A Trhowing knives valami imba lett,volt egy játékos aki azzal nyomult és röhej hogy olyan messzirõl szedett le vele hogy én alig láttam,gyorsabban repül mint egy kilõtt lövedék.Mellesleg nem tudom ki lehetett mert gyakorlatilag 0 azaz 0 pingel játszott,igaz egyszer-kétszer felment neki 5-re is. A Doomringerrel csinálhatnának valamit mert az a rakéta egy húgy,nem elég hogy össze vissza fogja be az ellent de olyan lassú hogy nevetséges,kilõttem egy befogott játékosra néztem ahogy követi és egyszer csak megjelent egy másik játékos az én csapatomból és gyakorlatilag beelõzve a rakétát leszedte a befogott játékost.Hehe.
Az a rakéta elméletileg jármûvek ellen lenne, de nem bánnám ha 1 másodperccel hamarabb lehetne lõni emberre.
Jármûvek... ezek kb a játék második felében jelennek meg a score miatt, ha egyáltalán valakinek van kedve szórakozni velük. Mert komoly dologra egyik se jó. Szerintem a jármûvek árát kb be kéne felezni, vagy ha ennyiért adják õket, akkor kicsit morcosabbra kéne venni õket.
Épp ma futottam össze egy sráccal, aki hihetetlenül repült a shrike-al, zászlóvivõket ütött el, de lõtt is le vele embereket, és a végén 20+ killel lett elsõ. És ez többször egymás utáni meccseken tudta produkálni szóval nem vakszerencse volt. De egyetértek, általában szart se érnek.
Gondoltam kiprobalom a referrer dolgot, csinaltam egy uj gmailt megreferraltam magam csinaltam fake facebook accot elkertem a 250 goldot ;)
2 mecs alatt lvl 5ig felmentem ;)
en voltam a top kill 0 kilockolasu juggerrel ilyen 30+ kill 10+assist
Ezekszerint akkor van ranking, es nem csak osszesorsolja a gamereket ? :) szegeny noobokat lottem szarra ? :) hehe ezt nemhittem volna , vagy csak a "kezdok" szerencseje ? :)
Ket meccs alatt? Ez eleg erdekesen hangzik, mert a fejlodes szinte csak Base XP alapon megy es ezt a jatek nagyjabol ido alapjan adja, a bonus XPk es egyebek nem szamitanak. Ket leghosszabb meccs 2*25 perc CTF, ami maximum kb 1600-1800 Base XP. Egy szinthez saccra olyan 1500-2000 XP kell (kiveve a ketteshez). Szoval 5os szint eleg fura ket meccs alatt...
Calculation examplesThe following is rough estimates determined by community testing, data only taken from CTF matches played from start to finish.
Base XP = (Time played in seconds) * 0.5833 (0.8749 with vip, 1.7499 with boost and vip)
Bonus XP = (win or loss[1/0]) * (Base XP * 0.25) + (Base XP * 0.25) / (scoreboard rank)
A match lasting 10 minutes, where you win and place 4th on the scoreboard gives the following values:
Base XP = 600 * 0.5833 = 350 Bonus XP = (350 * 0.25) + (350 * 0.25) / 4 = 109 A match lasting 12 minutes and 28 seconds, where you lose and place '6th on the scoreboard gives the following values:
Base XP = 748 * 0.5833 = 436 Bonus XP = (436 * 0.25) / 6 = 18 A match lasting 25 minutes, where you win and place 1st on the scoreboard gives the following values:
Base XP = 1500 * 0.5833 = 875 Bonus XP = (875 * 0.25) + (875 * 0.25) = 438 A match lasting 25 minutes, where you lose and place 1st on the scoreboard gives the following values:
Base XP = 1500 * 0.5833 = 875 Bonus XP = (875 * 0.25) = 219
kicsit beleszerettem a juggerbe ;) az edes amikor meccs vegen megy a fuck jugger ;) light -okat olyan kecsesen szedem szet mintha balettoznek de azert doom meg mindig a legjob defes bar filozok rajta hogy megkene probalni azt a bolt launcsert
a kis szintu karimmal olyan buzisok badget kapok hogy nemgyozok kuksizni vajon mi lehet a blue plate special badge azt koronkent vagy 10x kapom meg. jo mondjuk sok olyan ellenfellel talalkozom akik abszolut kiszamithatoan mozognak es csak blast radiussal olok ;) de akkoris kaptam valami badget mais ami +4000xp -t adott, de aztsem ertem mire adta (a legtobb badge magatol ertetodik, killstreak, artilery, headshot stb
Hát nem tudom de nyilt helyen soldierrel bármilyen juggert szétszívatok.Már levegõben kapja és jön az air mail.
Nem meglepo modon TotalBiscuit volt aki elerte az elso 500 meghivott embert a Refer-A-Friend akcioban. :)
A mid-air hitek jók (persze össze van vágva a legjobbak), viszont ebbõl is jól látszik, hogy a lightoknak mennyire könnyû dolguk vank cappelni... volt olyan hogy földet se kellett érnie két flag között. Remélem kapunk mapokat, ahol nem csak ennyi lesz a dolguk...
Ugyan már nem pontos ezek 90%-a mák lövés.Hidd el ha próbálok célozni senkit nem találok el,de ha csak úgy nagyjából odalövök hihetetlen hogy miket el nem találok.Volt hogy elvitték a zászlót és csak úgy mérgemben célzás nélkül utánna lõttem és beadta a killt,vagy elkezdett követni az ellen legjobb játékosa valami 32-es rangú,megfordultam és csak eldobtam a gránátot és pont telibe találta.Volt ám lol-ozás. Amúgy én ezekrõl a fragmovikról az a véleményem hogy az öndicséret büdös,mert azt sugallják nekem hogy a készítõje csak nagyzolni akar hogy milyen fasza gyerek. A másik érzésem az hogy így kezdõdik és az lesz a vége hogy mindenki ilyet szeretne készíteni csak nem megy majd és szépen megjelenik majd a csalás a játékban mert lesz rá igény.
Tribes: Ascend Patch Notes - Version 1.0.905.0 Major Highlights With this patch, Tribes Ascend has dropped the "Open Beta" moniker. The game will continue to evolve and improve with regular updates after this patch, but we now have moved to Version 1.0! Progress made by players during the beta period is preserved. Players who reach at least Level 10 in Beta will earn the "Veteran" Badge with an XP reward upon their first login following the official game launch time (Thursday, April 12, at 2:00 PM US Eastern). A new CTF map, Raindance, has been added to the Quick Play rotation. A new gametype, Capture and Hold, has been added with three initial maps (Katabatic, Raindance and Outskirts). Significant additional functionality has been added under a "SOCIAL" menu. Among the changes: People that have friended you now appear on your Social menu as "Followers". Followers may be friended reciprocally, or blocked. You may now send a message to online Friends and Followers. When typing in the chat console, use the format "@playername " to send a message to a specific player. Block a player to avoid receiving messages from them. You can universally block the hud notifications for new messages using the NOTIFICATIONS section under SETTINGS. A variety of other cleanups and feature enhancements to improve the friend functionality have been implemented. Players can now test unowned weapons and classes in the Target Practice map under Training. Classes and Weapons will still appear locked on your menu, but if you select them, you can try them. All gametypes have a warm-up timer lasting 20 seconds after a second player has joined the match. The HUD now shows the status of player deployables. An early Sneak Preview of upcoming Custom Server functionality has been included in this release. Additional functionality is expected in future releases. During the Sneak Preview: Hi-Rez will operate a limited number of Custom Servers that players may join that take advantage of customized game rules. You may browse the list of available Custom Servers from the PLAY menu. Note that this server browser includes only Custom Servers, and not regular public matches accessed through the Play menu. Some servers reserved for competition play or other purposes may only be accessed using a password. Additional servers will be added regularly during the Sneak Preview period to test various Custom Server functionality. Players will not yet be able to rent and configure their own servers. This functionality will be coming in an upcoming release. Capture and Hold Gametype Capture and hold the various Control Points. Each Control Point is labeled A, B, C, etc. A Control Point is captured by touching a Control Point's switch. A successful capture will result in your Tribe's icon hologram switching and the switch's HUD marker will blink blue as it becomes "held." Once a Control Point is been held for five seconds, the owning team gains a score. Any Control Point defenses, such as Inventory Stations, Repair Stations, Base Turrets, and Radar Sensors also become owned by your team when a point is considered held. Damaged defenses will return up to half-health when a point is successfully held by a team. Held Control Points generate a score every 5 seconds. The team that reaches the goal score wins the match. Weapon/Balance Items Increased Doombringer's Heavy Bolt Launcher Projectile speed by roughly 3%. Added a 6% base increase to energy regeneration for equipping Pathfinder or Sentinel Energy Regeneration Packs. Reduced each upgrade on the packs to +4%. Still the same maximum bonus fully unlocked. Thrown flags now only bounce once, then slide on second contact with the ground. This helps players predict where a dropped flag will go and allow for easier pickups and