Miért lett volna hülyeség a külön zseblámpa-fegyver verzió? Nekem sokkal félelmetesebben hatott, hogy amint elraktam a lámpát hogy lõhessek nem láttam csak a torkolattûznél az ellent. Szerintem ez jobban átadta a sötétség érzetet mert ha tölteni kellett csak a hörgést lehetett hallani ami sokkal félelmetesebbnek hatott mintha láttam volna közben a zombikat is.
Mármint ? Melyik Hsz.-el van gondod ? Nem érted amit írtam, vagy félreértetted ? Mert ha jól értelmezed amit írtam nincs benne semmi ami nevetséges.
Az én gépemen biztos nem lesz 60 fps. De még 6 sem...
Az egy mod, nem az eredeti játék. A fejlesztõ szándéka eredetileg rossz ötleten alapult. Én frissen végig játszottam. Amikor még nem létezett ilyen. És etõl csak a játékélmány lehet jobb, maga a játék aligha.
én letöltöttem hozzá egy tök sima modot és máris volt a legtöbb fegyón zseblámba. upsz
A Doom3-ban nem a sötétség volt a gond. hanem, hogy emberünk képtelen volt rászigszalagozni a zseblámpát a puskára, így választania kellett, hogy vagy lõ vagy néz. Szánalmas. Meg a falból elõbotló lények. Ugyanmár. A Doom3 sokkal nagyobb csalódás volt 10 év várakozás után, mint most a Duke.
Lack -> nekem bejött az a sötét szféra a 3-ban. :) Bár tény, hogy nem az tenné csak félelmetessé. Dead Space 2 óta már nagyon várom :)
Különben én a Quake 5-öt jobban várnám, egy jó kis Q1+Q2 keverék, mai megvalósításban az jó lenne.
Engem nem érdekel, csak ne legyen olyan qrva vaksötét mint a 3. rész volt, attól még lehet félelmetes, meg horrorisztikus, hogy nem borítják sötétbe a pályákat.
Vagy ez vajon átlag FPS ? A doom 4 30 FPS -el Xboxon meg valami förtelem lesz , legalább is én nem tudok 40-45 FPS alatt játszani mert érzem, hogy kicsit késik a játék.
Ezeknek az FPS dobálózásoknak akkor lenne értelme ha mellé írnák milyen géppel maxolható ki az a 60 fps állandóan.