A kínai CB elvileg már megy most augusztusban. Okt-Nov körül talán lesz valami itt is, de a GamesCom után többet fogunk tudni, mert a gPotato is kint lesz és hátha lesz valami az Age of Wulinról is. Meg most nézem, hogy a Snail Games is kint lesz, szerintem 100%, hogy lesznek interjúk, videók, infok.
Eh de nyomnám márt vele! Shao vagy WT warr ami bejön de inkább shao.Majd járom az erdõt és leverek 1-2 rossz arcot.Morzsi tudsz valamit EU CB OB ról?Idén gondolom márt nem lesz belõle semmi.
- A játékot kb. 3 éve fejlesztik, 2 nagy változással - Mr Shi Hai (Snail games egyik fönöke) elmondta, hogy nem nagyon fog tetszeni azoknak, akiket már megfertõztek a tipikus "szemét MMO"-k (vagyis az összes grindelõs MMO szarság) - Amikor karaktert készítesz, lesz 8 életút, amelyek közül választhatsz. Ez azt jelenti, hogy 8 különbözõ fõ történeti szál lesz. Több mint, 10 ezer küldetés lesz, 26 különbözõ küldetés csoport. - 80 nagyobb és kisebb harcmûvészeti frakciók, több ezer npc - a kínai verzióban, a játékosok nem adhatnak maguknak vicces/fura/durva neveket, van automata névkreáló is - Az npc-k, nem fognak egyhelyben állni, vándorolni fognak. Mindegyik npc reagál valahogy a játékos tetteire (pl ha nekimész), különbözõ életutak, különbözõ npckkel való találkozást is jelent - lesz karma rendszer, megjegyzi a játék, hogy miként viselkedtél és attól függõen segítenek neked - a küldetés jutalmak különböznek és az npckkel való viszonytól is függ, hogy mit kapsz. - lesznek nem fix helyek, pl. az egyik játékos végigsétálhat a mezõn gond nélkül, míg egy másik ugyanazon az útvonalon beleeshet egy barlangba - belsõ fejlesztésû Flexi Engine-t használ a játék, lesz idõjárás, napszak váltás - a kínai verzióban minden npcnek lesz szinkronhangja - a vizen futás, nagy ugrálások skillek, Wind Steps kategóriába tartoznak, nagy esésekbe bele lehet halni - lehet víz alatt úszni, de nem lehet örökké - sokféle textúra lesz, pl nem lesz sok ugyanolyan szikla - NINCSENEK SZINTEK, NINCS XP, skilleket lehet majd fejleszteni "Training pointok" segítségével, amelyeket küldetésekért, npck-kel és pck-kel való interaktivitásba kerülésért kapsz - NEM LESZNEK STATOK, felszerelések lesznek (nem 100%) - Mr Shi Hai kijelentette, hogy a legtöbb harcmûvészeti MMO leragadt az "öld meg a mobokat, szerezz xp-t, lépjél szintet, nyomogasd a plusz gombokat a statoknál" szintnél. AoW újat próbál létrehozni - nem feltétlenül mikrotranzakcióban gondolkodnak, kutatják a többi lehetõséget is - A guildoknak lehet saját földjük, erõdjük - el lehet foglalni más guild birtokát vagy merényletet tervezhetünk ellenük - amikor egy játékos kilép a játékból, akkor a karaktere NPC-VÉ VÁLIK, felhasználhatják a karaketered mindenféle dologra (csomagküldés, questbe segítség. Amikor a játékos visszalép a játékba, a karaktere nem ott lesz, ahol hagyta. Persze lesznek korlátai ennek a rendszernek. - sok országba licenszelték a játékot: Taiwan, Europa, Korea, Hong Kong, Oroszország, Szingapúr, Malajzia, Tájföld, Vietnam. Észak-Amerikáról nincs szó. - A kínai béta valószínüleg nyár végén kezdõdik
- 8 frakció, mint például a Shaolin. - 8 karakterosztály - 5-féle képesség: kung fu, gyógyszerek és mérgek, fegyverek, Body Channels és közösségi ember.
Lesz valami offline avatar tevékenység amit elõre beállíthatunk majd,hogy végezze miközben mi nem vagyunk játékban(nem hiszem,hogy a craftra vagy az offline szintezésre céloznak hanem különbözõ harcmûvészeti stílusok tanulása esetleg faction pont lehet ez)
szabad PvP lesz, de számíthatunk arra, hogyha túl sok alacsony szintû játékost ölük meg, büntetést kapunk. Ez alól persze kivételek a szervezett PvP módok, például az 1v.1, a frakció v, frakció, guild v. guild és a harcmûvészeti tornák.
Utazás:A lovakon és a hajókon kívül van pár különleges módja is az utazásnak. Például suhanhatsz a víz felszínén, vagy ugrálhatsz a falakon és a tetõkön.A mountok nem lesznek használhatóak a harcban.
- Az világ területe körülbelül 20.000 négyzetméter, hasonló méretû, mint a WoW világa. - A legtöbb terület valós helyszínek alapján készült. - Ha megfigyelsz két párbajozó kung fu mestert, új dolgokat tanulhatsz(XP-t kapsz). - Nem lesznek csillogó-villogó effektjei a skilleknek, de lesznek igazi harcmûvészeti mozdulatok. - Harc közben lesz kitérés és védekezés. - Nem lesznek hagyományos MMORPG osztályok. Mint pl: „tank” és „gyógyító”. - Lesznek solo és csoportos insták is.
- 8 frakció, mint például a Shaolin. - 8 karakterosztály - 5-féle képesség: kung fu, gyógyszerek és mérgek, fegyverek, Body Channels és közösségi ember. - 3 játékos szint. - Hatalmas felszerelés rendszer. - 5-féle harci rendszer. - A mountok és a petek szinet lépnek.
Egész jó action combat.Szerintem várós game csekk: