Na srácok, ki lehet szállni, futni, stb. A fizika elég furcsa, a graf állejtõs, de ez nem fog futni a gépemen úgy érzem. Nem tudom, valahogy nem nyûgözött le.
Ez 1 shit.
Az a kiszállásos dolog csak interaktív átvezetõ volt nem?
Végre, végig tudtam nézni, nos, az Undercover-nél biztos sikeresebb lesz, akcióban nincs hiány, van egy olyan érzésem, hogy ez az akciófilm-szerû, karakterrel mászkálós NFS elindít egy új ágat az NFS-ek közt. Mondjuk nekem annyira ez nem jön be.
Az irányításra azért az Undercover-nél jobbnak tûnik valamivel, nem lehet olyan eszetlenül bevenni a kanyarokat, legalábbis ahogy elsõre láttam.
Helikopterrõl lövik a kocsit, de annak semmi baja Ezen jót nevettem. Grafika meg valami undormány. Azthittem hogy az undercovernél rosszabb már nem lehet. Tévedtem.
okádék a grafika tényleg, semmivel se jobb mint az undercoveré.ráadásul ez a karakterrel mászkálós faszság egy nfs-ben, baszki, ez szerintem is kuka, én versenyezni akarok, nem filmet nézni meg karakterrel futkosni, arra ha valaki késztetést érez, menjen simsezni....
Na igen. Minden autó felrobbant, de amivel mentünk annak csak a szélvédõje repedt meg. A másik meg, hogy oda írták az elején: Frostbite 2 engine, de a grafika eléggé gyenge... Nálam az évek alatt oda jutott az NFS név: SZAR
Hot Pursuit jobban nézett ki tavaly, ez már az elõzetes promó képen is látszott, mondtam én, hogy a grafika több éves szint sok helyen.
Nekem viszont nagyon nem tetszik ez a rendõrrel bunyózós, mászkálós, futkosós dolog, ezzel azért most túlmentek az NFS határain, a folytatásban mi lesz? Már fegyverünk is lesz, és tûzharcba is keveredünk, és fegyverrel a kezünkben írtjuk az ellent?!?
Egyedüli pozitívum, ami tetszik, az az Undercover-hez képest valamivel javított fizika.
Hjah, arról a Crysis 2 intrója jutott az eszembe, ott is valami ilyesmi volt, hát ha még lõni is lehetne benne egy fegyverrel, lehetne Need For Speed Crysis a játék címe
De tényleg tök vicces, ha bunyózunk is majd, lõni nem fogunk majd a játékmenet során?
HP2 már volt 2002-ben (NFS III Hot Pursuit (1998), NFS Hot Pursuit 2 (2002), NFS Hot Pursuit(2010) ), legyen inkább High Stakes 2, a Criterion legalább tudja hogyan kell visszhozni az elsõ 5 rész hangulatát.
Hát gyerekek, abból amit eddig láttam az jön le hogy ez a játék tetszik, de várjuk ki még a kezünkben lesz az irányítás. Én nagy GTA fan vagyok, ezért remélem hogy nem csak a bejátszásban volt a kiszállósdi, ha lesz benne fegyver is akkor puszi a doboznak. xD
Most már tényleg meg kéne csinálni a NFS: Shift után az NFS: SHIT-et is!!
Need for Speedbõl sosem lesz GTA-koppintás, sandbox styl. ezt már jobb ha el is könyvelitek elõre.
Ja az irányítás ! Abból amit láttam nekem az jön le hogy a sínek itt már annyira nincsenek jól rögzítve. :)
Azt hittem nfs után nem lesz gagyibb game, de befutott a transformers. :)
Így van, és a látványvilág, a grafika is jobban bejön. Meg tetszenek a QTE-s átvezetõk, legalább nemcsak az autónk lesz a fõszerepben, törödünk a karakterrel is.
Hát a grafikával sincs semmi bajom nekem se, ha meg olyan grafika lenne amitõl mindenkinek kifolyik a szeme, menne a rinyálás hogy jááj de hát az én gépemen mér nem megy, és a hozzá hasonlók.
