Én ennyire pontosan sosem figyeltem a savingset, mindig azon voltam, hogy egy minimális értékkel növeljem, de hogy eleinte az +1500 vagy +1654 volt-e azzal nem törődtem :) /persze ez leginkább a SotS I-ben volt, mert a kettővel a "korai" hibái miatt nem játszottam.
Igazából a játék pénzügyi rendszerét sem nagyon értem. Kiindulok abból, hogy az előző körhöz képest mennyi volt a változás, és úgy próbálom belőni a „savings this turn” értékét, hogy je csökkenken, ha pl. hajókat akarok gyártani. Lehet csak én nem láttam még meg, hogy na ez egyértelműen az, vagy tényleg nincs egyetlen olyan szám felírva azon a képernyőn, hogy „na a következő körben ennyi lesz a pénzed” vagy „ennyivel fog változni a pénzzed”? Fel van írva csomó pénzügyi adat, örülök is neki :D De egy végső szám nincs?
Így van. Játékon belül nem. Csak amit a community dobott össze. Pont az ilyen sutaságok miatt lett ez a játék nagy kudarc sajna.
Értem. Tehát ha újra kezdegetem a játékot, előbb utóbb kapok egy olyan %-ot, amivel már kikutathatom. Még 1 kérdés: a fegyverek sebzési profilját a játékon belül meg lehet megnézni? Mert párat már találtam itt a fórumon is, meg a játék manual pdf-ben, de közel sem az összeset, csupán az alap fegyverekét.
A tech tree minden játék esetében tartalmaz fix technológiákat (amiket kikutathatsz) és véletlenszerűeket. Ezeket nem biztos, hogy képes vagy felfedezni. A biome colonisation egy véletlenszerű technika. Vagy megkapod vagy nem. A bolygófoglalásnak az a része nincs benne, hogy elfoglalj bolygót az ellenségtől.
Sziasztok! Mostanában találtam rá erre a játékra és eléggé megtetszett :) De van pár dolog amit nem értek: pl. olvastam itt is, hogy a biom kolonizáció sokkal jobb, mint a "hagyományos". De a biological transfer kutatás sikeressége rendre 1%, ergo lehetetlen kikutatni. Ti hogy csináljátok mégis?
Hogyan lehet bolygókat foglalni? Mármint úgy, hogy nem irtja ki az ember a lakosságot?
A salvage itt sokkal hatékonyabb, mint az egyben. Ha pajzsos ellenféllel harcolsz, vigyél salvage shipet. Az az ellenfél roncsait begyûjti, és így kapsz salvage projekt lehetõségeket. Ezeket ha befejezed, akkor kutathatsz olyan projekteket, amikbe egyébként az adott fajjal nem, vagy csak nagyon kis eséllyel vághatnál bele. Elõbb-utóbb csak megkapod a pajzsot is.
Teljesen gyanútlanul a gyári clusters térképen, 7 AI ellenféllel szemben vágtam bele. Mindenre számítottam, csak erre nem. Most kezdtem egy másikat, kis térképen négy ellenféllel. Ezt már én csináltam a Galaxy Generátor moddal.
Akkor nem tudom milyen beállítások mellett játszol, de 3-4 ellenfélnél, nem óriási térképen nekem a 2Ghz-es mobil i3-mal se voltak gondjaim. Persze nem pár másodperc volt, de 1 perc alatt megvolt a körváltás késõbb is a játékban.
Kutatás és fejlesztés során elsõnek egy megvalósíthatósági tanulmányt futtatsz. Ennek az eredménye (%) jelzi azt, hogy mekkora eséllyel lesz sikeres a kutatás. Az emberek nem erõsek pajzs technológiában. Elég szerencsésnek kell legyél ahhoz, hogy legyen normális pajzsod. a PD fegyverek a rakéták és torpedók elhárítására szolgálnak. A tech tree nincs elöttem (jó egy éve nem játszottam a játékkal), de az ikonjuk mindig ilyesmi: |/ Vannak lézer, kinetikus és sugár (phasor) PD fegyverek. A Kinetikus ágon elég hamar fejleszthetõ. Ha nincs elérhetõ lehetõség egy csillagnál, akkor vagy az odavezetõ Node Line-t nem fedezted fel (az emberi faj csak a csillagokat összekötõ "vonalakon" tud utazni, ha nincs ilyen, arra nem mehetsz), vagy kívül esik a flottáid hatótávolságán. A faj átírás nekem kimaradt.
