Üdv! Olyan gondom lenne, hogy amikor bal klikkel használom a számszeríjat vagy épp a kardot, folyton átvált csapdára, sokszor volt hogy ez miatt halltam meg szinte,mert nem váltott át a fegyver, ezt miért csinálja? Olyan mintha a görgõt használnám (gyors csapda kiválasztás), de hozzáse nyúlok,csak bal egérgomb. Köszi
Szevasztok :D most nemrég kezdtem el játszani a 2. részével és szeretném Coop-ba is tolni de sajna kellenek hozzá barátok de senkit se tudok felvenni :SS ezért aki akar az vegyen fel.: No. [23] Szpáj . :DD
Van már megoldás a coopra? Nekem steamen nem sikerül barátot felvenni. Hogy kell?
ennek kiegészítõnek kellett volna lennie, nem második résznek. kicsit fel is basztak, mert az elsõ részt elõrendeltem. ezt már csak leárazáskor veszem 2 euróért.
Sziasztok! Van valami megoldás arra, hogy ne legyen kripta sötét a játék? Bármit állítok az nvidia panelen, a játék le se szarja, és baromi sötét az egész, alig látok valamit. Mi a teendõ?
nem tudom, engem a Magicka inkább idegesített :) Sanctum meg teljesen casual és abszolút nem kompetetitív, még csak nem is nézi hogy melyik tornyot melyik játékos építette, csak a fegyver killek látszanak külön
Direkt poenosra megrajzolt casual jatek, amivel nem kompetitiven nyomjuk haverokkal (mint pl valamelyik multi FPS-el warozva), hanem csak jot "okorkodunk" neha coopban. Sanctum nem annyira vicces/fun kategoria, mint peldaul egy Dungeon Defenders vagy egy Magicka.
Majd a coop/multi DLC fog erdekelni, ami lehet mar csak Orcs Must Die 2 neven fog valamikor megjelenni. Na akkor majd megveszem a gamet, ugyanugy ahogy a Dungeon Defenders-t, mert haverokkal az igazi fun az ilyen tipusu game igazan.
gondoltam egyet és kiprobáltam a demot, azóta odáig jutottam, hogy a teljes játékkal játszom.
10/10-es játék lenne, ha legalább egy coopot belepakoltak volna, ami adná magát ebben a játékstílusban; de így "csak" 9/10 :)
alig lehet abbahagyni ezt a játékot, szinte magába szívja az embert. néhány pályát tervezek, hogy végigviszem, aztán 5-6+ lesz belõle. (a pályák újrajátszása is élvezetes az elsõre nem használható csapdák alkalmazásával és nem utolsósorban a teljes koponya-gyûjtemény miatt)
az a lengõ-buzogány, valamint a plafonra rakható prés durván tud pusztítani, ahogyan már írták elõttem, azok alá a "fejlesztett" kátrány és tömegsír lesz ott.
érdemes a demot kiprobálni, abbõl le lehet szûrni mit kap az ember.
Hát ez jó cucc volt. Hardon már nem folytattam, eléggé bedurvult (nekem legalábbis)
A plafon-buzogány lehet hogy kevés helyre rakható, de már 1 darabbal is õrületes pusztítást végez. Egyébként én azért is részesítem a lassítókat elõnyben a tüskés csapdákkal szemben, mert a lassítóknak nem kell újratölteniük, így minden egyes orkot belassítanak. Azt mondtam, sok íjászt használok, pontosítanák, maximális mennyiségû íjászt rakok le, amik tüzes nyilakkal szétalázzák az orkokat. A barikádhoz hozzá se nyúlnak, amíg van alternatív útvonal, és a drágaságára csak annyit, 1500-2800 pénzbõl általában le tudom zárni a nem kívánt útvonalakat, ez jóval olcsóbb, mint kicsapdázni azokat is. A varázskártyáknál én mindig a csapdákat fejlesztettem, így sokkal gyorsabban szereztem a pénzt, és az íjászaim is fenyegetõ tûzerõvé válnak. A lassítók közé néha lerakok tüskés, vagy lávacsapdákat is, de az íjászok miatt gyakran el sem érik ezeket :D Fali csapdaként kizárólag tüskefalat használok, azt is többnyire úgy, hogy szembõl, és ne oldalról csapjon le az orkokra. Egyébként a 2 oldalra lerakott tüskecsapda is hasznos tud lenni, ha nagyobb mennyiségû ork, vagy pl ogre kerül közé, de ez tényleg luxuskategória.
