Én is kb. 1 hete tértem vissza 1 év kihagyás után, és nagy csalódás volt, csak 2 új pálya, balance eltolva, bugosabb a játék mint béta korában és igen, leállították a fejlesztését is, ráadásul az ígért modding toolt sem akarják kiadni, mert a hirez szerint a játékosok nem tudnának minõségi tartalmat készíteni...lol
Nagyobb kar hogy 2013 vege fele orokre magarahagytak ?(nem fejlesztik, stb)
azert a fanatikusok meg mindig toljak, enis kiprobaltam egy kicsit eppen egy honapja(ujbol) jovolt, de pl Titanfall most jobban tetszik (barmekkora tribes fan is vagyok)
Kár ezért a játékért...fõleg hogy ilyen suhanc cég birtokában van :(
Base-ben a heavy vitte az ion turretet. Én mondjuk kezdetektõl fogva renegadessel játszottam. Kicsit még mindig reménykedek benne, hogy T:A-hoz is legalább mod formájában lesz ilyesmi, ha már a készítõk nem mozdulnak az anno legnépszerûbb mod irányába.
A turret pack slotban van, a motion sensor pedig belt item, így ezeket egyszerre tudod magaddal vinni. Ha más classra váltasz, akkor eltûnik minden, de szerintem ez jó is így. Így nem tud 1 ember lerakni minden szart.
Az ellenfelet teamplayre lehet kényszeríteni teamplayjel. Forcefield, drop jammer, turret, mine, motion sensor. Azért ezek nem elhanyagolható dolgok. Persze ezt egymagad nem tudod mind lerakni, de ha egyedül akarsz védelmet kiépíteni, akkor ne is várd, hogy az ellenfelet teamplayre kényszeríted. Ha egy csapatban 3-4 ember teamplayt játszik átlagos skillel, az itt is szanaszétveri a másik csapatot, ahol nincs teamplay. Akármilyen skillesek is egyenként. A teamplay erõsebb.
A régi tribest is sokat játszottam, de már annyira nem emlékszem rá, hogy milyen cuccai voltak engineernek. Sõt ott igazából nem is volt class, hanem csak a 3 féle armor és kevésbé volt limitálva, hogy melyik fegyvert melyik armorral viheted. A mortar heavy volt, a sniper light, de azt hiszem a többi fegyvert az vitte magával aki akarta. De szerintem teamplay itt is számít annyit mint ott, attól függetlenül, hogy mennyi lerakható cucca van egy classnak.
A motion sensorhoz még mindig át kell vedleni, tehát csak turret helyett lehet vinni magaddal? Illetve a turretek gondolom még mindig pusztulnak, ha más classra váltasz...
Régen az engineernek volt vagy 30 féle lerakható cucca renegadesben, amikkel kisebb bázis védelmeket lehetett építeni. Legalább 5-6 fajta turrettel, amibõl mind másra jó. Na ott tényleg stratégiára, és teamplayre lehetett kényszeríteni velük az ellent.
Elõre is bocsi az angol szavakért, de nem tudom jól lefordítani õket.
Packbõl csak a 2 féle turret van. EXR turretet még nem próbáltam, de szerintem a sima is elég jó ha jó helyre rakod. Beltbõl van pár érdekes... Repair kit: ledobod a base asset mellé, és az magától javítja. Ebbõl azt hiszem 3-at tudsz egyszerre lerakni (4-et safety thirddel). Könnyen kinyírják, mint mondjuk egy aknát, de nem könnyû észrevenni, és ha azt nézed hogy csak egy pillanatig kell odamenni, amíg lerakod, elég jó.
Motion sensor: Infiltrator ellen nagyon tuti fõleg turrettel kombinálva. Fordulókba berakod, inf belerohan, leszívja energiáját és láthatóvá válik. Ezután a turret jól szétkapja. Persze ehhez okosan kell lepakolni a dolgokat. Ki kell tapasztalni, hogy hogy mûködik jól. Capperek ellen is jó lehet az energialeszívás, de szabadban azért viszonlyag könnyen kiszúrható, így többnyire kilövik. Shield packet is semlegesíti, meg egyébként is könnyebb kilõni azokat akiknek nincs energiája, mert földhöz vannak kötve. Mondjuk ehhez ott kell lenni, amikor belemennek, mert utána egybõl elkezd nekik újratölteni. De ha ott rohangálsz a bázison akkor egybõl tudod lõni õket thumperel, mert még hanggal is jelez, ha valaki vagy belerohant, vagy szétlõtte az egyik sensorodat.
