A THQ szinte már a Darksiders megjelenése után elárulta, hogy lesz folytatás, azonban idáig szinte semmit nem hallottunk a projekt felõl. A hét elején Danny Bilson, a THQ fejese szellõztette meg: hamarosan indul az infódömping, s ahogy arra az újság szerkesztõi is utaltak, a Game Informerben olvashatjuk majd az elsõ tízoldalas premierelõzetest, hétfõn.
Az elsõ információk szerint a Menny és a Pokol háborúja folytatódik, aminek a legnagyobb vesztesei természetesen az emberek, elvégre az Apokalipszis a mi világunkat éri, a csata színhelyét mi biztosítjuk a természet feletti erõknek. Ezúttal az apokalipszis négy lovasa közül nem Wart, hanem a még keményebb névre hallgató testvért, Deatht (Halál) irányíthatjuk majd, és az ígéretek szerint sokkal gazdagabb játékélményre számíthatunk, még több dungeonnel, egy csomó NPC-vel és kibõvített loot rendszerrel.
Ha minden igaz, a magazin megjelenésével párhuzamosan kezdõdõ E3-on több érdekesség is kiderül majd a játékról, amihez természetesen ezúttal is Joe Madureira képregénygyáros készíti a grafikákat, így a fenti címplaprajzot is. A Darksiders II 2012-ben fog megjelenni, PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Hosszabb és tartalmasabb lesz, mint az elsõ rész volt (pedig erre az elsõ részben sem lehetett panasz) és megjelennek a fejleszthetõ fegyverek és páncélok is, melyeket teljesen szabadon alakíthatunk. Ezen felül új és nehezebben letudható dungeonök és keményebb fõellenfelek várják a Halált. - GK, SG.
Csak 2012-ben jelenik meg. ráadásul lehet nem is éljük túl az apokalipszist, minek neki topik?
a játék menete cseppet monoton volt, tipikus dmc stílus, menni ütni, pálya végén boss :D de szerintem a stori jó volt és adta a feelinget hogy egy lovassal kell menni szvsz és persze volt utalás arra még a játékban is hogy lesz második része,nagy valószínûséggel, a Tanács ellen kell majd harcolni csak már segítõtérsakkal
Párhuzamosan fut majd a történet War-éval és Death lesz a fõszereplõje... társakról én még nem hallottam (bejelentésben nem volt benne), csak annyit tudok, hogy próbálják továbbfejleszteni a játékot minden tekintetben: új páncélok, helyszínek, fegyverek, képességek... ilyesmi!
Nem is tudom, én elkezdtem a DMC 4-t a Darksiders végigjátszása után felbuzdulva, de a DMC stílusa, harctechnikája jóval gyengébb a darksidersnél. A kamerakezelésrõl nem is beszélve, ez a konzolos képváltogatós valami borzalom.
Erröl én még nem halottam, ettõl persze még lehet hogy ugy lesz de az elsõ részben nem emlékszem utalásra, hogy valahol velünk egyidöben már lenne egy másik lovas.
Valószinübbnek tartom, hogy az elsõ rész történéséit folytatják majd.
na, ez már döfi ;) az elsõ részben a testépítõ izmos WAR-ral nem sikerült az azonosulás Death jóval agilisebb karakterével (és Predatorra hajazó pofázmányával) már annál inkább :D
A végén lehetett látni az égen közeledõ 3 lovast... És hát az apokalipszis bekövetkeztét a 4 lovas megjelenés jelzi. Ha War elõjött a többieknek is elõ kellett jönni szerintem!
Szerintem pedig úgy kell tekinteni, hogy Az apokalipszis lovasai nem léphetnek a Földre amíg nem kezdõdik el az apokalipszis. Mert azt tudjuk, hogy a négy lovas a tanács törvényeit kell, hogy betartassa a Menny és Pokol között, szal nem hiszem, hogy csak ölbe tett kézzel várják az apokalipszist, hanem járnak más világokba, hogy fenntartsák az egyensúlyt. Mikor elkezdõdik az apokalipszis a megírt idejében, akkor mind a négyen együtt vágtatnak a Földön, hogy rendet teremtsenek. Az elsõ részben persze elindult az apokalipszis, de nem teljesen úgy ahogy és amikor kellett volna, mivel a Hetedik Pecsétet nem törték fel, csak a játék végén! A Hetedik Pecsét adja a jogot arra, hogy a négy lovas a Földre lépjen. És ezzel máris lehet írni a sztorikat a többi lovasnak.
Megjöttek az elsõ képek.
Dupla kasza, Übernagy kalapács... jónak tûnik! Hangulatos! Death meg tényleg hasonlít egy predátorra! Várós cucc!
