8 alap harcmodor lesz, és ez egyben egy-egy guildet is jelent. Ezeknek lesz külön profilja, hogy jó/gonosz/semleges. Ebbõl ki lehet persze lépni hogy player guildhez csatlakozzon valaki vagy másik alap iskolához. Ebbõl arra tippelek, hogy lehet majd keverni a stílusokat. Beszél valami nagy pvp-rõl, ahol ezek az alap frakciók akár 200 vs 200-as harcokat is nyomhatnak, de ezen a ponton kissé homályos a dolog. Szóval lesznek egymással ellenséges frakciók.
32 guild castle lesz csak a játékban (10ezres max szerverpopuláció mellett). 250fõs lehet max egy guild. Az elsõk akik megvehetik a guild castleöket az elsõ guildek lesznek (szóval ha guild castlellel akarunk majd indítani gondolom nem árt már bétában jelen lenni).
Ha jól értem (itt szarul fordít a google), akkor nem egy egész kastély lesz egy guilddé, hanem lesznek guildházak benne, és ezeket lehet elszedni a másiktól talán. Nem biztos. Lehet hogy itt csak kifogott rajtam a fordító.
Lesz guild shop a kastélyokban, meg traininghez való cucc. Ebben semmi új videókról jól látni. Küldetéseket is adnak npc-k, de ez nagyban függ a frakcióktól meg a karmarendszertõl. Egy npc még akár csapdába is küldhet :D
A harcrendszerrõl sem mond el semmi újat. Klasszikus skilles rpg-s lesz, de az überskillek, statok, és CC helyett (öhm öhm wow öhm) a taktika, védés, elkerülés, ellentámadás stb dominál majd. Az akrobatikus mozdulatokról is beszél, de semmi olyat nem mond, ami a videókon nem látszik. Személy szerint arra vagyok kíváncsi hogy az akrobatikus elemeket mennyire lehet belevinni harcba, vagy csak meneküléshez, üldözéshez lesz-e jó.
Nem lesznek fantasy elemek: sárkányok, tündérek, szörnyek stb. Nekem ez piros pont.
Európában csak 2012ben jön amiért a fordítás nem egyszerû. Kár hogy cska akkor jön, de végülis jó is. Legalább odafigyelnek a minõségi munkára és nem csapják össze, mint ahogy azt a keleti MMO-knál szokás.