"A Capcom és a Slant Six Games koprodukciójában télen számíthatunk a következõ Resident Evil érkeztére, amiben egy négyfõs kommandót vezetve elsõdleges feladatunk a járvány kitörésének minden bizonyítékát eltüntetni, legyen szó az életükért küzdõ szemtanúkról, vagy zombik tömegérõl. A képletet bonyolítja, hogy felbukkannak az amerikai hadsereg különleges alakulatának tagjai, akik a túlélõk segítségére (pl. Leon S. Kennedy) sietnek. Rajtuk kívül bio-genetikai kísérletek eredményeként született mutáns szörnyetegek is borsot törhetnek majd a négyes orra alá. Néhány nappal ezelõtt még arról szólt a fáma, hogy a Resident Evil: Operation Raccoon City csak konzolokra készül, de ezt ma a Capcom hivatalos bejelentése megfejelte még a PC-vel is."
Mivel többen írtátok, hogy nyissunk újat, és eddig senki nem tette meg, én megtettem.
Teaser alapján egy jobbfajta L4D nek néz ki. Miért jobb? Mert van története.
Ez történetben hol helyezkedik el? Raccoon kapott egy atombombát, gondolom el kellett hogy tûnjön. Amúgy remélem olyan rögzített kamerás lesz és logikai, mint a régiek (1-2-3, remake), bár sajnos kicsi az esélye.
Resi 2-3 idejében. A régi kalandos ,túlélõs stílusra 0% esély van. Olyan mint a L4D, csak tps(ebben már biztos lehet lõni futás közben is :D). Multiplayer központú , pályát,helyszínt választasz,aztán mehet az írtás(ezt csak gondolom). A sztori meg kimerül majd 1-2 mondatban meg jelenetben, hogy azért legyen vmi
Mi leszünk azok a katonák, akik meghalnak a RE2 cutsceneben :D Persze aki tudja mirõl beszélek... nagyon sokan márcsak a 4-5 el játszottak, ami egy rakás kaki.
Jó lenne ha Hunk nagy szerepet kapna és kiderülne róla sokminden.
huu, hát ez akkor csak ilyen hentelõs szar lesz?? De úgy látom legalább lehet végre lõni séta közben is, yeah! :D
Nekem még a 3 is tettszett, a 4-tõl már nekem sem... :/ Nekem tetszeni fog ez a game, akkor is ha hent lesz, L4d-nél pedig többre értékelem mert Resi... :)
Srácok, jó kis móka lesz ez. Jobb lesz, mint az L4D, mert itt van jó történet + helyszín. Jobb lesz, mint a Resi4-5, mivel ez sokkal jobban fog kötõdni sztoriban az eredetihez, már a helyszín miatt is.
Grat a bannernek, rövid tömör, lényegretörõ, nem is kell a reklám a játéknak, csak reméljük hogy a játékot sem cseszik el.
Nagyon örültem hogy a story visszamegy a 2-3 rész közé a környezeten is látszik, már csak ez a töbszemélyes single-tõl parázom.
Akkor vedd alapul a taktikai lövöldéket, gondolom utasíthatod majd a társaidat, és akkor minden zsír lesz. Jó esetben még a taktika is szerepet kap majd a játékban(pl. különbözõ képességû, felszereltségû csapattársak). Én személy szerint örülök, hogy ilyen lesz, mert én már pont a mindent megoldok egyedül játékokat unom... :D Pl. nekem a jericho is nagyon tettszett(pedig nem a legjobban sikerült játékok közé tartozik :D) a csapat miatt...
Én is szeretem az ilyeneket. Ha nincs túl bonyolítva. Pl Dragon Age-t utáltam ezért :D Mass Effect viszont év játéka nálam :D Legyen egy: Stay, Go There, Back to me. Más nem kell :D
De ez Resident Evil a túlélõhorrorok atyja, itt a para a félelem az egyedül a mindenki ellen a lényeg, vagy legyen nem RE és akkor más szemmel nézem én is.
Amúgy nem tudom ki játszott a nullával, de ott lehetett irányítani a társadat... ilyen alap dolog, hogy ide menjen vagy maradjon :D Mindenzt a kontroller egyik d-pad jával, vagy gombájával? Már nem emlékszem, kibaszott régen volt.
Sajnos a pénz túl nagy úr. A minõségi dolgok ideje lejárt. Összevissza alázzák az összes franchise-t. Nem csak játéknál, de filmnél is.
Hát ha ez a jövõ amire gondolok hogy majd lesz akkor egyetértek. Levele, és most nem lehet majd hibáztatni se konzolt se semmit. Csak a pénzéhes geci fejlesztõket.
