Köszi, rá fogok feküdni. (a hajamat tépem néha, mekkora szívatásokat beletesznek - mellette nagyon kreatív is és még nem is játszottam a 3d world-del :))
ez a bros u sztem (es masok szerint is) a legjobb 2D-s mario a klasszik World ota. de a 3D World (meg ugy altalaban a 3D-s reszek)... az mas teszta. ahhoz kepest a bros u semmiseg. de majd meglatjatok.:)
Most olvasom, hogy a Child of light egyáltalán nem használja a wiiu gamepad extráit. Nem is értem miért hagytak ki ekkora ziccert Így nagy valószínûséggel ps3/ps4 verza lesz ebbõl.
Nah, zombiu csirkemód szépen megtanít játszani. Centirõl centire haladok, kevés fénnyel, kevés zajjal, rettegve, de élvezem minden percét, de kettõ óránál több így sem megy, mert már rettegek,mhogy valami hülyeséget csinálok, és még egyszer sem haltam, és már értékes a pakkom. Legalábbis ebben a nyomasztó, morzsákért stresszelve lootoló sárvilágban az. Nagyon beteg! :D Álmomban nem gondoltam, hogy ez ennyire hc, és hogy ez ennyire jó. Az átlagtól kicsit nehezebb, szokásos zombisúternek gondoltam. Elêg nagy a maflás... :)
ezt gondolta a Gamespot tesztere is, aki panaszkodott a keves löszerre es adott ra egy 4-est a vegen. a marha nem vagta, hogy ez nem CoD, de meg csak nem is shooter... :D
Igniculus can be controlled with the right stick on the GamePad, but can also be handed off to a second player on a Wii Remote. The aspect is reminiscent of Co-Star Mode in Super Mario Galaxy and offers a great way for younger or less involved players to experience the game. Motion controls are not supported, surprisingly, but aren’t essential.
Egyik kommentben írják itt, hogy elvileg tapiképernyõn is irányítható Igniculus, a szentjánosbogár.
sokan szidjak ezt a MK direct-et, de szerintem baromi jo lett. nem a szokasos "iwata makog feher hatter elött". tök jo, hogy elmondanak szinte minden fontos infot a jatekrol egyben. tököm kivan mar a hardcore AAA jatekok havonta erkezö 1-2 perces, semmitmondo, öntelt fos elözeteseitöl. multkor is a Smash Bros direct mekkora fanservice volt.
"foshw"-bõl azért elég meredek, hogy miket hoznak ki a belsõs fejlesztõk. 3D world is gyönyörû és atomstabil 60 fps. Gondolom itt se lesz másképp ráadásul 2 player split screennel is marad a 60.
mostmar teljesen hivatalos. baszok a grafikara, de komolyan. kiprobaltam 3DS-en egy Etrian Odyssey Untold nevezetü DUNGEON CRAWLER jatekot es ugy beszippantott, hogy rendesen szedülök. grafikaja "nincs" a jateknak, meg a törtenesek is szövegesen vannak talalva (többnyire), de annyira hangulatosan addiktiv ez a terkep-rajzolgatos belsö nezetes faek egyszerüsegü [DE baromi nehez (harcok)!] jatekmenet, hogy hirtelen felindulasbol elö is rendeltem... pofozzatok fel, hogy eszhez terjek!
Nem hibáztathatok senkut, én basztam el. Pedig megvolt a gyakorlat és a felszerelés is, de csodálatosan meg volt komponálva az elbaszás: a csaj üvölt a rádiómba, hogy fussak a helikopterhez, a heli a fejem felett kõröz, nem hallok szart sem, és engedek a nyomásnak, és futok... Jó lenne most lélekmelegítõnek egy kis sm3dw, de az csak holnap lesz meg.
Nah, sikerült hajnal egyig nyomni :) Mostbott tartok, hogy ha sikerül végigjátszani, a végére _talán_ megtanulom/értem/ismerem a játékot, mert ugyan haladok, deee szinte utólag mindig megértem, hogy a lehetõ legrosszabbul oldom meg a szituációkat :D Fantadztikus ez a játék. Magasan a legjobb játékélményem az idén. PS4 meg nextgen, mi...?
en meg majd le akarom nyomni egyszer. mehet survival mod?
