Vannak más emberek, frakciók, akik meg akarnak állítani?
Elég kevés van: lesznek rendõrök (minden városban a sajátjuk), illetve a bûnszervezet, akik Chicago-ban utolérik Jack-et.
Milyen hosszú a karrier?
A „Run” megközelítés meglehetõsen hosszú, plusz lesznek challenge-ek és egyéb nyalánkságok, melyeket karriered során oldasz fel!
Lesz Wii változat?
Lesz, csak apró változásokat kellett tenni ahhoz, hogy a megfelelõ élményt nyújtsa. Eenkívül mobilra is készül.
Csak Chicago-ban találkozhatunk helikopterrel?
Nem, lesz még több helyen is. Konkrétum nincs.
Mekkora terület van a játékban a The Run útvonalából?
Nyilván nem az egész. Nemzeti parkok és a régiók kiemelt területei, városait találni a játékban. Számokban beszélve több, mint 300 km.
Miért választottátok a Frostbite motort?
Az Underground óta dolgozott Justin NFS-eken és saját bevallása szerint sokkal könnyebb a dizájnereknek új dolgokat csinálni, vagy a meglévõket módosítani. Idõtakarékos és egyszerû is.
A kamera statikus, vagy lehet változtatni a nézetet?
Lesznek kameranézetek (lökhárító, motorháztetõ és külsõ nézet- belsõrõl egy szót se hallunk). Próbálták úgy megcsinálni ezeket, hogy érezd az autó mozgásukat mindben. A külsõ nézetben pedig sokkal „mozisabb” lesz az élmény.
Tudsz több autót választani?
A kezdéskor kiválaszthatod elsõ autód, aztán a karrier elõre haladtával feloldasz különféle újabb járgányokat, de olyan is van, hogy a sztori miatt ülsz át valami másba (mint pl. a demoban is, amikor elkötöd a rendõrautót). Különbözõ pontokon lehet autót cserélni.
Sok autó lesz?
Igen, persze. A legjobb, legikonikusabb autók kerülnek a játékba. Pontos számokat és további konkrétumokat nem mondhat.
Milyen az irányítás?
Elég sokáig dolgoztak vele, a Codemasters-tõl átcsalogatott Alex Grimble próbálta úgy belõni, hogy elérhetõ legyen a hétköznapi játékosoknak, de azért ne legyen röhejesen egyszerû, lesz benne kihívás. Néhányan az elsõ kanyarokban még szenvedhetnek, de aztán szépen lassan megszokják és érzik jobban az autót. Nehezebbnek érezni õket, lehet velük driftelni, ha ügyes vagy.
Lesz környezeti rombolás a játékban?
Igen, a Frostbite motornak hála lehetségessé vált. Óvatosnak kellett lenniük, nehogy véletlen túlságosan törhetõre csinálják. Pl. nem lesz falakon átszáguldás.
Lesznek elõrendelési akciók?
Természetesen, egyenlõre még tervezés fázisban van és igyekeznek olyat kitalálni ajándéknak, ami miatt tényleg megéri.
Mi volt az inspiráció?
Sok helyrõl, sok formában. Néztek filmeket (pl. Ágyúgolyófutam), egyéb játékokra pillantottak rá. Aztán amikor a Frostbite elõkerült, készítettek egy autómodellt, helikopter pedig már alapból érkezett a csomaggal. Kivitték a pályára, az egyik fejlesztõ az autót, másik a helikoptert vezetette, utóbbi egyszer csak lõni kezdett az autósra. Rájöttek, hogy ez egészen nagy élmény és a motor potenciálja hatalmas. Épp ezért többet csináltak az egészbõl, mint egyszerû verseny az USA-n keresztül.
Van nappal és éjjel is verseny?
Természetesen, ráadásul még idõjárás is!
Lesznek hatalmas rendõrös üldözések rengeteg rendõrautóval?
Igen is, meg nem is. Nem úgy, mint a Most Wanted-ben és Carbon-ban (ott a free roam miatt kellett annyi). Kevesebb vannak, de sokkal veszélyesebbek (gondoljatok a Hot Pursuit-ra).
Mióta tart a fejlesztés?
Nagyjából 3 éve. Már elõtte is dolgoztak egy évet egy NFS-en, amit aztán elvetettek (ehelyett jött a Hot Pursuit és a Criterion).
Van kapcsolat az Underground vagy Most Wanted-el?
Nincs kapcsolat a korábbi részekkel, változtatni, elõre lépni akartak, kicsit komolyabbá tenni, nagyobbá.
Milyen a törésmodell?
Ha megnézed a videót, elég rendesen le lehet amortizálni. Körülbelül Hot Pursuit szintet lehet elérni.
Mennyi idõt töltünk az autón kívül és mekkora hatalmunk van a karakter felett?
Kevesebb, mint 10%, de nincs nagy szabadon kószálás.
Hány ellenfél lesz egy általában szakaszon?
Néhány helyen 8-at, néhány helyen 4-et. Például autópályán többet, szûk kanyonokban már kevesebbet és vérre menõ küzdelem lesz. Persze lesznek visszavetõ tényezõk, elég csak a Chicago demora ránézni.
Mi volt a legnagyobb kihívás a fejlesztésben a korábbi részekhez képest?
Az autók kidolgozása. Több tucat módosítást hajtották végre az autókon. Másrészt mivel eddig csak autókkal foglalkoztak, így kihívás volt új stílusba is belekóstolni.
Lesz multiplayer, illetve milyenre kell számítani?
Nem mondhattak semmi konkrétumot.
Vannak csak szinkornizált jelenetek, tehát karakterinterakciók?
Nem mondanak konkrétumot a sztoriról és a többi karakterrõl, meg akarják lepni végre az embereket. Igyekeznek az érzelmeket kiemelni a játék során.