Sziasztok! Én csak mostanában találtam rá erre a játékra. Eddig az X sorozat és az EVE kötött le. Lenne néhány noobnak ható kérdésem (ebben valszeg közre játszik zsenge angol tudásom). Elõfordul, hogy felderítetlen rendszerekben semmit nem tudok csinálni, még survey-t sem, ez vajon mitõl van? Végig böngésztem a fórumot és sok említés van a PD fegyverekrõl, ezeket hogyan lehet felismerni? A esearch-nél a pajzs kutatások katasztrofálisak, (SolForce-szal játszok). Egyetlen egyszer sikerült kifejlesztenem a reflektor pajzsot és a többit soha ( a harmadik újra kezdésnél járok). Fenntebb volt említés a fájl átírásól, nekem az se jött be.
Sajnos volt egy-két olyan döntés a tervezési fázisban, ami nagyon rányomta a bélyegét a játékra. Ezek után kiadtak egy tech demot teljes játéknak és azt felhozták egy egész játszható béta szintjére. Én mostanában egyre jobban szemezek az Argos Naval yard-al. Kis nosztalgia faktor. :)
Na, utána olvastam. A fordulóváltás gyorsasága processzorfüggõ. Csakhogy, a játék nem kezeli megfelelõen (vagy talán egyáltalán nem) a többmagos CPU-kat. Ezért nem fut rendesen a 300. forduló táján már egy i-3570K-án 16 GB rammal. Viszont mivel a fejlesztést lényegében befejezték, ez nem is fog már változni.
Azzal lehet valamit csinálni, hogy a 300. kör környékén járva lassan öt percig tart egy körváltás?
Hm, összefutottam valami Divine nevû társasággal, ezek kik? Melyik faj? Békét nem hajlandók kötni, a tûzszünetet meg állandóan felrúgják. Mass driverekkel és rakéta hegyekkel vannak felszerelve, a deflekor és néhány PD cruiser nagyon jól bevált ellenük...
Sikerült. Csak rájöttem, hogy a police cuttert is dizánjnolni kell, cruiserbõl lehet kialakítani a középsõ szekció átalakításával.
Más kérdés, hogy sokat nem ér. A rendõrhajókat ugyan a teherhajó közvetlen közelébe pakolja, de így sem tudják megvédeni azt... Ráadásul most még csak egyszerre három rendõrt tudok kipakolni az ötbõl, ennyi telik a command pontokból.
Igen, ez elég baromság, hogy mindig randomban rakja le a teherhajót és mellé a kalózokat. Legalább ha patrol mission-ön lenne a flotta, akkor látnám, hogy hol a teherhajó meg az ellenség.
Nálam eddig csak a naval station vált be, ahol van ilyen, ott nem jelennek meg. A flotta nem ér semmit, mert rég lelövik, elfoglalják a kalózok a szállítóhajót, mire odaérnének. Mondjuk én a random eventeket levettem 10 százalékra, de így is idegesítõ, hogy nem tudom megvédeni a freightereket.
Pontosan én se tudom mikor jelenik meg, de ha van legalább 1 civil állomásod és teherhajód, akkor a Cruiserek alatt meg kell jelennie. Egyébként szinte semmit nem érnek a rendõrhajók, ugyanúgy jönnek a kalózok, ha nincs katonai állomásod és 1 flottád a naprendszerben.
Üdv mindenkinek! Hogy az ördögbe kell police cuttert építeni? FTL economics van, de ott ahol a cirkálókat építem nem találom...
Közben megvettem, annyit megért. Ma este nekifutok...Kössz a választ!
A legutolsó patch-el nem játszottam, de továbbra is áll az elõzõ kijelentésem. Most valamit javítottak a LOA AI-n, ami elég bugos volt még amikor játszottam.
