Majd a piac megtanítja õket - ha a célközönségben már sokkal többen fb-znek mint amennyien hajlandóak végignézni az esti reklámblokkot, akkor rendben lesznek a fb megjelenések is :-)
Kis cégnél meg már az is jó ha hiánytalanul megkapod idõben a fizudat :P
Meg aztán minden cégnek van weboldala, katalógus, boltja ha kell. Pl. én nem akarok rajongani a hentesért, csak bemegyek a boltba és megveszem az árut. De ki tudja a jövõben lehet mindenki majd a porszívó ügynököket meg a dinnyéseket fogja lájkolni.
Naigen, csak 1. több munkája lesz az alkalmazottnak, 2. nagyságrendekkel nagyobb felelõssége, hiszen közvetlenül kommunikál a fogyasztókkal, pedig oda-vissza kapcsolatra még a PR-os vagy a sajtószóvivõ sem képes, 3. értenie kell mind a számítógéphez, mind a stílushoz, mind a kommunikációhoz.
Egy nagy cégnél baromira nem olyan egyszerû ez az egész.
Ezt a médiákok hülyeséget miért kell mindig aláhúzni? :)
én ismerek olyanokat, akik cégek facebook megjelenését kreálják meg. Ha komolyan veszik, elég expert oldalakat lehet létrehozni, amik nem maradnak el a hagyományos honlapoktól, sõt a facebook révén rengeteg plusz információt kaphatnak a célközönségrõl/tõl, sõt sokkal inkább tudják partnerként kezelni õket. A vásárló is, a cég is jól jár, én látok ebben potenciált!
Hülyék ezek. Szinte semmibe nem kerül Facebookos rajongói oldalt üzemeltetni. Kicsivel több munkaidõ, de megfelelõen használva hatékonyabb, mint nélküle. A saját weblapjukon és különbözõ szórólapokon is fel lehet tüntetni a rajongói oldal elérhetõségét. Várni lehet. De akinek van esze, az kihasználja. Mert lehet mire.