Legjobb tudomásom szerint erre nincs lehetőség, de nem is nagyon kell hiszen a karaktert úgy is fel kell húzni. Majdnem mindegy, hogy hol teszed ezt. Utoljára szerkesztette: yesname, 2018.05.27. 08:20:40
Egyébként van vagy lesz arra lehetöség, hogy ha valaki már egy karakterrel végigvitte a 10 act-et, akkor a következö karival átugorja azt? Mert szemezgetek a Duelisttel meg a Rangerrel, de ha megint végig kell vinni a teljes 10 act-et, akkor hagyom a fenébe és maradok a Maraudernél.
Próbáltam venni pontokat, amikböl plusz stasheket szerettem volna vásárolni. Mindig azt az üzenetet kapom, hogy a steam overlay-nek be kell lennie kapcsolva a steam beállításokban, csak így tudok vásárolni. Pedig be van kapcsolva. Most akkor mi van?
Köszi a tippet a map modokat illetően. Amúgy ezt a map modolást magában a device-ban kell csinálni (map plusz az adott matéria és kész is magic, rare stb..)?
Amúgy így már világos a map device használata. Egyelőre még nincs valami sok map nálam. Viszont ezek a map-ok (függetlenül, hogy épp melyik map-on vagyunk) eshetnek bárhol, bármelyik? Pl. Beach-en Flooded Mine vagy Fleet Desert stb.. csak azért, mert ahogy elnézem Zana-nál csak egy párat lehet (legalábbis jelenleg) megvenni.
Azt hiszem mára ennyi volt a PoE. Még egyszer köszi az infókat!
map modok: map mods Normal map + orb of transmutation -> magic map Normal map + alchemy orb -> rare map
Sima mapból csak 1-et lehet belerakni a map device-ba. Viszont mint amit már említettél is vannak ezek a Sacrifice at Dusk/Dawn stb. darabok. Ezekből ha berakod a 4 különböző darabot akkor megnyílik a portal Atziri-hez, aki úgymond az egyik endgame boss. Ezek jóval erősebbek mint a sima map bossok és mindnek vannak saját unique tárgyaik amik csak belőlük esnek. Normal map mellé is tehetsz 1 vagy 2 sacrifice fragmentet, ezek +5% quantity-t adnak ahhoz a maphoz. Ha magában 1 darab sacrifice-t raksz a map device-ba akkor pedig csak egy sima Vaal area nyílik mint amikkel találkoztál már a 10 act során. (midnight-okat lehetőleg ne használd el ilyen célra, az a legritkább a 4 fragmentből). Utoljára szerkesztette: Orrin, 2018.05.27. 02:48:59
Akkor jól gondoltam, hogy a halállal egyenes arányban lehet a kapott xp mennyiség. Akkor majd észben tartom, hogy minél kevesebbszer halálozzak el. :)
Akkor én kicsit másképp gondoltam ezt a tier kérdést, mert én úgy hittem, hogy egy azon mapon belül van tier1..2..3 stb. Akkor ezek szerint a mapok számának növekedése egyenes arányban van a nehézség emelkedésével. Jól lesz ezt észben tartani. Amúgy ezek a map modok amiket említesz miképp kerülhetnek rá az adott map fragmentre? Illetve ezek a modok, hogy néznek ki? Továbbá még csak annyit, hogy a map device-nál max 4db map fragmentet lehet belerakni a gépbe. Ez mire jó? Mármint mire jó többet beletenni? Nem csak egy helyre nyit portált?! Továbbá még egy utolsó kérdés map ügyben. Mire jó (gondolom ebből is portál lesz :D) a Sacrifice At Dusk/Dawn?
Ez a Shaper dolog még egy kicsit ködös, de azért valamennyire érthető.
Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ebben a játékban annyi tartalom van, mint három másikban! Egyszerűen elképesztő!
Köszi az infókat, egyelőre többel nem bombázlak (legalább is ma). :D
Ugyebár egy map-nak 6x lehet nekifutni. Változik a loot (főleg a boss-ra gondolok), hogy hanyadikra sikerült megcsinálni az adott map-ot?
Nem.
lvl70 felett nem nagyon vágom az XP szerzést. Mitől van az, hogy egyszer nő a % majd csökken? Netán az elhalálozás befolyásolja?
Egy halál -10%, úgyhogy ha fejlődni akarsz akkor próbálj meg minél kevesebbszer meghalni. :)
Mitől függ, hogy egy map hanyas Tier? Lehet ezeket is húzni? Netán ezekből is van: normal, magic, rare, unique?
Minden mapnak megvan a saját tierje, pl: beach tier1,pen tier2, siege tier10,core tier13 stb. stb.. Összesen 17 tier van, minél nagyobb egy map tierje annál nagyobb a zone level. Tier 1 map 68-as zona, tier 2 69-es stb.. Természetesen minél nagyobb egy zona levelje, annál erősebbek a szörnyek rajta. Igen, mapokból is van normal,magic,rare,unique. Egy magic map 2 modot, rare azthiszem 6, corrupted rare 8 modot kaphat. Ezekkel a modokkal úgymond nehezíted a mapot,de cserébe növeled a mapon található monster pack size-t, item quantity-t és rarity-t. Sok féle mod van, valamelyiket nagyon észre se fogod venni, de vannak veszélyesek is.
Az egyik map-on belül a boss-tól esett olyan rare cucc, aminek a sziluettje egy csillogó ködbe burkolózik (sry jobban nem tudtam megfogalmazni). Ez mitől más, mit jelent?