Jár még valaki erre? Újabb fejlemény esetleg patch-ek kapcsán? Még mindig játszhatatlan az egész? Szemezek vele már régen mert kedvelem a múfajt, de olyan sok rosszat olvasni róla, hogy nem tudom, érdemes-e megvenni.
Az elmúlt 1 hónapban nem játszottam, de tavasszal már egész játszható volt, pl lefagyásom egyszer volt csak. Mondjuk a kezelõfelületen semmit nem változtattak, még mindig ugyanolyan átláthatatlan és bonyolult az egész.
hogy áll mostanság a játék, érdemben mit javítottak az új patchek?
Fenn van a listámon, most is vmi hasonlót tologatok.
De tény, a nevén kívül semmi közös nincs a SOTSal (tudom, lore is elvben azonos, de ez sztem NAGYON erõltetett). Amúgy elég gagyi kivitelezésnek tûnik....
kint van a Pit. Amolyan felülrõlnézõs ál3D, menj gyakj szerezz fegyvert stílusú
köszönöm
Ha több az energiaigénye, akkor ritkábban tud tüzelni, ha meg a supply igénye nagyobb, mint a rendelkezésre álló, akkor a válasz attól függ, mennyi a flotta teljes ellátásigénye. Ha egy kör, akkor csak egykörös repülésekre illetve védelemre alkalmas, mert a bázisok supply gömbjén kívül nem életképes. Minél nagyobb a flotta supply-a annál hosszabb küldetéskre mehet, annál messzebb deríthet fel, illetve annál több körös csatákban vehet részt.
Ha egy hajónak több a supply vagy energiaigénye, mint a rendelkezésre álló, akkor az miben nyilvánul meg? Erre nem találtam sehol választ eddig.
Az admirális problémát úgy küszöbölöm ki, hogy a tulajdonságuk alapján nevezem el a flottát :) És általában homogén flottákkal dolgozom. A felderítõk drón v riderhordozók, sok supply modullal. A kolonizálók 1 CnC és egy rakat biom kolonizáló. A harciak meg a legújabb hajókból tevõdnek össze. Supply hajót ha lehet nem használok. Így egyszerûbb. Az UI nálam érdekes teljesen normál. A legvakítóbb színek a csatáknál jelennek meg, amikor sok sugárágyú tüzel egyszerre. Nem lehe hogy a videokártyád a ludas? Az egyetlen UI gondom a feliratok. Valamiért minden információ úgy kezdõdik nálam hogy UI_Interface... És sokszor kitakarja a számot. :( De ez egyedi probléma lehet, mert a bugreportokban nem említik.
flotta rendszer úgy nem zavar, értem, hogy mi mi, csak kicsit átláthatatlan, túlzottan vegyítve minden és nem tudok gyors mozdulatok csinálni pl flotta módosításnál a fõképernyõrõl, csak ha bemegyek a menedzsmentbe. Meg egyes hajók/flották tulajdonságainak úgy kell utánakutakodni, pl azt nem értem miért nem láthatom azt is a fõképernyõn a flottám mellett, vagy ha ráviszem az egeret h ki az admirálisa. Apróság tudom, de az ördög mindig a részletekben rejlik :) Kikapcsoltam, nincsen bloom se, egyszerûen az UI számomra olyan mintha egy katódsugárcsöves tévét néznék közelrõl (legalább is nem teljesen olyan, nyilván, csupán olyan érzést kelt bennem).
nyirog, a játék kezdete elõtt próbáltad kikapcsolni a felesleges grafikai csodákat? Mert nekem érdekes módon nem folyik i a szemem. Bár a gamma nincs is nálam maxra húzva, meg a képernyõ fényerõ is moderált. A swarm az szaporodni próbál, nem véletlenszerûen jön. Ha valahol fészket ver, onnan egy idõ után újabb kitelepülõk jönnek. Minél nagyobb a populációja, minél több bolygónrendszerben lakik, annál gyakrabban kerülnek célkeresztbe a bolygóid. Ha meg nagyon gyakori a slaver/pirate raid, érdemes lecsekkolni a felderítetlen bolygókat kalózbázisért. Csak vigyél sok légvédelmet, mert a 30 körüli kalózcirkálón bizony sok boarding pod van. Az AI meg nagyot fejlõdött a legutalsó 2 hétben. A Tarka hard AI +1 bolygó +1 kutatás elõnnyel jelenleg lehagyta a LIIR emberi vezetésû birodalmamat terjeszkedésben. A gépi loa szintén terjed mint a pestis. Harcba még nem kerültem, heti 5-6 óra játékidõvel, de határozottan érdekes a helyzet. És a GM-ek még meg sem érkeztek. Ha meg zavar a flottarendszer, fogd fel úgy, hogy a CnC hajók az alapok, a többi meg erõsítés. ÉS máris küldhetsz 1 hajós felderítõket, kolonizálókat, stb. Csak egy örökkévalóságig eldolgoznak magukban.