Fegyvernek pedig van neki a thumper, ami nagyon jó beltéri fegyver.
Publicon jó a tech, mert ha elég sokan vannak a szerveren, akkor már sokat számít a generátor, de mondjuk 7v7-ben már kevésbé. Ezért is van az, hogy competitiveben nem igazán foglalkoznak a generátor javítással és védelemmel, így techbõl is kevesebb van, mert akkor a flagre nem marad elég ember. CTF-ben pedig a flag mindig fontosabb mint a generátor. Ezt sajnos publicon sokan nem fogják fel és mennek harcolni a generátorhoz, a flaggel meg akár egy heavy is hazasétál, mert nem figyeli senki.
Az heavy turret. Megéri? Mert az alap semmire se jó néha. Egyébként a napi elsõ gyõzelem 1200 XP-t add, egy héten 8400 XP, abból már lehet unlockolni. Bár arra jöttem rá a spinfusor a legjobb.
Ha csak azért játszol, hogy vehess új cuccokat, de közben nem tetszik a játék, akkor valóban grind. Ebben az esetben ne játssz vele. De ezt szerintem mondani se kell, mert egyértelmû. Ha pedig tetszik a játék, akkor semmiféle grindról nincs szó. Egy ideje fele annyi xp-be kerül minden. Ha pedig van konkrét elképzelésed, hogy melyik classal akarsz játszani, akkor annak 1-2 izmosabb loadoutját is elég hamar unlockolhatod. Idõvel pedig egyre több szerepkört be tudsz tölteni, ahogy egyre többet unlockolsz. Amúgy meg most 16 EUR-ért unlockolhatsz mindent a kozmetikai elemeken kívül. Tribes hangulat is megvan. Nem tökéletes a játék, de én jól elvagyok vele.
Múltkor én is uninstalltam, gondoltam steamrõl felteszem újra... hát az istennek nem tudtam elindítani többet, de már a launcherje se mûködött rendesen. Mindig megállt egy ponton az update..
Én mint mindig Steamen hjátszok ,de olvasom és tapasztalom, hogy a splash screen után black screen majd crash. Eddig, még júliusban simán ment 32 bites XP-n, most 32 bites Win7-en nem akar futni vagy ez egy bug?
Más fórumon is olvastam, hogy nem túl népszerû és jól összedobott a Tribes. Nekik ott lenne a Section 8: Prejudice. Gyakorta a legjobb multis sci-fi FPS.
Ez mondjuk minden multi játék alapja, ha összeállsz pár emberrel TS-en, akkor nagyon valószínû hogy be tudjátok alázni a public népet...
Ne is mondd, múltkor infiltrator jackallal várt az inventory station-nél, mondjuk az csak egyszer jött be neki... Ami meg mostanában túl gyakori lett, hogy a juggernaught felmegy a dombra 1-2 haver társaságában (volt hogy 2 doombringer kísérte) és spamelnek,ha közelmész akkor elõkapja az lmg-t , ami mellesleg k*rvára OP, és akkor még hozzádvág egy discet is mert miért ne lenne neki, aztán ezekkel kezdjen az ember valamit...a pláne, hogy az összes ilyen faszagyerek spameli a voice commandot minden egyes killnél vagy halálnál, mert az nekik jó...már le kellett vennem a hangot annyira idegesített (fõleg az új nõi)
en smitezek is (aztis hirez csinalja) olyan mint a lol csak tps
Én meg uninstalltam... bár más okból. De amíg nem jön valami értelmes update, vissza se rakom.
En szeretem ha kempelnek a generatorroomban ;) imadom kiirtani oket aztan lepakolni az aknakat es varni amig beleszaladnak , es ekozben vadul lovoldozni a raketakkal ;) Domi rulez ;)
Kicsit elegem van már abból hogy egyeseknek másból sem áll a játék csak campingeznek egyfolytában és még õk verik magukat arra hogy mekkora skill-es játékosok. Bombázzák a bázist a hegytetõrõl,bemennek a generátorszobába láthatatlanúl többen és várják mikor jelenik meg valaki aki gyanútlanúl elintézhetnek. Szerintem egy-egy elleni küzdelemhez nagyobb ügyesség kell kint a nyílt terepen fõleg ha éppen ketten másznak rám.