Szerintem sincs gond vele, csak az, hogy nem fogja bírni a laptopom. xD
Egyébként még várok a véleményformálással, egyenlõre valamiért nem az igazi.
Csak legyen benne Lamborghini Aventador, és akkor legalább lesz valami ürügyem kitolni, ha már megveszem.
Autólistát nem akarnak nyilvánosságra hozni? Vagy a mostanság szokásos bevett módszer szerint az utolsó pillanatig mutatnak meg egy-egy verdát folyamatosan?
Nem az igazi, és tudod miért nem igazi ? Mert mindenki a kezdeti nfs -eket várja vissza, de a következõ HP majd 2020 -ban lesz csak szólok elõre. Adni kell esélyt az új dolgoknak is, Undercover és a Worldtõl hánynom kell de eddig ez a játék bejön.
Ez meg mi? Menekülés háztetõkön? QTE? Bunyó? kocsilopás?
LOOOOOOL
Az már kiderült hogy egy normális, élvezhetõ autós játékot képtelenek összehozni. Erre kapunk egy nemistudom mit.
Kész kabaré és a következõben már zombik is lesznek? Vagy esetleg ott már repülõket is vezethetünk?
Szerencsére a Criterion Games és a Slightly Mad Studios kirángatták az NFS sorozatot abból a pöcegödörbõl, ahová az EA Black Box beletaszította jó pár évvel az EA Canada gyöngyszemei után, ami rossz hírnév terjeng az NFS-rõl, az miattuk terjeng, egy ideig hoztak egyfajta minõséget, de 2006 és 2010 közt katasztrófa amit mûveltek, ez meglátszik az eladások évrõl-évreni katasztrófális csökkenésében is, meg az NFS fórumokon olvasott hozzáállásokból is. Vannak vélemények, melyek szerint az EA üzletpolitikájának nyomására mivel minden évben ki kellett hozniuk egy új részt, keményen rányomta a bélyegét a minõségre, kérdés, hogy az egy évnél több fejlesztési idõ most elég lett e valamire, de a World a tökéletes példája, hogy nekik az sem elég, nem idõ függõ, én nem is értem, hogy az EA Canada, melynek csak egy kis része az EA Black Box, és töredék annyi alkalmazottat foglalkoztat, miért nem frissíti fel házon belül a fejlesztõket is, csoportosítják át a munkaerõt, mert eléggé látszik a fõbb játékelemeken, hogy még mindig ugyanazok ülnek a fejlesztõi székekben, akik évek óta, nem is csoda, hogy a legtöbb NFS rajongó már iszonyat bizalmatlan -és nem is alaptalanul-, amikor velük kapcsolatban felmerül egy-egy újabb rész.
Elnézve az E3-as Gameplay videókat, a BlackBox fejlesztõcsapat ismét mindent elkövet, hogy egy Need for Speed névhez közel sem méltó játékot adjanak ki... Vicc kategória... Majd jövõre talán a Criterion összehoz valami NFS-hez közelálló játékot! A BlackBox idén is bebizonyítja, hogy nem tudnak NFS játékot készíteni...