10 euró-t megért azért, én is azért nem játszom már vele mert meguntam és van nála jobb startégia is a földön. Igen, lehetne jobb, sokkal jobb, kezdve h emberbaráttá teszik az egész kezelõfelületet, mert ahogy megjelenik kifolyik a szemem, grefika nem egy csúcs, de azért okés szerintem, véletlen eseményekben pedig a swarm queen 4 körönkénti felbukkanása ugyanannál a bolygómnál elég idegesítõ -.-. Szó mi szó, enhanced edition, de koránt sem nevezném végleges játéknak, ha sorolnom kéne az okokat akkor naphosszig írhatnám ami bosszant a játékban, beleértve a te észrevételeidet is. Jó ellenpélda amúgy az endless space, az se tökéletes és megunható, de ahogy olvastam szépen fejlesztgetik tovább és jön a kiegészítõje is ami orvosolja a közösség által felvetett problémákat, itt nem tudom mi a helyzet, vagy h egyáltalán foglalkoznak e még vele.
Hát, az ünnepek alatt én is toltam egy up to date tesztverzióval (nem kínlódás, ugyanaz a változat volt me a virágboltból mint a fizetõsöknek). Nem crashelt, le is toltam jó 400 kört... aztán meguntam.
Pedig gondoltam rá hogy megveszem, de valahogy olyan uncsi lett, és a flottamanagementtel azóta sem tudtam megbarátkozni, vhogy egy mesterséges féknek, játéklassítónak érzem az egészet.
AI pedig tényleg nincs benne, legalábbis stratégiai biztosan: a 400. kör környékén készültem az utolsó népnek nekimenni, legujabb fegyverzet, nagy monstre hajók, de azért aggódtam.
Aztán amikor találkoztam a gép flottáival - gyakorlatilag elsõ körös gauss designjai voltak csak. Úgy tûnik elfelejtették megtanítani a flottafejlesztésre. Valõszinüleg az AIval csesztek ki legjobban, hogy nem lehet csak szimplán retrofittelni a hajókat...
De a hiver AI is "jó", aki soha nem épít/hoz gate hajókat...
A "teszt"verziónál is inkább az volt a gondom, hogy nagyon akadozott bizonyos mûveleteknél, illetve kör végén. Ahogy olvastam ezen sokat javítottak az elmúlt 2 patchben.
én is karácsonykor vettem meg 10 euróért, nem bántam meg, ünnepekben csak ezt toldtam, azóta nem volt rá idõm meg kedvem. Amúgy jó taktika h így vegyék rá az embereket arra h megvegyék, direkt bugosra csinálják Egyébként a legutolsó peccs úgy vettem észre sokat javított, azóta nem volt crash.
Nem kínlódok tovább a törttel, Paradox Plaza Storeban most 7.75 font a játék, az jelenleg 2700Ft, annyit bõven megér. Mondjuk cserébe majd kínlódhatok a Steammel.
Ha esetleg találkozna valaki a legutolsó patch próbaverziójával, az kérem adjon majd linket.
Mihez kevés? 200. körre 4 csatahajót (1 CnC hajóvadászt és 3 aszteroidagyorsítót) tudtam kilõni egyszerre full phaser-meson fegyverzettel. Páncél nem kellett rájuk, egy kilövés után már mehetett is 3-4 kolonizáló flota, egy naval base és az 5. körre már át is települt 1-2 300K-s támadóflotta a következõ rendszer elfoglalásához. A hátrahagyott rendszereket meg a hátországból feltöltöttem 4-500K kockával, hátha jön egy ellentámadás. A VN world meg csalódás. Csak a kis UFO-k támadtak, semmi más. Az 1-ben legalább a gyártóhold is rakétázott keményen.