A Gamerinformer oldalán csináltak egy HUB-ot ami tartalmaz sok új információt a Darksiders 2-rõl. Szépen lassan csepegtetik az információkat. Az oldal címe: GameInformer - DarkSiders 2 HUB
Tegnap jött ki egy interjú a Harcrendszerrõl ahol Martin Donald Game Director meséli a fõbb különbségeket harcról az elsõ és második rész között.
Aki esetleg nem tud angolul akkor röviden elmondom, hogy bevezetnek RPG elemeket a játékba úgymint Erõ, Ügyesség stb. és Skill fát. Ezek segítségével lehet, majd eldönteni, hogy milyen harci stílus fekszik nekünk azaz Death-nek :). Érdekesség, hogy az interjúban látható egy rajz, ahol Death három különbözõ kinézetben feszít Halál, úgymint Slayer, Necromancer és Warrior. Gondolom ezek egy-egy asszociációi a megtanulható skill fának. Ja és lesz loot.
RPG elemek, skillfa, loot, ennyi jó hírt egy játékkal kapcsolatban már régen hallottam...
Bíztatóak az elõjelek és hogy minden téren fejlõdik, és ujdonságok kerülnek bele, de remélem a puzzle és a platform elemek ugyan olyan arányban lesznek mint az elsõ részben az akcióhoz mérten.
Érdemes elolvasni a Lore-ról szóló cikket is, melyben érdekes információkat lehet megtudni a háttérsztoriról illetve a Darksiders világáról. Angolul van, szóval ha esetleg van igény rá akkor veszem a fáradtságot és lefordítom.
kicsit olyan ideges, kapkodós a játékmenet a gyors és dinamikus helyett :) a ninja blade-re emlékeztet amit egy velejéig buta hack&slash-nak tartok remélem tévedek :)
"Tömény hülyeség és valótlanság, még mielõtt valaki elhinné egy percig is."
Bocsánat hogy belegázoltam a lelkivilágodba - mentségemre legyen mondva direkt vettem még PS-t csak emiatt (miután a PCs nem nyerte el a testzésem), és ott is inkább csak annyiban merült ki a harc komplexitása, hogy egy raás gombot kell egyszerre lenyomni, hogy az ember mondjuk oldalra tudjon gurulni. Ami egyébként felesleges is, mert sima ütésekkel nagyon jól el lehet boldogulni minden flancolás nélkül.
Plusz nekem nem jött át az, hogy a karakterben erõ van - DSben valahogy érezni, hogy ha War odacsap annak hatása van. A DMC meg olyan "megszúrkálom és megy le a HPje" ütésekkel meg "ha sokat csapkodok a levegõben le se esek" harcmodorral kápráztat.
De ahogy megfogalmazta a kolléga, ízlések és pofonok. A DS UTÁN a DMC nem vált be NEKEM.
Hát a puzzlék nagyon bejöttek nekem is - nagyon ügyesen építették fel, mindig a már megszerzett tudásra alapozva bonyolították kicsit a következõ rejtvényt, és nem voltak szinte 1x sem elrugaszkodottan csavarosak. Tehát több/kevesebb kisérletezéssel meg agyalással rá lehett jönni.
Az én agyi kapacitásomhoz pont passzolt, nem volt megfejthetetlen de annyira egyszerû sem. Igy a megoldáskor megadta a sikerélményt.
DMC, Ninja Gaiden és a Bayonetta a h&s HC réteget célozzák meg a komplex harcrendszeren keresztül, így ezek a legleg ebben a stílusban. Mezei játékos lehet végigcsapkodja a játékot és valahogy átszenvedi magát rajta ( Ninja Gaidenbe nekem nem sikerült csak a feléig eljutni, de már közben is vért izzadtam olyan brutál nehéz ), de annál többnek alkották meg ezeket hogy csak simán egy fapados Darksiders mechanikához hasonlítsuk õket.
Yutubon megannyi kombó videót lehet ezekrõl nézni, ahol hihetelen módon nyomják...
Szerintem itt varázslás cimszó alatt nem ilyen fireball dobálásra kell gondolni hanem inkább mindenféle erösitõ varázslatokra, legalábbis én erre számitok.
Aztán lehet, hogy lesz egy varázsló süveges köpenyes death build is...
kb olyasmi lesz, mint anno a Ninja Gaiden-ben a varázslás inazuma, ice storm, inferno hack&slash játék ellenére a varázslat része jóval látványosabb volt, mint a manapság agyonajnározott skyrim, ami csak erre (kellene hogy) épül(jön)
Sok új gameplay és infó, többek közt nehezebb lesz a játék, hogy ez most a harcra vagy a platformra esetleg a puzzle elemekre vonatkozik az nekem nem derült ki az interjuból.
Több tizezernyi cucc lesz de nem lesz inventory ezek szerint. A fegyok meg gondolom szintenként skálázodnak és akkor logikus volna, hogy mindig a legjobbat tartod meg.