Mutogatja hogy szétlövi az üveget meg potyog a vakolat a falról,utána meg odadob egy dinamitot amitõl a faládának semmi baja nem lesz. Meg az is szar hogy látni hogy a harcnál a földre hullik mindenféle törmelék és ahogy leér el is tûnik.Pedig igazán ott maradhatná az nagyon hangulatos lenne!
25 ezerszer ki lett már tárgyalva máshol és te is tudod, h ez egy marhaság árnyalatnyi különbség van graf-ban, az is csak közelrõl stabilitásban viszont többszörösen b.ssza meg a PC-t de ha neked ez kell, szaladj el új gépért
Szerintem az nem lehet Artyom, mivel az anyja valami patkányinvázióban halt meg már a metróban. De lehet rosszul emlékszem. Lényeg, hogy elég jó kis videó, nagyon ott van a hangulat, és a kivitelezés is jó. Tetszik.
Member: Majnu Q1: Are you introducing any female rangers? Russian females kick ass! A1: We're keeping a lot of the plot and characters under wraps for now, but you'll see a major new character next time we show the game. Is it a he or a she though? We can't say just yet... Q2: In the E3 demo, the AI looked pretty "dumbed" down. Was that intentional? Can you provide any insights on how the AI will work in Metro: Last Light? A2: What you saw in the E3 demo from 2011 was a work in progress and should not be considered final. It was designed to showcase our improved gun-play rather than AI. That level plays very differently in the final version just FYI. Q3: Will Metro: Last Light feature linear gameplay similar to Metro 2033 or will RPG / sandbox elements be incorporated into the storyline to encourage greater exploration of the world? A3: Metro: Last Light's campaign will progress in a linear fashion similar to Metro 2033. However, a number of levels have been designed specifically to encourage exploration / player choice and have multiple routes through them (similar to Black, Outpost and Frontline from the first game). Some levels are very open and require the player to explore their way through to find a way to continue. Many levels can be completed without having to engage the enemy by utilizing your stealth skills.
Member: SwordBreaker Q: Will there be a level editor to create maps / missions by fans and share them with other gamers? A: It's a great idea and something we'd love to do, but just to manage expectations: this is very unlikely for a variety of complex reasons. But we'll keep you posted if things change.
Member: Keegan83 Q: Are the PC system requirements going to be the same as Metro 2033? If not, can you provide the new specifications? A: When we get closer to the game's release date and all our features have been completed and optimized, the game will go through extensive performance testing across a wide range of PC hardware so we can ensure our requirements and recommended specs are accurate. However, 4A has always taken care to make sure the 4A Engine will work on the widest range of hardware possible and we will continue to further optimize up to and past the game release. Metro 2033 ran well on reasonably average hardware, but also was able to take full advantage of the highest end technology available. Of course, by the time Last Light ships the cutting edge in graphics cards will be further ahead again and we are determined to make sure that early adopters of new cards get a game that really flexes their hardware! At the same time, optimizations to the game engine should make Last Light run better on more modest hardware than Metro 2033 did.
Akkor is megszívtuk! Ha 2012-t túl is éljük 2013-ban úgyis jön az atomháború, utána meg a Sötétek úgyis megölnek minket.. szóval nem hiszem hogy sokat fogunk vele játszani, a metróban úgysincs áram...
