Van összefüggés. Utoljára a DA:O-ba volt. Egyszerûen fekete listát ország vagyunk, mint a filmeknél is. Ehhez hozzávehetjük, hogy amúgy is egy picsányi piac vagyunk. Egyhamar nem lesz változás. A warezosokat ez nem fogja érdekelni, mivel többségük csak gyorsan végig akar rohanni rajta szerintem. Persze biztos van az a rész aki anyagilag sem tudja megtenni.
Dobozosból csak Normál kiadás lesz. Sajnos különleges kiadás kézzel fogható példányban nem lesz PC-re. Már ezt is sajnálja az EA? Pedig valami kis Artbooknak/fémdoboznak örültem volna.
Hála istennek...legalább nem lesz olyan könnyû lewarezolni. Csak az bánt, nem lesz magyar nyelv benne. Nagy kár, egyébként a magyar nyelv hiánya összefügg a warez-al, minek költsenek magyar feliratra, ha úgyis a többség lelopja? Akkor nesztek, nincs magyar verzió. Kár érte.
Mindenesetre nálam tuti vétel, csak a digitális verziót Origin-en marha drágának gondolom. Hátha a dobozos verzió olcsóbb lesz.
szvsz számít azért, hogy milyen játékról beszélünk, egy dragon age-nek valszeg jobban nekifekszenek pl. a ruszkik, õk meg úgyis gyorsan megoldják :) meghát 1-2 nap ide vagy oda, legyenek szivesen normálisan árazni, hogy érdekeljen
Nem hinném, hogy azonnal lesz belõle wrz verzió. EA mostanság szeret szórakozni az Origin-es DRM-mel, amit nehéz kigyomlálni. FIFA 14-bõl sem érkezett még rendes WRZ. NFS Rivals-ból is a megjelenés után 3 hónappal lett rendes wrz (2013. november - 2014. január). Battlefield 4-et mondjuk gyorsabban feltörték, de ott pont a multiplayer a lényeg és nem a 2-3 órás Single. Persze ebbõl is biztosan lesz majd valami feltört változat, de nem biztos, hogy a megjelenéskor.
Fene tudja a dlc-k engem sose hoztak izgalomba / egy kezemen meg tudom számolni hányat vettem / az lehuzás tipikus példájának tartom, még ha van benne tartalom akkor is.
false a többség az enkór nevû nagyon olcsó online boltból fogja megvenni, és nem lepõdnék meg, ha néhányuk pont emiatt az ár miatt döntene így és ahogy bálint írja, ha elõre gondolkozunk, hogy hány havonta kell még +hányezret ráverni dlckre, amik -khm- szintén elérhetõek lesznek a fent említett online boltban... fene tudja. sürgõsen találjanak ki rá egy emészthetõbb árat, az a lényeg :)
Leli biztosan visszatér. Meg Morrigan is. Ennyi csöcs miatt simán megér 14k-t a játék, bár szerintem úgyis olcsóbb lesz. Titanfall is ilyen "árazással" volt hónapokig, a megjelenéskor pedig már csak 9990 Ft-ért dobálták.
Ha tényleg visszatér Leli, fõleg ha esetleg csapattagként is, akkor ott egye meg a fene azt a plusz pár ezer forintot. (bár a többség úgyis dollárban veszi meg digitálisan valahol "ócsón", sz'al nem gond a 14k sem)
Yep. Legalább a DLC-kkel nem lesz baj, mint az elsõ rész esetében/Mass Effect 2 esetében. Durva, hogy 14k az alapár és ehhez még egy rakat DLC is lesz, amit meg "kéne" venni. Megérkezett a Nextgen korszak az EA jóvoltából is!
Reklámszöveg: "Egy katasztrofális esemény egyetlen túlélõjeként hõsünk maradt az egyetlen személy, aki képes lehet gyõzelemre vezetni az Inkvizíciót a démonok ellen, akik a Riften keresztül özönlik el világunkat. A játék világában található népek úgy gondolják, mi vagyunk a megváltó, a vezér, akit követni kell ebbe a csatába. Ez pedig hatalmas felelõsséget tesz majd a játékos nyakába, azzal együtt is, hogy elfogadhatja, vagy elutasíthatja ezt a "sorsot"."
