Már jó ideje tudjuk, hogy a Dragon Age franchise-ból minimum egy trilógiát szeretnének a Bioware fejlesztõi. A mai napon történt ugyanis, hogy a Bioware kreatív igazgatója, Alistair NcNally a twitteren elcsiripelte, hogy egy újabb fanatasy RPG-n dolgoznak Edmontonban a Dragon Age 3 személyében. Az EA vezérigazgatója, John Riccitiello egyébként is a folytatások nagymestere, tehát teljes mellszélességgel támogatja a konzolokon egyébként is hatalmas sikereket elért Dragon Age 2 folytatását.
További részleteket nem árultak el az illetékesek, de meg van rá az esély, hogy ismét az E3-on fog debütálni az elsõ hivatalos trailer a Dragon Age 3-ról. Ugye?
Biztos volt... ha visszatérnek az elsõ rész játékmenetéhez tuti vétel, ha a második részt stílusát erõltetik, akkor tõlem lehet ez bioware game, akkor is kimarad.
Az agyi szint összefügg a helyesírással és a fogalmazással is. Te vagy epic fail ember! Egy topicba sem láttam tõled értelmes mondatot. Mit is vártam...
Megertetted amit irni akart? Igen. Apja, anyja, neadj'sten nyelvtan tanara vagy e, hogy belekoss a helyesirasaba? Nem. Van barmilyen jogod belekotni a helyesirasaba? Nincs. Politika megengedett a forumon? Itt nem.
Akkor innentol tema lezarva, folytassatok mashol a grammarnazi trollkodast!
kényelmetlenül sok idõ volt megérteni, hogy mit akart kiszerencsétlenkedni magából? igen a magyar nyelvet olyan szinten forgató ember vagyok, hogy egy 18+ embertõl elvárhatom, hogy jobban írjon mint egy 10 éves utcagyerek a moszkvatéren? igen mar hogy a francba ne lenne jogom, ez egy fórum, azért írja hogy elolvassák. amit leírt, azt nem lehet, jogom van felhívni rá a figyelmet a politika nem megengedett, az viszont igen, hogy kibassza a biztosítékot, hogy még neki áll feljebb, mert egy értelmileg sérült darab szarként viselkedik
de befejeztem, csak látom hogy terjed a butaság, amivel nincs is gond, kevesebb versenytárs nekem az élet bármely területén, de nehogy már még neki álljon feljebb...
Piszkos Frednek igaza van. De azért tényleg legalább erre figyelnünk kellene, ne legyünk igénytelenek saját anyanyelvünkkel szemben. Ettõl függetlenül persze sokan érdemi hozzászólás nélkül ezt veszik célba. De Bonedragon nem közéjük tartozik szerintem.
Anyinra jók vatoygk, hogy a 26 hozázszálóból 22 arórl sózl, hogy ki melyin szural tud gelnpéi...
" Aki Dragon Age 3 információmorzsákat szeretett volna kiéhezett fülemüleként felcsipegetni, annak az idei PAX-ról vétek lett volna hiányoznia. A fejlesztõcsapatból ugyanis a helyszínen tartózkodott Mike Laidlaw kreatív igazgató, Mark Darrah producer, Matt Goldman mûvészeti igazgató és David Gaider író, akik rajongói kérdésekre válaszoltak, továbbá a Dragon Age 2 fogadtatásáról és a Dragon Age 3 számára kijelölt új utakról is beszéltek.
A történettel kapcsolatban elárulták, hogy míg az elsõ rész a Darkspawnok és a Blight megfékezésérõl szólt, addig a második epizód új konfliktust szült. A Dragon Age 3-ban ezt az újfajta konfliktust (mágusok vs. templomosok) kell majd kezelnünk, a világot pedig saját magától megmentenünk. Miközben a két frakció totális háborúban esik egymás torkának nem kímélve a kívülállókat sem, a játékos távoli vidékekre utazik és szövetségeseket gyûjt, hogy meglegyen a hatalma a rendteremtéshez.