Egy interjú. Lényeg: Az elsõ kérdésben rögtön arról faggatják Jasont, miért döntöttek úgy, hogy ezúttal kiszállhatunk az autóból és egy külön karaktert dolgoztak ki. A producer szerint az Undercover-ben is látott "te vagy a karakter" dolog miatt kevésbé lehetett a sztorival azonosulni, beleélni magunkat, egyszerûen nem hiszed el magadról, hogy te vagy az a versenyzõ. Így pedig adott a szituáció és a karakter is, akivel könnyen szimpatizálhatsz, ha megismered. Arra �akérdésre, hogy csak QTE (Quick Time Events, amikor megfelelõ gombokat kell lenyomni az átvezetõ jelenetekben egy bizonyos pillanatban) keretén belül leszünk az autón kívül, vagy irányíthatjuk a karaktert is, mint pl. egy GTA-ban, Steve Anthony úgy válaszol, hogy végülis igen, ám ez a QTE más lesz, mint a többi, egyedibb. A faggatásra, hogy mégis miben különbözik a többi QTE-tõl nem kapunk egyenes választ. A fõ cél az volt, hogy ne csak "nézd" az átvezetõket, de Te magad játszd ki. Természetesen van olyan kérdés is, aminél megkérdezik, elgondolkodtak-e a GTA szerû közvetlen karakterirányításon. Steve igennel felel, s kifejti, hogy azért még mindig egy NFS-rõl van szó, amitõl az emberek inkább autóvezetést várnak el a játékidõ nagy részében. Szerinte még nem tart ott a Need for Speed, hogy a játékmenet felét lábakon töltsük. Állítólag elég sokat kellett dolgozni a Frostbite motorral, hogy a The Run-hoz igazítsák. A sztoriról még nem mondhatnak részleteket. Nyáron várhatóak apró infók, de a teljes sztorit csak játékkal fogod megismerni. Mindenesetre elég hajmeresztõ, hogy másfél hónappal ezelõtt készült el a végleges forgatókönyv. Az Uncharted 2-t, GTA-t, God of War-t tanulmányozták játékmeneti tippek érdekében. Az Undercover-t még õk sem tartják jó játéknak, és pont emiatt idén a minõségre fektették a hangsúlyt. Már január óta készülnek az E3-ra és szeretnék elvinni a legjobb autós játéknak és a legjobb játéknak járó díjakat. Több motor is szóba került a játék fejlesztése elõtt, végül mégis a Frostbite lett a gyõztes, mert képes megvalósítani mindazt, amit kitûztek a fejlesztõk maguk elé. Arra a kérdésre, hogy õsszel a nagy nevek mellett miért az NFS-t választanák a vásárlók, úgy válaszolnak, hogy az NFS lépett a legnagyobbat elõre a saját univerzumában.
Jöhetnének azok is de én leginkább egy Underground 3-ra vágyok nagyon sok kocsival (nem csak szuperjárgányok hanem sima mezei utcai kocsik mint pl egy 96-os Honda Civic vagy egy Toyota Carina), plusz még rengeteg tuning lehetõséggel.
már unjuk a tuningot, pláne azt a streettunyingot ami abban volt. csilli villi 24" króm spinner felni, villogó neon kinnt bennt alul felül, 3 tonnányi audiórendszer, biturbó kompresszorral, 10 liter nitro, kályhacsõ kipuffok, és még 3 tonna mûanyag body kit :D jah és ez csak egy sima 206-os volt :D
lejárt lemez hál istennek már élõben sem látni ilyen retteneteket :)
Hihetetlen, újra és újra ugyanazok a demó marketing szövegek hangzanak el az EA Black Box-tól.
Anno a részvényesek elõtt nem gyõzték hangsúlyozni, hogy mennyire nem voltak megelégedve még õk maguk sem a Pro Street siralmas teljesítményével, és hogy majd az Undercover-ben mennyire másképp lesz, mert hogy most kétszer annyi idõt fektettek bele két csapattal párhuzamosan. Ehhez képest abból még annyit se adtak el, és még rosszabbra sikerült az elõdjénél.
Most itt példálóznak az Undercover-el, hogy mennyire nem tetszik nekik az sem, hogy majd most minden más lesz...mondhatnak bármit, szerintem már senki nem a demózott marketing dumájuk miatt fogja megvenni a játékot.
