Üdv Mindenkinek !
Érdemes ezt a szimet megvenni?
Úgy olvasom ez is elég hardware igényes progi, mert rosszul van optimalizálva.
Sokat már nem nyomom az IL-2 1946-ot sem, ezért nem tudom hányan szoktak ott manapság multiban lenni, de a CoD-vel mi a helyzet ?
Játszható online vagy le kell venni a grafikát, hogy ne diavetítés legyen ?
Itt most 2.49 euróban is:
http://www.getgamesgo.com/product/il-2-sturmovik-cliffs-of-dover
Kérlek segítsetek! Minden átmenet nélkül, ha a COD játékra kapcsolok, a betöltéskor " a launcher hibát észlelt, ezért leáll " felirat jelenik meg. Töröltem a játékot, majd újra telepítettem, ugyanez! A softver eredeti, kóddal,
üzletben vásároltam, tehát minden frankó! A Steamnál is regisztrálva vagyok. Mi lehet a gond?
cs
billentyûvel és egérrel lehet normálisan játszani ezt a játékot?
helló olyan kérdésem lenne hogy xfire-el hogyan tudok multizni a játékal ?
Most kaptam a CD Galaxis hírlevelet, hogy a COD már csak 4990 Ft. Én még 9k-ért vettem.
hát nagyon sok köze van, a legtöbb nagyterületes játékoknál pont a cpu a legnagyobb korlátozó tényezõ(amit csak súlyosbít ha nem használ a játék több magot, és nem használja RENDESEN a dx11-et(nem úgy hogy csak berakják a tesszalációt azt jóvan)). Nézz utána mi a drawcall.
Viszont az ilyen ssao meg hasonló postprocess effekteknek tisztán gpu-n kéne futniuk.
Az ahogy fut valószínûleg annak tudható be, hogy az engine az elsõ il2 foltozgatott változata, így valószínûleg se nem használja hatékonyan a több magot, sem pedig a gpu-t, hanem durván pazarolja az erõforrásokat.
De ezt már kitárgyaltuk. A legtöbb online szerveren le van tiltva a IIa.
Majd az E4 ,E7 pariban lesz vele.
A többi meg lazán leharcolható,normális taktikával.
BF elég jól megtartja az energiát,jól emel,300 at tartva jól fordul stb. Tommal kiveséztük már ezt,és online szerveren szépen lehet szedegetni a spiteket ,a hurrikról nem is beszélve. Ha figyelsz ,rád se tudnak szagolni.
Nem akartam reagálni a sok sületlenségre ,de ez a mondatod "A Spitfire mindíg lenyomja a játékban levõ Me-109 verziókat" megmosolyogtatott:)
De adok rá magyarázatot is,hogy ne maradj kétségek között.
A magyarázat egyszerû.
Béna vagy.
Tovább nem is fejteném ki mert érzem fölösleges:)
Talán annyit, hogy sok-sok (9-10?) éve nyúzom az Il-2 aktuális változatát. A Lobby dogfight szerverein nagyon sokan ismernek, bár semmilyen század elõtagja nincs a nevemnél.
Nos feltelepítettem az elsõ, virágbolti verziót (akkor még nem volt dobozos idehaza, azóta persze eredeti van).
A beállítások testre szabása után mentem egy kört egy Emillel egy Hurri ellen.
Aztán a legújabb HSFX 5.0-ra moddolt Il-2-1946-tal egy ugyanilyen rövid dogfightot reppentem.
Eredmény: azóta nem indítottam el az 1946-ot.
Konklúzió: ez a jövõ szimulátora.
Most már csak olykor-olykor a damage modell és még pár apró bug hagy kívánnivalót maga után, meg a menü elég köcsög (a régi sokkal jobb volt).
Bár csak egy C2D procim van, egy GTX460OC-vel az fps-re, akadásra London kivételével nincs panaszom, egyedi grafikai beállításokkal (a lényeges dolgok high, a többi low)
És bízzunk a(z állítólagos) mai patchben... :)
Annyit még megjegyeznék, hogy full grafikán a régi Il-2 is akadozik a gépemen Berlin felett, ha zoomolok.
Ezzel a megállapítással csak az a gond, hogy a grafikához a CPU-nak nem sok köze van, ha mégis akkor már régen rossz a játék tervezése. :)
Itt irják a 4 magos cpu meg ssao támogatást szal annyira nem lehet szar a grafika ha ezek az opciók is belekerültek ..
A screenshotok érdekesen kézülhettek, mert ennél sokkal-sokkal szebb videót és képeket is láttam. Tehát már a beállíésok bajosak. A screenshotot minõsébe 1998-as színvonalon van.
1. Kis méret.
2. Mintha valaki a paint jpg mentésével csinálta volna, ami egy fostalicska.
Nem sok olyan szim van, ahol van kabinárnyék.
A screenshotokon az élsimitítás ami kicsit fura vagy ki van kapcsolva.