Ööö. Hát nem ekkora viccre számítottam. Azt gondoltam, hogy szépen elmagyarázzák mi történt az elsõ rész hõsével és a második rész bajnokával! Fõként a második rész bajnokának sorsára lennék kíváncsi, mert a Dragon Age 2 pont úgy ért véget, hogy Cassandra és Leliana a champion keresésére indult (mikor Varric-ot elengedték). WTF BioWare
Negatív borítókép:
Szerintem a hangja megmarad. Morrigannak is megmaradt a hangja. Leliana hangja pedig "házon belül van".
Sejtettem, hogy õ az. Eléggé eltér a kinézete a korábbi részektõl, de ez az új grafikus motornak köszönhetõ szerintem. Néztem a trailert és az ugrott be, hogy "bazz, ez nem Leliana?". És az. :D
a képek, meg a filenevek alapján 90% hogy az a lenti #315 -ös kép tényleg a companionokat mutatja, és igen, akkor õ is az lesz :) pl a #330 -ban linkelten is az asztal körül állókból van ott 3 :)
Második részben is máshogy nézett már ki, mikor találkozni lehetett vele. Ugye el is telt pár év ott az elsõ rész vége és a második rész közepe óta. Sõt most mégtöbb idõ telt el gondolom. (Annak viszont örülök, hogy szerepel a képen, mert akkor valószínûleg nem csak NPC lesz, mint Morrigan.)
gondolom DA2 rendszerben lesz félig lefixált, félig testreszabható a karakter, fajt kétlem, hogy lehet majd választani leliana +1, bár olyan fura az a beállás, de simán lehet igen
DLC-be csak fegyver/páncél és küldetés fog érkezni. Karaktereket tartalmazó DLC-k nem lesznek!
Amúgy a képen lévõ íjász elfcsaj melletti leányzó nem Leliana? Rövid vöröses haja van a csuklya alatt + orléziaihoz hasonló ruha.
Ez a karakter akit mutogatnak gondolom elõre beállított karakter lesz, mint mondjuk a második rész esetében. Nem nagyon mutogattak még különbözõ variációkat, csak ezt. És nagy a hallgatás a törp, elf és nõi fõkarakter oldalról is.
De ha ezt mind megkapjuk az nem lesz semmi bár én kétlem. Eddig van: -Warrior-Defensive -Warrior-Fighter -2 mágus egy offensive meg egy support(?) -Rogue-Archer
Ide jöhet még 1 Rogue ugye ha követi BW a klasszikus 8-ast
az k*rvaélet hogy nem Varric, a videón látszott, hogy totál a DA2-es kinézete van, az ott a képen egy másik törp egyértelmûen javíts ki, ha hülyeséget beszélek
biztos ezek lesznek a companionok? mert így ránézésre egyébként van 1-2 érdekes, balról a második pl. bár nemtom.. jobb oldalt az nem duncan? illetve hol van varric?
Óriási terhelés lehet a weboldalán a játéknak mert nekem nagyon lassan töltödnek a dolgok. Amit látok viszont úgy néz ki classonként is lesznek eltérések a sztoriban. A zene félelmetesen jó, a mágus ruha nem tetszik, de attól még lehet jó, Morrigan láthatóan nem változott :), a bevezetett szereplõk jók. Felkerült egy idõvonal is ami röviden felvázolja a történelmet. Kicsit szegényes de sajna sokan úgy se olvasnák el. :) Összességében nagyon nagyon szegényes az oldal, ahhoz képest ami a DA:O elõtt volt. De nem is számítottunk másra szerintem.