Nekem jobba ntetszik, hogy nem kell flottamenedzsment, mindig kéznél van olyan hajó, amire szükség van. Plusz harc után javítani se kell, csak vissza kockába. Cserébe elég korlátozott a kiküldhetõ hajómennyiség.
Ez a LOA faj gép ellen egy õrült. 30 másodperc egy tarka csatahajó kilövése paser-meson combós cirkálórajjal, Battlebridge-War-Antimatter felépítéssel. (8 cirkáló, a CnC csatahajó már nem ért oda idõben). A max páncél poliszilikát, és így is alig kaptak sebzést. Túl gyorsan kilõtték az ellent. Ráadásul a kolonizálás is rettenetesen gyors.
Egy accounot letre kell hozni, es utana le tudod tolteni a torrent fajlt. Ha nagyon nem igazodsz el a siteon, hasznald a translate.google.com oldalt, masold be a fenti urlt azt hajra, leforditja neked.
No, még mindíg nem vágom ezta túlnépesedés dolgot, csináltam screenshotot :)
Szóval: ugye 5.ös szintû bolygó, az 500 milliós imperial és civilian populációs "kapacitású". Mint az ábra is mutatja, nem haladom meg ezt a limitet, a popup viszont 4* -2 büntetést mond overpopulationra. Az ugye -8, van +7 bónuszom economy ratingra, az summa -1, ehhez képest a maximum 100-on van a morál, ahelyett hogy csökkenne.
Van tipp hogy mire fel van overpopulation büntim, illetve hogy a végén mégis miért nincs morál romlás?
(ez egyébként az a bolygó ahol hosszú körök óta lázadás volt, aztán meg is alakult semleges nemzetként, egy kör alatt leradíroztam és újratelepítettem. Számszerüleg most is kb ott van aho a lázadás idején, mégsem csökken a morál mint a radír elõtt :) )
hmmm... átnyálaztam a hivatalos fórumot, többen reportáltak is változatos crasheket a prototyping körül - a devek szerint 2.0.24645.1 már megoldja. Megyek be is gyûjtöm...
(fene megeszi, nagyon elmélkedem azon a 10 eurós befektetésen :), túl durván jönnek ki a patchek )
A pszí modulok miatti probléma a prototípusokkal (de csak dread-ek esetén) általam lett említve kicsit korábban. Érdekes módon crusier és leviathan esetén nem volt ilyen nyûg (utóbbinál viszont problémázott a meson beam vagy épp a pulse graviton beam miatt, mert ha az került a hajóra akkor a prototípus legyárthatatlan volt mert kidobált a program).
De úgy tudom nyirog-nál nem volt pszí modul és mégis tapasztalta a problémát.
Na, engem is utolert a "vegzet", 470. Kor kornyeken jarok, keszulok az emberek elleni harcra, es nekem is elkezdett kiugralni. Mily meglepo, eloszor akkor amikor a gyartaban az SDB fulre akartam menni (aztan ez vhogy elmult), most viszont - akarcsak Nyirognal - a vadiuj dread prototipust ha berakom gyartasba, es nyomok egy backet a fokepernyore ugrashoz, jon is a crash....
Nyirog, volt vmi megoldasod ra?
Van egy olyan kosza emlekem, mintha olvastam volna vhol (esetleg itt?) hogy a pszi modulok miatt van, kesobb majd le is tesztelem.
Azert a fene essen belejuk, egy ev es meg mindig ilyenek vannak a jatekban....
Attól mert a százalékos csúszka nincs 50% fölött, még összejöhet a túlnépesedés miatti probléma. Ennek oka általában, hogy van valami morál módosító ami felüti fejecskéjét bizonyos populációs létszám esetén és ez negatívan befolyásolja a morált. Ezt simán túlnépesedési problémaként jelzi ki a program, holott nem az.
