Hello! Hogy lehet egy flottához új hajót hozzáadni?
Egész játszható már. Alig van kikapcsolt tech és event. CTD meg talán hetente egyszer van. Már csak a taktikai csaták lassúsága ellen kell kitalálnom valamit. :)
Ma kipróbáltam a játékot, hogy kijött megint néhány nagyobb patch. Hát akik a a bug nélküli változatot várják azoknak várniuk kell kb még 1 hónapot. Egyébként már játszható, de én valszeg még várok vele.
Még mindig azt mondom, hogy kár volt ezt kiadni idén, ha már ennyire összebénázták a dolgokat várhattak volna januárig.
Elég optimisták szerintem.
Ahogy olvasgatom a fórumot, még mindíg vannak csúnya bugok benne, plusz a patchlista is igen impresszív kijavított hiányosságokról árulkodik.
Ilyen ütemû és mennyiségû bugfixelés óhatatlanul behoz egy rakás új hibát. De legalább haladnak.
Még mindig vannak CTD-k sajnos, legkésõbb dec 21.re ígérik a gold verziót (1.0). Aztán még olyasmit írtak, hogy rá következõ 2 munkanapban jön az esetleges még megmaradt bugok fixálása. Aztán idõvel ha még lesz gond akkor arra is javítás. Utána pedig már a kiegeken dolgoznak, tehát az már jövõre. De karácsony elõtt elvileg már a kész verzió meglesz.
Megint kijött egy nagy javító csomag, szerintem már egész jó lehet. Most néztem fel rá és azt láttam, hogy az összes DLC csomagot feltették rá ingyen. :O Ha lesz idõm kipróbálom most már.
Ja, manapság én már azt szoktam hogy 1 évnél régebbi cuccokkal tolom. Azt röhej, de ilyenkor általában majdnem annyi patchet le kell tölteni, mint amekkora maga a játék szokott lenni.
A héten jött ki már 2 másik nagyobb patch a r18092b-óta, szerintem tényleg még úgy 1-2 hét és a nem virágboltos verzió már játszható szintû lesz. Jövõhét végén kipróbálom, addig én is Skyrim-ozogatok :))) mondjuk ebben is van bug azért rendesen. :)
Ja. Csak így két skyrim quest között gondoltam csekkolom, mi a helyzet :D
Skidróék valahol update 5 környékén benéztek valamit, és azóta gondolom mindíg csak a változott fájlokat rakják be az updatebe, az meg nem javítja azt amit benéztek (gondolom amivel baj van az nem változott azóta vagy vmi ilyesmi, ezért semelyik updatejük nem javítja)
Marioman a demonoidon szokott elõfordulni - lent van egy link, beteszem ide is:
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a virágbolti verzióval mi a frász van? Amint kommenteket olvastam, Skidrowéknál valami ultra amatõrök játszák az agyukat. Az õ updatejeik nem nagyon mûködnek, hiányoznak belõlük dolgok. Aztán olvastam valami marioman nevezetû egyénrõl, aki megvette a játékot, és valahova feltöltötte a frissített fájlokat, ami szép és jó, meg mûködik is, állítólag, csak linket nem találtam sehol...
Sziasztok!
Nemsokára érdemes lesz "leporolni" a játékot ha minden jól megy karácsonyra minden mûködni fog, és végre olyan állapotban lesz a játék mint amilyennek a kiadásakkor kellett volna lennie. A héten kijött egy elég nagy patch amivel a diplomáciát rakták vissza, tovább javítottak a harci részen, és persze jó pár hibát orvosoltak. Mecron kipostolta még anno, hogy 6 hétre van szükségük nos ebbõl letelt 4, és nemrég nyitott a hiv. fórumon egy topicot a játék jelenlegi állapotáról. Azt írta, hogy még két hétre van szükségük jövõ héten elérhetõvé teszik az independent race-ket, azután a kémkedést, és elvileg ezzel kész is. Persze megigérte, hogy nem hagyják abba a patchelést bár gondolom ezután majd a kiegészítõket fogják csinálni.