Sztem rengetegen nem unják még. Én ezeket a szuperjárgányokat unom (Pagani Zonda, Aston Martin stb.) és inkább rendes utcai autókat látnék szívesen. Tuningolni lehet igényesen is és nem kell egy autónak úgy kinéznie akkor mint egy fröccsöntött mûanyag szarnak. Nálam a mai autós játékoknál elég nagy probléma , hogy van kb egy 20-30 db-os keménymag az autókból amik mindenhol ott vannak és már nagyon unalmas újra meg újra viszont látni õket. Jó lenne ha elõvennének egy csomó kocsit a 80-as és 90-es évekbõl (az új NFS Shift 2-ben szerepelt is egy régebbi merci és egy bmw) és azokat lehetne vezetni az új és trendi szuperjárgányok helyett.
a frostbite motor lehet fasza egy battlefieldnél a emberek kidolgozottsága meg a harcok miatt, de látszik ennek az nfs-nek a grafikáján, hogy a kocsik hót gázul néznek ki evvel a frostbite motorral most komolyan, egy autós játékban inkább a karakterek arcának-mozgásának kidolgozottsága, a robbanások, és a repülõrõl zúduló golyózápor a fontos, nem a kocsik????
A Guardian angol lap már írt egy previewt. Nagyon hosszú, a lényeg: Már a bevezetõben úgy jellemzi az író a játékot, hogy "Uncharted négy keréken". A sztoriról õk se tudnak többet: a fõszereplõ Jack, egy tehetséges sofõr, aki részt vesz egy San Fransisco-ból New York-ba tartó versenyen, miközben üldözi õt a rendõrség és valószínûleg valamilyen bûnszövetkezet is. A karakter maga úgy tûnik nem túl patyolattiszta múlttal rendelkezik. Alex Grimble-t (aki a Codemasterstõl igazolt át az EA-hez) kérdezték a Frostbite motorrol, a fejlesztõ pedig elmondta, a dolog azért különleges, mert könnyedén lehet vele fejleszteni, nem telik napokba egy új pálya elkészítése. Ezúttal a fejlesztõk, mûvészek, gyakorlatilag mindenki közösen dolgozik a játékon, az eddigi címeknél általában külön dolgoztak, egymás munkáját alig látva és ismerve. Jason Delong kiemeli a Frostbite-nak köszönhetõ környezeti rombolási lehetõségeket, annyi akció van a Run-ban, mint még egyik NFS-ben se. Másodsorban pedig a karakterek "színészete" is különleges a Frostbite 2-vel. Ezúttal a történet mesélése is interaktív, ahelyett, hogy végigülnéd az átvezetõket, játszanod kell. Az írás alapján azzal a demoval játszott a szerzõ, amit tegnap láttunk. A QTE-k során nem mindig vagy sikerül, vagy nem alapján mennek a dolgok. Több végkimenetel is lehetséges néhány esetben. Az irányítást a BlackBox bevallása szerint "a Hot Pursuit és Shift közé" tervezték. Nem akarják, hogy a szim fanok 10 perc után kikapcsolják, de fontos, hogy a mezei játékosok is jól szórakozzanak. Az ellenfelek valószínûleg fontos karakterek lesznek, nem csak AI pilóták. A fõ karrieren kívül lesz még több mód is, multiplayer is kerül a játékba, viszont co-op (azaz amikor valakivel együtt játszol karriert) nem kerül bele. Több, mint 300 km-nyi út van a játékban, tehát a 3000 km kb. 10%-a. Az író szerint lesznek károgók, de szerinte nagyon ígéretes a The Run.
Hot Pursuit-ból 2perc után léptem ki, nem volt se belsõnézet, se manuális váltó, de még a kormányt is elég furán kezelte... félek ez itt is így lesz..
Tegnapi élõ chat összefoglalva: Vannak más emberek, frakciók, akik meg akarnak állítani? Elég kevés van: lesznek rendõrök (minden városban a sajátjuk), illetve a bûnszervezet, akik Chicago-ban utolérik Jack-et.
Milyen hosszú a karrier? A „Run” megközelítés meglehetõsen hosszú, plusz lesznek challenge-ek és egyéb nyalánkságok, melyeket karriered során oldasz fel!
Lesz Wii változat? Lesz, csak apró változásokat kellett tenni ahhoz, hogy a megfelelõ élményt nyújtsa. Eenkívül mobilra is készül.