A fejlesztõk elismerték, hogy a Dragon Age 2 felfedezhetõ területe lényegesen kisebb volt az Origins-hez képest, ezért a cél egy, az Origins-ban látottnál sokkal nagyobb világtérkép bebarangolhatóvá tétele.
Beszéltek arról is, hogy a Dragon Age világának megteremtésekor sokat merítettek Tolkien munkásságából, s bár remélik, hogy saját arculattal sikerült felruházniuk Thedast, nem kívánnak megszabadulni a tolkieni örökségtõl. MMO egyáltalán nem szerepel a sorozattal kapcsolatos hosszú távú terveik között.
A következõ Dragon Age 2 DLC-ben hozzányúlnak a harcrendszerhez, szeretnék elérni, hogy nagyobb jelentõsége legyen a karakterek pozicionálásának és a tervezésnek. A kísérletezés azt a célt szolgálja, hogy eldönthessék, milyen legyen a harmadik rész harcrendszere.
A folytatásra megváltozik a party kezelése is. A csapattagok erõsségeit és gyengéit figyelembe véve összeállítástól függõen különféle party-bónuszokból részesülhetünk.
Társaink felszerelését újfent egyenként állíthatjuk össze, bármit lecserélhetünk, de ezeknek csak statisztikai hatása lesz, vizuális nem. Ahogy haladunk elõre a történetben különféle szettek lesznek elérhetõek számukra, így korlátozott mértékben ugyan, de mégiscsak beleszólhatunk abba, hogy miként is nézzenek ki a lányok és a fiúk.
Ami a fõhõst illeti, finoman arra utaltak a fejlesztõk, hogy egy új szereplõt ismerünk meg és veszünk szárnyaink alá. Ugyanakkor Hawk története még korántsem ért véget, és azt sem tartják elképzelhetetlennek, hogy Kirkwall bajnoka, és a legendás Grey Warden találkozzék egy napon. " - GS
"Miközben a két frakció totális háborúban esik egymás torkának nem kímélve a kívülállókat sem, a játékos távoli vidékekre utazik és szövetségeseket gyûjt, hogy meglegyen a hatalma a rendteremtéshez."
Micsoda fantáziadús sztori.. biztos sokat agyaltak rajta..:)
Dragon Age Getting Multiplayer, Has Playable Dragons, Built On Frostbite 2
Nos személy szerint lehúztam a DA2-t amit gondoltam elõre az hogy a story nem szar és talán hardon élvezetes lesz. Nem metegetni akarom õket de nekem a da2 jobban bejött mint a full lineáris ME2. Meglepõ módon bõven találtam benne választsi lehetõséget és ha legtöbb helyen csak a nagy tömegbe érkezõ ellenfelek köztük fõleg a magas heallal rendelkezõ nagy számú ellenfél jelentett kihívást, azért volt egy a wraith is a mélyföldön ami nekem hardon okozott pár óra fejtörést. összehasonlítva, a Skyrimet masteren kell nyomni hogy élvezhetõ legyen. Szóval a story nekem nagyon bejött ha lehet hasonlóan dark volt mint a DA:o story. A Bioware ebben zseniális, voltak részek amik nagyon keményen összehoztak, pl. az anyja halála rész a nekromata menedékben. Szóval nekem nagyon bejött. Örültem hogy ez legalább van ahogy volt a Jade empireben és a DA:O-ban is, az ME2-ben nem nagyon éreztem. Az már nekem túl EA-s volt. írhatnék még pozitiv dolgokat de nem érdemes. Tény túl sokat egyszerûsítettek a DA:o-hoz képest, de komoly bevételt és jó osztelékot csak az úgynevezett tömeg vonzással lehet elérni. Nyilván nem számoltak vele hogy a pc-n ennyire lehúzzák. elsõre 6-t adtam de ezt 8-ra minimum módosítom. Nem sok játék van ami történetben ennyire erõs tud lenni mint a Bioware, ezt most sajnos a Bethesda is bizonyítja, nem rossz de még DA2 szint sincs. És azért ha az ember megszokja elviselhetõ a harc rendszere is. Mondjuk véletlenül se próbáltam ki normál fokozaton az a demoban elég volt. Szóval nehéz kielégíteni a régi rajongókat és a nagy bevételt hozó casualt is. A DA2 megpróbálta és szerintem ebbõl a szempontból nem vizsgázott rosszul. Meglátjuk a DA3 mit hoz.