Dns5000 jól összefoglalta. Annyit fûznék még hozzá, h az ûrcsaták relatíve jól mûködnek. Egy furcsasággal futottam csak össze. Az ellenséges bolygók támadása még bugos rendesen. 7 assault shuttle cirkálóval támadtam egy bolygót 12 percen keresztül és sikerült 1 500 000 telepest kinyírni. 3 DN 150M-al végzett ugyanennyi idõ alatt. Szóval ismerkedni lehet vele, de idõnként frusztráló nagyon.
Majdnem jatszhato. Volt par csata Swarm ellen az mukodott. Elemtem vagy 70 kort, kolonizalas, trading mukszik. Ott hagytam abba amikro a Rapid Prototyping nem csokkentette a prototype arat.
Critical fixes: - Fixed a crash in multiplayer that could be caused by players creating new provinces. - Many changes have been made to the combat AI including the introduction of a hierarchical task system. Combat AI can now set up patrol positions, scouts and will engage in new maneuvering behaviors to mix things up. - Fixed bugs in the combat AI that were preventing it from attacking colonies and ignoring other nearby objectives. - Game transfer to players joining multiplayer games is no longer excessively throttled. This will make joining multiplayer games much faster in most cases. - Fixed an issue where the strategic AI was not correctly allocating fleets to missions. - Fixed an issue where placing a station to construct would immediately subtracts a large sum of savings, most notable with the Hiver Naval Station. - Patched a very rare crash that could occur when creating a new game.
Other fixes: - Fixed some station collision geometry issues. - Fixed some incorrectly identified nodes on station art. - Fixed materials on Hiver IOBM's. - Fixed bug where change to end turn button delay would not occur until a new turn. - Specters no longer pursue drones and other fast battle riders. - Fixed a UI bug where launching battle riders would not work for all selected units. - Added missing Auxilliary Fission and Fusion engine section modules. - Rewrote star map selection code to fix various selection bugs and inconsistencies. - Fixed tech unlocking in Encycolopedia. - Fixed errors with right click menu and stopped menu from focusing. - Removed unintentional sensor range cap on fleet movement. - Relocation missions will now only be available at systems in which you have a colony. - Reduced savings cost of Human Polytechnic Institute from 10-million to 1-million. - Fixed a tech tree issue where Fusion Cannons might not be available when they should. - Fixed incorrect tech requirement for Heavy Fusion Cannon. - Fixed bug where planet list was not showing up for surveyed system. - Fixed an issue where MIRV warheads would slow down dramatically just before contacting the target. - Fixed an issue where the specters could intermittently stop moving during combat. - Fixed a visual issue where the energry meter in combat was reporting the wrong value.
Other changes: - Added new star map: Small Disc. - Added fleet summary dialog, which can be accessed in the button row at the top of the star map.
Key known issues: - The ship in the weapons test arena has been known to stop firing after combat engagements in networked play. - The fleet summary button on the star map is appearing with the same icon as the fleet manager button.
Az assault shuttle az a bolygók ellen volt hatásos. Elméletileg most van dedikált boarding section, az való a hajók elfoglalására. Még nem tudtam kipróbálni, mikor voltak ilyen hajóim nem mûködött a funkció. :) Mióta mûködik nem volt idõm kipróbálni. :)
Az assault shuttlet probaltatok? Mukodik? Az elso reszben hatasos volt? Atmennek legyakjak a legenyseget es elfoglaljak a hajot?
Jaja. A morigi hajók az elsõ részben is nagy arányban tudtak drone-okat hordozni. Az ikon alapján nekem az assault shuttle ugrik be, de ez nem feltétlen jelent valamit, mert amikor próbáltam õket, akkor még nem mûködtek. :)
Ránézésre azok raider-ek lesznek (kicsi, hordozóra való erõs hajók amik maguktól nem képesek másik rendszerbe menni). Nem kizárt hogy ez a modul egyfajta alternatívája a hordozónak vagy kombinációja a hordozónak és egy másik modulnak (kevesebb raider de cserébe valami másból extra)..
Critical fixes: - fix crash when current formation is removed. - Fixed a crash when you killed the system killer. - Fixed random, occasional crash in the encyclopedia code. - Removed nonsensical option to roll stations, which caused a crash. - Fixed a crash with proteans. - Fixed a potential crash issue in the battle manager. - Added text box filtering for ", ', and ; to prevent known crash issues (e.g. when giving ships a name). - Fixed circumstances under which canceling a mission might crash game. - Fixed bug where fleets were getting forced to center of the sun. - Fixed bug where fleets could be placed inside planets. - Post combat dialog now shows information on destroyed ships and other useful things. - Blastmissile technology now researchable. - Fixed the issue where armor damage patterns were being swapped to different ship sections between combat rounds.