Na mindjárt meg is nézem hogy kaptam-e tõled poty jelölést 2 éve amikor azt írtam hogy a 2012es év egyik legjobbja volt nekem és goty esélyes :p Sokan kételkedtek :y
Nekem nem volt furi, sõt...sokkal természetesebb nekem ez a széles fogás. Bírom nagyon. Majd biztos lesz, ahol anyázni fogok az analógravasz hiánya miatt :)
Nem, ugyanis MOST lett vége a zombiu-nak. Mire kezdtem mindenhatónak érezni a levélkeresgetés közben, kaptam egy olyan végjátékot az arcomba, hogy még most is kiráz a hideg :D Egy darabig most elég volt a rettegésbõl, viszont a játék zseniális! Jutott azért egy kis plothole is a végére: a panaceaval a zsebemben a safehouseba visszafelé ledaráltak a köcsögök. Szóval nem tiszta,nhogy mit vittem magammal a helire, de ide random képzelek valamit :D
Sajna sajtó lehúzta a vérbe és eladások is elég szarok voltak ugye gépet magát se igen vitték így a folytatás teljesen kizárva. Pedig én nagyon örültem volna egynek... Túl niche ez a "nagy" Ubinak ahhoz, hogy belefektessen egy folytatásba sajnos.
az elsö tesztek közt volt sok-sok negativ, de vegül megallt 77-en meta-n, az korrekt. egy folytatasert cserebe lemondanek akar a következö AAA Mario-rol is.:)
Hát én ott két túlélõt is beáldoztam :( Az elsõt kapkodásból, a másikat meg ostoba hiba miatt(kicsuktam a kis keciket a nagy vasajtóval, már csak be kellett volna sétálni a cuccért a kapun, erre véletlenül felnyitottam a vasajtót... Alapvetõen 2 féle rázós szituk voltak: a nehezek, és a fosatósak. A nursery pl. nem volt nehéz, ráadásul elég jó gearrel mentem oda, mégis majd be szartam. Viszont onnan kifelé...na az nagyon rázós helyzet volt (amíg az ajtóhekkelést ki kellet bekkelni). Azt ott pl. egészen egyszerûen kifutottam õket. Nem volt más. Fostam is, amikor vissza kellett mennem, hogy a nyakamba kapom az otthagyott hordát, de már csak a magját találtam ott, azokat meg levadásztam egyesével. Amúgy tökre bele van hardkódolva a bukás a cuccba. Túl jó ahhoz, hogy ne így legyen :) Mindenestre a mechanikából sokmindent át kéne menteni a játékokba: pl. ezt a mindigmindenkivételnélkülvalósidõbentörténik na ez pl olyan, hogy nem is értem miért nem így mûködik minden játék. Nyilván nem kedvez a magukat végigjátszó játékokat kedvelõ divatgémereknek, dehát õket amúgy is a napba kell lõni :)
Ja igen, és akkor az értékelés: +++ játékmechanika +++ atmoszféra ++ nehézség. még csirkemódban is k.nehéz, vagyis...inkább súlyos :) + harcrendszer
- elbírtam volna több/komolyabb cutscene-eket - több rpg elemmel még jobb lett volna. pl. a gearnek nem csak "számossága", hanem súlya is van, az eszközök elromolhatnának, stb. - plothole/túl megengedõ a storytelling (lásd alant), értelmezés szerint - néha a hangok bugzottak, fõleg ha valami magas helyrõl figyeltem az alattam zajló eseményeket. A korabeli reviewkat olvasva alapvetõen örülök, hogy nekem már csak ennyi bug jutott.