De az is elõfordulhat, hogy a civilek és az imperial lakosság létszáma nagyon eltolódott valamelyik irányba. Ilyenkor szintén morál romlás lesz ami megintcsak népesedési problémaként kerül kiírásra (ezesetben még igaz is a dolog csak nem a bolygó befogadóképességére vezethetõ vissza). Általában a túlzott liberalizmus és engedékenység ennek okozója vagy a nagyon elhanyagolt bolygó/politikai kutatási ág.
Idõközben megint kitört a lázadás (de csak abban a rendszerben, megint a fõ tényezõnek a túlzsúfoltságot mutatja, pedig már csak 40%-ra van állítva a max population), ezúttal el is szakadt az adott bolygó és önálló állam lett. A flotta már úton van... :)
Az is megoldás ha az ember telepít pár rendõrt a rendszerbe. Õk, ha ki van fejlesztve a militarization vagy talán para-military (nem emlékszem) a létszámuktól függõen csökkentik a morálromlást. Ha van egy rendszerben vagy 10-15 akkor ott sosem lesz lázongás.
Lázongás meg lehet sok minden miatt. Terjeszkedõ ellenség, kémek, alacsony security kiadások, korrupció, civil-imperial populáció arány felborulása, de akár még az adott államforma is betehet egyeseknek vagy épp a bevándorlási ráta (immigration), netán az idegenek beengedése megfelelõ kutatások hiányában. Többnyire pár kör alatt kifut a dolog.
A kérdéses helyen érdemes levenni az immigration rate-et, csökkenteni 1 ponttal az adót, lezárni a rendszert (ez csak akkor jó ha a bal oldali government típusok valamelyikében vagy épp, különben pont ellentétes hatást fog szülni), ideiglenesen megnövelni a security csúszkán az ottani pénzmagot. Általában ennyi elég szokott lenni és 3-5 kör után csillapodnak a kedélyek. Ha kész van a fent említett kutatás (political science részlegben van ha jól emlékszem) és minden rendszerben akad vagy féltucat rendõr az megint csak csitítólag hat avagy épp a pszí empathy ága jó mennyiségben ki lett már kutatva az szintén megoldja a rebellisek jelentette gondokat.
Overpopulation kialakulhat úgy is, ha az adott bolygó elindult a továbbfejlõdés útján, de még nem érte el a választás lehetõségét hogy forge world vagy épp gem world legyen. Ezek jelentõsen terhelik a környezetet, bár nagyon kitolják a lakosság számát és a forge world iszonyat mértékben megdobja a termelést, de mindez a bioszféra pusztulásával jár és leépíti szép lassan az egyé alapanyagokat is. Ezek (fõleg a bioszféra pusztulása) úgy vettem észre, hogy igen erõsen meg tudják rendíteni egy adott bolygó lakosságának morálját, ha nincsenek meg a szükséges csitító tényezõk (politika és pszí-empátia vonal).
Elvileg legalább az egyik térképnézet mutatja a már egyszer használt vonalakat. Lecsitítani: Ha jól emlékszem propaganada. A legygyorsabb és legdrasztikusabb pedig evakuálni vagy felszámolni a kolóniát, majd újraalapítani. Ha csak az ipari termelése kell, akkor ez egy gyors megoldás. Ha a pénze, akkor marad a propaganda, vagy a lakoslimit emelése.
Ööö.. na kifejlesztettem a human node trackingot, de ahogy elnézem használhatatlan, mert csak addíg mutatja a vonalat, amíg egy hajó használja, utána meg nem. Hát addig én is tudom amíg látok egy hajót menni hogy kb honnan hova :(
Srácok, lázadással (rebellion) mi a rákot lehet csinálni?
300. kör, és egy kolónám (ami majdnem a kezdetek óta megvan) lázadni kezdett (15-ös morál). A vicc hogy nem tudom miért - van kb 10-15 más bolygóm, akik 100as morálon vannak, nem látok semmi okot hogy ez a kolónia miért lázad (mitõl jött le 100ról) és ami fontosabb, hogy mégis mit lehetne tenni.