Rosszul vizsgázott, mivel kb feleannyit adtak el belöle mint a DA:O-ból.
Nem véletlen állnak vissza az eredeti ösvényre mert itt nem jött be a "casual"
Nos, nem tudom. de szerintem 2 év alat sokkal jobbat nem lehet összehozni mint a DA2. szerintem obb mint az Me2 mindenképp. És mivel egy városban játszódik zömmel így a másolás sem zavart annyira, nem egy változatos vidék:D. Még fele annyi ideig csinálták és mégis jobb a storyja mint a skyrimnek ami 3 évig készült. Persze lehet nincs nagy igényem csak élvezhetõ legyen nekem. És a story nekem nagyon bejött. Nyilván lehetett volna javítani..de szerintem az több mint két év kellett volna legyen. És ami szomorú nem nagyon látok konkurenciát akik erre kényszerítenék a Biowarét. sajnos. Kicsit csalódott vagyok a Skyrimben, reméltem legalább az Obsidian szintjére fellépnek. Nem rossz csak valahogy nagyon lazán összefûzött történet rendszert hoztak össze nem, rossz de az Obsidian két év alatt jobbat összehozott és ez szomorú. Szerintem.
Ami jó bennük a sandbox világ, oda mész a mapon ahova akarsz és a rengeteg felfedeznivaló plusz kismillió küldetést beleraknak. Mint rpg-ét nem tartom nagyra de mint akció játék verhetetlen az addiktivitása miatt.
A DAIII-nál nekem az a lényeg, hogy vették a lapot /különösen egy bizonyos vezetõ designer / és azt csinálják amit várnak a fanok.
Valami konkrét hír morzsa van már a 3-ról? Mondjuk ahogy nézem nem túl aktív a topyc, szóval sejthetõ hogy nincs. na nembaj.
idézem egy a gamepod.hu-n megtalálható "A Dragon Age 2 tesztje" értékelésbõl a lényeget legalábbis szerintem ez a lényeg: "A program tovább erõsítette a demó, valamint az általam korábban írt hírek során már sejthetõ dolgot, miszerint a Dragon Age II pusztán egy szép grafikával megáldott, látványos, pörgõs játékmenettel rendelkezõ, szimpla akciójáték lett"
Az origins egy zsenális rpg volt, nálam vezeti a listát. Miért kellett ilyen folytatást kiadni!? Az igazi dragon age-t megölték azzal a sz*rral
remélem jól csináltam a kép beszúrást elsõre szakadtam a röhögéstõl
nem jó bocs
akkor ide menjetek: http://techline.hu/teszt/2011/3/22/20110321_dragon_age_ii_teszt_leiras
az elsõ kép
félreértés ne essék a bioware zseniális játékokat csinál és tisztelem õket de az origins "folytatása" mellett nem tudtam szó nélkül elmenni
Én elmentem mellette szó nélkül. Nem vettem meg:) Egyszer végigküzdöttem rajta magamat, aztán törlés. Ennyit ért:)
egyébként nem értem se a bioware-t se az electronic arts-ot. belegondolhattak volna hogy ha egy igazi origins folytatást csinálnak ami ténylegesen a veszedelem után, ugyanonnan indul és a lényeges szereplõk (alistar morrigan, oghren stb.) szerephez jutnak és amit tettél az originsben hatással lenn fereldenre (szívesen megnézném adott eztben hogy a vérfarkasok mihez kezdtek volna magukkalpl.)és a sztory-t is lehetne onnan még folytatni. mondjuk:10 évvel a veszdelem után "a veszedelemnek vége de a kamarások eltüntek" és mondjuk kiderülne hogy a megivott éjfattyú vértõl átváltoztak volna persze sokkal erõsebb éjfattyûvá+ mondjuk az átváltozott gyógyító mágusok fel akarnák támasztani a vezédémont. a továbbiakról nem filóztam. na mondjuk egy ilyet meg tudnának emészteni folytatásként méghozzá jó szájízzel és többen vennék meg ergó több a bevétel. gondolom az electronic artsnak az számítana
Nehéz lesz az elindulás sztem. DA 2 és Me3-at elég sokan lehúzták. És elég nagy a csend a DA 3 körül most... jöhetne már egy debut trailer E3-ra. Bízom benne.
