Ugyebár egy map-nak 6x lehet nekifutni. Változik a loot (főleg a boss-ra gondolok), hogy hanyadikra sikerült megcsinálni az adott map-ot?
Nem.
lvl70 felett nem nagyon vágom az XP szerzést. Mitől van az, hogy egyszer nő a % majd csökken? Netán az elhalálozás befolyásolja?
Egy halál -10%, úgyhogy ha fejlődni akarsz akkor próbálj meg minél kevesebbszer meghalni. :)
Mitől függ, hogy egy map hanyas Tier? Lehet ezeket is húzni? Netán ezekből is van: normal, magic, rare, unique?
Minden mapnak megvan a saját tierje, pl: beach tier1,pen tier2, siege tier10,core tier13 stb. stb.. Összesen 17 tier van, minél nagyobb egy map tierje annál nagyobb a zone level. Tier 1 map 68-as zona, tier 2 69-es stb.. Természetesen minél nagyobb egy zona levelje, annál erősebbek a szörnyek rajta.
Igen, mapokból is van normal,magic,rare,unique. Egy magic map 2 modot, rare azthiszem 6, corrupted rare 8 modot kaphat. Ezekkel a modokkal úgymond nehezíted a mapot,de cserébe növeled a mapon található monster pack size-t, item quantity-t és rarity-t. Sok féle mod van, valamelyiket nagyon észre se fogod venni, de vannak veszélyesek is.
Az egyik map-on belül a boss-tól esett olyan rare cucc, aminek a sziluettje egy csillogó ködbe burkolózik (sry jobban nem tudtam megfogalmazni). Ez mitől más, mit jelent?
Ha jól gondolom, akkor az egy shaper item. Ha megnyitod az atlasod, akkor láthatsz rajta ilyen fekete,csillogó "füstöt/ködöt". Ez azt jelenti, hogy az a map shaper influenced, azaz ha bemész arra a mapra akkor találkozhatsz rajta plusz mobokkal vagy épp felerősítheti a bosst.Amikor legyőződ a map bosst, akkor eltűnik arról a mapról a shaper influence. És ezeken a shaper mapokon találhatsz ilyen shaper itemeket. Ezek annyiban különböznek a többitől, hogy lehetnek rajta olyan modok amik egy normal rare itemen nem.
A többi kérdést vagy ezek kiegészítését meghagyom másnak. :D