Mike L. a projekt vezetõ, sokan nem szeretik én se rajongók érte. De ez van. :)
ha csöcsöket akarsz, Oghren is simán játszik!!!4 csak hogy én is örüljek bár humortörp sajnos már van ugye Varric személyében, úgyhogy ezt az ötletemet kb temethetem
egyrészt miazaz L betûs projekt? másrészt ha te azt mondod, hogy képesek olyan mélységû, kidolgozottságú karaktereket írni, mint anno a DA1-hez, én most naívan elhiszem, és mégjobban várom a játékot.. :) szóval nem, én nem hiszem, de persze valahol mélyen bízom ebben
Jaja. Morrigan és Leliana-t vissza. Nem csak NPC-ként, hanem csapattársakként. Csöcsöket akarok a csapatomba!
Amúgy olyan karakter, mint Morrigan tuti nem fognak írni bele. Pont õvele reklámozták és "adták el" az elsõ részt. Minden promó anyagon õ volt. Várom, de van olyan érzésem, hogy csalódni fogok (a grafikában nem, mert az több, mint korrekt). Valahogy a Dragon Age 2 és Mass Effect 3 után nagyon elpártoltam a BioWare-tõl. Varric jöhet, Cassandra nem tudom milyen csapatban, de gondolom olyan akaratos és erõszakos lesz, mint a második részben.
Rossz gondolkodás :) Lehet jókat is csinálni újat is egykor a DA szereplõi se léteztek, létrehozták õket A david gaider vezette csapat mint írok :) Most újra õ a vezetõ író :) Morrigan meg fontos szereplõ ne aggódj csak nem csapattárs ,ebbõl sok minden lehet. Nagyon valószínû pár variációt rá is kijátszanak. Gaider nagyon nagyon jó író. Még úgy is hogy a sokak által utált L betûs a projekt vezetõ.
érdekes, amit írsz, mert ha tényleg nagyon odabaszós rpg feelinget akarnak csinálni, akkor "végén csapatkép" ide vagy oda, kurvára nem hagyhatják ki azt, hogy 1-2 karaktert visszahozzanak a dragon age 1-bõl (nekem Oghren a személyes kedvenc, de tudnék örülni másnak is - Zevran, Sten pl) a 2-bõl.. fene tudja, onnan valahogy nem hiányoznának annyira a karakterek (már persze a meglévõ Varricon kívül), maximum Anders, a többiek nem nõttek hozzám annyira illetve Tallis a DLC-bõl mindenképp jöhetne!
.. vagy B tervként megint akkora karaktereket kell írniuk, mint anno Morrigan és társai, ami lássuk be, _szerintem_ szimplán lehetetlen
Inkább az a kérdés érdemes e megvenni részekben, kielégítve az EA mohó pénzsóvár lelkét vagy megvárjuk az ultimate verziót akciósan. Sajna David Gaider nekem túl jó ahhoz, hogy sokat várjak :(
Olyat ne várj. senki nem fog már annyi idõt áldozni egy játékra mint ezt tette a bioware a dragon age originsel vagy az swtorral. Pláne úgy, hogy ma el lehet adni egy rpg-t 10 millió példányba úgy hogy a történet és a karakterek másodlagosak. Ígérem, nem lesz rossz ez! látszik a kevés infóból, azért rendesen próbálják megközelíteni a DA:O-t. Lesznek új jó karakterek és nagyon várom mi lesz a Morrigan story vége :)
Szép szép, de ez még édeskevés ahhoz, hogy olyan alapmû legyen, mint az elsõ rész. Titkon reménykedtem benne, hogy Leliana visszatér, de a végén lévõ "csapatgyûléses" képrõl kiderült, hogy az elsõ részbõl senki sem tér vissza, a másodikból is csak Varric és Cassandra. Kíváncsi vagyok, örülök az október elejei megjelenésnek (azt hittem már átcsúszik ez is 2015-re, mint a Witcher 3).
