Ha megfigyeled, az SPP egy csillaghoz van csatlakoztatva, mint annó a HUB volt a TC-ben. Ez egy érdekes elgondolás, ezek szerint mostantól izzó csillagot kell keresnünk ahhoz, hogy csatlakoztatni tudjuk az SPP-ünkent.
Mondjuk nem tudom milyen anyag bírja ki azt az 5000+ Celsius fokot... Maximum ha valami oltári mágneses tér veszi körül az egészet. A másik, hogy ilyen közel a csillaghoz magából a hõbõl talán egyszerûbben és több energiát lehet nyerni, mint a puszta fénybõl... De hát majd meglátjuk.
De akkor ne is írjunk olyan butaságot, hogy realisztikusabb lett ettõl, mert nagyon nem (tudom hogy nem te írtad).
Attól nem lesz nagyobb a napelem hatásfoka, hogy közelebb épül egy csillaghoz, az a lényeg, hogy árnyék ne vetüljön a napelemekre vagyis hogy ne legyen tárgy a napelem és a csillag között. A valóságban is az a lényeg a napelemek elhelyezésénél, hogy a lehetséges árnyék vetítõ forrásokat minimalizáljuk, egy a napszak során végigfutó villanyoszlop árnyéka akár 20%-al is csökkentheti a napelem cella hatásfokát. Ez a lényeg és nem az hogy a csillag valagába feldugjunk egy SPP-t, ez baromság.
És ha részben hõenergiát is dolgoznak fel? Mondjuk elméletileg akkor sem kéne ilyen közel rakni, de úgy már más. Egyébként ha itt tartunk a robbanásoknak sem kellene hallatszódniuk, meg a lövéseknek sem. De hát ugye kompromisszumot kell kötni a látvány (és hallvány:D) és a tudományosság között, mint a science és fiction között:)
én is láttam azt a videót már nemtom hol amikor asszem boron hajók mennek a víz alatt de akkor miért nem úgy valósították meg? ez csak az alapötlet volt és inkább az ûrben csinálták meg?
Az X2 elsõ vagy második story-line küldetésében kell elhoznod egy Boron tudóst az anyabolygójukról, ott van egy videó a tenger alatt. Még meg is jegyzik mikor a küldetés kapod hogy ez a tudós segített kifejleszteni egy olyan hajtómûvet ami a víz alatt is mûködik.
Mikor hozod vissza a tudost egy TP-vel argon prime felett megtámadnak és a hátsó ágyúval kell megvédened magad, a hülye halvérü végig szid hogy hol tanultál meg repülni, mintha nem jutna l a tudatáig hogy lönek rátok. A vége felé már szivesen kiraktam volna a zsilipen ûrruha nélkül. Ha jól emlékszem ezzel a TP-vel tudtál egy kis potyapénzt szerezni a játék elején azzal hogy mielõtt leszállítod a tudóst, és visszaadod a hajót mindent eladsz róla.
Hogy mik eszébe nem jutnak az embernek ennyi év távlatából!
Nem rossz:D
Boronok jópofák.Kíváncsi leszek az új X re....remélem a hülye karakter animációkat, meg a horrofilmbe illõ avatar képeket megcsinálják normálisan.
Jól láttam a videókon, hogy végre be lehet repülni a bolygók légkörébe?:)
Szerintem nem...melyik videón láttad?
szerintem rosszul láttad. A trade lanes-ek valóban arrafele repülnek, de még nem tudjuk hogyan is mûködnek valójában, tehát egyelõre várunk.
Miért? TC-ben már teljesen korrekt menü volt... Annál nem kell több. Maximum egy kis logikai átrendezés, mert elég sok az almenü. Egyébként rendben volt, sosem volt vele gondom.
Igen grafikus feluet, mint attekinthetobb terkep, hajo felszereles megjelenites allomason, kevesebb almenu. Ugy tunik te szereted keresgelni a szoveges menuket a 132. menu alatt.