- Fixed drones firing while docked on carrier parent. - Fixed spacing issue when adding a drone carrier to fleet. - Adjusted base volley and weapon range deviation (note: shotgun deviation may be a little high). - Fixed drones attachment points on some carrier sections. - Fixed so non-tracking torpedos no longer able to damage own ship. - Combat data will now be sent after determining victory status. - Added power bonus to modules. - Added default weapons to module banks. - Fixed an issue with some music not looping. - Updated the strat modifier cost when you acquire rapid prototyping. - Fixed an issue that allowed humans to see and use zuul node lines. - Fixed an issue that allowed players to do missions outside their sensor range. - Changed the stations to use 'under construction' assets when being built. - Made the first arrival of colonization missions apply the support factors from its fleet. - Added fix to ensure that randoms and grand menaces don't spawn if all of them were disabled. - Fixed missing suulka cannon beams. - Fixed auto-picked targets by ship/fleet stance (function did not always pick a valid target to pursue, stand off, or retreat from). - Ships without crew are now removed after Combat, counted as destroyed. - Fixed inaccurate locations for applied damage patterns. - Fixed a localized text thing in the empire management screen to accurately represent trade income. - Added a fix to stop the Von Neumanns from continuously building stuff. - Fixed beamers not doing damage. - Added fading to various interface elements. - Fixed bug where battleriders would show up in battle manager. - Fixed bug where stations could be built around enemy colonies. - Fleets without admirals no longer display "Defacto" as their admiral. - Combat events now show names properly.
Other changes: - Post-combat popup has been added. - Added trade view slider display. - Added in-game game and audio options. - Added categories for the option screen for all effects.
Key known issues: - The design screen must be re-entered before new Drone designs can be applied to ships. - Biomissiles and boarding pods may not appear with ship designs. - The post-combat dialog does not completely fit information for combats involving more than two players. - Certain Battle Cruisers and Destroyers can carry riders, but these are not showing up in combat.
Jó nagy update:
r17948b
*** This update hasn't been tested extensively on old save games. ***
Critical fixes: - Fixed a bug that prevented income from being generated when doing a feasibility study. - Fixed a crash that could occur when trying to automatically distribute sliders from a hidden slider. - Fixed a crash with support missions trying to open a dialog twice in a turn. - Fixed a crash that would occur if closing the game while it was booting up. - Fixed a von neumann crash caused by the faction running out of resources for a new collector fleet. - Fixed an issue with crashing gem/forge world events from trying to apply moral bonus. - Drones can now be designed and assigned to ships. - Battle Riders may now be launched and recovered via their weapon icons in combat. - Combat turn flow was rewritten. All combat queries are now answered at once, and then all combat simulations play out. - Fixed a bug that stopped biome colonizers from improving terraforming values.
Other fixes: - Fixed a recent issue where only the default player profile would be used. - Fixed tech requirements on a few freighter ship sections. - Removed "freighter" designation from ship sections to which it was incorrectly applied. - Tarka freighter savings cost has been reduced from 1.5-million to 150,000. - Leviathan stats have been improved. - Tweaked turret arcs on a number of ship and station sections. - Stations whose crew die off stop rotating in combat. - Patrol battle riders now follow their tenders better. - Fixed an issue where battle riders were not swarming around stations effectively. - Fixed feasibility speech cues from using wrong speech library. - Fixed admiral driven speech to use proper case. - Fixed researching sound. - Fixed research completed early sound cue. - Fixed the battle draw and winning battle speech cues. - Fixed under-the-hood sliders to automatically reset themselves to zero. - Fixed an issue with swarmers trying to assign themselves to systems with no planets. - Fixed an issue with the flock bonus not being used as a percentage. - Moved the overharvest warning event to the correct location to stop it spamming every time the IO was queried. - Fixed an issue that caused the gem and forge world events to spam. - Fixed battle manager bug when entering system with no Naval base. - Made visual culling much more subtle on star map to avoid labels popping in and out. - Cleaned up view filter modes, populated list through code instead of through xml. - Fixed issue in battle manager where station slots where being displayed even if no CP was available. - Properly hooked up Mission/Engine section name display to riders in rider manager. - Combat ready animations no longer loop incorrectly on ships. - Save games should stay significantly smaller now due to the disabling of a debug feature that was storing a detailed history of all previous changes. - Fixed a visual issue where tracking torpedoes would draw erroneous lines across the screen. - The trade view filter on the star map now shows different icons for star systems. - Fixed a bug that caused the admirals to return an incorrect admiral prefix to sound cues. - Fixed a bug where Liir Naval Stations were displaying Hiver station assets. - Fixed visual jitter for battle riders returning to tender. - Fixed an issue where turn events were not displaying for some. - Fixed various sizing bugs in GUI lists. - Protean pods will return attacks. - Fixed incorrect terrain names in Clouds and Ring star maps.