Csak Chicago-ban találkozhatunk helikopterrel? Nem, lesz még több helyen is. Konkrétum nincs.
Mekkora terület van a játékban a The Run útvonalából? Nyilván nem az egész. Nemzeti parkok és a régiók kiemelt területei, városait találni a játékban. Számokban beszélve több, mint 300 km.
Miért választottátok a Frostbite motort? Az Underground óta dolgozott Justin NFS-eken és saját bevallása szerint sokkal könnyebb a dizájnereknek új dolgokat csinálni, vagy a meglévõket módosítani. Idõtakarékos és egyszerû is.
A kamera statikus, vagy lehet változtatni a nézetet? Lesznek kameranézetek (lökhárító, motorháztetõ és külsõ nézet- belsõrõl egy szót se hallunk). Próbálták úgy megcsinálni ezeket, hogy érezd az autó mozgásukat mindben. A külsõ nézetben pedig sokkal „mozisabb” lesz az élmény.
Tudsz több autót választani? A kezdéskor kiválaszthatod elsõ autód, aztán a karrier elõre haladtával feloldasz különféle újabb járgányokat, de olyan is van, hogy a sztori miatt ülsz át valami másba (mint pl. a demoban is, amikor elkötöd a rendõrautót). Különbözõ pontokon lehet autót cserélni.
Sok autó lesz? Igen, persze. A legjobb, legikonikusabb autók kerülnek a játékba. Pontos számokat és további konkrétumokat nem mondhat.
Milyen az irányítás? Elég sokáig dolgoztak vele, a Codemasters-tõl átcsalogatott Alex Grimble próbálta úgy belõni, hogy elérhetõ legyen a hétköznapi játékosoknak, de azért ne legyen röhejesen egyszerû, lesz benne kihívás. Néhányan az elsõ kanyarokban még szenvedhetnek, de aztán szépen lassan megszokják és érzik jobban az autót. Nehezebbnek érezni õket, lehet velük driftelni, ha ügyes vagy.
Lesz környezeti rombolás a játékban? Igen, a Frostbite motornak hála lehetségessé vált. Óvatosnak kellett lenniük, nehogy véletlen túlságosan törhetõre csinálják. Pl. nem lesz falakon átszáguldás.
Lesznek elõrendelési akciók? Természetesen, egyenlõre még tervezés fázisban van és igyekeznek olyat kitalálni ajándéknak, ami miatt tényleg megéri.
Mi volt az inspiráció? Sok helyrõl, sok formában. Néztek filmeket (pl. Ágyúgolyófutam), egyéb játékokra pillantottak rá. Aztán amikor a Frostbite elõkerült, készítettek egy autómodellt, helikopter pedig már alapból érkezett a csomaggal. Kivitték a pályára, az egyik fejlesztõ az autót, másik a helikoptert vezetette, utóbbi egyszer csak lõni kezdett az autósra. Rájöttek, hogy ez egészen nagy élmény és a motor potenciálja hatalmas. Épp ezért többet csináltak az egészbõl, mint egyszerû verseny az USA-n keresztül.
Van nappal és éjjel is verseny? Természetesen, ráadásul még idõjárás is!
Lesznek hatalmas rendõrös üldözések rengeteg rendõrautóval? Igen is, meg nem is. Nem úgy, mint a Most Wanted-ben és Carbon-ban (ott a free roam miatt kellett annyi). Kevesebb vannak, de sokkal veszélyesebbek (gondoljatok a Hot Pursuit-ra).
Mióta tart a fejlesztés? Nagyjából 3 éve. Már elõtte is dolgoztak egy évet egy NFS-en, amit aztán elvetettek (ehelyett jött a Hot Pursuit és a Criterion).
Van kapcsolat az Underground vagy Most Wanted-el? Nincs kapcsolat a korábbi részekkel, változtatni, elõre lépni akartak, kicsit komolyabbá tenni, nagyobbá.
Milyen a törésmodell? Ha megnézed a videót, elég rendesen le lehet amortizálni. Körülbelül Hot Pursuit szintet lehet elérni.
