Heló. Lenne 1 kérdésm! Nemtugyátok hogy miért lép ki a játékból a menübe az egyik pája végén??!! Crakfix-kellene??
Na pontosan ezért nem olvasom el a játékokkal kapcsolatos híreknek a kommentjeit, mert állandóan csak ez a fröcsögés megy. Azt se nagyon értem miért kell állandóan ennek a szánalmas konzol vs pc vitának a csatabárdját elõásni, ez néhány embernél tényleg valami féle perverzió lehet.
*Egyébként meg vazze, a Nielsen SoundScan óta minden egyes lemezeladást nyomon lehet követni a zeneiparban. A PC-s eladásoknál is hasonló módszerrel követik az eladásokat, illetve ott van még a Steam is, és a többi digitális tartalmat forgalmazó cég. Az hogy nem raknak ki hivatalos adatokat az meg nem azt jelenti hogy nem úgy van, elég pontos becsléseket szoktak kirakni ide-oda, és amit én írtam arra pedig csont egyszerûen rátalálsz a Google segítségével.
1. Jah, csak hát a konzolokat nem kell félévente új hardverrel telerakni a fejlesztõk/játékkiadók és a hardveripar világméretû fejõskampánya miatt. 1 felsõ-középkategóriás VGA árából ma majdnem két Igzbogz 360-at veszel. 2. De van, de van! Van nálatok hanyas. Ha 2.5 mila fogyott konzolon, akkor a többi kizárásos alapon PC-n, mivel: 3. Bad Company 2 (arról van szó) nem jelent meg Facebook-ra, bár lehet hogy csak én nem vettem észre :D Aztán lehet hogy mégis. 4. A PC egy platform, míg a "konzol" egyszerre több platformot jelöl, a PS3-tól az Igzbogzon át a PSP-ig. Egy komoly multiplatform címnél a dobozos és a digitális eladásokat számolják, nem a Facebook-os flash szarságokat.
De itt bõven nem arról van szó, hogy nem élnek meg a fejlesztõk a munkájukból a warez miatt, hanem arról, hogy 1-2 cég, illetve azok részvényesei nem 3-, hanem csak 2,5-szörös hasznot szereznek egy-egy projektbõl.
Még csak tanulok, de ha sikerül, játékfejlesztõként szeretnék elhelyezkedni és én úgy vélekedem, hogy ha megveszik annyian, hogy megéljek belõle, akkor leszarom, hogy a többiek megveszik vagy letöltik, csak élvezzék. És ha elég jó a játék, akkor garantáltan megveszik annyian, hogy bõven megtérüljön.
A játékfejlesztésnek egy mûvészeti ágnak kellene lennie, nem a játékosokat lehúzó pénznyomdának, szerintem.
"A konzolok megjelenése elõtt is ugyanekkora volt a warez pécén és senki nem sírt miatta. A ps1-ps2-xbox1 idõszakban is ugyanekkora volt a warez pécén és ugyanúgy kicsit kisebb volt konzolon és mégsem mentek át konzolra a pécés fejlesztõk."
Akkor gondold át mennyi pénzt és hány fejlesztõt kellett akkor belelölni egy projectbe és mennyit most...
"A pc másodrangba kerülését javarészt a kiadók és fejlesztõk növekvõ pénzéhsége és csökkenõ kreativitása/önmegvalósítási vágya/rajongóik iránti csökkenõ szeretete okozza."
Gondolom Te is fizetés nélkül puszta rajongásból dolgozol (már ha dolgozol).
Elárulom, hogy SEMMIT nem veszek meg, aminek nincs értékelhetõ multija.
Te meg vegyél csak meg minden szart, legalább nem mennek csõdbe a szargyárak, és lesz mit warezolnom. Közben meg verheted a segged a földhöz, hogy mennyire jó droid vagy, legyél csak rá büszke!
A pc másodrangba kerülését javarészt a kiadók és fejlesztõk növekvõ pénzéhsége és csökkenõ kreativitása/önmegvalósítási vágya/rajongóik iránti csökkenõ szeretete okozza. A konzolok megjelenése elõtt is ugyanekkora volt a warez pécén és senki nem sírt miatta. A ps1-ps2-xbox1 idõszakban is ugyanekkora volt a warez pécén és ugyanúgy kicsit kisebb volt konzolon és mégsem mentek át konzolra a pécés fejlesztõk. Mostanában hirtelen megnõtt a játékok iránti érdeklõdés és így a piacon elérhetõ bevétel, ezért megjelentek a Bobby Kotickok és Cliffy B-k, akik ebbõl szeretnének minél többet magukhoz irányítani. Ezért a lehetõ legolcsóbban a lehetõ legnagyobb érdeklõdést kiváltó dolgokat akarnak elõállítani, amit konzolon egyszerûbb megvalósítani (mivel arra olcsóbb és gyorsabb a fejlesztés, és a játékosok kevésbé követelik a komplexitást, mint PC-n). Az így keletkezõ szarok hónapokkal késõbb megjelenõ, bugos PC-portjait PERSZE, hogy csak letöltik azok, akik ennél többre vágynak/esetleg már megvan nekik konzolon. A "rendes" PC játékok wareza meg arra vezethetõ vissza, hogy sokaknak túl komolyak, nem bírnak vele játszani, ezért nem merik megvenni. Ezeket konzolon se vennék jobban. Azért pc-n a legnagyobb a warez, mert ezen a legegyszerûbb warezolni. Ha nem lenne pc/egyszerûbb lenne a konzolos warez a pécésnél, ott warezolnának azok, akiket nem érdeklik igazán a játékok. Így meg azok, akik egyébként konzolosok, szintén pc-re töltik le az õket félig érdeklõ játékokat, nem konzolra. A warezolók nagy része akkor se venné meg ezeket, ha nem tudná ingyen megszerezni.