Other changes: - New entries have been added to the encyclopedia's Galactic Atlas. - Added new weapons: Blast Storm Missile, Polaris Blast Beam Missile - Added new Rift star map. - Added the ability to skip camera transitions with the escape key. - Added a tutorial help screen for trade. - Added Zuul freighters. - Added missing Von Neumann PD weapons. - Adjusted station visibility distances for combat. - Added default ship names for command ships, bore ships, and gate ships. - Implementation of initial, new post combat dialog. - Added trade Modifier for trade distances. - Added a table to keep track of trade results to stop clients from not being able to see trade. - Stopped the ability to trade with someone you are at war with. - Increased the max planet range for provinces by 1 ly. - Added a configuration ability for disabling the main menu combat scene. There is no user interface for this diagnostic option, but it can be modified at your own risk in
'%localappdata%\Sword of the Stars II\settings\settings.xml' by adding or modifying the LoadMenuCombat element with a True or False value. - Added launch effects for planet-to-orbit weapons. - Added "Reserve Slot" label to reserve rider slots. - Added events for post combat. - Added realtime feedback to trade slider adjustment in trade view. - Added filter to battle rider manager to display only carriers in widget. - Added color coding to riders in rider manager. - Added max flock bonus to strat mods and hooked it up to morrigi drive tech. - Added a function for adding orbits with orbit numbers.
Key known issues: - There is no post-combat popup. - Screen transition time still slow for some. - Game not running in 64-bit for some (running 32-bit works). - Looking for people unable to connect to GameSpy for MP.
hagyni kell a francba sztem az egézet, ha el is indul, úgy szar ahogy van jelenleg. Officiális emberek se jókedvûek. Majd jövõre :)
Feltettem a skidrow-os updete 8-as verzióra, el sem indult, majd utána feltettem az egyel korábbi update-et a másik virágboltiból, azzal elindult szépen, majd az elsõ körnél szokás szerint kifagyott :)
Este kipróbálom majd a másik virágboltit. (Ha lesz idõm, meg kedvem :P )
// Ninju, igen, a leírás alapján benne van minden, csak akkor a neve nem stimmel, vagy legalábbis én úgy neveztem volna el, hogy update 2-6, és nem 5-6, mint ahogy a 7-8ban is lehet, hogy benne van minden, mert a többihez képest méretes...
Itt van egy elméletileg jobb - egy másik virágboltból - verzió.
r17826b ~~~~~~~ Known Issues - Drones cannot be designed.
Fixes - Many additions to the Defense Manager, which has now been renamed to Battle Manager. - Fixed a crash with weapons doing half a population damage. - Fixed a crash with the locust updating its turn. - Fixed crash in Starmap that could occur when changing between maps in game setup quickly. - Fixed a crash during saving if using unique extended characters as part of your profile name. - Fixed a crash associated with the admiral trait True Grit. - Interaction with COL weapons temporarily disabled while fixing crash in Design Screen. - Added stance control for ships in formation in combat. - Re-implemented trade layer. - Bankruptcy system now in effect. - Biome-colonizers now active. - Increased sensor ranges. - Improved Leviathan class death sequences.
