" 4. Ki vár el NFS-tõl realisztikusságot, úgy õszintén? 1995 óta árkád, 16 éve! "
Óriási tévedés, 1994-ben a TNFS-t a Road & Track autós szakújságírókkal karöltve alkották, õk, akik a legtöbb autót már élõben is tesztelték, adták a tapasztalatokat az autók viselkedésérõl a fejlesztõknek, akik a kor lehetõségéhez mérten lemodellezték õket, a TNFS korának egyik legélethûbb autós játéka volt, a játék teljes címe is Road & Track Presents The Need for Speed volt. Még megvan a játékról egy-két korabeli magazin teszt is, bizony épp hogy a realisztikusságot dicsérték benne, szó szerint...
UG-ba asszem kötelezõ volt, mert különben nem engedett bizonyos versenyekre a játék, ha nem volt elég magas "szintû" a verdád. Egyébként lehetne valami köztes megoldás, hogy azok se legyenek meglõve akik nem szeretnek bíbelõdni ilyesmivel, de személy szerint én is szeretem testre szabni amit csak lehet...
"És szerintem az, hogy teleaggatsz egy..." - Ezzel egyet értek, én se nagyon matricázok, kivéve ha egy autóra van valami ötletem (de ritkán szokott lenni). Viszont itt-ott egy-két tuning embléma feltûntetése nem hiszem hogy túl sokat zavar a vizen.
"...spoilerrel és egyéb baromsággal..." - Nanee ! Tudod vannak akik úgy szeretik az autókat ahogy vannak, gyári állapotban, viszont az NFS már vagy egy évtizede a tuningról szól. Viszont azt nem tudom hogy melyik NFS -ben volt kötelezõ külsõleg tuningolni, max olyan volt hogy pontokkal értékelte a verdádat, de nincs jelentõsége.
"...hogy te vagy az nfs védõszentje itt az SG-n..." - Meséld már el, hogy ezen a topikon kívül hány NFS topikban láttál még engem demonstrálni ?
Higgadjunk le picit, ha kérhetem. Fatal, ha nem tetszik az NFS, nem kell bejönni a topikba se; Bronx, másoknak is lehet véleménye és ezt tartsuk tiszteletben. Ismeri mindenki a régi mondást, "ízlések és pofonok".
A GS-es kommentet amúgy én írtam.
De tudjuk, hogy te vagy az nfs védõszentje itt az SG-n, szerencsére másnak nem muszáj, hogy tetsszen.
"elegem volt a tuningolós szarságból." - Kb. annyira lehetett ott tuningolni mint a Shiftben, de szerintem egy versenyzõs játékban alap kell legyen a lehetõség az autó külsõ belsõ fejlesztésére, és hogy saját magad állíthassad be a futómûtõl kezdve a motorig bizonyos dolgokat. A HP, hogyha nem úgy lenne megoldva hogy a rossz és a jó oldalt erõsítheted, roppant unalmas játék lenne, mert tulajdonképpen semmi sincs benne, se story, se egyéb lehetõségek.
Annyira ? Egy rossz kanyarvétel, nagyobb ugrató fék nélkül, de még egy úthiba is elég volt és mentél a levesbe. Nagy kedvenc nekem a Pro Street, az egyetlen úgymond "pályaversenyzõs" játék ahol nem versenypályákon kell menni nagyrészt, hanem tájakon. Nem is értem hogy miért a Shiftet erõltetik, a Pro Streetbõl kellett volna még 1-2 rész a szimulátor fanok megfogásának megpróbálása helyett.
" Ki vár el NFS-tõl realisztikusságot, úgy õszintén? 1995 óta árkád, 16 éve!"
Az árkád meg a sínautó között azért óriási különbség van. Nekem semmi bajom az árkád játékokkal, de a legutóbbi nfsek (shiftet leszámítva, no meg a hp-t ami nem is akart több lenni játéktermi stílusú játéknál) nem árkádak, hanem trágya légpárnásszimulátorok.