Ha jól gondolom, akkor az egy shaper item. Ha megnyitod az atlasod, akkor láthatsz rajta ilyen fekete,csillogó "füstöt/ködöt". Ez azt jelenti, hogy az a map shaper influenced, azaz ha bemész arra a mapra akkor találkozhatsz rajta plusz mobokkal vagy épp felerősítheti a bosst.Amikor legyőződ a map bosst, akkor eltűnik arról a mapról a shaper influence. És ezeken a shaper mapokon találhatsz ilyen shaper itemeket. Ezek annyiban különböznek a többitől, hogy lehetnek rajta olyan modok amik egy normal rare itemen nem.
A többi kérdést vagy ezek kiegészítését meghagyom másnak. :D Utoljára szerkesztette: Orrin, 2018.05.27. 01:31:57
Először is nagyon köszönöm a gyors válaszokat. Úgy látom te sem nagyon alszol. :)
A trade így már nagyjából rendben lesz. De ha már itt tarunk, akkor miért az "alap" fizető eszköz a chaos orb? Ez ér a legtöbbet vagy mi?
Én még csak most kezdtem el a map farmolgatást, de már most lenne egy pár kérdésem a témát illetően:
- Ugyebár egy map-nak 6x lehet nekifutni. Változik a loot (főleg a boss-ra gondolok), hogy hanyadikra sikerült megcsinálni az adott map-ot? - Egy map sikeres teljesítése után, az Atlas térképen egy apró folt láthatóvá válik. Ez mi célt szolgál? - lvl70 felett nem nagyon vágom az XP szerzést. Mitől van az, hogy egyszer nő a % majd csökken? Netán az elhalálozás befolyásolja? - Mitől függ, hogy egy map hanyas Tier? Lehet ezeket is húzni? Netán ezekből is van: normal, magic, rare, unique? - Az egyik map-on belül a boss-tól esett olyan rare cucc, aminek a sziluettje egy csillogó ködbe burkolózik (sry jobban nem tudtam megfogalmazni). Ez mitől más, mit jelent?
Azt hiszem ennyi lett volna most. Remélem azét nem gond ez sok kérdés. :)
Trade-hez ajánlom a poe.trade oldalt. Itt betudod állítani a ligát,meg hogy mit keresel. A fő trade currency a chaos orb. Ha meg akarsz venni egy cuccot, akkor rákeresel, eldöntöd melyiket akarod megvenni, rákattintasz a Whisper-re, majd játékon belül megnyitod chatet, ctrl+v és elküldöd az oda bemásolt üzenetet. Az eladó küld majd egy party invite-t, amit elfogadsz, elmész a hideoutjaba és ott tradeltek. Ajánlom még hozzá a currency.poe.trade odalt, ahol megnézheted, hogy éppen melyik currency mennyit ér, például 1 chaos orb 2,2 alchemy orb stb. Ha eladni akarsz saját cuccokat, akkor nem árt egy premium stash tab,amit public-á tehetsz és beárazhatod az ottani cuccaidat. Ha public a stash tab-ed akkor automatikusan fel fog kerülni az az itemed poe.trade-re is. Ha nem akarsz venni premium stashtabet akkor pedig vannak más játékosok által készített programok amikkel ugyanezt el lehet érni(pl. Acquisition). Kicsit bonyolultabb beállítani/használni őket, de vannak tutorialok róla neten.
A mapozáshoz énis csak annyit tudok hozzátenni, hogy körübelül onnantól kezdődik csak igazán a játék, a 10 act az tényleg csak egy "tutorial". A legtöbb skint amit látsz, vették. De van pár rewardként is megkapható. Minden ligában van 40 challange, 12-24-36 teljesítése után kapsz 1-1 skint. Ez bestiaryban 12nél egy helmet skin, 24-nél egy wing és 36-nál portál skin. Szerintem 24 teljesíthető könnyen, 36-hoz már farmolni kell dolgokat.
Viszont mivel már igen csak helyhiánnyal küzdök, ezért nagyon kacérkodom egy Premium Stash Tab Bundle megvásárlásával. De ezen kívül van még olyan ami hasznos kieg, és nem csak "skin"? Amúgy ha már itt tartunk akkor akik ilyen-olyan csillivilli cuccokban parádéznak ők mind mind megvették azokat a skineket, peteket, stb.. tudomisén miket amiktől úgy néznek ki ahogy? Vagy netán ezek lehetnek amolyan reward-ok is?
Thx!
"Csak". :D Igen, ez a 10 fejezet kicsit hosszú volt szerintem is, de azért nem volt rossz, amolyan tanulópénz.
Ami az új ligát érinti, bizonyosan fogok kezdeni egy új karit, csak jó lenne addig azért összeszedni neki némi gear-t, hogy azért ne "pucéran" rohangáljon már szegény. :) De ez a laza 70 szint alatt nem igazán dobálta a jó cuccokat.
Amúgy ha már trade, akkor ez miképp is működik? Csak mert eddig sem a játékban, sem a játékon kívül nem használtam még.
"csak" :DD Én mapok előtt a játékot nem is tartom játéknak, kb. olyan, mintha csak egy túlnyújtott tutorial lenne. Tulajdonképpen itt kezdődik az egész.
A régi liga beleolvad a standardba. A készítők azt írták, hogy a Bestiary-val kapcsolatos játékmechanizmusokat nem viszik tovább. Annyira nem voltak jók.
A skillfa a shadownál biztos változni fog a trap miatt, de meglepődnék, ha nem adnának resetet. Amúgy én nagyon javaslom, hogy pénteken kezdd újra a játékot az új ligában, mert valószínűleg jóval izgalmasabb lesz, és többen fogják játszani, úgyhogy könnyebben tudsz majd cuccokat venni.