1. Crysis 3 év alatt 3 millió,ez remek,egy jobb konzolos cím ilyen eladást kb fél év/1 év alatt hoz. 2. Nincs hivatalos adat arról hogy 3.5 milla fogyott pc-n a bfbc2-bõl,a 6milláról van adat,kötve hiszem hogy pc-n fogyott volna a legtöbb,mondom az elmúlt pár évben a multiplatform címek közül kb az elsõ ilyen cím lenne.. 3. A konzolos eladásokba beleszámolják a handheld címeket....A pc-s eladásokba pedig a facebook játékok bevételét...Lol...Csak itt éppen a multiplatform címekrõl van szó,amikbõl konzolon mindig több fogy mint pc-n,számtalanszor akár 5-6szor több is. Nem mondom hogy a pc haldoklik,csak azt hogy másodrangú lett,és ezt javarészt a wareznak köszönheti,nem csoda hogy inkább a konzolt célozzák meg a készítõk,ahol szintén van warez,de jóval csekélyebb mértékben.
dronkZero: neked minden szar és mindig megtalálod az okot arra hogy warezolj,a Duke Nukemnél is kifejtetted,"Micsoda újítások multiban,akkor marad a warez"...Szánalmas idióta...
Még 98-ban amikor meglett az elsõ saját számítógépem azt olvastam hogy nem éri már megvenni mert a pc haldoklik.Azóta folyamatosan minden évben ezt olvastam és nézmá a pc még mindig nem halt meg, és nem is fog elõre szólok.Nem kell sajnálni a fejlesztõket sem nagyon megéri nekik pc-re fejleszteni még a warezzal együtt is.Csak hát ha fejlesztenek konzolra is akkor kettõvel több magángépre fog telleni.Ha nem lenne nyereséges pc-re fejleszteni akkor nem is fejlesztene senki.A Deus Ex-rõl meg annyit hogy egy konzolosított szar lesz ez is.
A falatot ne rágjam meg helyetted? Google a spanod. Ha hiszed ha nem, még abból a fos Crysis-ból is több mint 3 millió fogyott 3 év alatt PC-n. Azt meg ugye nem kell mondjam, hogy a konzolos eladásokba beleszámolják a PSP-t, a DS-t meg a többi handheld kvarcjátékot is. Plusz buta, csont egyszerû irányítás, idejétmúlt vizuális megjelenítés a PC-hez képest, de ne is folytassuk, erre van egy dedikált topik, oda már szartak vagy 400000 hozzászólást a témában az évek alatt.
Ja, õt az tölti el elégedettséggel, ha az agyatlan konzumidióták közé tartozhat, akiknek bármilyen szart le lehet tolni a torkán. Ízlések és pofonok, szerintem el lehet ezt neki nézni.
/ millió oké. Hol a hivatalos adat hogy ebbõl 3.5 milla pc? :) Mint mondtam az elmúlt jópár évben kb az ELSÕ ilyen játék lenne...:D Konzolon is warezolnak,de jóval csekélyebb mértékben a pc-hez képest,kár a szócséplésért.
Mostanában erõteljesen javul meglátásom szerint PC-n a vásárlási kedv, konzolon meg kizárólag azért warezolnak kevesebben, mert félnek a büntitõl és/vagy nem tudják hogy kell. Én Wiire eddig 1 játékot vettem (azt is megbántam) és ~ 10-et töltöttem le, PC-re az utóbbi kb 4 évben évi 6-8 játékot veszek és 2-3-at töltök le, abból a letöltöttbõl 1-2-t végig se játszom annyira fosnak bizonyul, viszont ami jó, azt utólag megveszem, eddig 5 játékkal tettem így. Van egy ismerõsöm, aki hatvan valahány warez xbox játékkal rendelkezik, PC-n két játéka van és mindkettõt megvette. Szóval ne általánosítsunk ennyire...
6 millió fogyott eddig összesen, abból 3,5 millió PC-n. Konzolra ugyanúgy warezol mindenki orrba-szájba.