Mennyi idõt töltünk az autón kívül és mekkora hatalmunk van a karakter felett? Kevesebb, mint 10%, de nincs nagy szabadon kószálás.
Hány ellenfél lesz egy általában szakaszon? Néhány helyen 8-at, néhány helyen 4-et. Például autópályán többet, szûk kanyonokban már kevesebbet és vérre menõ küzdelem lesz. Persze lesznek visszavetõ tényezõk, elég csak a Chicago demora ránézni.
Mi volt a legnagyobb kihívás a fejlesztésben a korábbi részekhez képest? Az autók kidolgozása. Több tucat módosítást hajtották végre az autókon. Másrészt mivel eddig csak autókkal foglalkoztak, így kihívás volt új stílusba is belekóstolni.
Lesz multiplayer, illetve milyenre kell számítani? Nem mondhattak semmi konkrétumot.
Vannak csak szinkornizált jelenetek, tehát karakterinterakciók? Nem mondanak konkrétumot a sztoriról és a többi karakterrõl, meg akarják lepni végre az embereket. Igyekeznek az érzelmeket kiemelni a játék során.
Interjúk:
Hosszabb gameplay:
"Lesznek kameranézetek (lökhárító, motorháztetõ és külsõ nézet- belsõrõl egy szót se hallunk)"
Vérárkád nem fontos a belsõnézet, HPban sincs de onnan sem hiányzik.
"amikor a Frostbite elõkerült, készítettek egy autómodellt, helikopter pedig már alapból érkezett a csomaggal. Kivitték a pályára, az egyik fejlesztõ az autót, másik a helikoptert vezetette, utóbbi egyszer csak lõni kezdett az autósra. Rájöttek, hogy ez egészen nagy élmény és a motor potenciálja hatalmas."
Tehát elkezdtek Battlefield BC2-zni, remélem a véglegesben is vezethetem a helikoptert :'DDD
A bevezetõben kifejti az író az aggodalmát, hogy egy versenyjátékban a sztori nem mindig jól sül el, s kétszeri játék után is picit szkeptikus a Run-al kapcsolatban. Egy fokkal érdekesebb preview. A grafikától le vannak nyûgözve. Dicséri az autó irányítását, állítólag érezhetõ a súlya, de nem eltúlzott módon. Õ maga nem számított ilyen szintû realitásra, s ahogyan a fejlesztõk, az író is a Hot Pursuit és Shift közé lõné be. Ugyanakkor kifejezi a gyanúját, miszerint különféle segédletek segítették játékát a demo alatt. Kicsit idegesítõnek találta, amikor a játék átvette az irányítást az átvezetõk bejátszása érdekében.
Épp ezt akartam írni tegnap én is, hogy látszik a videón, hogy már van valami súlya az autónak, nem csak úgy eszement sebességgel veszi a 90 fokos kanyarokat, mint az elõzõ jó pár BB-féle NFS részben. Legalább az irányítás úgy-ahogy talán rendben lesz.
Azonban az autók textúráival a látottak alapján még mindig nem igazán vagyok megelégedve, szerintem elég rondák evvel az új engine-el, meg aztán, éjszakai képeken kívül miért nem láttunk eddig nappalit? Itt van pl pár -ugyanúgy megjelenés elõtti- kép a tavalyi HP-ból összehasonlítási alapnak. HP:
Ezek a HP fotók elég erõsen Photoshopolva voltak azért. Nem tudom, én örülni fogok, ha elfut a gépemen, a grafika az utolsó dolog, ami zavar per pill. :D
a BFBC2-ben elég jó az autók fizikája, de azért lenne mit javítani rajta még :D nagyon remélem legalább meghagynak egy olyasmi belsõnézetet mint ami ott van...
Elég érdekes hogy a helikopter folyamatosan lövi a kocsit és a golyónyomok alig látszanak+ a hátsó szélvédõ be sem törik. Ha már van törés akkor törjön rendesen vagy sehogy.