Ja amúgy majd elfelejtettem, írod, hogy inkább megvennéd Oni-t mint sem kifarmolnád. Jó gondolat. :) Viszont, ebben nem igazán vagyok még jártas. Elmondanád, hogy miképp is működik ez a trade dolog?
Igen, úgy látom, hogy ez az Oni dolog nem kicsit szélmalomharc. Nem tudom milyen %-ban eshet, de úgy gondolom igen minimális. Pedig már úgy beleéltem magam, hogy azzal indítok egy új karit. :)
Én is olvastam, hogy valószínű az új liga miatt lehet majd reset, szóval meglátjuk. Amúgy ilyenkor ha ligát váltanak, akkor az előzővel (jelen esetben a Bestiary) mi lesz? Értem ezalatt, hogy akkor innentől kezdve, már nem lesz állat befogás, recept gyűjtés stb..?
Amúgy lehet fura kérdés lesz, de most, hogy végigvittem innentől kezdve már "csak" a map farmolás marad? Nincs más feladat, mint a mapokat pörgetni orrvérzésig?
Szerintem olyan 1-másfél óra elérni lv7-et/karakter ha megölöd azt az 1-2 mobot is aki épp az utadba kerül.Az, hogy az Oni-goroshi mennyi idő meg megint más kérdés. Ahogy most nézelődtem, valakinek kiesett pár óra után, valakinek 15 után se. Úgyhogy sok sikert :D, én inkább maradok annál, hogy megveszem mástól ha játszani akarok vele.
A respec kérdésre meg visszatérve: olyankor szokták felajánlani, hogy respec-elhetsz mindent szabadon egyszer, ha valamit variálnak/átdolgoznak a skill tree-n. Péntek este indul új liga/jön 3.3.0, talán most is lehetlesz.(nem néztem még nagyon utána, hogy mik lesznek az újdonságok)
Tehát csak akkor fog esni, ha az a kard van a testében. Mondjuk azért érdekes lehet elszenvedni lvl7-re úgy, hogy csak a Hillock-ot öli le az illető. Az mennyi idő lehet?!
Ha jól tudom a kardnak egy kicsit látszódnia kell, különben nem fogja dobni. Régen úgy volt, hogy csak akkor esik, ha level 7 vagy. Most már elméletileg minden szinten esik, de sokkal ritkábban.
Értem. Pedig azt hittem, hogy van rá mód, hogy újrahúzzam a skill fát. De akkor ezek szerint nincs. Érdekes...
Ami a kardot illeti azzal tisztában vagyok, hogy kitől esik, csak azt nem értettem, hogy ehhez miért csinálnak 4 karit. De most, hogy felvilágosítottá, már tudom. Amúgy értelem szerint csak akkor érdemes egyáltalán leállni vele harcolni, ha az Oni kard áll ki belőle? Ha nem is az van beleszúrva, akkor inkább felejtős? És ha már itt tartunk, több videóban láttam, hogy lvl7-es karikkal csinálják. Vajon miért?
Ingyen resetelni nem tudod a skill tree-t, regret orbok használatával kapsz respec pontokat, és azokkal egyesével vissza tudod bontani a fát. De ha nagyon sok pontról van szó, általában jobb egy új karaktert kezdeni.
Oni-Goroshi csak Hillock-ból esik, aki Twilight strandon található. Viszont twilight strandra nem tudsz visszamenni azután, hogy bemész act1 városba, ezért úgy szokták farmolni, hogy hillock megölése után kilépnek (log out to the character selection screen) és megvárják míg resetel a zóna(másfél perc kb.). Ekkor újra belépnek arra a karakterre, elfutnak újra hillockhoz ,megölik és megint kilépnek. Ezt addig ismételgeted, míg nem találkozol azzal a hillockal akinél az oni-goroshi van(másképp néz ki és erősebb). A másfél perces zona reset miatt javasolják azt, hogy 4 karakterrel csináld, mert elfutni hillockig és megölni őt kb. fél percig tart. Tehát mire végzel a 4. karakterrel, addigra az elsőnél resetelt a zóna és mehetsz újra azzal.
Opss...na ezt nem tudtam. Köszönöm az infót. És ha már itt tartunk akkor miképp kell resetelni a skill fát?
Srácok, volna egy kérdésem azokhoz, hogy akinek már megvan az Oni-Goroshi kard. Elárulnátok, hogy mi a trükkje? Csak mert utána olvastam, és nem annyira egyszerűen értelmezhető számomra a farmolása. Miért kell 4 ugyan olyan class hozzá, és miért kell őket lv7-re felhúzni?!
Thx!
Ascendancyra rakott pontokat is vissza tudod szedni, de ott 5 leszedő pont kell 1 skillhez, ha leszedted mindet, és újra letolod a lab-ot, akkor átválthatsz másik ascendancy classra is.
Viszont volna egy kérdésem a skill pontok illetve a hozzá kapcsolódó Ascendany class-ok újraosztásával kapcsolatosan. Csak abban az esetben lehet újra osztani, ha új season kezdődik? Vagy esetleg van erre más mód és lehetőség?
