Hát én ott két túlélõt is beáldoztam :( Az elsõt kapkodásból, a másikat meg ostoba hiba miatt(kicsuktam a kis keciket a nagy vasajtóval, már csak be kellett volna sétálni a cuccért a kapun, erre véletlenül felnyitottam a vasajtót...
Alapvetõen 2 féle rázós szituk voltak: a nehezek, és a fosatósak. A nursery pl. nem volt nehéz, ráadásul elég jó gearrel mentem oda, mégis majd be szartam. Viszont onnan kifelé...na az nagyon rázós helyzet volt (amíg az ajtóhekkelést ki kellet bekkelni). Azt ott pl. egészen egyszerûen kifutottam õket. Nem volt más. Fostam is, amikor vissza kellett mennem, hogy a nyakamba kapom az otthagyott hordát, de már csak a magját találtam ott, azokat meg levadásztam egyesével.
Amúgy tökre bele van hardkódolva a bukás a cuccba. Túl jó ahhoz, hogy ne így legyen :) Mindenestre a mechanikából sokmindent át kéne menteni a játékokba: pl. ezt a mindigmindenkivételnélkülvalósidõbentörténik na ez pl olyan, hogy nem is értem miért nem így mûködik minden játék. Nyilván nem kedvez a magukat végigjátszó játékokat kedvelõ divatgémereknek, dehát õket amúgy is a napba kell lõni :)