Dark Crusade-ben csak heavy bolterük volt. Alapjátékban volt plazmájuk és rakétavetõjük is.
Hasonlóképpen alapjátékban SM Predator tankok alapban két géppuskával és egy ágyúval jöttek, mind fejleszthetõ volt lézerekre; DC-ben már alapban lézerekkel jöttek, szándékosan hogy gyengébbek legyenek gyalogság ellen.
De ami igazán üti a csõrömet: DC-ben miért kerül a Predator tank 5 egységbe a vehicle cap-ból ha a sokkal nagyobb (és kanonikusan is ritkább!) Land Raider csak háromba? DC-ben úgyis csak három Predatort lehet csinálni egyszerre.
Rakétavetõjük soha nem volt, a káosznál a gép elleni gyalogság a horror squad.
Soulstorm jó is lehetett volna, csak annyit kellett volna csinálni, hogy az egyik káoszt kicserélik az IG-re vagy a sissykre a kampánytérképen, és teljesen rendben lett volna. Így meg egy hatalmas faszság lett az alapszitu... Na meg az ilyen apróságok, hogy oké, hogy nagyon kemény faszagyerekek a szpéssz mehrínek, de azért egy légkör nélküli holdon sisak nélkül õk sem kéne, hogy bírják. Hát még az IG katonák... Plusz az alapvetõ igénytelensége, hogy két peccs után is a Dark Crusade káoszlordjának a neve (Eliphas) volt helyenként az SS-es lordnév helyett...
Mint játék, nem volt szar, egész korrekt DoW rész, meg jó sok faj. De a világot megerõszakolta, megölte, és rászart a hullájára.
Nekem a CSM volt és lesz mindig is a kedvenc fajom a W40k világában. A DC-vel rengeteg idõt eltöltöttem. Hogy értetted azt, hogy a Chaos Space marine egységek csak heavy boltert fejleszthettek. Volt/van nekik plazma fegyverük, rakétavetõjük is. Na, de hogy ne csak OFF legyen; PsyhoApu üzenetével szívesen kibékülnék. A CoHO nagyon bejött, kár hogy gyalázatos módon megszüntették.
Tisztelem a Relic munkásságát és szeretem a WH40k univerzumot, de az isten szerelmére, csinálják már meg azt a rohadt Homeworld 3-mat.
Ezt a mmo szart remélem nem gondolják komolyan akkor már inkább maradjon a második rész játékmenete.
Soulstorm kivételével mindennel játszottam. Nekem speciel az eredeti elsõ rész tetszett. A többiek - különösen a Dark Crusade - kicsit bugosak voltak (sérülést a támadás-animáció KEZDETÉN viszi be, nem a végén?!) és túlságosan lebutították a játékmenet egyes részeit (pl. Chaos Space Marine osztagoktól elvettek a heavy bolteren kívül minden upgrade lehetõséget).
For the EMPEROR! Hihetetlen hogy ezt a részt is eretnekekre bízzák! HAgyjuk a francba az MMO vonalat és csináljanak egy jó kis RTS egy kis akció beütéssel! EGYÉBKÉNT mindenkinek ajánlom a telje sorozatot különösen DARK CRUSADE-t (nekem mondjuk a sokat szidott SOUL STORM is tetszett) kimagasló grafikában és hangulatban! Egyszerûen fantasztikus hogy micsoda egyedi egy sötét apokaliptikus szürreális világban játszódó játékmenetében is sok újdonságot hozó zseniális ötletek megtûzdelt ,elég nehéz játékot hoztak össze! Én szinte az összes nagyobb RTS-sel játszottam amit kiadtak az utóbbi 10 évben ,a W40k magasan veri az összeset könyvben ,játékban egyaránt! MINDENKINEK AJÁNLOM SZÍVBÕL!
De LESZ a THQnak másik WH40k-s MMO-ja, ne legyen már MINDENBÕL az...
Ez "A Dawn of War III-ban az eddigieknél hangsúlyosabb szerepet kap a stratégiai vonal, sokkal több nagy csata dõl majd el apró kis taktikai húzásokon"
homlokegyenest mond ellent ennek:
" - szóval olyan lesz, mint egy MMO."
és ha a második az igaz, akkor bizony szopjanak le bõ nyállal.
stratégiai vonal=MMO? sok szörpöt ihatott ez a Danny Bilson