Esetleg belekellene esetleg egy parancssori algoritmust is epiteni, mint 1990-es jatekoknal es irkalhatnal bele, hogy cd weapons/railgun , set first modul railgun , set second modul railgun 2 , set 50w shield
Nem tudom, szerintem ez a játék varázsához tartozik, én szeretem így. Egyrészt pár óra alatt csukott szemmel is megtalálsz mindent, másrészt a sûrûn használt dolgokhoz úgyis hotkey-t rendelsz.
Szerintem is teljesen korszerû a menü és pont hogy grafikus a megjelenítése, nincs parancssor, jó lenne felütni a szótárat, hogy mi mit jelent. Totojázó mániákusoknak bõven mûködik a point 'n' click, pro játékosok pillanatok alatt elérnek benne bármit a hotkeyk segítségével.
LAtom nem ertede az ironiat. Igen az a visszafejlodes ha parancssori algoritmus lenne benne, most igy a jatek kezelofelulete nem 1990-nel jat, hanem kb 2003-ban az X2 szintjenel, ahol megragadt.
A lényeg, ez most olyan, ha változtatnak a dolgokon (értsd lebutítják - mert mert a jelen lehetõségek mennyiségét tekintve nem igazán lehet sokkal hülye-kompatibilisebbé tenni a rendszert), akkor te fogsz vele játszani, mi (vagyis az régi X tábor nagy része) meg nem. Azt pedig majd a fejlesztõk eldöntik, mi éri meg nekik jobban, beleszólásunk nincs. Ennyi. Nekem nem kell primitív Freespace/Freelancer az X készítõitõl. Arra ott lesz a szintén hamarosan megjelenõ SOL:Exodus.
Egyébként az eddig kiszivárgott infók alapján nem kell tartani attól, hogy sokat változna a kezelõfelület. Max kapnak ikonokat, hátteret a menüpontok, stb. Személy szerint bízom benne hogy valóban így lesz.
Én azt hallottam, hogy lesz EGY cockpit. Remélem ez nem azt jelenti majd, hogy Darkstar One-osítják a játékot, és csak egyetlen hajóval cirkálhatunk az egész játékban.
Az azért csúnya volna.
Akkor vége is lenne számomra. Meg szerintem mindenkinél. A brutális mennyiségû kis-nagy hajó vitte el mindig a hátán (számomra) a játékot.
A késöbbi részekben sem volt szerintem túl nagy a váltogatás, ha megtaláltad a sok közül a favorit tipusod és modelled, akkor annál maradtál ha csak tehetted. Az hogy nem te választhatod a hajót a storinál még elmegy, de ha kiszabadulsz az univerzumba... :/ Az X-széria mindig is az egyedülállóan sok játszható hajó, és a hatalmas bejárható interaktív világ miatt volt népszerû.(lásd: kereskedelem, különféle elvállalható küldetések, saját birodalom kiépítése). Ha ezt megszüntetnék azzal kivégeznék a saját játékukat.
Nem hogy sûrûn, egyáltalán nem. :-D De ha Darkstar One minta jön, akkor köszönöm, abból nem kérek. Remélem az egyen cockpitot úgy értették, hogy egyféle kezelõfelület lesz.
Ez mondjuk igaz, hogy miután meglett a Hyperion az X3R és X3TC-ben, akkor az idõm 90%-át benne töltöttem felváltva egy Springblossommal, de a maradék 10%-ot meg vagy 30 másféle hajóban váltogatva, különösen hasznos beülni M2/M7-be komolyabb ütközetek idején. Miután elfoglaltam a Skirnirt és elkezdtem hozzá ontani a Shadow rakétákat asszem (2.7 után lehetett) onnantól igaz, hogy a legkomolyabb Xenon flotta is megpurcant 5 perc alatt, de még így is sokat szöszöltem rombolókban és fregattokban. Szal ez nekem nagyon hiányozna, ha ezután nem lehetne.
Nekem inkább a ki-bekapcsolható respawn hiányzik. Hogyan szüntessem meg bármelyik fajt, ha pár szektorral arrébb úgyis megjelenik a semmibõl?