Jól mondja Orrin. Amúgy még egy pro tipp (ezt én az elején még nem tudtam, de idővel nagyon jó lett volna, mostanra meg egyenesen "kötelező) ez meg nem más, mint a filter mod. Youtube videókon láttam a profiknál, hogy a loot másképp néz ki nálunk mint én nálam. Egész pontosan arról van szó, hogy egy egyszerű előre gyártott (amúgy thx a srácoknak érte) lootfilter modnak köszönhetően, a kiesett loot-ot megszűri, és csak a hasznosakat látod a földön de jól kiemelt színnel. Ez azért fontos (mostanra meg végképp) mert annyi szar hullik ki a mobokból, hogy a franc fogja válogatni, hogy mi kell, és mi nem. Arról nem is beszélve, hogy ami nagyon értékes (és most nem kimondottan unique cuccokról beszélek) azt még külön ki is emeli. Szóval ha érdekel, akkor a 2937-es hozzászólásban SgtPepper dobott egy linket ahonnan el lehet érni.
Ctrl+clickel egyből átrakja cuccokat. A jeweleket pedig jewel socketekbe tudod beletenni a passive skill tree-n.
Vagy hogy lehet például 1 kattintással eladni cuccokat. Ez a fogd meg és húzd oda majd dobd le módszer idöigényes. :D
Igen, a tartalom terén nagyon kitettek magukért a srácok. Egyébként volna még ezernyi kérdésem, a PoE Wiki-t szoktam használni, de kicsit kaotikus nekem az oldal. Dobott tegnap a játék egy legendary gemet, ami azt mondja, hogy a passzív skill-fára vagy hova lehet berakni. Namármost én ennek a helyét nem nagyon találtam. A gem neve: Survival Skills Crimson Jewel
Hogy mennyi a max szint, azt nem tudom. Én jelenleg 64-es Berserker vagyok, és egy Sunder build-et (14k DPS) tolok. Sokáig tanakodtam, hogy a Maraduder-t milyen irányba vigyem el, de Sunder meggyőzött. Nagyon komoly build-et lehet rá építeni, és meg kell hagyni nagyon ütős (mind közelre mind távolra). Épp a 8-as fejezetet fogom lassan befejezni vele és Bestiary ligában.
Ja még csak annyit, hogy ha Bestiary ligában toljátok, akkor a térképeken megjelenő bossokat (értelem szerűen valami állati eredetűt) minden esetben próbáljátok befogni, még akkor is ha piros koponyások. Ők adják a receptek "gerincét". És meglepően jó recepteket lehet összeszedni.
Amúgy egyszerűen elképesztő tartalom van ebben a játékban! Eleinte mikor olvastam róla, és olyat is láttam aki több ezer órát rakott bele, nem kicsit szkeptikus voltam. De mostanra látom, hogy minden további nélkül bele lehet ebbe tolni ennyit! És mindezt úgy, hogy akár egy forintot sem teszel bele. Komolyan respect a srácoknak érte. De amúgy én úgy vagyok vele, hogy simán megérdemlik, hogy az ember áldozzon rá.
Őszintén ezt nem néztem meg, de majd ma megnézem. Eleinte volt csak gáz, hogy nem volt elég azonosító tekercs, ezért sem jutott eszembe, hogy erre pazaroljam. De mostanra már annyi van, mint a szemét. Szóval érdemes használni, hogy több cuccot lehessen kapni eladáskor.
Sajna Standardban indítottam a karit, elötte elmentem egy Rangerrel 8-as szintig Bestiary ligában, de meguntam ezt a minden mobra dobálj ketrecet játékot :)
Ha már elég profi vagy, akkor nem igazán érdemes alchemy-t pazarolni cuccokra, mert azt mapokra érdemes tartogatni az endgame-ben. Ha viszont találsz ilyen szutyok essence-eket, akkor azt nyugodtan rádobálhatod a cuccaidra, mert csak a magasabb szintű essence-ek érnek valamit. Továbbá ha Bestiary ligában játszol, akkor tudsz beastcraftinggal jó szintező cuccokat gyártani magadnak, vagy ha flashback ligában vagy, akkor harbingerekből összejöhet az Orb of Binding, ami alchemy-ként működik, és még 4-linkeli is a cuccaidat.
Kérdés: érdemes ezeket az Orb of Alchemy meg miegymást max szintre tartogatni és ott elszórni tárgyakra? Jelenleg két kék fegyverem van, mindben 3 socket, a gemeim elég magasak már, Dual wield-es Marauder vagyok 24-es szinten, 236-os dps-el, nem mint kés a vajon megyek át a mobokon, de azért kényelmesen haladós, eddig össz 1x haltam még a játék elején. Van egy nagyon jó kék gemem az egyik fegyverben, ami lightningol és pár töltet után még robban is, szóval elég jó nagy tömegre. :) Egyelöre élvezem a Maraudert, bár meg kell mondjam, inkább távolsági vagy healer karakter szoktam lenni hasonló játékokban.
Köszi, ezt nem tudtam. Valószínüleg én is beinvesztálok majd egy kis pénzt, de még csak 30 órám van benne, szóval még nagyon az elején vagyok. Egyébként mennyi a max szint? Most vagyok 24-en. :)
Ha jól emlékszem egy esetben nem kell azonosítani, ha a tárgyon 3 különböző szinű foglalat van összekapcsolva. Ekkor ha azonosítod akkor is csak Chromatic Orb-ot ad, legalábbis mikor legutóbb játszottam akkor azonosítás után is csak azt kaptam. Lehet hogy azóta módosult.