Én a hagyományos Tower Defense-ekbõl megszokott dolgot csináltam, vagyis barricade-okból építettem egy cikkcakkos útvonalat, amit természetesen minden ellen követ is, mint a kisangyal, mert barricade-ot csak akkor vernek szét, ha nem tudják kikerülni. Így pedig a falra szerelt pengék iszonyatos pusztítást tudtak végbevinni, hisz pont az a hátrányuk, hogy csak 1 egységnyit támadnak nem jelentett semmit, mert mindig minden ork elment elõttük. Alájuk pedig lassítócsapdát és/vagy lassítóvá fejlesztett tüskét pakoltam, az egész rendszerrel szembe pedig leraktam pár íjászt. Szerintem ez a megoldás egy kicsit túl erõs is lett, még csak nem is fenyegetett soha annak a veszélye, hogy kitörjön az ellen.
Már végigértem, a következõk válltak be.
Eleinte: Alap "szöges" csapdát használtam, majd azt késõbb felfejlesztettem és igen sokáig használtam.
Lezárni a folyosót nem nagyon tudod, mert elõbb utóbb mindenhol áttörnek. Lassító csapda szerintem totál haszontalan, mivel a szöges fejlesztése lassít is. Nyílakat kilövõ még hatásos, de érdemes egymás után pakolni õket(egymással szemben szerintem nem jó). Továbbá ennek van az egyik legnagyobb hatószöge.
Ha van magmakamra vagy valami szakadék a környéken, akkor az orkkilövõ csapda és a falból kicsapodós és ellökõs is csodákra képes.
Mobile Ballista repülõ és gyalogos ellent is lõ, késõbb must have. Íjásszokat mindig sokat használtam, eléjük raksz egy jó nagy csapdasávot (alapcsapda, késõbb lávás, majd a gombás is nagyon jó tud lenni).
Íjászokat lehetõleg valami magaslatra érdemes helyezni, ahol nem esik útba az orkoknak (gnollok amúgy is elõszeretettel mennek rájuk vadászni, de ezt egy kardos katona elhelyezésével elég jól lehet kompenzálni).
Levegõbõl logó buzogány, plafonról lecsapodó orkösszenyomó haszontalan, egyszerûen túl kevés helyen lehet õket használni.
Ha közel van az ork kapuhoz a Rift még egy decoy bábú is hasznos lehet, gnollok és az ogrék elõszeretettel nekiállnak csépelni.
Lassító csapdát, battlestaff-t, plafonra szerelhetõ csapdákat a mobile ballista kivételével, falból kicsapódó fejszés csapdát, barrikádot (ezt kb. 2 perc alatt szétcsapják, terelni lehet jó, de arra meg drága). nagyon ritkán használtam, nem válltak be.
Összességében: ork kapuba csapda (eleinte szöges, késõbb magma), az útvonalak telirakva lehetõség szerint szöges csapdákkal, taposóval és nyílkilövõkkel (jóval késõbb a daráló csapda is nagyon eredményes tud lenni, mivel beszívja az arra járókat még messzirõl is). Emelvényekre annyi íjjász amennyit csak a pénzembõl tudtam venni, rift elé annyi közelharcos amennyit tudtam venni.
És nem utolsó sorban, mikortól megszerzed a Weaver-eket varázskártyára mindig raktam annyi pontot, hogy 33%-al több mannám és 33%-al több sebzésem legyen a 3 varázslatra (tûzlabda, nem rossz nem rossz, de nem sokat használtam, fagyasztás, igazi jolly joker, mindent fagyaszt kivéve a fagy ogrékat, szálló ellenfelekre instant death, magma ogréra igen pusztító, gnollok legjobb ellenszere, ahogy a páncélos ogrékat is igen szereti. Villám, igen nagy instant kedvenc lett, instant öl alap orkokat, de nem 1-et, hanem 5-öt egyszerre, fejlesztve még talán többet is... Beállsz a rift elé, ahol töltõdik a mana és bármennyi jöhet. Amúgy a hit and run taktika bevállik, mana elpuffogtat átvált számszeríjra osztja a fejeseket, míg a mana feltöltõdik, ezután kezdeni az eljérõl.
Amúgy ti milyen taktikákat szoktatok használni? Én lezárom a folyosókat úgy, hogy minden ork egy útvonalon menjen, amit jórészt lassítókkal és íjászokkal (meg a helyzethez illõ egyéb csapdákkal) spékelek ki.
A 280.26-os bugos, rakj fel eggyel régebbit, vagy újabb bétát.
Nálam csak szaggatott mikor max grafikára és AA-ra akartam tenni. A demó, de nekem júniusi driver van fent.
Ritka beteg játék, fõleg hogy nem bírom a fantasy, de ebben a stílusban szórakoztató. Fõleg, hogy a fõhõs egy igazi jerk[/!i], ahogy táncol a pálya végén. xD
Kell egy banner a topicnak, mert összeütök valamit.