Jaja, meg kéne az aktuális játékbeli állapotokra reagáló AI, és lefixálni a fajok rendelkezésére álló nyersanyaggal. A respawnt meg meg kéne szüntetni, teljesen illúzióromboló. Egy kis stratégiai részt kéne belerakni... annyi jó ötletem lenne.
Azért a soha el nem fogyó ellenfelet én nem nevezném stratégiának. Volt benne taktikai rész, igen, de annak nem sok köze van a stratégiához. (kb. mint az Ig2 és a Nexus közti különbség).
Aztán a bolygókon találahtó építõkapacitást, nyersanyagoakt amik a játékban nem jelennek meg ám a fajhoz szervesen hozzátartoznak azt miként jeleníted meg? :)
az a gond, hogy az X-et nem erre tervezték. Kiírtani egy fajt az egy opció ugyan, de az eredeti történetet követve nem írt ki senki semmit.
Stratégia eddig azért nem volt a játékba, mert a motor nem engedte meg. És akárhogy is nézzük, az X3-ig az X-BtF motorját újítgatták. Külsõleg ugyan megváltozott, ám belül ugyanaz a rozsdás öreg volt.
Semmi gond, akkor oldják meg hogy ne lehessen kiírtani szektorokat. Pl olyan ellentámadás jöjjön, hogy még a gatyám is tele legyen tõle.
A bolygókat meg számításba lehetne venni különféle statisztikákkal, amiket nem kell feltétlenül a játékos tudomására hozni.
Legyen mindegyik bolygónak pl egy védelmi flottája ami ha megjelenik és legyõzzük akkor ne jelenjen meg többet. Jöjjön helyette egy brutális tartalékflotta, ami ha szintén elhullik akkor érvényesüljön a hódítás. De innentõl kezdve az adott fajjal gyakorlatilag háborúban állunk, támadja az utánpótlásvonalakat, erõt gyújt, védtelen célpontokra csap le, próbál borsot törni az orrunk alá és legfõképp próbálja visszaszerezni az elvesztett területeket stb...
No, a HSZ-ed második része azért pont megvan. A repu csökkenésével egyre kevesebbet érhetsz el az adott fajnál. Aztán a már csak a külsõ szektorokban kereskedhetsz, a belsõkbe be sem mehetsz. Elõször csak a reguláris erõk lõnek rád, majd mindenki, aki az adott fajhoz tartozik.
Tomonor: Az eredeti történetben is megjelenik ez, mégha korlátozottan is. Csak a khaakokat, csak az X-Univerzumból, és nem közvetlenül, hanem a storyline alapján automatikusan. Éppen ezért lehetne opcionális. De ez a játék deklaráltan a játékstílus szabadságáról szól. Storyline-on kívül miért ne lehetne bármit játszani, és bármely fajt ellenségnek kikiáltani. Mivel vannak fajspecifikus felszerelések, és tárgyak, ez még negatív is lehet a játékmenetre, amit a játékosnak be kell vállalnia. Azért az érdekes, hogy ha én gyártok/gyártatok hadihajót, ahhoz kell darabonként több rahedli jazura, ha meg egy faj saját magának, akkor nagyjából három másodperc alatt megvan 5 db M2. A respawn kikapcsolása/késleltetése programozástechnikailag sem nagy kunszt, hiszen a kalózbázisokra is mûködik.
Télleg, aki hivatalos fórumon fent van, nem dobja be a kikapcsolható respawn ötletét?
nos, mondjuk megoldhatták volna egy külön gamemode fajtában, hogy ne keljen a küldetések inkompatibilitása miatt aggódni, lekapcsolták volna a fõbb szkripteket és a sztorit, és talán úgy esetleg mûködött volna a dolog. Ám mint mondtam az X sorozatnak eddig nem ez volt a koncepciója.