team passes. Increased the distance a player throws a flag. Fixed an issue in which projectiles would not do damage to game objectives when the firing player had died. Fixed an issue where friendly players could damage their own objectives (when not in a custom server with friendly fire on). Fixed an issue where Light Turrets could deal four times the normal amount of damage to Shrikes. New VGS Commands VGS commands are now filtered depending on the game mode. [VFQ]: "I'll retrieve our flag!" [VUG] (CTF only): "Upgrade our generator!" [VUS] (CTF only): "Upgrade our sensors!" [VUT] (CTF only): "Upgrade our base turrets!" [VSUG] (CTF only): "I'll upgrade our generator." [VSUS] (CTF only): "I'll upgrade our sensors." [VSUT] (CTF only): "I'll upgrade our base turrets." [VA1] (C&H only): "Attack point A!" [VA2] (C&H only): "Attack point B!" [VA3] (C&H only): "Attack point C!" [VA4] (C&H only): "Attack point D!" [VA5] (C&H only): "Attack point E!" [VD1] (C&H only): "Defend point A!" [VD2] (C&H only): "Defend point B!" [VD3] (C&H only): "Defend point C!" [VD4] (C&H only): "Defend point D!" [VD5] (C&H only): "Defend point E!" [VSA1] (C&H only): "I'll attack point A." [VSA2] (C&H only): "I'll attack point B." [VSA3] (C&H only): "I'll attack point C." [VSA4] (C&H only): "I'll attack point D." [VSA5] (C&H only): "I'll attack point E." [VSD1] (C&H only): "I'll defend point A." [VSD2] (C&H only): "I'll defend point B." [VSD3] (C&H only): "I'll defend point C." [VSD4] (C&H only): "I'll defend point D." [VSD5] (C&H only): "I'll defend point E."
Additional Items
Players who are referred by another player through the friend referral system will now earn the "Pay it Forward" badge when they reach Level 6 (includes an XP reward). A number of cleanups and fixes have been made to several maps. Enemy stations no longer draw to the HUD, unless it is spawned from a Supply Drop call-in. Fixed an issue in which the # of players playing each class would not show correctly on first spawn into a match. Fixed an issue where the Infiltrator's Jackal was stacking the damage numbers for damaged targets directly on top of each other, making it seem like only one of the projectiles was damaging the target. Now each projectile's damage number on a target is represented. Fixed an issue where players could interrupt a melee attack or belt throw with a weapon switch using the direct switch keys (i.e., '1', '2', etc.), allowing for an exploit of quick weapon switching. Fixed an issue where if all the players from a team left an Arena match, during a round transition, the game would not autobalance, leaving the other team stuck in the round transition indefinitely. The whiteout effect from the Raider's Whiteout Grenade no longer persists when a victim respawns. Projectiles that can stick to surfaces no longer can stick directly to the flag. Adjusted the position of the first person flag model (it was facing sideways in first person view). Fixed a bug in which the game client would crash if you attempted to change your name to a 15-character name. Shrike now has a horn! Added announcers to Arena. Fixed issue where announcer messages would overlap. Damage fall-off is now applied to Supply Drops. Fixed an issue where the smoke grenade would not properly stealth a player in certain situations. Fixed an issue where Jackal rounds were not properly sticking to players. Fixed an issue where placing a deployable in Training would cause you to lose weapons. Stealthed friendlies will now have their player model rendered and pulsed for better visibility. Fixed an issue where fast-switching weapons using the default bind of "1" and "2" would break the zoom effect. Fixed an issue where fast-switching weapons using the default bind of "1" and "2" would cause the BXT1 to charge even without being scoped. Fixed an issue where a Supply Drop called in on a friendly would cause them to get stuck.
Amúgy itt egy spreadsheet a várható fejlesztésekrõl. Vannak benne érdekességek, pl Plasma gun, csapatszállító havoc repülõ, vagy EXR Turret az engineernek, ami eléggé rocket turretnek tûnik :)
Ezt honnan szedte csávó?még csak nem is fejlesztõ csak egy random fórumozó.Vhol benne vannak a fájlok közt?
Na megnéztem Raindancet, fasza lett :) Bár a flag átrepülhetõ keresztben, viszotn úgy vettem észre, hogy a terepviszonyok ehhez nem kedveznek. Vagy csak nem gyakorolták még be, de a lightok nem röpködtek olyan könnyedén :) A generátort meg kiválóan be lehet védeni 1 engivel meg a 2 turretével. A régen is jól bevált turret pontok mûködnek itt is, ha nem özönlenek be egyszerre sokan, akkor nincs gond. Toltam is egy elsõ helyet gyorsan CTF-be :)
"Players can now test unowned weapons and classes in the Target Practice map under Training. Classes and Weapons will still appear locked on your menu, but if you select them, you can try them." - Trainingben ki lehet probalni az osszes fegyvert. Vegre!
