én az utóbbi x darab nfs-et leszaroztam és ez is arcade lesz, de szerintem ez nekem is tetszeni fog, így ezt nem szarozom le. A hp3 pl fos volt tényleg. A shift még tetszett, de gyorsan meguntam , 2t már ki se próbáltam.
Mielõtt szaroztok azért nem ártana tájékozódni, informálódni, mirõl is szól a játék. Azt már meg sem említem, hogy saját kipróbálásig ne formáljatok véleményt róla, mert erre mindenki magasról tesz. :)
hányszor akarják még eljátszani? már a tavalyi is nagyon gáz volt.... ezek leszarják hogy a játékosok mit akarnak? burnoutot????
Talán még az UG2-t is lehet mondani bár ott még tényleg sok volt az egyforma motorhang. De tuti hogy MW óta van minden autónak egyedi motorhangja (1-2 egyformát leszámítva)
sajnos igaza van! :D xD de nagyon remélem, hogy nem GTA 4 replikát kapunka a jövõben.. xD amúgy meg szerintem jó kis játék lesz :).. kifogom próbálni! :D
Hát ha fél évig csinálnák csak akkor kb pár óra játékmenetet kapnánk igen buta grafóval. Gépigény a Battlefield 3 hoz hasonló lesz a közös motor miatt. BF3 nak hamarosan Béta tesztje lesz és várhatóan a hivatalos gépigény is jön nemsokára (ami kint van a gépigény.hu-n az nem valós illetve nem megerõsítette) De a BF3 Alpha nálam elment 1280x720 ba high on 35-38FPS-el. Úgy hogy nem kell félni.
Ja, és ariakus, ha a 40 kocsit bevonszolják egy garázsba egy bazi nagy garázsba, szerintem meg van az egész egy hét alatt (gondolom én), vagy ha nem akkor is kb 1 hónap az egész, egy játékot, meg fél évig csinálnak P
Valakinek esetleg van információja a gépigényrõl? És ha van megosztaná velem?
Azért a Shift - Shift 2-ben már tényleg nagyon profi motorhangok vannak, ott biztos hogy mindegyik autó az eredeti hangján szólal meg. Megnéztem pár autónak a hangját Youtube-n és tényleg annyira egyforma hogy már már tényleg eredeti. Am ezt a mikrofonos motorhang felvételt már asszem a Most Wanted vagy a Carbon óta alkalmazzák. És azóta tényleg mocskosul élethûek a motorhangok...
De ha jól emlékszem még a Most Wantedben is lehetett azonos motorhangokat találni: Pl. a Renault Clio-nak tök ugyanaz volt a hangja mint az Audi TT-nek... Carbonban már nemigen volt ilyen.
A lényeg hogy hangeffektek terén mindig is NFS volt a TOP. Egyik autós játékban sincsenek ilyen jól megcsinálva a motorhangok. A TDU 1-ben még úgy ahogy de a TDU 2 már borzalom lett (egy két autótípust kivéve)...
Az EA mindig is profi volt az ilyen parasztvakító videókkal meg egyéb marketing cucokkal. Elég csak megnézni a Shift 2 elõzetes videóit mikor amerikai versenyzõk beszélnek arról, hogy a játék milyen keci jó lesz meg realisztikus meg tesztelték folyamatosan meg kikérték a versenyzõk véleményét.
Itt amikor a mikrofonakat elhelyezték a kocsikban elgondolkodtam vajon ez mennyire lehet igaz meg ilyesmi. Meg hát lesz kb mennyi is , 40 autó? Nem hiszem el, hogy mindegyiknél megcsinálták volna ezt a hosszadalmas procedúrát. Lehet egy-két kocsinál megcsinálták és utána meg a hangmérnökök rákeverték a többi kocsira a hangot nemtom. Mindegy, lényeg a lényeg, hogy az ilyen típusú videók eléggé megvezetik a népet. Kb. olyan az egész mintha egy új COD játéknél egy amerikai tengerészgyalogos leülne a gép elé játszani és azt mondaná: "Hú geci ez tök olyan mint a valós harctér mingyá beszarok!!!"
Most nem flamelni akartam a játékot, mert kb az Undergound óta rohadt jók a motorhangok minden NFS-ben, de sztem ezek a fajta marketing videók már nevetségesek.
Ahhoz képest, hogy az elején nem jött be a játék eléggé meggyõztek a videók. Nem lesz ez olyan rossz.