És lehet, hogy Ti úgy gondoljátok, sokan szeretnének UG3-at, az téved picit.
Ebben az egyben nem értek egyet a kommentelõvel. Érdemes a Run trailerei alatt olvasgatni a hozzásszólásokat. Kb minden második komment az, hogy UG3-at akarnak az emberek, Jah, és eddik kb 1500-an likeolták a youtuben a legújabb trailert és kb 400-an unlikeolták.
Egy komment G*mestar.huról. Szerintem teljesen igaza van a csávónak:
Na jó, akkor kis magyarázás:
Egyrészt, a "kiszállósdi" nem lesz a játék túlságosan nagy része, kevesebb, mint 5-7%-a a játékidõnek, a legutóbbi nyilatkozatok alapján. Nem is akarják ezzel megváltani a világot, csupán arra van, hogy ne bambán ZS kategóriás színészek játékát nézd, hanem maradjon a játék interaktív a starttól a célig. Az E3-on is csupán azért nyomatták, mert a marketingrõl nem a fejlesztõk, hanem az EA marketingesei döntenek (errõl a Jostiq.com legújabb preview-jában olvashattok).
2. Ez NEM HP, hiába néz ki úgy. Ez egy sivatagi szakasza a játéknak, nevezetesen Death Valley. Az, hogy hasonlít Seacrest County sivatagos helyeire, nem csoda, elvégre a HP világát is az USA tájai ihlették. Ennek ellenére ez még mindig csak egy kis töredéke a játéknak, annak a laza 300 km-nek amit le kell majd vezetni.
3. November a megjelenés. Apró bugok természetesen vannak még júliusban.
4. Ki vár el NFS-tõl realisztikusságot, úgy õszintén? 1995 óta árkád, 16 éve! Néha van egy-egy szimulátorosra hajló rész, de ennyi. Fast and Furious filmekbe miért nem zavar senkit a fizikai törvények meghazudtolása? Vagy épp a CoD-ban vagy bármelyik FPS-ben manapság, hogy beléd lõnek 3 tárat és még lazán élsz, sõt, visszatöltõdik az életed?!
5. A videó PS3-as felvétel, s mint tudjuk, a Frostbite 2 butítva lett a konzolokon picit. PC-n ennél százszor szebb, elég a Shift 2-re ránézni, az is fényévekkel jobb a gépeken.
6. UG3 nem lesz (komolyan). Kiment a divatból a csili-vili tuning és matricázgatás, akinek meg nagyon mûvészi hajlamai vannak, kiélheti a World-ben, ami pont ma 1 éves és ünneplés van egész héten (errõl is lehetne egy hír sztem a GS-en). És lehet, hogy Ti úgy gondoljátok, sokan szeretnének UG3-at, az téved picit. Lehet, hogy itthon igen, de a tengerentúlon már tényleg nincs divatja. Inkább az egyszerû, leülök, versenyzek, szórakozok dolgot szereti a nép. Nyilván van egy réteg, aki UG3-at akar, de úgy tûnik nincsenek elegen.
olyan mintha a bc2 atacama desert pályához lenne valami mód :D
Ez egy HP lesz Frostbite 2vel? Mert eddig úgy tûnik, de most nem is értem itt a shift 2 oké jólett, aztán van a HP ami elmegy de most ez minek jön? eddig azt vágtam le hogy ez tökre HP, miben fog különbözni?
És ki a franc foglalkozik ezzel 2-300 nál ? Hagyjukmár az idióta szõrszálhasogatást. A szél arrébb fújta a lángokat, nagy dolog ??
Egy NFS-tõl, fõleg egy BlackBox fejlesztéstõl, szerintem már nem kell mást várni. Videóról meg továbbra sem lehet megállapítani az irányítást, bármennyire is szuperman szemed van.