Illetve megnéztem hogy mit ad a moral tooltip, de számomra teljesen érthetetlen:
- economic rating below 0 -3 (a vicc, hogy az economic rating 1-es, és gondolom a lázadás miatt annyi) - overpopulation (-4) nem tudom mitõl lett overpopulation, amikor szigorúan 50%on tartottam azt a csúszkát. Ráadásul jelenleg a 6os méretû bolygón kevesebb mint 600 millió a population (tudtommal méretenként 100 millió a limit) tehát nincs is túlzsúfoltság.
Csak azokat a node-line-okat látod, amiken már láttál mozgó hajót. Tehát amit még nem láttál használatban, azt nem látod.
Van arra vmi mód hogy nem human fajként láthassam a node lineokat? Háború készûl az emberek ellen, jó lenne tudni hogy tudnak jönni....
nekem az van fenn amit még rlslogon postoltak 16.-án, v2.0.24567.1 update. Azóta sajnos nem rakták ki azokat amik megjelentek, de ha te ne adj isten ismersz más alternatív peccs forrást akkor az infót boldogan üdvözlöm :)
Hát, ha végül is még se annyira vészes, akkor szerintem mostanában megpróbálom megvenni, 10 euróért igencsak megérné - egyetlen bajom h a Cib bank 21.-e óta meg van hülyülve és így elég nehéz bármilyen pénzmozgatást végrehajtanom, most csak imádkozok h addig tarston ki az akció amíg karácsony után majd bemegyek a bankba személyesn h most akkor wtf van.
Törtbõl is nagyon gyorsan rá lehet akadni a legfrissebbre különösebb gond nélkül. Csak nem a Piratebay-en kell keresni. :)
Amúgy nem hallottam róla hogy tönkrevágta volna a játékot, de mivel ezer féle konfiguráció létezik a lehetõ legvegyesebb szoftver összeállítással, így mindig lesz akinek valamije hibásan fog mûködni...
Hát röstellem bevallani, de törttel játszom - viszont steamen utánaolvastam és ott volt egy bizonyos december 21.-ei patch, azért is kérdeztem itt h nem jött e ki "valamilyen" formában, ettõl függetlenül amennyire ki tudtam venni, ez a bizonyos 21.-ei foltozás inkább rontott a játékon, mivel nem erdetim ezért én nem tudok nyilatkozni, annyiból viszont érdekelne hogy tényleg játszhatatlanná tette-e mert most le van árazva és eléggé hajlok rá h hibái ellenére megvegyem, de amennyire a tudom a steam autoupdatelei a játékokat.
Az elmúlt 2 hétben 3 patch jött ki (a legutolsó 2 nappal karácsony elõtt, 22-én). Ezek közül egyik sem jó? Vagy épp az újak rontottak el valamit nálad?
a gáz az h most már battle raidereknél is kilépked, amiken psi cuccok abszolút nincsenek is... azért karácsonyra tényleg dobhattak volna valami kurva peccset ami legalább ezt javítja
Az a karika a kutatás állását mutatja. Ha teljesen körbeér akkor fejezõdik be a kutatás. Ha kicsi rá az esély akkor ég ha körbe is ér a karika, elbukhatod a fejlesztést. Meg kell próbálni újra és újra (ha húzni akarod a játékot), ölni bele a zsetont zsákszám.
Ha 25% alatti az esély akkor inkább hagyd a fenébe, nem érdemes veszõdni vele, mert csak hatalmas mázlival fog összejönni a dolog (ne itt segít a pszí ágon való kutatók teljesítményét befolyásoló fejlesztés). Azonnal nem fogod tudni újra megpróbálni az elrontott dolgot, hanem elõtte valami mást sikeresen ki kell fejlesztened, hogy újra próbálkozhass. Addig egyszerûen eltûnik a kutatások közül, nem marad ott vörös színnel a bebukott kutatás.
A prototípusnál kilépés problémája ismerõs nekem is. Nálam eddig csak pszí képességekkel is rendelkezõ hajónál jött elõ. Ilyenkor nulláról új hajót kell tervezni ami egy kicsit eltér a korábbitól (elég ha egy valamiben) és akkor már nem lesz gond. Legalábbis én csak így tudtam olyan hajókat gyártani amiken volt valamilyen pszí jellegû ketyere (fegyver, védelem, aktiválható képességek).