mondjuk a változatlansággal vitatkoznék, mert a DNF kifejezetten változatos volt a könnyed puzzle-kal és ugrálós részekkel, meg a henteléssel, de visszatérve a Colonial Marines-nek, túl régóta küszködnek vele, és állítják le meg indítják újra...akarásnak...tudjuk, hogy van a folytatás...
Igen, az utóbbi években pont azok a projektek buktak el mind film és játék téren, ahol a készítõk fogadkoztak, hogy mekkora nagy fanok, és emiatt csak jó terméket adnak ki a kezükbõl.
Azért remélem megpróbálnak leszokni errõl a "csõben megyünk elõre és minden szkriptelve van" dologról + a konzolosra hajazó irányításról. A DN is hiába tetszett, sajnos a szabadság érzete és a változatlanság rányomta a bélyegét a jó hangulatra.
Ezeknek még van folytatása is, amikor a készítõk kijelentik "nem érdekelnek a kritikusok véleményei!"....Na akkor föl kell készülni a legrosszabbra. Azt hiszem ebben a játékban a SEGA keze is benne van, úgyhogy...
Ez igaz. Én sem kekeckedésbõl mondom de az ilyen "Újraírja a RPG/Kaland/FPS mûfajt" meg "Megreformálja mindazt amit eddig játékokról tudunk!" vagy éppen a "Rajongók álma lesz" dolgok akkora marketingdumák hogy mérföldekrõl bûzlenek.
Csinálják meg jól. Aztán majd a játékosok a kézhez kapás után eldöntik hogy kell e nekik a dolog.
Akiktõl eddig hallottam hogy "A rajongók álma lesz..." azok minden alkalommal hatalmas csalódást okoztak a rajongóknak, és nem azért mert azoknak az elvárásai lettek volna túl magasak. Az AvP filmrõl is azt nyilatkozta a rendezõ és a forgatókönyv író hogy imádta az AvP trilógia könyvet és ahhoz hûen csinálják meg... a végét meg sajnos ismerjük. Nehogy itt is ez legyen, mutatnak pár szép képet, áradoznak a játékról, aztán amikor kézhezkapjuk kiderül hogy az az 5 perc izgalom van az egészben amit oly sokszor dugtak az orrunk alá a bemutatók alatt.