- Fixed a bug where station upkeep was not being deducted from savings. - Fixed a bug where prototype costs were not being applied to savings. - Fixed some issues with misnamed event images. - Fixed an issue where dragging and dropping fleets could in some cases duplicate them. - The game will now only keep the most recent set of log files. Old copies will be automatically deleted. - Improvements and a handful of fixes made to the meteor shower random encounter. - Fixed an issue that allowed trade points to be reused in a trade round. - Made some optimizations to the gathering of planet/system data for the budget. - Made some optimizations to the gathering of data for players with combat assets. - Fixed an issue where weapons and modules could display with incorrect materials. - Swapped battlerider reserve and wing/squad slots to make use clearer. - Added tooltips to rider squad/wing/reserve buttons. - Added trade view overlay elements to star map drawing, first pass. - Combat entrance transition now active. - Added improved visual cues when dropping into and out of accelerated time in combat. - Fixed a variety of issues with battle rider behavior in combat. - Fixed incorrect asteroid monitor locations in combat. - Fixed broken images in the encyclopedia. - Tweaked stats of engine sections. - Removed items in the Starmap Lobby will no longer remain selected. - Fixed an issue where double the number of riders were being loaded into combat. - Fixed an issue where riders would detonate instead of returning to tender. - Fixed an issue where mounted riders could prevent ships from rotating. - Tweaks to many ship sections, stations, weapons and related art.
Additions - New politics section added to encyclopedia. - Added new star maps: Wave (3) and Big Disc (8) - Added player details to the server browser. - Added trade view filter to the star map.
Mondjuk 1 hetes lista, de itt van hogy mi az amirõl tudnak hogy még bugos/nem megy.
De volt jelentõsége annak hogy mit játszottál? Mintha rémlene hogy kb 6 paraméter volt a lényeg (az a pár érték ott az alján a design screenen, 3 támadó meg 3 védõérték), aztán a csata kb a támadó és védõértékek egyszerû összehaonlításán alapulva ment le.
Tehát kb lényegtelen volt mit hülyéskedsz a design screenen. Lehet persze mindent modellezni.
Hát, nekem a Galciv-ben nagyon nem tetszett a nem létezõ hajódesign meg a rendes ürcsaták (jól emlékszem, kb az volt, hogy volt a hajóknak egy támadó meg védõértéke azt csókolom).
A Sins persze jó volt, csak a nagy birodalomépítés hiányzot belõle.
A Ruler az lényegében egy Master of Orion, csak folyamatos RTSbe oltva. Fõleg azért jön be, mert olyasmi mint a Space Empires 4, azt meg nagyon bírtam. Lehetett benne brutális dolgokat mûvelni (pl Ringworld építés).
Ja es kihagytam meg a Galactic Civilization 2 Ultimate -t. Nem rossz, sot kifejezetten jo, de a gep olyan modon csal, hogy neha tultermel egy bolygoval amit blokad ala fogsz egy flottaval. :D
Ahogy elnézem, ebbõl is most jött ki egy új kieg, és a review szerint - akárcsak a Star ruler esetében - teljesen átgyúrták a játékot.
Én többször nekifutottam, de nagyon sokszor az volt az érzésem, hogy az kell néznem mit játszik az AI, nem volt meg a control lehetõsége.
Különösen hogy van a "civil" szféra a játékban, azaz a birodalmadban egy csomó hajó nem a te fennhatóságod alá tartozik, nem is irányíthatod õket hanem csak kolbászolnak össze vissza.
De mintha emlékeim szerint a katonai egységek irányitása is elég lehetetlen volt.
Sajnos csak ezek a benyomások maradtak meg róla, sztem egy-két próbálkozás után félretettem és azóta se vettem elõ.
A Distant Worlds-el van valakinek tapasztalata?
Jaja! Így legalább megvan az illúzió, h nagyon fontos vagyok nekik, hiszen heti 2 patch jön. :D
Na csak nem bírtam kivárni a rendes virágszállítmányt. (meg a karácsonyi akciót sem. :) ) Nagyon sokat javít a játékon az utolsó 3 patch. A mostani állapot egész kellemes.
Nekem a mérete a problémás, mert 1-2-3 naprendszerrel még elvagyok, de amikor elkezd növekedni, túlságosan az automatikára keell hagyatkozni, amit nem szeretek (bár eddigi tapasztalataim szerint - pl bolygókon advisor - az automatika tökéletesen mûködik, de hát akkor is). Szóval szeretek micromanagelni, de ez a játék nem arról szól.
Úgyhogy jelenleg azt csinálom, hogy max 2 AI ellenfél, és max 30 naprendszer (de még vhogy ez is sok, a default meg 150 :) ).