Ha csõdbe megy a THQ, akkor lesz ez még így se, könnyen kitolódhat további idõpontra is a megjelenés. Legrosszabb esetben kereshetnek új kiadót a fejlesztõk - viszont attól semmiképp sem félek, hogy rövid idõn belül nem talál másik kiadóra egy ekkora cím...fõleg úgy hogy a fejlesztési költségek tetemes részét már a jelenlegi kiadó finanszírozta, és szinte csak le kell aratni a babérokat... :)
Persze hisz gondoljunk csak bele.. ---S.P.O.I.L.E.R.: Adva van Artyom a húsz éves fiú,kemény ídõszakot élünk, nevezhetjük férfinak, de mindenképp fiatal, tapasztalatlan. Rajong a rangerekért, mert kemények, nemfélnek semmitõl.. Életében elõször rákényszerül a kinti világ megismerésére, megküzdeni a "szörnyekkel" megvédeni a saját életét. Mégis szörnyek helyett az emberek jelentik rá a nagyobb veszélyt, megölik a barátját(bourbon), ideológiák alapján ölik egymást, kirabolják õt. Látja mit tettünk a Földel, mégis most ismét rakétákat akarunk bevetni. "Tûzzel és kardal visszavesszük a felszínt"- el is bizonytalanodik, hogy nem helyes a kétség nélküli cselekvés, mert az ismét csak erõszakot szül és a körbõl nincs kitörés. Talán gyerekkora hõsei a rangerek, mint Hunter tévedtek? És mindezek ellenére amin keresztülment, a végsõ tanulság az, hogy kinyírni mindent, rakétát neki? ---S.P.O.I.L.E.R. V.É.G.E. Ez így nem áll össze történet szempontjából. Hiszen a jó befejezéssel lesz teljes a tanulság.
nem lenne jó,a látomászerû dolgok adták meg az egész játék hangulatát szerintem
Jól értettem 01:03-nál? A Sötétek meghalltak? Ez így teljesen katasztrófa lenne..
Gyönörû'. A Doom3 jutott eszembe hirtelen, azóta talán ennyire nem tetszett még semmiben a fény-árnyék sötétség-világosság kihasználása. Tetszett különösen, hogy az ellenek láthatóan zavarodottak voltak, taktikosan próbáltak mozogni, reagálni, a hirtelen harci szituációban, annak ellenére hogy egyértelmû taktikai hátrányban voltak, lõttek, de láthatóan nem pontosan a player-re, csak egy bizonyos feltételezett zónára, mivel csupán megközelítõleg tudták hol lehet, a torkolattûz hiányának okán. :)
olvastam hogy lesznek benne pattogó lövedékek, gondolom konzolon is, nade pattogó nyomjelzõs lövedékek, amik megfestik a füstöt, na az szinte kizárt :D
a konzolok miatt? ahahahahaha mit ettéééé reggelire? :)
Most esett le hogy mit nem lehet mutogatni a konzolok miatt: nyomjelzõs lövedék vs. füst interakciót pl. Na me vízbetörést se, de az alap.
ha nincs éjjellátója a sötétben õ is vak ez nekem (+) pont éés mintha a fegyverkezelés és fizika (?) is javult vóóóóóóna :) júl. 28-án remélem lesznek mutánsok is, akik nyelik az ólmot :)
szerintem meg egész jól reagáltak, a lövések után keresték és a fejlámpákkal észrevették artyomot, és lõni is kezdtek. persze lehet hogy kicsit lassúak voltak. azért bízom benne, hogy az elsõ rész MI hibái után erre nagyon ráfeküdtek, öngólt rúgnának, ha nem. bár számomra már az elsõ részben sem volt nagyon zavaró az MI, csak néha az esztelen ide-oda rohangálás a fedezékekben, az volt vicces. de ha veterán vagy magasabb fokozatban még örülhetsz is ennek, mert egyébként egy pillanat alatt kicsinálnak.
AI mintha szarabb lenne.Az 1ben sötétben úgy kiszúrtak öröm volt restartolni.Itt meg szétlõ minden szart és lõtéri kutya sem mozgolódik.
de sokkal jobb lesz a grafkó mert a ninti konzolt jobban meglehet nyomni mint az a trágyalé másik kettõt
kevésbé arcade fegyverkezelés és lövés élethûbb sérülésmodell (szörny barátunk ne szambázzon teljes sebességgel feléd, miközben te pumpálod ólommal, majd a scriptelésnek megfelelõen egyszercsak holtan essen össze) szabadabb pályabejárás, nagyobb területek, kevésbé legyen lineáris sokkal több nyílt terep többféle fegyver, többféle hatékonysággal és felszereléssel a lopakodásnak legyen értelme, legyen élethûbb a detection modell