Mivel én sem annyira régen (még csak 101 órám van benne) játszom a játékkal, én is csak azt tudnám ajánlani, hogy csak is a rare cuccokra menjél, a többit hagyd a bánatba. Eleinte én is ezzel szenvedtem, hogy percenként mentem vissza a városba eladni a cuccokat. El kell engedni, és csak a rare cuccokra kell koncentrálni. Ha már rare cuccok akkor adnék egy pro tippet (ha tudtad akkor tárgytalan) mielőtt eladod a városban azonosítsd. Jóval több cuccot kapsz érte, mintha azonosítatlanul adnád el. Én erre csak kb 50 óra után jöttem rá. :)
Ha már a ládánál tartunk, sajnos mindenképpen be kell majd ruházni némi cash-t, mert igen csak hamar be fog telni a rendelkezésre álló tárhely. De ha úgy vesszük, mivel a game ingyenes, nem nagy érvágás az a pár euró.
Nem szabad felvenni a kék itemeket, így sok helyet spórolsz, alap hiba minden kezdő embernél, hogy minden loot-ot fel akar szedni és hazavinni, nincs rá szükség, ha marauderrel játszol, szedd fel a sárga armor/evasion ruhákat, az ékszereket meg fegyvereket amiket használsz, ha 2h fegyverekkel mész fölösleges felvenni pl. a késeket vagy íjakat, caster fegyvereket, csak azt vidd haza amit használnál. Nem lehet az inventory méretét növelni, csak a ládát a városban.
Nagyon hosszú kihagyás után megint elkezdtem a játékot. Marauderrel megyek, jelenleg 14-es. Van még egy 40-es Ranger-em, de azt abbahagytam. A kérdés, van valami lehetöség rá, hogy a hátizsákom megnöveljem? Mert felveszek pár kék cuccot, amit késöbb eladhatok, és már rohanhatok is vissza a városba eladni, mert tele vagyok, ennyi town portal viszont nem esik. :) Geart se nagyon dobál a játék, azt vettem észre. :D
Már működik, de az volt a gond, hogy a kiterjesztést nem engedte filter-re átírni. Kellett egy kicsit mókolni, de meglett. Igen, már rájöttem, hogy a normal tárgyak némelyike nem véletlenül van benne. Simán estek 5-6 slot-os cuccok. Azokból meg csak egy kattintás és rare-t lehet csinálni. Szóval, marad ez a filter.
Ha úgy érzed még több dolgot ki szeretnél szűrni, akkor használd a STRICT vagy a szigorúbb filtereket. Ezek néha sárga itemeket is kiszűrnek. A liga elején én általában a regulart használom, endgame-ben pedig egyre szigorúbbra váltok. Vannak olyan fehérek, amik nem feltétlenül haszontalanok. Pl. a 4-link itemek liga elején jól jöhetnek. Továbbá a chromatic meg jewellers recepteket is benn hagyja.
Ha nem töltődik be a filter fájl, akkor valószínűleg valamit elírtál a szűrőben. Nézd meg, hogy nincs-e benne valamilyen hibás sor.
Tudod mi az érdekes ezzel a filterrel kapcsolatosan? Valami oknál fogva most nem fogadja el, pedig az UI alatt ugyan úgy be van rakva. Először jó volt, most meg nem. A kettő között csak egy sima újraindítás volt. Próbáltam azt, hogy kitöröltem, majd újra beraktam az adott könyvtárba a file-t, de úgysem működik. Szerinted mi lehet a gond?
Én voltam a béna, a letöltés megoldva. Be raktam és működik, szuper! Viszont a fura az ebben a filterben, hogy néhány normál lootot is meg megjelenít, csak nem tudom azt mivégre? Hisz nem az lenne ennek a filternek a lényege, hogy csak az "értékes" loot-ot jelenítse meg? Te használod ezt a filtert?
Illetve ha már filter, van még esetleg olyan filter amit "szokás" használni?
Nagyon szépen köszönöm! Eddig nem tudtam, hogy mit ad a labirintus (ha már egyszer olyan nehéz megcsinálni) de most már igen.
Ami a kártyákat illeti, eddig csak is különbözőeket találtam, még véletlenül sincs több egyforma. Akkor ez egyelőre felejtős.
Viszont ami ezt a lootfiltert illetni nagyon köszi a tippet. Gondoltam, hogy valami ilyesmi lehet, viszont nem tudtam, hogy hol keressem. Most már tudom! :) Viszont, lehet fura kérdés, de ezt Regular file-t, hogy kell letölteni? Most vagy én vagyok a vak, vagy ezt máshogy kell?
A kártyákból össze kell gyűjteni egy komplett szettet és csak akkor tudod őket beváltani (és ilyenkor egy olyan cuccot kapsz, ami rá van írva a kártyára). A jobb kártyák nagyon ritkán.
Ascendancy-t akkor kapsz, ha végigcsinálod a labirintust és a labirintus legutolsó szobájában megérinted az ascendancy oltárt a jobb felső sarokban. 4 különböző nehézségi szintű labirintus van, és mindegyik ad neked 2-2 ascendancy pontot. Az oltár megérintése után általában egyből felugrik a képernyő, ahol ki tudod rakni a pontokat, de a skillfán is ki lehet őket rakni, a kiinduló körödnél lehet felnyitni egy kisebb ablakot (ha már van ascendancy-d).
A loot-ot lootfilterrel lehet állítani, ami egy .filter kiterjesztésű szöveges fájl. Ha magad csinálod, akkor nagyon macera, ezért az emberek általában netről töltenek le. Az egyik legnépszerűbb az a Neversink's lootfilter. Innen szerintem a REGULAR filtert szedd le. A fájlt a Documents/My Games/Path of Exile/ mappába kell tenni, utána a játékon belül az Options-ben a UI fül legalján kell kiválasztani a betöltendő filtert. Utoljára szerkesztette: SgtPepper, 2018.05.18. 09:10:11
Igen azt a mukit már megtaláltam akinek a kártyákat lehet adni, csak arra nem jöttem még rá, hogy ez mire is jó? Csak mert eddig semmit sem kaptam tőle. Igaz valószínű akkor azért, mert nem volt meg egy azon kártyából az összes?