DMC....Devil May Cry...angol tulajok....R.I.P. meg lehet nézni.
De ez az op racoon city... :) Itt pont ez a lényeg. Mindig is szerettem volna egy resi gamet, ahol spec osztaggal kell végigavelni a játékon... :) Hogy mennyire lesz túlélõ az majd kiderül, nekem már ennyivel elnyerte a tetszésemet.
Ez már csak vélemény, hogy ki mit tart igazi resident evil-nek. Az tény, hogy szempontokat állíthatunk ami alapján mindenki eldönti magának. Nekem onnantól igazi, hogy raccoon city... :) Ezért nem tettszett már a 4 meg az 5 pl., mer nekem az már inkább spinoff... :D
Minden más már csak az árnyéka. Reboot kellene a sorozatra, mármint csak a 3adik rész utántól történetileg. Ja... meg hát a film sorozatra is reboot kéne.
Kuvára elvoltam a 4-5-el megbarátkoztam az új koncepcióval, a 4-et pedig elsõnek mint a véres kardot. De elfogadtam megvettem és már már rongyosra játszottam, de valszeg benne volt az hogy RE ne hagyjam ki....de a 4.5.-et szinte már már a neve miatt vettem meg. (RE5 Spencer kastély a kivétel)
Játékmechanika szempontjából szerintem teljesen rendben van. Igaz a bossfight-ok meglehetõsen ostoba megoldást kaptak(-.-), de a többi része nem volt para szerintem. Persze lehetne jobb is, de én inkább azt mondom, csak rosszabb ne legyen.
Igen a környezet megvan, csakhogy a Resi 5 mechanika egyenes út az ébaszás felé. Mert oké hogy még úgy ahogy hû marad a lövés közben nem mozgok HC, OC érzéshez, de azért ez a párban megyek oszt kigyúrt terminátor vagyok nekem közel nem jött be annyira mint a régi részek.
Még mindig 2x 1000/1000 acsiztam vele, ami elég sok idõt jelent. De még 1x ezt nem biztos hogy ennyire szívessen fogadnám.
A pikk-pakk pályánkénti 2lépést teszek oszt értékelnek téma sem annyira fekszik.
Régi RE-ben benne volt egy végi értékelés oszt jóéccakát. Régi RE2-nék vagy 50x végigküldtem mire összejött egy 01:28 perces idõ az A story-ra. És mekkora élmény volt, teljesíteni. Nagyobb mint most a RE5-nél mindkét platformon az összes acsit megcsinálni.
Jó azért néhány S-es végigjátszás kemény falat volt, de akkor sem ugyanaz.
Szerintem meg igen. Konzolon nem tudnak egyszerre annyit ott ülni, azt így feldarabolták a játékot. DMC nál is nagyon idegesítõ. De most képzeld el, ha mondjuk a CV is ilyen lett volna... hát biztos nem tetszett volna annyira. Ezzel a sok hülye megállással egyrészt easy mód minden, másrészt megölik a hangulatot.
várj ezt most nem vágom. Azért taktikusabb a játékmenet, és nem tudsz fejtvesztve rohanni mert nem tudnak a játékosok annyit a gép elõtt ülni? Most nem nagyon értelek ennél a mondatodnál .:P
Jah értem...hát igen de erre ha nem lenne ellenpélda akkor egyetértenék veled, de most megint a fejlesztõk baromsága a baj.
Silent Hill, Alan Wake... kb amik kapásból horrorok, konzol mégsem 5perc után osztályoznak, szóval nem kategórizálnám a játékosokra a probléma okát.
És jómagamat tekintve is ez a véleményem, ha játszok konzolon akkor sem ezt akarom, és más ismerõstõl sem hallottam még hogy ez defasza mert nincs több idõm rá. Ez inkább csak feltételezésnek jó, sõtt lehet merném állítani hogy játékkal konzolon többet ülnek kanapén a játékosok. De ez is csak tipp. :)
bocs, de láttál már rendõröket/katonákat/kommandosokat filmben, dokumentum filmben?? Nos miközben célra tartanak tudnak lépkedni közben, jééé. Szerintem ez alap. Nagyon béna hogy ha lépni akarok egy jobb lövõ helyzetbe le kell engednem a fegyvert, irto béna, talán a japoknak ez bejön még 2011ben is, de a többségnek biztos nem.
Nem kell aggódni, tuti lehet majd séta,futás közben lõni. Az egyhelyben lövés egy "resi-faktor" ,nem akarták eddig megváltoztatni. Majd most. A 4 játékos coop taktikai (lol) játékban nem hinném, hogy legyökerezve kell lövöldözni
te sem érted. nem az a baj amit írt, csak rossz játékról írta, és nem hc szemmel.