Ez a terv :) Aztán szemezek a tropical freez-el is, azzal még megkínoznám magam valamikor :D
igyekezz majd mindkettöben összegyüjteni az alap cuccokat minden palyan (Mario-ban a 3 zöld csillagot, ami kell is a tovabbjutashoz; DK-ban a KONG betüket)! ezek nelkül fele annyira se fun. en kis buta azt hittem regen, hogy a 2D-s mariokban is az a cel, hogy vegigszalajak az adott palyan, legutobb viszont ramentem a kimaxolasra Bros U-ban, teljesen mas elmenyt adott. igy mutatta meg, hogy mennyire fantasztikusan ötletesen vannak összerakva ezek a jatekok.
Így lesz, bár ez most igazi fun game lesz, mert miután tettem vele egy gyors próbát (hát persze, hogy nem bírtam ki :D ), természetesen a feleségem bejelentkezett rá coopra, éshát neki elõjogai vannak :D
Nagyon kis költségvetésû játék volt és a fejlesztõgárda se volt valami nagy. Amúgy grafot nem tudom miért szidjátok. Szerintem volt 1-2 rész ami kifejezetten jól nézett ki, atmoszféráról/fényekrõl nem is beszélve.
kicsi, de ügyes banda: Ubisoft Montpellier ---> regi es uj Rayman-ek, Beyond Good & Evil, ... azert nem rossz, hogy nehany ebedszünet alatt összehajitottak egy ilyen jatekot.:D
Nekem amúgy kicsit kényelmetlen a gamepad 1-2 játékban. Platformerekhez is inkább használnék wiimote/nunchuk kombót meg mario karthoz is majd. Lehet ideje lenne rendelnem. Viszont bayonetta 2höz meg pro kontroller lenne jó. Lehet azt kellene :y
Nekem van mind, a pro kontrolleren még mindig beszarok: április közepe óta megvan és szinte napi használattal se esett még semmit a töltöttsége.
Játszottam kicsit sm3dw-t. Egyelõre lényegesen kevésbé élvezem, mint amire számítottam. Valahogy nagyon nem tudom magam a térben elhelyezeni, és az ugrások után (meg elõtte) egész máshol vagyok, mint amire számítok. Sokkal inkább elszenvedõje vagyok a történéseknek, mint irányítója. Próbálom szokni, de még nem megy.
"nem tudom magam a térben elhelyezeni"
ez letezö problema. nalam szerencsere csak 1 palyan jött elö, amugy nem volt gond MIUTAN megszoktam az elsö par palya alapjan.
ezen segit 3DS-en Mario 3D Land-ben az opcionalis 3D effekt. azzal tökeletesen terben van az ember.
Persze, hogy létezõ. Nálam létezik :D Adok még neki pár órát. Ha nem javul a helyzet, sajnos ki kell jelentenem, hogy ez nem az én játékom lesz. Mindenesetre azt már bátran kijelenthetem, hogy oldalnézetbõl 3d ez egy alapvetõen hibás koncepció. Ezt már az lpb-nél is megállapítottam, bár ott nem ment a játszhatóság rovására, de a haátoprn táncolt ÚGY, hogy volt mondjuk max 3 szint, de inkább kettõ, és viszonylag hülyebiztosan lavírozott sackboy köztük. Itt viszont nincsenek szintek, teljesen "analóg" a Z tengely, amibõl az következik, hogy néha a kockákba sem tudok belefejelni, mert nem ott vagyok Z-ben, ahol hiszem. Ráugrani egy mozgó ojjektum tetejére az meg egyenesen a kõ-papír-olló térbeli leképzése :)
Mindaz ami ekörül van csodás. Erre azért nem tértem ki, mert amíg nem élvezema gémpléjt, addig erre nem tudok koncentrálni. Nem úgy hibás, hogy nem lehet ezt megoldani, inkább valamilyen módon ezt grafikusan érzékelhetõvé kellene tenni. Vagy DOF-al, vagy nemtudom...nem gondolkoztam még ezen. A hibásat arra értem, így, hogy nincs viszonyítási pont.
Ja és nyilván azért ecsetelem hosszan, mert foglalkoztat :) Csak arról írok hosszan, ami érdekel. Ami nem érdekel, azt leszarozom 2 szóban, és továbblépek :D