Ami meg a skilleket illeti igen, nagyon nem lehet félre menni, csak mivel igen lassan gyűlnek a pontok, nagyon nem mindegy, hogy kezdetben mire költöd. De ha már skillek, minden kasztnál van ez az Ascendancy dolog. Ezt egész pontosan, hogy kell elérni? Azaz a skill fán, hogy kell kirakni?
Illetve még egy kérdés, bár ez csak amolyan esztétika, de miképp lehet beállítani (csak mert én sehol nem láttam) hogy a loot-ok jól megkülönböztethetőek legyenek? Mindezt csak azért, mert számos videóban látom, hogy a loot-ok pl. keretezve vannak, az értékesebben jobban kiemelve stb. Ez esetleg valami mod?
Komolyabb update-eknél, skillfa átrendezéseknél, vagy amikor új liga indul. De annyira nem lehet elrontani az elosztást szerintem, csak arra figyelj, hogy mindig legyen elég hp-d. A kártyákat annál a kínai faszinál lehet beváltani (mutatja hogy mennyi kell 1/7-7/7) a barbár városban.
Ha már itt tartunk akkor volna ismét egy pár kérdésem:
- Írod, hogy újra lehet majd osztani az összes skill pontot. Ezt miképp lehet majd megtenni? Mi kell majd hozzá? - Mire jók azok a bizonyos kártyák amiket össze lehet szedni?
Ahogy nxs írta... vannak konkrét követendő skill kiosztások, érdemes azokat követni. A respec nem akkora szívás, ha nem olyan sok pontot tettél "rossz" ágra. Arra figyelj, hogy vannak utak, amik szinte minden kiosztásnál kötelezőek, ezekre egyértelmű, hogy kell tenni pontokat. Komolyabb update-nél úgyis van teljes skill visszaosztásra lehetőség, tehát annyira nem tudod elrontani, hogy ki kelljen dobni a karaktert.
Nekem az nem tetszett, de nagyon, hogy teljesen új karaktert kell indítani minden egy es új liga kezdetekor (már ha meg akarja az ember tapasztalni az új lehetőségeket).
Igen, én is úgy látom, hogy ez nem az az egy karakteres game. Már mindegyik kasztot kipróbáltam, hogy lássam mit tudnak, de egyelőre nem könnyű a döntés. Még az a jó, hogy a ládába gyűjtögetett cuccokhoz minden egyes karakter hozzáfér. :)
Tehát igen igazatok van, ki kell próbálni mindegyik kasztot, és majd elválik, hogy melyik lesz a befutó. El sem tudom képzelni, hogy ebbe a játékba mennyi munkaórát lehet beleölni. :D
Ennek a játéknak ez a lényege,bármiből lehet bármi + gear + kövek + amit még beraktak. Ha eldöntöd milyen skillel akarsz menni akkor arra mész,2h,wand,kutyaláb. A lényeg,hogy a lehető legtöbb HP-t és Resistet felszedd a "route" mellé. Ezek régi infók de ja...megálmodod milyen skillel akarod csapatni és ráépítesz. Nekem volt vagy 6 Marauderem mind full más. Ha nagyon kezdő vagy nézz guideokat,rengeteg van ami leírja mit miért,az első karakterem 77 körül beállt mint a satu (zuhany archer) és onnan nincsen tovább. Csak lazán,nyugodtan a 3. vagy 4. karaktered már tudod csinálni önállóan is,aztán jöhet az endgame. GL&HF :)
Néztem a Marauder-t és és azon belül a skill specializációt. Jól gondolom, hogy a Juggernaut, Berserker, Chieftain amolyan specializáció? Próbáltam már egy ilyen kasztot is, csak nem igazán tudom, hogy a skillek terén merre lenne érdemes elindulni (pl. 1H vagy 2H)? Mivel a skill pontot nem dobálják csak úgy, érdemes meggondolni, hogy mire költi az ember. Ez pl. Ranger kasztnál nem kérdés, de itt jelen esetben túl nagy a szórás. Vmi tipp?
Köszönöm az infókat és a tippet. Azt a wiki oldalt már párszor meglátogattam. Amúgy létezik a játékhoz magyarítás? Mert mintha valahol azt olvastam volna.
Amúgy ha nem ranger (úgysem ez lesz a main kari) akkor milyen kasztban érdemes gondolkodni? Pl. most, hogy megcsináltam az Act3-at, egy újabb kaszt (Scion) nyílt meg. Elég jó a kicsike. :)
- elég normális, a unique tárgyak ritkák, használj sok droprate növelő cuccot, azok jelentősen javítják az esélyeket (persze érdemes olyan aranygyűrűket használni, amik sárgák és mellesleg jó sok ellenállást is adnak) - létezik persze és a játék egyik legdrágább alkotóeleme, Orb of Fusing-nak hívják és random módon összeköti a lyukakat, de a 6-os kötés olyan ritka, hogy achievement is van hozzá (nézd meg hány %-nak van meg)... az 5-ös már bőven jó, afelett kár próbálkozni - a craftolás (ha a hideout-ra gondolsz) nem igazán értelmes, ha jó arany cuccaid vannak, azokat nem kell tovább bütykölgetni... később lesz egy (több) labirintusos lehetőség, hogy extra tulajdonságokat aggass a tárgyakra, azzal érdemes spórolni - na igen, ott érdemes megnézni mivel sebez és rámenni azokra az ellenállásokra (a dropnövelő cuccokat nyugodtan leveheted, ha van) és állandóan mozogni kell... a ranger korábban jó osztály volt, de éppen ez volt nálam is a gond, hogy nem volt elég hp-m.
