Nem azt írtam hogy nem nézik, hanem azt hogy azokat könnyû elkészíteni/átvenni más helyekrõl. Amiben konkrét munka is van (pl elemzések), azokat nem lehet mondjuk az MTI-tõl átvenni ingyen. És azokért lehet is pénzt kérni.
Ha van konkurencia, ami alternatívát jelent. Mert ugye nem csak az lehet hír, hogy VV Jenõ megb.szta az ágicát, hanem lehetnek ezeken az oldalakon olyan anyagok, amik máshol nincsenek/nem vehetõek át ingyen az mti-tõl (elemzések, videoriportok, stb).
Részlegesen fizetõs, ezért a látogatottság nem is csökkent. Értsd: belépsz a zindexre, olvasod a cikkeket, ezzel megvan a látogatásod. Amikor videot akarsz nézni, akkor szól az oldal, hogy kisgyerek fizetsz vagy húzol a p.csába. Ha fizetsz jó, ha húzol az is jó, mert nem terheled a sávszélt, a látogatásod meg - amire fizetnek a hirdetõk - megvan.
Szóval ez nagyon jó konstrukció, és a 4444eur indulásnak - ami messze több mint 1 fõ költsége, pláne hogy sok firkász otthonról dolgozik - talált pénz. Pláne hogy befektetést nemigen igényel az egész.
Hehe de gáz. A befektetõ média azt mondja.... Na persze, de különben meg kit érdekel? :)
"kilenc szlovákiai sajtóorgánum" összesen 40000€ = 4444€ / kiadó = kiadónként 1 ember bér és munkaeszköz költsége. Nagyszerû, 1 emberrel igazán tartalmas kiadványokat lehet csinálni.
Hiszi a piszi. Vótmár ilyen hogy valaki azt mondta hogy fú de jól megy gyertek használja mindenki, aztán nem sokkal késõbb lehúzták a rolót és kiderült a valóság...