Ezek tetszenek meg: - A meghivott baratok is kapnak badge jutalmat + XPt lvl6-on. - Shrike duda. :) - Zoom-ot nem blokkolja mas gombkiosztas. - A supply drop sebez. :) - Most mar csak egyszer pattan el a zaszlo elejteskor. - 20 seces visszaszamlalas miutan a masodik jatekos is belepett a mapra.
Graf is változott.A ködöt hiába kapcsolod ki nem engedi,ott lesz,Color Grading van a képen,fák..olyan,mintha nem minimalon tolná az ember,hanem lowon..Pedig minimalra van téve.
Látni a letett cuccaid:F és C is az életed felett,a csipa célkeresztje megváltozott.
Elõször azt hittem,h húúha ez nagyon moslék lesz..Nem zavaró annyira..Kipróbáltam az új fajta egérérzékenyégemet...Wow emnnyi a különbség...
Én ülye 7 sensen 650 DPI-n toltam és tiszta fos voltam..FEltoltam 800/11-re...Miket be nem ad...Wow..
toltam is 2 fasza meccset...14/25 és 15/20 flag defend.Többi map nem volt angy szám..Kipróbáltam az új mapot is..Háát..Bruteként képzelem el további életemet ott a gen roomban..pusztító..Csipásak nem jó,mert sok domb nagyon takar....Azt meg rühellem..mert mire felmászok a dombon
a)Rég a bázisán van b)Még több kibaszott domb állja az utam.Ha felmegyek arra is akkor meg a)-nál vagyok..Vagy b)-nél....
Üdv!
Ma vagy holnap jelenik meg hivatalosan a végleges játék? A béta idején elég... furcsa volt a játék, gondoltam várok a véglegesre úgyis F2P lesz.
Ez a C&H nem rossz... bár igazából csak raindancen élveztem, mert ott elég hatékonyan be tudom védeni a bunkert, ami egyben egy foglalandó pont is :) Az outskirtsen viszont (arx novena jellegû) csak egy agyatlan hent az egész.. 3 pont közel is, nyitottan is... 5 perc után csak az orbital strikeok záporoztak...
Enis tolom a referralt ;) lvl6ig eljutni smafu , szerencsetlen noobokot olom mintha agyaggalambokra lonek ;) aztan belogolok a mainemmel es ott mar rendesen meg kell kuzdeni a fragokert ;)
tetszik ez a plasma gun....de hátamon feláll a szõr ahogy a csávó lövöldöz :/ ennyire béna lennék? :D röptibe bakker leszedni az ellent...hihetetlen :D
Azért nagyon jó hogy ezeket az alantas kasztokat erõsítik mégjobban.Nem egyszer van az hogy bejön 2 láthatatlan buzi 2 brute cimborával kiséretben a generátorterembe,szépen letáboroznak és a kutya se tudja õket onnan kiírtani.Szánalom.Legalább azt lehetne jelezni a készítõknek hogy az engi tornya ne függjön már a generátortól mert onnantól szart se ér az a kaszt.Olyankor exit,szarok az egészre mert a csapatmunkát nem nagyon ismerik és ha egy szerverre beenged az 100% hogy a szarul álló béna csapatba tudsz csak belépni. Az biztos hogy fel lehet rá készülni hogy lesznek itt olyan dolgok is amit csak kemény valutáért tudunk majd megszerezni és komoly elõnyt fognak adni.
- A raider miert "alantas" kaszt? :) - 2 lathatatlan es 2 brute bemegy a generatorhoz csapatmunkaval es nem lehet oket kiirtani? Hat csapatmunka ellen nem lehet csapatmunka nelkul menni, ez teny minden jatekban. :) - Engi tornya talan kar, hogy fugg a generatortol, viszont igy is az egyik legerosebb karakter az smgvel vagy a thumperrel, meg turret nelkul is. :) - Kemeny valutaert lesznek a dolgok? Hat valamibol fejleszteniuk kell a gamet. Viszont skineken kivul meg mindent lehet XPert kapni (megha nem is kevesert). :)
Ez a plasma gun 100 ezer XP lesz? Mondjuk mióta kijött a "full" játék azóta nem voltam fent....eddig is 2-3 csatát nyomtam, win meg volt, legalább jött kis exp. Vissza kéne szokni rá...