Ezen az oldalon szinte bármit elolvashatsz és megtudhatsz a játékkal kapcsolatban.
Viszont újfent volna egy pár kérdésem azóta ha nem gond.
- Az mennyire "normális", hogy a lvl39-en még csak egy árva unique cucc esett?! Ennyire szar a droppja, vagy csak engem kényeztet a játék?
- Létezik arra valamilyen mód, hogy egy adott tárgy socket kapcsolatát meg tudjam változtatni? Azt tudom, hogy olyan van amivel a socket színét tudom, de olyat még nem találtam amivel ha nincsenek kapcsolatban (support miatt) egymással a socket-et, akkor ezen változtatni tudjak. Továbbá, ha már socekt, a unique tárgyaknál lehet socket-et cserélni, vagy nem?
- A craft még csak nemrég jött elő a játékban de nem igazán "érthető" a dolog. Illetve ennek a Hideout váltogatásnak van valami értelme?
- Most nyílt meg az első The Labyrinth (lvl33) de egyszerűen a végén lévő bossnál semmi esélyem. Eddig a játékban szinte alig haltam, ment minden mint a karikacsapás. De itt a végén a boss 2-3 csapással kinyír (ja hozzáteszem ranger a kaszt). Remélem megérni és valami op cucc esik tőle. Esetleg vmi tipp?
A skill gemekhez még annyit, hogy kis eséllyel fogsz találni olyanokat amiken már kezdésből van + pár százalék, értelemszerűen ezekre érdemes "rákölteni" a gemcutter prismeket, nem az alap 0%-osakra (vagyis érdemes várni velük).
Hmm..ez a próféciás dolog nem teljesen egyértelmű. Ilyen már nekem is volt (egy adott boss leölése után) csak nem tudtam mire vélni. Akkor viszont így már kezdem érteni.
A varázslónőnél/boszorkánynál felhasznált ezüstpénz után kapsz egy próféciát, ami gyakorlatilag egy küldetés és jórészt abszolút véletlenszerű. Általában egy speciális, különleges ellenfél legyőzése után teljesül és valami extra jutalomban lesz részed. Van hogy hamar ráakadsz egy ilyen szörnyre (ami mindig valami falkavezér), van hogy sokáig nem.
- a jewel socket az a skillfán, ami "üres" és semmilyen bónuszt nem ad, oda lehet beilleszteni ezeket a drágaköveket (a legtöbbje nem éri meg, de van pár amin érdemes elgondolkozni) - a nehézségi szint csak korábban volt, most már nincs ha jól emlékszem, de később drasztikusan nehéz ellenfelek lesznek, amik 1-2 ütésből ölnek, ha nincs kb. 5000 hp-d (részben ezért is hagytam abba, mert ez jelentősen leszűkíti a lehetőségeket, hogy egy idő után szinte mindent a hp maxolásra kell költeni) - a skill gem-eket lehet velük tökéletesíteni, egészen +20%-ig (egy kő +1%-ot ad), ami jelentősen meg tudja növelni a képességek hatékonyságát
Én nekem anno valahogy ez a game kimaradt. Nemrég fogtam csak bele (cirka 18 órám van benne) de van egy dolog, amit egyelőre nem nagyon értek, ez pedig a Challenges alatt lévő Prophecies rendszer. Kezdetben mindig csak az tűnt fel, hogy a nagy nehezen összegyűjtött Silver Coin "eltűnik". Először nem értettem, hogy miért aztán rájöttem. :) A Seal Prophecy elvesz egyet, és cserébe kapok egy seal-t. Jelenleg 3 elérhető (The Prison Key, Touched By The Wind, Resistant To Change) és mikor végre újfent összejött annyi amennyi egy seal-hez kell kell, végre kaptam "valamit". Na és akkor itt jön a kérdés: ezt a valamit, hogy kell használni? Csak mert azt írja, hogy valami rare cuccot lehet kapni, ha valami devil-t legyőzök. El is használtam, de nem történt semmi?! Ilyenkor akkor most mi van? Esetleg valami speckó helyen kell elhasználni?!
Továbbá volna még egy pár kérdésem:
- A skill fán lévő jewel socket-ért járó tárgyat milyen tárgyon lehet használni? Illetve mit tudna? Esetleg egy plusz socket-et ad? - Nehézségi szintet lehet valahol állítani (csak mert alább olvasom, hogy igen)? És ha igen, akkor az a drop-ra is kihatással van? - A The Gemcutter tárgy mire való?
Egyelőre ennyi lett volna. Amúgy a játék eddig nagyon bejön, és a skill fát elnézve, van benne tartalom bőven! :)
Thx!
Oké köszi ,hát 710 fusingból nem jött össze :D tovább nem is fogok ezen próbálkozni szerintem. Eladom a mostani 5 linkest, farmolok hozzá 6-7 exet és inkább veszek egy 6l-est.
Egy esetleges 6 linkre rollolt disfavort további fusinggal el lehet tolni kevesebb linkre ? Csak mert elég lassú folyamat mire rátolok vagy 500-600-at. :D
Rakj be 2 vagy 3 quicksilver flask-ot és rohanj végig az egészen Act 10-ig, ott már lesznek 65+-os zónák.
