Biztos a warezolók miatt lett ez is szar játék! Még letölteni sem fogom.
"szellemi örököshöz"
kétszer s elbaszarintva. szellemi elõd. az örökös ez a játék (mármint a Dungeons, a Keeper az elõd). már ha ragaszkodunk ehhez a kifacsart megfogalmazáshoz.
Pedig hogy vártam vár... Szerintem is unalmas lett. Kiaknázatlan lett a progi, nincs imp sereg akik pikk pakk foglalnak nekem, kiássák a fél pályát, folyamatosan bányásznak, felfedeznek - dolgoznak! :( 4-5 goblinka van mindenre (pálya és Dungeon Lord függõ), arról nem is beszélve hogy a falakat bontva a 'törmeléket' ami tartalmaz pár aranyat vagy hozzám vagy a szívhez szállítják. Namármost mivel labirintust épít az ember, sokszor félpercig rohannak egy egy fal 'termékével', aztán vissza. Náluk nincs szint, régebben egy 10es szintû imp teleportált... Mélységesen sajnálom hogy ilyen lett, számomra nagy bukás mert az elõdje magasra tette a mércét, 10 év alatt nem hogy más lett hanem rosszabb - ráadásul most ez azt is jelenti hogy jó ideig nem készül hasonló program mert valakiknek esetleg tetszik akik nem ismerik az elõdöket - viszont ez nagyon nem az mint aminek lennie kéne... Talán egy nagyon nagy kiegészítõvel lehetne dobni a dolgon, de annak legalább olyan szintûnek kéne lennie mint a C&C Generals - alap + kieg aránya. ( alapjátékban 3 nép. kiegben minden néphez plusz 3 generális - pályák, egységek...) Ez van, várok tovább...
Én igazából arra sem jöttem rá, hogy mit kéne csinálni, harmadik pályáig nyomtam de mindegyik kimerült abban, hogy hõs bejön alagúton végig leveri szörnyeim megszerzi kincs örül dungeon lord leveri hõs
Ha az utóbbi lépés kimarad akkor szépen elsétál a lóvéval a hõs. Ennél komolyabb dolog sehogy nem jött ki a játékból bármit állítottam, nyomkodtam, ez meg tömény unalom és gagyiság.