Nekem alapból nem lett volna bajom a DA2-vel,de a harcrendszerrel nekem is betett.Nem tudom,hogy a fejlesztõk ,hogy gondolhatták azokat az irreális dolgokat,amikkel a fegyverforgatással,mûveltek,vagy,hogy a legnehezebb fokozaton se jelentenek kihívást az átlag MI,csak a boss-ok.Nemhogy nem törekedtek a kifinomult taktikázásokra,de hogy a fegyvereket (pláne a kétkezes fegyókat) úgy pörgetik-forgatják-dobálják mintha papírból lenne,vagy mit tudom én,nem lenne gravitáció,ez már kiütött engem.Nem tudom mibõl tartott volna a fegyverek súlyát a DA-bõl áttenni a DA2-be?Az 1. részben gyönyörûen megmunkálták a lendületet (ha nehéz volt) szó szerint érezni lehetett a fegyver súlyát.És ez vonatkozik a pajzsra és a kettõs fegyverekre is.
A konzolok miatt olyan, amilyen. Hack'n slash szerû akciójátékra emlékeztetõ stuff lett a folyamatos pörgõsségével. Ráadásul a mágusok is milyen gyorsan bánnak a botjukkal :D
ezek szerint a DA 2-ben nem számított a döntéseink?
én már nem emlékszek rá.
Egyhez képest talán nem de az elsõ rész 5 évig készült. Nekem megfelelt, azzal se volt bajom hogy a csapatársaimat nem tudtam öltöztetni, az ismétlõdõ helyszíneket is be tudtam nyelni. a story jó volt. Ami tényleg zavaró volt az a harcrendszer leegyszerûsítése. A hack and slash jelleg töménytelen hullámban jövõ ellenfelek.Viszont közel se egyszerûsítettek annyit mint a Skyrim esetén a Bethesda. És a Skyrim mégis nagy siker lett. Nehéz eltalálni az igényeket. Az biztos az rpsek zöme foggal körömmel kapaszkodik mindenbe ami régen jó volt. És ha nem sikerül jelentõs számú új rajongót hozni egy változtatással mint a skyrimnek, amibe persze az elképesztõ hype is benne volt, akkor bukta van. A DA:O óta nem láttam olyat amire az rp-s réteg azt mondta volna hogy jó :) Oké az FNV volt még ami bejött nekik.
A Harcrendszer engemet is zavart, a Dragon Age Origins hozzá képest hardcore volt :D:D Ott volt minden, szinte érezni lehetett a szablyák, pajzsok súlyait is.
a hack snad slash jelleget sajnos a konzolosítás miatt kellett megvalósítani :(
Igaz, logikailag már sejthetõ volt... de megerõsítést nyert
"döntéseink immár valóban számítani fognak.."
20 éve olvasom már ezt, és még soha sem volt rá példa:) Mármint komoly szinten. Nem a játék végén, nem 1-1 karakter életével kapcsolatban, hanem ténylegesen.
