- Az világ területe körülbelül 20.000 négyzetméter, hasonló méretû, mint a WoW világa. - A legtöbb terület valós helyszínek alapján készült. - Ha megfigyelsz két párbajozó kung fu mestert, új dolgokat tanulhatsz(XP-t kapsz). - Nem lesznek csillogó-villogó effektjei a skilleknek, de lesznek igazi harcmûvészeti mozdulatok. - Harc közben lesz kitérés és védekezés. - Nem lesznek hagyományos MMORPG osztályok. Mint pl: „tank” és „gyógyító”. - Lesznek solo és csoportos insták is.
- 8 frakció, mint például a Shaolin. - 8 karakterosztály - 5-féle képesség: kung fu, gyógyszerek és mérgek, fegyverek, Body Channels és közösségi ember. - 3 játékos szint. - Hatalmas felszerelés rendszer. - 5-féle harci rendszer. - A mountok és a petek szinet lépnek.
szabad PvP lesz, de számíthatunk arra, hogyha túl sok alacsony szintû játékost ölük meg, büntetést kapunk. Ez alól persze kivételek a szervezett PvP módok, például az 1v.1, a frakció v, frakció, guild v. guild és a harcmûvészeti tornák.
Utazás:A lovakon és a hajókon kívül van pár különleges módja is az utazásnak. Például suhanhatsz a víz felszínén, vagy ugrálhatsz a falakon és a tetõkön.A mountok nem lesznek használhatóak a harcban.
Lesz valami offline avatar tevékenység amit elõre beállíthatunk majd,hogy végezze miközben mi nem vagyunk játékban(nem hiszem,hogy a craftra vagy az offline szintezésre céloznak hanem különbözõ harcmûvészeti stílusok tanulása esetleg faction pont lehet ez)
- 8 frakció, mint például a Shaolin. - 8 karakterosztály - 5-féle képesség: kung fu, gyógyszerek és mérgek, fegyverek, Body Channels és közösségi ember.
- A játékot kb. 3 éve fejlesztik, 2 nagy változással - Mr Shi Hai (Snail games egyik fönöke) elmondta, hogy nem nagyon fog tetszeni azoknak, akiket már megfertõztek a tipikus "szemét MMO"-k (vagyis az összes grindelõs MMO szarság) - Amikor karaktert készítesz, lesz 8 életút, amelyek közül választhatsz. Ez azt jelenti, hogy 8 különbözõ fõ történeti szál lesz. Több mint, 10 ezer küldetés lesz, 26 különbözõ küldetés csoport. - 80 nagyobb és kisebb harcmûvészeti frakciók, több ezer npc - a kínai verzióban, a játékosok nem adhatnak maguknak vicces/fura/durva neveket, van automata névkreáló is - Az npc-k, nem fognak egyhelyben állni, vándorolni fognak. Mindegyik npc reagál valahogy a játékos tetteire (pl ha nekimész), különbözõ életutak, különbözõ npckkel való találkozást is jelent - lesz karma rendszer, megjegyzi a játék, hogy miként viselkedtél és attól függõen segítenek neked - a küldetés jutalmak különböznek és az npckkel való viszonytól is függ, hogy mit kapsz. - lesznek nem fix helyek, pl. az egyik játékos végigsétálhat a mezõn gond nélkül, míg egy másik ugyanazon az útvonalon beleeshet egy barlangba - belsõ fejlesztésû Flexi Engine-t használ a játék, lesz idõjárás, napszak váltás - a kínai verzióban minden npcnek lesz szinkronhangja - a vizen futás, nagy ugrálások skillek, Wind Steps kategóriába tartoznak, nagy esésekbe bele lehet halni - lehet víz alatt úszni, de nem lehet örökké - sokféle textúra lesz, pl nem lesz sok ugyanolyan szikla - NINCSENEK SZINTEK, NINCS XP, skilleket lehet majd fejleszteni "Training pointok" segítségével, amelyeket küldetésekért, npck-kel és pck-kel való interaktivitásba kerülésért kapsz - NEM LESZNEK STATOK, felszerelések lesznek (nem 100%) - Mr Shi Hai kijelentette, hogy a legtöbb harcmûvészeti MMO leragadt az "öld meg a mobokat, szerezz xp-t, lépjél szintet, nyomogasd a plusz gombokat a statoknál" szintnél. AoW újat próbál létrehozni - nem