Régen emlékszem hogy én is néztem, nem is jött be, de most vagy ki vagyok éhezve, vagy sokkal jobb lett. REviewek szerint az 1.0 szar volt, az 1.1 meg olyan mintha egy másik játékod lenne. Elnézve screenshotokat meg video tutorialokat, tényleg sokat variáltak a mernükön, paneleken.
Minden meccsen új dolgokat fedezek fel, szóval tuti hogy a tartalom 5-ös, de hogy rá tudok e szokni arra hogy kolóniák tucatjai és ûrhajók százai legyenek a kezem alatt.. nemtom.
mi a star ruler jo? En vagy 5x estem neki de mindig feladtam mert teljsen atlathatatlan, kezelhetetlen. A toturial me egy kaka. Mielott azt mondanatok hogy velem van a baj a Sots teljesen atlathato es kezelheto. Lehet, hogy csak az 1.0at neztem.Olyan nagy lenne a kulonbseg az 1.1ben?
A játékmechanikája (research, gazdasági rész) nagyon jó, a hajóterezés rész annak látszik, igazából a térképkezelést meg az ûrcsatákat kell jobban átlátnom... 3 naprendszer után már úgy elvagyok veszve benne hogy ihaj.
Megint offolok kicsit, de ilyen ûrstratégiából most került a látóterembe a Star Ruler. 1.1-es verzióra igen komplex, de mégis jól átlátható és logikusan felépített 4X realtime ûrstratégia lett belõle.
Elindul, de így sokáig nem köt le igazán a sok bug miatt. De érdemes kipróbálni belenézned milyen. Ha így haladnak decemberben már játszhatónak mondható lesz, január végére meg talán már "készecske" (bár ünnepek is lesznek).
Még a legelsõ patch elõtt volt option menu, de úgy hogy nem lehetett látni benne min mennyit állítasz, mert fél kész volt gondolom az is. Viszont én amikor belepiszkálgattam, akkor látható változások voltak a grafikában elég jelentõsen, hiába volt fent maximum high-en a launcheres optionban a grafika, ennek ellenére sokat javított az rajta az akkor.
Azt mondják a tapasztaltak, Paradox játékot csak minimum fél évvel a kiadás után szabad csak venni. Hearts of Iron 3 például szintén nagyon bugos volt, kellett hozzá pár hónap mire jó lett.
Itt most igazána fejlesztõ durván a hunyó, de ez most mégszarabb állapotban van mint a HOI3. Sokat javítanak rajta ez tény, de rohadt sok is hiányzik belõle még. Nemcsak bugok, komplett featurek hiányoznak.
"Eleve nincsen mûködõ options menü ahol be lehetne állítani a grafikát, szóval ezért van ez."
De van. Csak a játékon belül van letiltva, ahhoz valóban patch kell, viszont a launcherben (amikor az ikonra klikkelsz) ott az options azzal a "rengeteg" grafikai lehetõséggel :)
Eleve nincsen mûködõ options menü ahol be lehetne állítani a grafikát, szóval ezért van ez. Alapból szerintem minimumon vannak a dolgok, de még így se rossz. Várni kell az ezt javító patchre.
A harc az nekem kicsit furi volt az elsõ rész után. Nekem tetszett, hogy automatikusan mentek a célpontra és nem kellett minden hajót mozgatgatni mint itt, de meg lehet szokni és azért sok elõnye van. A lõ táv az ágyú függõ. Azt meg ki tudja, hogy a valóságban milyen lenne ezeknek a lõ távja. :D De elsõben is ilyen volt kb, szerintem jó ez, mert lehet messzebbre visz az ágyú de minek ha úgyse talál el vele semmit. Gondolom ezért ilyen.
Valahol olvastam, hogy jövõ héten a nagyobb patchekkel rendbe akarják tenni a diplomáciát és a kereskedelmet ami jelenleg nem igazán funkcionál. Egy kérdésem lenne azokhoz akik játszanak a játékkal, a harc része milyen, pl a nexus-hoz viszonyítva? Többen panaszkodnak a fórumon a grafika miatt ( amit én nem értek, a videókon elég pofásan néz ki szerintem) továbbá a fegyverek lõtávját is túl kicsinek találják. Szóval ha valaki játszik vele, és harcolt már írhatna pár sort róla köszi.