Ne kötözködj.Te láttál már ebben a játékban csapatmunkát,mert én nem nagyon,az hogy együtt siklasz a többiekkel az nem csapatmunka.
Valaki eltudná mondani, hogy mûködik ez a "refer a friend" rendszer? Elküldtem a linket valakinek aki regisztrált is. A játékban automatikusan hozzáadta havernak, de se a badget se xp-t nem kaptam.
Major Highlights
A new CTF map has been added, Tartarus. A new Arena map has been added, Hinterlands. Users may now configure up to four pre-established loadouts per class. These can be used to more quickly switch between favored configurations for each class. Loadout slots are purchasable using XP or Gold. Users may now QUICK SWITCH between classes and loadouts while in a match using the “NUMPAD ENTER” key (default). This is an alternate way to change classes/loadouts versus using the Class Select menu ("I" Screen) that does not require you to open the game menu and is much faster. Users will now be presented with a customized “DEAL OF THE DAY.” This is a deal tailored to the individual and presents special pricing on an item that the user does not already own. The timer for the deal of the day resets at the same time as the timer for the First Win of the Day. The gold packages have been changed. The $30 and $50 packages now give significantly more bonus gold than previous, but do not include an XP booster. Users continue to earn permanent VIP status (which increases XP gain by 50% after their first real-money purchase). IMPORTANT USABILITY NOTE: With this release, you always close the console window using the ESCAPE key. You can no longer close the console window using the same key that launches the console (default “tilde”). This is necessary to solve issues when people rebind that key, as well as on some countries’ keyboard layouts. Weapon/Balance Items Shrike price reduced on public servers to 4000. Beowulf price reduced on public servers to 2500. Gravcycle price reduced on public servers to 500. Reduced the amount of knockback the flag receives from explosions in air (reducing punting). New Accolades have been added: Investor: Earned every 2 minutes that a Base Radar or Generator that you upgraded remains online. Turret Support: Earned if a Base Turret you upgraded gets a kill. Hot Air: Earned for getting a mid-air kill with the Plasma Gun. (Replaces Air-Mail). An exit speed cap of 200kph has been added to the Shrike. Fixed an issue in which the Pathfinder’s Thrust Pack could sometimes not correctly thrust the player. Fixed an issue in which the Pathfinder’s Light Assault Rifle was not always firing three rounds. Custom Server Notes XP is now rewarded on password protected servers so long as at least 8 people participate in a match. Server owners can now choose between multiple spawn types. This includes Normal spawning, Naked Pathfinder, and Core spawning (Pathfinder, Soldier, and Juggernaut with unlocks). Fixed a bug in which configuration options would not be saved properly in some cases. This audio/video settings, custom servers, etc. Fixed a bug in which servers would go offline and require a manual restart after the overall game servers were restarted. Variety of other minor cleanups and fixes. Additional Items Fixed an issue where the jet-only option for a keybind was jump jetting instead. Fixed an issue where the whiteout grenade could cause the permanent loss of IFF’s in certain situations. Deaths from hitting a player equipped with the Super Heavy perk will now play a splat sound. Fixed an issue where projectile explosion sounds and effects wouldn’t play in certain situations in close-quarter combat. Fixed an issue where inventory and vehicle stations weren’t properly updated when the generator went online or offline. Fixed an issue where meleeing while zoomed could cause the zoomed-in reticule to still be active after you released the zoom button. Fixed an issue where throwing a grenade while spawning a vehicle could leave the player without weapons. Fixed an issue where the firing sound would not properly stop on constant-fire weapons after a reload. Fixed an issue where de-cloaking with a call-in active would display the wrong active call-in information. Fixed an issue where reloading a weapon while zoomed would not properly resume zooming when the reload had finished. Vehicle stations have been added to Outskirts Capture and Hold. Fixed an issue where vehicle station markers were not displaying in Capture and Hold. Fixed an issue where player input wasn’t being properly reset at the end of a round in Arena. Fixed a client crash when placing deployables (i.e. Doombringer’s Force Field, Technician’s Light Turret, etc) in certain areas when roaming. Fixed an issue where players weren’t able to place a deployable on certain areas of the flag stand of Katabatic. Fixed various UI presentation bugs. Performance optimizations done on Arx Novena aqueducts. Fixed an issue with the voting keybinds, they have now been restored to their previous values (F5 for no, F6 for yes).
Lentebb linkeltem mar infot errol: #320 Ha a haverod eleri a 6-os szintet, akkor fogtok mindketten kapni XPt.