feltétlenül mikrotranzakcióban gondolkodnak, kutatják a többi lehetõséget is - A guildoknak lehet saját földjük, erõdjük - el lehet foglalni más guild birtokát vagy merényletet tervezhetünk ellenük - amikor egy játékos kilép a játékból, akkor a karaktere NPC-VÉ VÁLIK, felhasználhatják a karaketered mindenféle dologra (csomagküldés, questbe segítség. Amikor a játékos visszalép a játékba, a karaktere nem ott lesz, ahol hagyta. Persze lesznek korlátai ennek a rendszernek. - sok országba licenszelték a játékot: Taiwan, Europa, Korea, Hong Kong, Oroszország, Szingapúr, Malajzia, Tájföld, Vietnam. Észak-Amerikáról nincs szó. - A kínai béta valószínüleg nyár végén kezdõdik
Eh de nyomnám márt vele! Shao vagy WT warr ami bejön de inkább shao.Majd járom az erdõt és leverek 1-2 rossz arcot.Morzsi tudsz valamit EU CB OB ról?Idén gondolom márt nem lesz belõle semmi.
A kínai CB elvileg már megy most augusztusban. Okt-Nov körül talán lesz valami itt is, de a GamesCom után többet fogunk tudni, mert a gPotato is kint lesz és hátha lesz valami az Age of Wulinról is. Meg most nézem, hogy a Snail Games is kint lesz, szerintem 100%, hogy lesznek interjúk, videók, infok.
nem ártana már egy cb dátum vagy hónap legalább... jó hogy 2011 elejére harangozták be :S
kínai és orosz weblapok, lehet nézegetni. Az oroszon van flash animáció a klánokról. Szerintem nem lesz ip cím blokkolás, úgyhogy ha valaki annyira perverz, hogy oroszul, vagy kínaiul akar játszani, akkor megteheti majd. :D
sztem én meg fogom nézni... már csak kiváncsiságból is :D:D
Igen, ilyen csomagokban árulják. Ezzel mérik fel, hogy mennyi ember lesz hajlandó fizetni is majd sz item mall-os cuccokért. De vanvak a csomagban ilyen bónusz kódok is, nem csak cb kulcs, meg még sok cucc, ami a videón is látszik.
We’re back from China! And as we promised before leaving: we come back with plenty of info for you.
We’ll be sharing the information over the coming weeks, though the major news refers to the release of the European version of Age of Wulin – Legend of the Nine Scrolls which had been postponed from early this year to an unspecified date. Today we are sorry to announce our European fans that the game won’t be released until 2012.
As we understand that most of you might be disappointed by this news, we would like to remind you that our release schedule entirely depends on Snail Game’s schedule to release the game in China. That being said, the game should enter CBT in China shortly after this summer.
However, things are not as dark as they might seem: the delay in the launch was in the game’s best interest. Having played Age of Wulin for almost 2 weeks, we are confident to say that the additional development time was worth it as the game now reaches an matchless level of quality for free-to-play martial arts MMOs.
To give you a bit more insight, here is what will happen next: in August Snail Game will organize a giant PvP testing session with over 400 participants. Following this huge battlefield combat, they plan to start the CBT in China, which for us means that we will then start translating the game to English, French and German.
With all that being said, we will be able to give you more accurate and up-to-date information regarding the release date of Age of Wulin – Legend of the Nine Scrolls in Europe as the Chinese CBT has started. In the meantime, we will provide you with an English subtitled version of the documentary Snail Game prepared! The original Chinese can already be found here.