Jó ideje hanyagoltam a játékot... amikor játszottam, még négy fejezet volt csak, és harmadik nehézségi fokozaton vittem félig kb a negyedik fejezetet, ott abbahagytam mert frusztrálóan nehéz volt. Beléptem tegnap, tíz fejezet, rengeteg változás, ihajcsuhaj de jó lesz ez. A skillfát újraalkottam, resetelődött, a régi karakteremmel gondoltam folytatom a sztorit, átléptem ötödik fejezetbe. Nos, 65-ös a szintem, kb. nevetségesen könnyű így a játék, sokkal kisebb itemek esnek mint ami nekem van... Gondoltam elkezdek teljesen a legelejéről egy új karit, de ezt sajnálom, anno sok idő és szenvedés ment bele, igaz, a harmadik fokozatot már nem bírtam befejezni, de most hogy lesz ez? Negyvenegyes szinttől indul az ötödik fejezet, most rohanjak végig ezeken, amíg utol nem érem a szinthatárt amit a játék ad? Vagy ez a kari kuka, újat alkossak mindenképpen? Nyilván könnyebb lenne, van elég mindenből (relatíve persze. a stabil indulásra gondolok).. ezt a karaktert nem tudom már értelmesen kihasználni?
Én Gladiátor(Duelist)-et vagy Guardian(Templar)-t próbálná ki pajzzsal - tervbe vettem de még nem próbáltam ki, így nem tudom mennyire túlélő és mennyi a sebzése, de pajzs esetén 3 counterattack gem-et is lehet esetleg használni, ha úgy érzed van rájuk felesleges slot, így a sebzést növelheted manna használat nélkül. Riposte - blokk esetén aktiválódik, nem kell hozzá pajzs. Egy ellenfelet támad, ezért a 'Melee Splash Support' használható vele - a másik kettővel nem. Reckoning - Ez csak pajzzsal való blokkolásnál működik (AoE), de ha mindkettő van akkor mindkettő aktiválódik. Vengeance - Ez nem blokkolásnál aktiválódik, hanem akkor ha eltalálnak (30% eséllyel, AoE)
Akkor lehet megnezem majd azt a slyaert, hogy valtozott-e a tankisaga, mert ezt a rangert szeretem, de tenyleg az van, mar most act 7-nel is a bossoknal, hogy ha eltalalnak akkor nyekk. Ezt meg kezdem unni, es valoszinuleg ez kesobb sem lesz mashogy. Ezert keresek egy stabilabb karit jo buildel, mert a bossok kiegetnek.
Az evasion buildek általában úgy működnek, hogy ritkán találnak el, de ha eltalálnak, akkor jól meghalsz. Szokás dodge-dzsal összekombózni, hogy még ritkábban találjanak el.
A sebzés típusa bosstól függ, de mindenfélét tolnak.
Az ilyen viszonylag olcsó facetank buildre szerintem a sima righteous fire, valamilyen slayer vagy az Alkaizer-féle gladiator cleave jó (az utóbbit előző ligában csináltam és egész jó). Ha elég sok életed van, akkor a slayer kb. halhatatlan, viszont nem tudom, hogy a következő patch-ben is az lesz-e.
Evasion stat az jol mukodik? Csak mert nem is neztem eddig, de a rangeremnek szinte teljesen nulla az armorja, csak az evasionra van utalva meg a hpra fizikalis sebzes eseten. A bossok azok nagyreszt amugy elemental sebzest tolnak majd, vagy fizikait is kesobb? Milyen olyan class van, amit jo face tankra kilehet huzni, birja mint allat, es azert van sebzese is? Utoljára szerkesztette: Vicodine, 2018.03.02. 07:36:48
Jobb előbb megcsinálni őket, legalább normalt és cruelt act10 vége előtt, elég jók azok az ascendancy pontok. Én normalt általában act4 végén,cruelt valahol act9-10körül megcsinálom, ezek még aránylag egyszerűek.
Teljesítened kell labyrinth-ot, melynek 4 szintje van, normal(monster lv33),cruel(lv55),merciless(lv68) és uber(lv75). Az első teljesítése után kiválaszthatod, hogy megy ascendancy akarsz lenni és kapsz 2 ascendancy skill pontot. A többi nehézség teljesítése után pedig szintén 2-2 pontot(tehát összesen 8 pontod lesz). A bejárata act3 városában van a szobornál. Ahhoz, hogy bemehess normal lab-ba, teljesítenek kell 6 trialt. Ezek act1 prisonban, act2 crypt-ben, act2 chambes of sins level2-ben, act3 The Crematorium,The Catacombs és The Imperial Gardens zónákban találhatóak. Cruelhez ezek a trialok act6 prisonban,act7 cryptben és chamber of sinsben találhatóak. Merciless-hez pedig act8 bath house,act9 the tunnel, és act10 the ossuary. Ezekben a trialokban különböző csapdák vannak, melyek végén találsz majd egy "táblát" amire rákattintva teljesíted az adott trialt. A labyrinth maga pedig egy több zónából álló hely, melyben 3-szor kell megküzdened izaroval. A legyőzése után pedig kiválaszthatod az ascendancy-d. Nemárt tudni még, hogy ha labyrinthban meghalsz, akkor teljesen előről kell kezdened.
Lehet buta a kérdés, de mi a különbség az increased damage és a more damage között? pl.: xy skill deals 20% increased damage vs. xy skill deals 20% more damage?
Mert hogy több helyen is olvasom hogy hozzászólásokban különbséget tesznek köztük.