@3 B0nFire: Lehet hogy most ingyen van, de ha lenne olyan plusz amit megkapnék az adott anyag mellé/azzal együtt, szívesen kifizetném még ha kuporgatnom is kellene rá. Persze DVD-knél (régebbiek esetén) legtöbbször telelökött "Jog lejárat miatt nem kapható" visszautasítást kapok. Továbbá mivel nincs BluRay lejátszóm meg házimozi szettem - nem is tervezek venni soha -, így jó lenne ha az ilyen filmeket neten tudnám megvásárolni (mkv formában; a lemezen kiadott extra tartalmakkal együtt!). Gép úgyis viszi a FullHD-t. Akkor meg minek költsek plusz berendezésre, másolás védett lemezre, meg fullhd tvre?
Ja... zenét eddig sem vettem, ez után sem vennék (ha lenne legális), ugyanis mixeket podcastolok meg live-ot hallgatok. Az meg nekem bõven elég.
Hidd el sokan azért áttérnének a legálisra is ha: -lenne megfelelõ választék (régitõl újig ahol szinte mindent megtalálsz) -Mindezt jó minõségben, megfelelõ leírásokkal borítókkal stb. terjesztenék -Jó minõségben, adott esetben akár több formátumban is adnák. -Tényleg elérhetõ (reális) áron, az adott ország (vagy régió) lakosainak anyagi helyzetét figyelembe véve -másolásvédelem nélkül -egyszerû és népszerû fizetési módszerek integrálásával (bankkártya, paypal, sms, telefonszámla, esetleg még pre-paid módszer is)
terjesztenék.
Pl. ott van az ovi music, ahol a régebbi zenéket 50 meg 70 pennys áron megkaphatod, az egy évesek is 1 font környékén vannak, miközben itt angliában 5,75 font a minimálbér egy órára. Szerintem ez elfogadható. Ezek után már csak arra lenne szükség, hogy ne kiadónként legyen egy bolt, hanem mindegyik egy egységesített felületen árulja a cuccát...
Szerinted a fogyasztó mennyiben érdekelt a jövõben elõreláthatólag fizetõs alternatíva bevezetésében? Most ingyen van neki. Ennél jobb ajánlatot úgysem tud senki kínálni.
Most már arról lenne jó cikkezni, hogy sikerült megoldást találniuk a problémára. Ki tudja hány éve már csak a probléma lehetõséges megoldásairól tárgyalgatnak, meg kalóz-üldöznek.
Valamit most már illene letenni az asztalra, mert amíg kereslet meg van a felhasználók részérõl, addig a kínálat kb a lóf×ssal egyenlõ.
Egyébként, milyen az már, hogy pont a kedves fogyasztó az akit kihagynak a megbeszélésekrõl? Így soha sem lesz a megfelelõ megoldás. Elsõdlegesen egy ilyen megbeszélést kellene tartani, hogy mit akar a fogyasztó és utána tárgyalni a megfelelõ terjesztési lehetõségekrõl.