Miért kellene aggódni? A Storyline-ban nem kapcsolható ki, csak ha azon kívül indítod a gémet. Ott megint nem kell aggódni, ha kinyírtál valakit, és nem tudod valamelyik küldit megcsinálni, magadra vess. A koncepció: Trade FIGHT Build Think Ebbe bõven belefér a Khaakok, a Xenonok, vagy a kalózok kiirtása. És mivel a programozás ugyanaz, akkor már lehet ellenség valamelyik más faj is. Sztem nem kell ehhez túl sok munka, és azt hiszem, nem csak nekem tetszene a custom módban ki-bekapcsolható respawn.
Azért panaszkodni volna okunk, a játékról alig csurran-csöppen valami infó. Néha kiszúrják a szemed egy képpel ami ezerrel több kérdést vett fel mint amennyit megválaszol, konkrétumok meg semmi.
Remélem legalább egy Benchmark-demot kidobnak valamikor a közeljövõben.
Képhez tartozó szöveg:
The module you see is an ore refining module. It receives unrefined ore and processes it into refined metals.
The raw materials for this module (ore rock) can come from different sources and you as a player can play a very active role in this, if you like. But that’s perhaps another story for a later issue of X-Universe News.
The station module you see here is not small. It is exactly 1900m long in fact. But what you see here is still just one small module inside a station complex that can be much much bigger.
X Rebirth will allow you to build many different types of station. Many of them can eventually be expanded to contain an ore refining module. That’s when you will have one (or more) of these production lines visible in your station. The result is that you can see precisely what’s going on inside your mega complex. Is it producing right at this moment? Well you can ask the manager who helps you run the station, or you can just fly past it and see for yourself.
And this is all of course only one example. The whole economy works like this. You can physically see what’s going on and you can interact with these modules. Analyze the production, sabotage your competition or just check what a competing station is really producing.- Toastie
nem létezik hogy ne lehessen venni más jármûveket, ha már irányítani tudjuk õket akkor valszeg átszállni is áttudunk
Irányítás valszeg abba fog kimerülni, hogy birtokoljuk a hajót, tehát utasíthatjuk hogy hova menjen.
Perpillanat én is keresem a hivatalos infót, de már azzal hogy "Egy cockpit lesz a játékban" azzal már ezt a tényt meg is erõsítették, ráadásul mindenki errõl beszél.
ha neked ebbõl az jön le hogy 1 hajót lehet vezetni akkor van még mit javítani a szövegértelmezéseden valszeg nem pazarolják az idõt hogy minden hajónak külön belsõ nézetet csináljanak habár ez eddig egyik rész erõssége sem volt a 3.ban pl cockpit sem volt mégis több hajót lehetett vezetni/birtokolni egyébként meg modderek ezt a "hibát" mindig orvosolják
A Darkstar One szerintem is nagyon gyenge alkotás volt, a zenéje nem volt rossz, bár az X-nek jobb van. Az ilyen egyszerre egy hajós Elite klónok közül sztem a Freelancer volt a legjobb és ahhoz is volt egy tonna mod, de egyikben sem volt az megoldva, hogy egyszerre több hajót irányíts, de legalább át lehetett szállni olyanba amit meg tudtunk venni. Nem örülnék neki, ha visszatérnénk az X-BTF szintjére, ahol ugye volt egy hajónk, az XS, vásárolhattunk kíséretnek meg szállítónak másik hajót, de azokba nem ülhettünk át és az XS moddolása is kimerült a pajzs, fegyverzet, hajtómû, néhány szoftver tuningolásában, de külsõre mindig ugyanúgy nézett ki.
Felkerült az oldalra 3 új kép. Bár nem sok mindent lehet rajtuk látni. :D
Figyi, ha a játék elején több fajta hajóból és/vagy a játék során külsõre és belsõre is 10000 képpen lehet majd módosítani, plussz lehet benne mászkálni, sõt legénysége is lesz, akkor sokkal nagyobb élményt fog nyújtani, legalábbis számomra. Egyszóval egy darab szuperül kidolgozott, kedvünkre módosítható hajó szerintem ezerszer jobb, mint az elõzõ x részek statikus, lakatlan konzervdobozai.