Szóval ez olyan már bocs hogy wattafakk lowszar Total War Shogun mostani részében a térképen sétál 4 nagy bitang szamuráj, holott nemhogy a valóságban nincs ilyen de még a rémálmaimban sem.
Pont errõl beszélek HC resiseknek ez nem fog tetszeni, ez nagyon nagyon az agyatlan akció felé viszi a színvonalat a RE nem ez. vagyis régen nem ez volt.
Egy játéknál ki a pöcsömet izgat hogy a valóságban a kommandósok mit tudnak.
Tudnak harcolni, pisztoly+késsel is, mégis a játékok 90%-ában a késre le kell váltani a pisztolyról, ez kábé ekkora blõdség. :)
A régi gamekben, nem ezt az osztagot irányítottad, hanem más karaktereket, más képességekkel... :) Sztem el kéne fogadni, hogy ez egy spinoff, és ha már katonákat irányítunk akkor azok viselkedjenek úgy mint a katonák. Én is toltam a régiekkel, de nekem nem a helyhez kötött célzás adta a feelinget, hanem körítés(történet, szereplõk, szörnyek, stb...). Egyébként nekem ez a "feature" értelmetlenné is vált az izometrikus kamera eltûnésével. Az pedig, hogy agyatlan akció lesz e a játék az nem ezen fog eldõlni szerintem... :D
Hát eleve milyen osztagról van szó, énsem értem, meg képességekrõl. :)
A nem mozgás nem a béna fejlesztõk végett volt, hanem mert ez egy stílus túlélõhorror, lomha zombikkal, és egy olyan érzés hogy félj nem tudsz egyszerre ölni és elfutni, hanem ugymond kicsit taktikázni kellett.
Nem voltak hadseregek csak egy sima rendõr és egy kislány esetleg akire zombik SEREGE támad rá szûk járatokban, és sokszor a töltények spórolása sem volt elég hogy elkerüld a közelharcokat. Lehetett kombinálgatni külön tolténygyártó gépe volt a játékosnak.
Most meg csak tüvharc lesz valszeg mint a L4D-ben gondolom én.
rossz játékrol mondtam? LOL , hát mirõl mondjam ha nem a resi-rõl? ja, és még jo hogy nem HC szemel nézve mondtam mert nem vagyok az, kb leszarom a HC játékosokat, ha akarja akkor kapcsolja be magának a " csak legyökerezett lábbal lehet lõni, célozni" feature-t. Remélem a következõ részben majd dobokockával kell dobni hogy egyáltalán hányat léphetek elõre vagy éppen jobbra...
sajnálom hogy nem értetted a valóság vs játék összehasonlitásomat... de megprobálom mégegyszer érthetõbben: még életemben nem játszottam olyan játékkal a resi-n kivül ahol nem lehet lépkedni célzás közben!! Remélem kijön majd egy olyan crysis, halo, cod patch ahova beteszik ezt a modot, hogy a HC gamereknek legyen mire vernie.
Bocs, de még az elsõ két részbemn okés is volt, fix kamera volt, meg adott a feelingnek is... bár nem tudom, én biztos nem fostam jobbanm mintha odébb tudtam volna lépni kettõt mikozben célra tartok...ez kábe semmit nem tett hozzá, csak idegesitõ feature volt
Gondolom MGS sorozatról sosem hallottál... a Parasite Eve sorozatot pedig már meg sem merem említeni. Aztán ott van még egy csomó konzolos TPS.
Apropó, ha már itt tartunk. A PE3 részét nagyon nagyon NAGYON elkúrták. Bugyuta, leegyszerûsített... mondjuk nincs is PSPm, de szörnyû, hogy abból is mekkora egy fost csináltak ala RE.
Ennyi?? MGS meg Parasite Eve?? ( ami szintén japo, talán érthetõ ha õk is ezzel a béna taktiváal akartak több feszültséget a játékukban )
Mondjuk MGS4re már sikerült kijavitaniuk ezt a csorbát.. vesztett is a játék a hangulatábol ;) .. a szuper realisztikus játékban a lopakodo katona nem tud oldalra lépni kettõt miközben célra tart.. hát ideje volt javítani...
Jó mindegy, látszik, hogy fingod sincs mirõl beszélsz, nem érted miért kellett bele. Na mindegy, ez van.
Kifejtenéd miért kellett bele? De ha azt fogod mondani hogy azért hogy ezzel is növeljék a feszültséget, akkor ne is mondj semmit :D Nem értem miért kell védeni ezt az elavult célzási rendszert...