Mi az amit az rpg igazán jelent. Ez a három betû. :) Milyen az amikor a társaid élnek és a történet magába szippant. :) Mindemellett a a harcrendszer másodlagossá válik és a látvány is bár szükségesek. :) Nekem David Gaider neve garancia arra ez a történet ütni fog, és a karakterek is. :) Az meg csak ha a tortán kb 20 körüli variációt mondanak a kimenetelekre. Na ez az ami számít!
Dragon Age: Inquisition információk az Official Xbox Magazine, és egy lelkes BioWare Social Network fórumozó jóvoltából!
1. There will be 5 regions in Dragon Age: Inquisition: Fereldan, The Free Marches, Orlais, Nevarra and the Dales:
- 2 of the areas you can expect to visit are; a war-torn region in Orlais and an elven burial ground, known as the Emerald Graves.
- The Emerald Graves, according to executive producer Mark Darrah, is where the Dalish Elves planted one tree for every soldier killed in the Exalted Marches.
- According to the magazine, while enemy levels don't scale to your characters, you can affect environmental changes to drastically influence local settlements, establish trade routes, capture territory and disrupt the local ecosystem.
- Wild flora and fauna, useful for crafting can be hunted to scarcity, allowing other species to proliferate. - Defeating intelligent enemies like bandits or dragons will have a significant effect on a given region.
2. Dragon Age Inquisition Companions:
- There will be no DLC Companions: According to Creative Director Mike Laidlaw: "Because of how deeply enmeshed in the system companion characters are, we can't just add them on the fly; part of them has to be shipped on the disc...which was led to criticism that we're forcing people to pay for content they already own. It's not the case, but we've decided this time to not go that route. There will be no DLC party members."
- Solas is an apostate and an expert on the Fade.
- The Iron Bull is confirmed as a companion, who is described as "a one-eyed mercenary and outcast from the Qunari faith"
- Sera is confirmed as a companion, and is described as "an elven archer. Little is known about them [referring to both Sera and the Iron Bull] at this point, particularly Sera, who turned up seemingly on accident during one of several combat demonstrations..."
3. The Dialogue Wheel:
- "We have three wheels that we use in response to any given piece of dialogue" says Gaider. "One of those is what we call the 'tone wheel', which is mostly for role-playing choices. The other two are the 'choice wheel'- for taking an action or stating an opinion-and the 'reaction wheel,' for emotional moments"
4. The Inquisitor:
- There will be 4 voices for the Inquisitor 2 for each gender, for all races
- To address why the same voices apply to all races, Mike Laidlaw made the following statement: "It's a matter of file size...if we were to have eight voices, two for each race, we would be shipping on 14 discs or something. We figured that with four voices, that would give players enough options while staying within our size limitations"
- Bioware is currently exploring options to differentiate the voices, like changing the pitch of the audio.
- The Prologue Section (or the "Origin" section" will be the same for all players. The player's appearance, class and dialogue responses during the prologue section will fill in the details, presumably of the Inquisitor's background, and in particular inform how other characters respond to you throughout the story.
- The Inquisitor is the sole survivor of a reality-shattering event which results in the Fade tearing opening throughout Thedas.
- "Presumbly as a result [of the Fade tearing open throughout Thedas], you're also endowed with a singular ability: you can close these rifts wherever they appear throughout the continent."
5. Endings:
- "Bioware is promising a staggering 40 possible endings for the game, dependent not only on choices made in character generation but by actions taken throughout the storyline. [Mark] Darrah stresses, however, that the endings will all be meaningfully different from one another. You won't find 40 endings with only slight degrees of variation between them."
6. Customization:
- Armour weights are no longer class specific. Meaning a rogue can wear a mage's robes, and a mage can wear a warrior's armour. The magazine speculates the penalties will be similar to the fatigue penalties used in DA: Origins
7. Other information:
- There will be a jar of bees, which can be used as a combat item which according to Bioware: "You throw it, the jar breaks open, and little bees fly around stinging your opponents."
Viszont van ott egy nem hülye javaslat ott, amit érdemes megfontolni, ismerve a EA koncepciót, lehet meg kellene várni a game of year kiadást. :)