Az a pár új jelenet a városban nagyon jól néz ki. Meg a csávó egy laptopon tolja igaz nem ismerem a specifikációkat de a laptopokban a VGA nem szokott erõs lenni (annyira), úgy hogy csak nem lesz nagy gépigénye. Ja most nézem hogy Jack feje átmegy az A oszlopon mikor beszáll a rendõrautóba. Igaz nem mai jelenet de akkor is FAIL.
Két német oldal, az NFS Streetdogs és NFS-Inside.de is megírta a saját kis elõzetesét. Utóbbi még Jason Delongnak is feltett néhány kérdést. Lássuk, mi is derült ki:
Elõbb a Streetdogs preview-ja: még egyenlõre nem tudni, mekkora a pontos játékidõ, elvégre még mindig fejlesztik a Run-t. A karrieren kívül lesz még néhány mód, a következõ trailerben egy eddig nem ismertrõl fogják lerántani a leplet! A jelenlegi, amit videókon, képeken látunk, még nem a végleges grafika! 3D funkció nem lesz a játékban, egy erõsebb PC-n pedig egyértelmûen jobban néz ki, mint a két konzolon. Õk is elmondják, hogy nincs split-screen. Autolog részek: Fotó mód, "Autolog Dashboard" (azaz mûszerfal), Autolog Rewards, na és persze élõ egyenesben látni lehet, melyik haverunk, hol tart a karrierben. Az XP pontok gyûjtésével autókat és Side Eventeket oldunk fel. Õk is megemlítik, hogy 4 nehézségi szint van, a két véglet a "könnyû" és a "lehetetlen". Utóbbin a visszatekerõs funkció ki van kapcsolva. Néhány esetben a vizuális testreszabás is lehetséges lesz, ám nem olyan stílusban, mint pl. az Undergroundban!!! Egyenlõre a DLC-ket még nem tervezték meg, elõbb a játékot akarják befejezni. Jöjjön az NFS-inside.de interjújának lényege: Néhány beállítást lehet az autókon változtatni, ahhoz, hogy a játékos stílusához igazodjanak. Minden autónak más irányítása van, s nem lehet végigmenni csak egy modellel. A BlackBox-ba jónéhány új fejlesztõ érkezett, akik segítették kreativitásukkal a csapatot. A driftelést versenyben állítólag egy korábbi NFS alapján csinálták meg (lehet tippelgetni, melyikrõl van szó).
Az elõbbi Q&A tudósítása (elég nevetséges kérdéseket választott Drew):
Jason elõbb a Buried Alive trailerrõl beszél, az egyik nagy akció rész ez, kicsit kevesebb, mint a féltávnál vagyunk a Run-ban az Independence Pass-on. Kapunk újabb gameplayt a pályáról most, élõben!!! Láthatóan csúszkál a BMW a jégen. Ha sokat késlekedsz, a lavina betemethet és nem sikerül a küldetés. Drew elrontotta, gyönyörûen felborult az autó és ripityára tört! A törésmodell nagyon jó lett! A visszatekerésnek hála Drew a legutolsó checkpointtól folytathatja a játékot. Megpróbálták éreztetni a Run nagyságát a pályák kiválasztásánál. Ez a gameplay egy fokkal jobb volt, mint a sajtótájékoztatón látott. Free roam? Nem, nem lesz. De! Vannak más módok a sztorin kívül és sokkal több pályavariáció is benne van. Több, mint 50, kevesebb, mint 1000 autó lesz a játékban. Természetesen konkrétumot nem mondhatnak. Minden autónak megvan a saját egyénisége, vezethetõsége. SUV-k lesznek, de mi nem vezetjük. Split-screen nem lesz a Run-ban se. A single playerre koncentrálnak, elég sok munkába kerül az osztot képernyõ és úgy gondolják, nem éri meg. Nehéz volt kitalálni a történetet? Annyira nem, a koncepció hamar jött, onnantól viszonylag gördülékenyen mentek a dolgok. A sztorit azért építették köré, hogy értelme is legyen a nagy országot átszelõ versenynek. A törésmodell rendkívül realisztikus, ütközéskor deformálódik az autó, a lavinás pályán hódarabkákon megy át az autó, így azok annyira nem hatnak rá. A Hot Pursuit-hoz képest kissé realisztikusabb az irányítás, ez nem annyira árkád (tényleg csúszott az a BMW). Persze a Run árkád marad, nem annyira komoly, mint pl. a Shift, közelebb van a HP-hoz. Kameranézetek: nincs cockpit kamera (fõleg azért, mert ez nem Shift, ahol a cél az, hogy úgy érezd, a pályán az autóban ülsz), viszont van külsõ, motorháztetõ, illetve lökhárító kamera. Mi volt az inspiráció az autóból kiszállásra? A sztori elmesélése volt a fõ oka elsõsorban. 