Ugyanakkor, mint fejlesztõ teljesen megértem, hiszen, ha komoly válaszutak lennének, akkor mondhatni 2-3 játékot kellene készíteni. A felmérések alapján pedig a játékosok alig 20%-a játssza végig a játékokat. Nemhogy többször is. Magyarán tök felesleges erre erõforrást pazarolni:)
DA3 Ez volt már. Most az SWTOR után egy kicsit optimista vagyok. vissza került az elsõ helyre nálam a Bioware, szegény CD Projekt most csak a második. :)nagyon nagyon várom akárcsak a DA elsõ részét vártam. Mindenki így van vele? Remélem tényleg nem ME vonal lesz belõle.
" Éppen ezért a BioWare szeretné bevezetni azt, amit már a Mass Effect részek során is megfigyelhettünk: állításuk szerint cselekedeteink látványosan befolyásolják majd a játék eseményeit."
Ehhez nagyon butának kell lenni, ha így lesz, ez nekem is megfordult a fejembe, de a Bioware nem olyan típusú játékokat csinált eddig amivel nagy számban casual rajongókat tud felszedni mint Skyrim. Ha meglépik nekik észrevehetõ vesztességet fog jelenteni. Nem hiszem hogy sokan vannak akik a DA2 után, még egy hasonló, Bioware-hez képest színvonal alatti játékot benyelnek. Persze az EA-ból kinézem hogy ilyen irányba tereli a Bio-t. Nem tudnak annyira látványos, pörgõs játékot csinálni ami az fps rajongókat nagy számba vonzaná szerintem. Nagyon ostobák ha még egy bakiba belemennek.
Jó nem láttam az ME3-t, és az ME2 is inkább akció játék mint rpg. Mégha jó a sztorija is. De az is igaz az ME2 2010-ben az év rpgje lett. Nem mondom egy akció rpg ne nyerhetne, ha épp nincs jobb, mondjuk szerintem volt de ez van. Szomorú ha végérvényesen ez lesz az irány. Akkor az SWTOR lesz az utolsó amit megvettem.
Alapvetö probléma, hogy miért akarják kitalálni a DA rendszerét újra mikor egyszer már tökéletesen elkészült a DA:O-ban.
Csak a ott kitalált dolgokat kelenne újra elõvenni és nem ugy tenni mintha megint feltaláltak volna valami fantasztikusat. A cselekményeink történetre való hatása is sokkal jobban ki volt dolgozva ott mint a ME-ben / föleg a ME3-ban /
DA:O már ideje múlt játék, egy EA-val a hátad mögött nem csinálhatsz olyan játékot ami egy letûnõ generáció, a játékvilágból, kedvence volt. Ha nézed a kritikákat anno sokan lehúztak mert nem elég pörgõs. De errõl már beszéltünk korábban is. Nagyon nagy nyereséget csak olyan úton lehet ma már produkálni mint amin a Bethesda is jár. Vagy most az Arenanet. Próbálva eltalálni egy középutat ami mûködhet. Vagy jársz olyan úton mint a funcom, és akkor a réteg akik szeretik a komoly fejtörõkkel és egyéb rejtvényekkel megrakott régi stílusú játékot megveszi, de az ebbõl befolyó összeg nem lesz lesz elég a kiadásaid fedezésére se. Ez az én meglátásom. Mondjuk a CD projekt ellentmond ennek de ha megnézed azért a Witcher 2 sem nagyon tört ki a rétegjáték kategóriából Lehet egy hatása a Biowarera meg a Bethedára hogy komolyabb tartalmat tegyenek bele az elégésgesnél de nem hiszek ebben.
Érdemes megnézni mennyit adtak el a pörgös DA2-bõl, fele annyit mint a DA:O-ból. A dlc és kieg / DA2-höz nem is adtak ki kieget / eladásokról már nem is beszélve.