Látom újabb "remek" rész lesz "remek" irányítással. 300-al túléleskanyarbapadlógáz, ez a menõ.
Nem lesz tuning, Szabi pedig inkább arra próbálja felhívni a figyelmet, hogy a nitró tüze a kipufogótól távolabb lövell, ami nyilván az alpha verziónak köszönhetõ. HP-ban is láttunk ilyet, de azt is javították. Ilyen apróságokon nem kell kiakadni. TDU2 is bughalmaz. :D
Vannak jól hangzó részletek, reméljük legalább olyan hangulatos lesz menet közben is, mint elolvasva. :) "Lesznek [...] túlélésre menõ hajszák (például egy lavina elõl!)" - Wait...what? Pár éve azt mondta volna nekem valaki, hogy az NFS-ben helikopterek fogják mögöttem gépfegyverrel szaggatni az aszfaltot, meg lavinák elõl fogok menekülni benne, jót nevettem volna milyen fantáziadús egy gyerek, sok volt az action movie... :D
Maga a motor ott is sokra lenne képes, csak szörnyen le van butítva a 12 éves vásárlók számára. :D Ugyanakkor a Frostbite 2 nem tudom mennyire tud autóversenyt szimulálni. Fizikában nyilván jó cucc, de az még csak a munka egyik része egy autóversenynél.
Vagy csak megint hazudoznak mint a shift 2nél,ott is eljátszották ezt a simes dolgot.
"A motor maga képes olyan szimulációra, mint amilyet a hardcore szimek is nyújtanak."
Gondolom azért a játékba nem kerül bele,de hátha modderek megcsinálják,érdekes lenne egy sim need for speed.
Nem offense, de:
Attól hogy neked hipergigamegaszuper géped van még nem biztos hogy mindenkinek az van. Így legalább nem fog nálad sem szaggatni Utána meg azért lenne a rinya hogy "hejj de szarul optimalizált szutyok ez..." És gondolom ha a fejlesztõk nem is, idõvel modderek biztos hogy fognak HD Texture modot meg anyámkínja effekteket beletenni a játékba ahogy az Undercoverrel is tették. Mellesleg ennyire szõrszálhasogatónak nem kell lenni, hogy mindenben csak a hibát kell megtalálni. Örülni kell annak ami van azt kész. Majd gondolom úgyis jópáran szóvá fogják tenni EA fórumokon ezeket az "apróságokat" és vagy tesznek érte valamit vagy meghagyják a moddereknek.
Tényleg sry hogy kicsit oltás szaga van a hsznek de már uncsi kicsit hogy akárhová bemegy az ember mindenhol van 1-2 olyan ember akinek semmi nem tetszik...
Én jobban bízok a saját fejemben. De ha már mesterséges inteligencia, a vasam dumálhatna is majd, a fekete Shelbyhez mindenképp jól fog állni, de a váltást hagy oldjam meg én..
Példa: A "Shifting AI" az automata váltó új változata. Ahelyett, hogy elõre megadott értékeken kapcsolna a gép, a mesterséges intelligencia fogja nekünk kitalálni, hogyan kell váltani az adott helyzetben. Például, ha egy kanyarba érsz, mondjuk 4. sebességben, az AI tudni fogja, hogy a tökéletes kigyorsításhoz kettesbe kell tenni a verdát. Lesz off-road is! Jégen és földúton is fogunk autózni.
A Shift 2-ben is poén volt vele tolni, ahogy padlózva csúszkáltam át vele a kanyarokon mert hangja az volt neki nagyon, sebessége annál kevesebb. :D
Lehet egy gyufásdoboz külsõre a mai M3-akhoz képest, de ez valahogy mégsem annyira steril mint a jelenlegiek, ha gyengébb is, lehet élvezhetõbb. Fõleg mivel még abból a korból van, amikor a BMW nagyon ráfeküdt a vezetési élményre. :)