4 nehézségi szint van: könnyûtõl lehetetlenig. Lehet egyetlen egy autót vezetni végig? Nem lehet egybõl a legjobb autóval indulni, így a különféle pontokon lehet majd változtatni. A 300 km-es útban sok levágás, változatosság is lesz. Milyen hosszú a játék? Nincs konkrét válasz, de elvileg ezúttal rengeteg plusz dolog is lesz a játékban. Mi a kedvenc városod/területed a játékban és miért? Erre nem nagyon tud válaszolni, mert mindet imádja. Változni fog a sebességmérõ grafikája a megjelenésig? Nem. Természetesen a változó idõjárásban más lesz a vezetési élmény is. Lesz multiplayer természetesen. Ezek a kérdések... Sajnos részleteket nem mondhatnak. Miért indul Jack a Run-on? A múltja miatt és állítólag keresztbe tett néhány embernek, ezért is üldözik. Lehet manuálisan változtatni az idõjárást, napszakot? Nem, szkriptelt. Mi az újdonság a játékban? Egyrészt a valódi helyszínek, a hatalmas méret, a QTE részek, meg egy pár dolog még. Hogyan váltod az autóid? Általában a sztori miatt, nem úgy, mint a Hot Pursuitban, hogy csak menübõl kiválasztod és szevasz. Kell az Origin a Run futtatásához? Nem.
Azért ez szép:
Elviszed az autót. Aztán válogathatod a csajokat. Szebbeket.
BF3 is nagyon jól mutat konzolon is már. Várható volt hogy szépítgetik de azért erre nem számítottam hogy ennyire jól fog mutatni. De inkább PC-t mutatnának már.
Ha már valódi helyszíneket akartak, legalább ezt a 300 km-t csinálják meg normálisan. Manapság helyszínre se kell kimenni, Google Street View bárki számára elérhetõ basszus. -,-'
Az biztos hogy nem egy Forza 4 a játék, mer ott a fejlesztõk kimennek terepre jó pár napokig is akár hogy lehetõleg minden ugyan olyan legyen. Itt nem az a cél. Inkább a száguldás meg a történet.
Amúgy most nézegettem Google Earth-öt és eléggé máshogy fest az Independence Pass. Ezt úgy értem, hogy egy darab alagút sincs a teljes hosszán, az út a videónál látotthoz képest sokkalta keskenyebb, továbbá nem ennyire kopár vidék, tele van fával az út mindkét széle is.
2006 ban azért még más volt a technika mint most. Össze sem lehetne hasonlítani a két játékot. De az biztos hogy amit a PS3 mas demóban irányítottak 911 es kocsit elégé far nehéznek tûnt.
Menet közben kevésbé hangulatos mint az összevágott hatásvadász traileren - persze erre lehetett is számítani. Az omlások kissé erõltetettek, már ahol nagyobb darabok nem hullanak az útra, a kisebb darabok szinte csak hangulatfenntartó effektek, minimális gameplay szereppel bírnak, a nagyokat legalább kerülgetni kell. Az alagutas rész tetszett, amikor a közvilágítás kezdett villogni és el is ment, aztán a sötétben fényszórót felolt és csak lámpafény plusz a veszett motorhang...na ez igen! Jelentõsen fokozná összképben az élményt ha lenne legalább egy screen effekt, amely a szélvédõn szétkenõdõ havat éreztet, valamennyi fagyossággal, kicsit jégvirágosítva (amolyan Metro 2033 módra, persze valamivel light-osabban), amikor elõtted szakad le a sok-sok darab. Az irányítás a környezethez képest rettenetes, semmi érzete nincs annak hogy valamennyire is csúszik az út, legalább ívesebb kanyarokat lehetne keresztben bevenni, valamennyi drift technikát belevinni, de semmi, mintha forró aszfalton menne a verseny... A koncepció határozottan fun, az összevágott prezentáció fun, a végeredmény gameplay-ben határozottan lehetne jobban fun... :)