Detto, és a Skidrow oldalán is írják. Dolgoznak rajta.
Ez csak a patch után kidobott hotfix... A pénteki patchek összegezve:
http://store.steampowered.com/news/?appids=42990 Afternoon Hot Fix http://store.steampowered.com/news/6712/
- Added more variety to the default weapon loadouts of starting fleets. - Issue where sound would cut out (particularly in combat) is now resolved. - Fixed issue where ships would avoid far too high or too low while in combat. - Resolved an issue where players could enter combat without a fleet even if a fleet is available. - Fixed a bug that misrepresented the winner of a combat.
- Fixed station manager crash when while selecting a station. - AI versus AI combat routines now internalized and will no longer appear to players. - AI will now follow command point limits when creating and modifying fleets. - Added tool tips to descriptions to all sections in the design screen. - Reimplemented alien habitation modules. - Improved Spectre AI so Spectres now spread out amoung targets. - Spectres now do appropriate damage based on their size. - Fixed a slowdown due to Spectre collision error. - Admiral creation within empire now working correctly.
Other fixes and changes:
- Fixed Spectre spawn positions. - Improved Spectre AI so Spectres will move from large to small target is the opportunity arises. - Game will now start in full screen mode at native desktop resolution unless specified in options. (Game can still drop out of full screen if another program window overlaps the game. Use ALT+ENTER to return to full-screen again.) - Weapons now apply their appropriate damage pattern based on their distance from target. (All weapons were using their max pattern range, often the weakest of all ranges) - Turret fixes made to Human and Hiver Leviathans causing them to shoot through selves. - Firing arc fixes to Heavy Beam modules. - Heavy turret turn speed changes to be more realistic. - Adjustments made to Disruptor weapon attacks. - Fixed various minor bugs to station upgrades. - Fixed Zuul and Tarka combat music themes not playing. - Fixed crew death stuck above 0% (was not adding bonus crew when doing crew death calculations) - Driveless ships in formation, provided they aren't lead ship, will now fall behind and rest of formation will continue at formation speed. If the ship with the destroyed engine is lead, the formation will slow down as designed, in order to protect lead (presumably command) ship. Player can select ships to abandon lead ship if they wish. - Fixed planetary spotter ranges (ships can now be spotted by planets when flying past) - Planet Manger moved to its own dialog box. - Added a delay to prevent any actions from taking place until everything is ready - Compressed combat, gui and music sounds for greater efficiency. - Fixed combat random encounter data being null - fix incorrect stance facing (ship sometimes did not face target, now they will face target while in their stance) - Level 5 Science Centers disabled temporarily.
Additions:
- New badges added to all races - Additional load screen - New encyclopedia entries on Admirals. - New encyclopedia entries on Missions. - Station Modules entries in the encyclopedia complete.
Még mindig nem olyan túl nagy? Azért nem tudom a világon hány olyan fejlesztõ csapat van, ami egy hét leforgása alatt 4db javítást is ki tud dobni, és bár igaz, hogy nem sokan vannak, akik félkész játékot dobnak piacra, de korrektül bocsánatot kértek. Még ha ennek a beégésnek az okai nem is teljesen egyértelmûek, gyakorlatilag 1 hét alatt olyan állapotúra hozták a játékot, hogy a technikai problémákat kiirtották. Az más kérdés, hogy egy csomó tartalom hiányzik még, azt írták hogy jövõ hét csütörtökre tervezik a következõ nagyobb javítást, ami valószínûleg már jobban inkább játékmenet/tartalom beállítottságú lesz.
"- Added more variety to the default weapon loadouts of starting fleets. - Issue where sound would cut out (particularly in combat) is now resolved. - Fixed issue where ships would avoid far too high or too low while in combat. - Resolved an issue where players could enter combat without a fleet even if a fleet is available. - Fixed a bug that misrepresented the winner of a combat."
De lehet, hogy ezt most megvárja a Skidrow csapat, és a legutóbbi frissítéssel együtt adják ki. Az biztos, hogy még dolgoznak az ügyön. :)
Végre megoldották a hangproblémát a tegnapi patchben!!!! Remélem a kedvenc virágboltom hamarosan pótolja a lemaradást. :)
Tuti hogy valaki megint 0-val próbált osztani... B(a)S(z)OD...