Added the tutorial message about weapons on 1st map.
Its not recommended to use old savegames!
win7 64 bites rendszer Geforce 9600Gt legujabb driver dx fent van
és azt írja nem megfelelõ a driver???????
Ez egy elbaszott szar és még az alap játéktól is elvette a kedvemet pár évre. :/
Ha valaki talál kódokat a gamehez,az leírhatná,gondolok itt az örök életre,mert a pkgod már semmire sem jó!
readmebõl egy kis finomság:
Painkiller Redemption is a fan made production, and game will be updated with new free content like new maps, monsters, weapons. All updates, and all DLC's for Painkiller Redemption will be free.
van vagy 10 fegyver, szaladj körbe és vedd fel az ammot, nagyon zsír darálás ez :D
Hát ez egy rakás A grafika ronda, az egész abból áll h jön 100 ellenség és egy rubikkockával lövöd õket. Hát grat.... köszönöm nekem ebbõl 56 perc is sok. Egyesek a Bulletstormot ehhez hasonlítják... na neee....
Haggyatok már évszámokkal meg grafikával... KELL! :D Aztán, ha ugyanolyan bugos, mint ez elõzõ már a nevérese emlékszem rajongói mod, akkor ugyanolyan lendülettel megy rá az uninstall, közbe majdnem telepítve fel az elsõ részt, várva egy újabb Insomnia végigjátszást szerény személyemtõl. ;)
Csak sajnos ma már nem elég szerintem, annó én is élveztem.. Imádtam PKKEEPBODIES, PKKEEPDECALS csíttel (bár nem nevezném annak) bohóckodni. Kicsit azért több kellene most
Peersze,mivel hogy az engine maradt a régi!De ez engem annyira nem zavar,legyen jól optimizálva és a játékmenet legyen a régi megszokott,ami az egyben is volt!
A JoWooD Productions bejelentette a Painkiller franchise negyedik felvonását, ami a Redemption alcímet viseli.Redemption, azaz megváltás. Erre lenne most szüksége a csõdközeli állapotba került osztrák kiadónak. Az utolsó szalmaszálak egyikébe kapaszkodva dönthetett úgy a vezetõség, hogy megpróbálja még egyszer meglovagolni a szép emlékû Painkiller sikerét. Ez lenne az eredetileg rajongói modként indult Painkiller: Redemption, ami összehozza a Painkiller univerzum két hõsét, Danielt és Belialt, akik azért lépnek szövetségre, hogy véget vessenek a menny és a pokol közötti örök viszálynak. Ennek érdekében hat új pályán lövöldözik keresztül magukat egzotikus fegyverekkel, kíméletlenül végeznek hatezernél is több ellenféllel, miközben új tarot kártyákat húznak elõ az ingujjukból. A JoWooD 7-10 órás játékidõt, szebb, részletgazdagabb látványt és ravaszabb MI-t ígér. Ráadásul ha elég lelket sikerül magunkba szippantanunk, akkor rövid idõre hatalmas démonná tudunk változni. A nagy múltú Painkiller széria következõ epizódja kizárólag letölthetõ formában lesz elérhetõ, és a történet szerint a Pokol seregei épp a Mennyország ellen készülnek összpontosított támadást indítani. Vadonat új fegyverekkel vehetjük fel a harcot Daniel és Belial szerepében a gonosz ellen, és a készítõk ígérete szerint érdemes lesz hallgatni az aláfestõ zenét, hiszen rendesen felturbózzák hangulatunkat. Kíváncsian várjuk, hogy sikerül-e a Painkillerektõl már megszokott "megyek-mészárlok-megyek tovább" hangulatot autentikusan visszaadni. A rajongói modból teljes játékká fejlõdött Painkiller: Redemption február 25-én készül belopni magát a rajongók szívébe. Forrás:Gamestar,hu