Egyébként a vérbeli szimes meg nem Crysis 3 szintû grafikára vágyik elsõ körben. Legalábbis többnyire.
nem értem a panaszt, expert játék ez, jól irányítható, és a grafikai is lenyûgözõ
Köszönjük a vicces hozzászólást, öblíthet.
Ha bírja a géped, nagyon faszán néz ki. A fizikai modell is sokkal részletesebb. Vannak bugok, javítják. Aki megvette nem azért vette meg, hogy végigpörgesse, mint a Crisist, hanem évekig fog vele játszani. Akik szimulátor fanatikusok, azoknak jó, a fórumokon is lehet olvasni, hogy azért pozitív az összkép, és a játék is még javulni fog. A torrenthuszárok véleményét meg, akik úgyis a seed arány javítása miatt szedték csak le... nos, kb leszarom.
Nem mondanám hogy ugyanolyan,aki játszott már full reális beállításokkal mindkettõvel annak nem kell mondani mik a különbségek.Sokkal részletesebb fizikai hatások,hajtómû és alrendszerek közel teljeskörû modellezése,összetettebb ballisztika és sérülésmodell.Mindezek a bugok ellenére is erõteljesen kidomborodnak már most is.
Egyébként tényleg úgy néz ki mind az il2 1946, kicsit részletesebb kabinnal, több ojjektummal a térképen, de minden más ugyan olyan. csak 6x akkora gépigénnyel.
Mi ez a retro sarok ? ilyet c64en láttam kb.
Igen a win95 nézet helyett egy kis normális fém vagy papírhatású textúra darab tökéletesen ellátná a feladatot és még jól is néznek ki. Egy embernek vagy 30 perc munkája lenne és már is igényes lenne. Igen apróság még is egészen más hatása van az egésznek.
Nem azért mondom, de grafikailag a Wings of Pray 1000X modernebb. Jó nekem is néha elegem van a bloom effektbõl, de akkor is.
Más kérdés, hogy sokkal gagyibb és annyira még csak nem is jó, mint játék, pl sztori ott se nagyon van.
A Il2:CoD viszont programozásatechnikailag egy hulladék. Ugyan frankón néz ki a a fülke, de a táj, a gép, az akármi 5 évvel ezelötti szint!!!!
Rajzolt és nem fényképezett textúrák, zéró shader, és még csak nem is gyors, mint az már elhangzott. A képek alapján belöttem, hogy mit kéne a vasamon teljesítenie, kb 1/5-ét hozza is fps-ben. És bármmit csinálok, nem javul. Magra még nem optimalizálnak a fiúk, hiába van nekem is vagy négy, de ez nem újdonság.
Itt amit írnak a repülési fizikai modellrõl, na az sem úgy van igazán. Kevés ráadásul egymás ellen nem párba állítható erõsségû gép van a játékban, mert valszeg a repülési modellt is elqurták. A Spitfire mindíg lenyomja a játékban levõ Me-109 verziókat, és ez úgy a multiplayert is meghatározza. A fizika manapság meg valahol a Rise of Flight-nál kezdõdik szerintem, na az itt kb annak az 1/10-része.
És tudom, hogy rettentõ buta felvetés, de sztori akármi, az nincs. Van pár küldetés csatánként, nem túl sok összesen, oszt annyi.
Szal, aki ezt a hulladékot megveszi az vagy lelkes fanatikus, vagy csak bepalizták.
Az utóbbi 1-2 hétben szinte minden mostanában/nem régen kiadott harci repszimet/játékot végigpróbálgattam, amiben legalább egy fülkenézet volt. A Rise of Flight nagyon jó 1. VH-s szimu. Átjön a fíling, hogy milyen egy kis darab vászonnal, néhány faléccel, meg néhány 10 LE-õs motorral harcolni. Még sztori, külsõségek is vannak.
A DCS:A-10 igazi kõkemény szimulátor lett. Ha az ember rendesen végig csinálja a gép indítási procedúráját, az bizony több tucat kapcsoló buzergálása pl. De annyira szimu, hogy senki ne kérdezze róla, hogy a végsõ fõellenséget, hogy kell lenyomni, OK!:)
És, hogy a II. VH-ból is ajánljak, akkor, amíg jobb nem jön, vagy a CoD-t helyre nem pofozzák a Wings of Prayt tudom ajánlani, kompromisszumokkal. Mert szerintem még az is jobb nála!
Nem értem, hogy mit kellene javítani rajta. Legyen designosabb? Vagy mi a fenére gonltok itt?
Azért az a térkép rendesen kiverte a biztosítékot.. Most mennyi idõ lett volna normálisan megcsinálni? fél óra?
Najah. Fölraktam, levettem mindent minimumra, mert már hallottam infomorzsákat, hogy nem lett a legoptimalizáltabb. Elindítom, kb. 2 fps.
Pedig biztos jó lehet. :-(
késtek úgy 4 évet a kiadással, még 5 évet rátehettek volna hogy optimalizáljanak, vagy a gépek beérjék a játék igényeit :DDD