Thank you for your support and your feedback,
Dennis, Producer of Age of Wulin – Legend of the Nine Scrolls
Nem vágom, hogy miért nem kezdték el a fordítást már hónapokkal ezelõtt.
lehet csak most kapták meg.. vagy nem tudom De ugy látszik tanultak az "early 2011"-bõl és nem mondták h 2012-be mikor :D:D
Hmmmm kínaiak szep-okt be márt kockulhatnak,mi meg szar fordítás meg cb ob tököm tudja jövõ nyáron.Google fordítóval 2 nap alatt megvan csak bízzák rám.
Január - februárra tippelek addig maradnak az ShawBrothers filmek.
Szóval lesz pénzért pvp-s elõny :( Eh inkább lenne havidíjas akkor már.
Nem egészen. Mondja, hogy aki fizet, az is veszíthet sokszor olyan ellen, aki nem vesz semmit az item mallból. Olyan, mintha szerencsejátékozna az aki fizet.
Ha +500 defruha esik neki mehetsz vissza a kolostorba imátkozni.
chapter2-part2/2 0.52 nél. komoly egy kocka banda.
Elég nyomi ez a gamescom, azt hittem, mostanra már lesz egy rakás videó, fénykép, stb a jákékokról, de alig vannak. Age of Wulinról is csak egy interjú van, de az is franciául...
énis itt várom h adjanak vmi infót...pedig azt mondták h most sok mindent meg tudunk :S
A francia cikkben azt hiszem vannak új infok, de csak annyit sikerült megértenem, hogy egy guildban 250-en lehetnek és egy szerveren max tízezren lehetnek.
Google translate ftw!
8 alap harcmodor lesz, és ez egyben egy-egy guildet is jelent. Ezeknek lesz külön profilja, hogy jó/gonosz/semleges. Ebbõl ki lehet persze lépni hogy player guildhez csatlakozzon valaki vagy másik alap iskolához. Ebbõl arra tippelek, hogy lehet majd keverni a stílusokat. Beszél valami nagy pvp-rõl, ahol ezek az alap frakciók akár 200 vs 200-as harcokat is nyomhatnak, de ezen a ponton kissé homályos a dolog. Szóval lesznek egymással ellenséges frakciók.
32 guild castle lesz csak a játékban (10ezres max szerverpopuláció mellett). 250fõs lehet max egy guild. Az elsõk akik megvehetik a guild castleöket az elsõ guildek lesznek (szóval ha guild castlellel akarunk majd indítani gondolom nem árt már bétában jelen lenni).
Ha jól értem (itt szarul fordít a google), akkor nem egy egész kastély lesz egy guilddé, hanem lesznek guildházak benne, és ezeket lehet elszedni a másiktól talán. Nem biztos. Lehet hogy itt csak kifogott rajtam a fordító.
Lesz guild shop a kastélyokban, meg traininghez való cucc. Ebben semmi új videókról jól látni. Küldetéseket is adnak npc-k, de ez nagyban függ a frakcióktól meg a karmarendszertõl. Egy npc még akár csapdába is küldhet :D
A harcrendszerrõl sem mond el semmi újat. Klasszikus skilles rpg-s lesz, de az überskillek, statok, és CC helyett (öhm öhm wow öhm) a taktika, védés, elkerülés, ellentámadás stb dominál majd. Az akrobatikus mozdulatokról is beszél, de semmi olyat nem mond, ami a videókon nem látszik. Személy szerint arra vagyok kíváncsi hogy az akrobatikus elemeket mennyire lehet belevinni harcba, vagy csak meneküléshez, üldözéshez lesz-e jó.
Nem lesznek fantasy elemek: sárkányok, tündérek, szörnyek stb. Nekem ez piros pont.
Európában csak 2012ben jön amiért a fordítás nem egyszerû. Kár hogy cska akkor jön, de végülis jó is. Legalább odafigyelnek a minõségi munkára és nem csapják össze, mint ahogy azt a keleti MMO-knál szokás.
itt egy új trailer... sok újat nem mutat, max anniyt h új a zenei aláfestés
Huhú ha ilyen lesz benne egy átlagos küldetés, akkor az zseniális. Mennyivel jobb így mint az ölj meg 10 vizidisznót és vágd le a farkukat koncepció :)