Az a baj, hogy sehol se látom azt, hogy "Nerfing automatics"
The next patch is tentatively scheduled to be released sometime next week. We are close to locking the release, but it is possible that some things could fall out, or that the patch could be delayed, based on our testing. We could also decide from testing to change some items -- or abort them altogether. Or add some additional items.
You get the picture: Don't hold me to this.
That said, here are some of the things currently being considered for the patch.
Major Highlights
Three new weapons added: The Pathfinder’s Light Twinfusor, the Soldier’s Twinfusor and Juggernaut’s Heavy Twinfusor.
A new gametype, CTF Blitz, will be introduced for a limited time as a Special Event. In Blitz, the enemy flag base moves location each time your team scores, changing routes and requiring varied tactics to win. CTF Blitz is initially played on: Arx Novena Katabatic
Stonehenge has been added to the standard CTF map rotation.
A new CTF Map, Permafrost, has been added to the standard map rotation.
A new CTF Map, Dangerous Crossing, has been added to custom servers.
New Players joining the queue (under rank 6) will now play a smaller subset of maps more friendly to learning the game. All maps will rotate for players rank 6 and over.
Players may now create a party of their friends before joining the Quick Match queues (Limit 4). You may still use the Join Friends functionality to join a player in a match in progress.
Access through the popout tab on the Play Now option.
The Leader may send invites to friends and others by name.
Members can chat together in and out of game, and are notified when the Leader joins or leaves a queue.
Members are removed from the party automatically if they leave the queue or game.
Three new skins have been added: Pathfinder Freerunner Brute Crusher Sentinel Specter
Voicepacks are now available to purchase. Three are available, two female and one male. Players may now add a Clan Tag in front of their player name. Tags may be purchased under the Store menu.
Some changes have been made to the underlying system for putting players into matches, and for matching players of similar levels.
Additional load out slots have been added.
News Items now display in the main game lobby as a ticker at the bottom of the screen.
Weapon/Balance Items
Three new weapons have been added: The Pathfinder’s Light Twinfusor, the Soldier’s Twinfusor and Juggernaut’s Heavy Twinfusor.
Increased self-knockback (“disk-jumping” or “rocket-jumping”) on all explosive projectile weapons by 20%.
Increased projectile collision size on all Spinfusors, Bolt Launchers, and Thumpers to 10 (as a reference, Plasma Guns are 35). This will make mid-airs and direct hits more forgiving.
Decreased the extra delay between bursts on Pathfinder’s LAR from 0.16s to 0.072s.
Increased damage by 8% on Doombringer’s Titan Launcher.
Increased radius on each explosion sequence of Brute’s Gladiator.
Increased damage 33% on final explosion sequence of Brute’s Gladiator.
Decreased starting AOE range on Brute’s Fractal Grenade and Extended Fractal by 10%.
Decreased damage on Brute’s Fractal Grenade and Extended Fractal by 10%.
Reduced duration of Brute’s Fractal Grenade and Extended Fractal by 1s.
Reduced damage on Infiltrator’s Jackal so it can no longer 1 shot an upgraded medium from stealth. This is a 16% reduction.
Reduced knockback on Infiltrator’s Jackal by half for each explosion.
Increased starting ammo counts on Infiltrator’s Smoke Grenade and Prism Mine from 1 to 2.
Infiltrator now starts with all belt options having an ammo count of 2.
Reduced knockback from Pathfinder’s Impact Nitron and Compact Nitron’s by 23% to be more in line with the amount of damage being done, and to favor using the increased values on spinfusors and other projectile weapons.
Reduced knockback from Raider’s White Out grenade, Grenade Launcher, Arx Buster and Dust Devil to be more appropriate for the number of shots and amount of damage being done.
Reduced reload time on Doombringer’s Titan Launcher from 1.8 to 1.7.
Reduced reload time on Doombringer’s Heavy Bolt Launcher from 1.8 to 1.7.
Increased damage on Soldier's Proximity Grenade by 16%.
Reduced damage 4% on Doombringer's Chain Cannon.
Reduced damage 5% on Doombringer's Chaingun.
Reduced starting ammo from 280 to 200 and upgrades from 50 to 25 ammo (each) on Doombringer’s Chaingun and Chain Cannon.
Reduced damage 5% on Technician’s Rockwind SMG.
Increased damage 14% on Doombringer's Defective Frag Grenade.
Increased damage 13% on Doombringer’s Frag Grenade.
The Close Combat perk’s backstab bonus has been increased to double damage, and is now the first unlock for the perk.
The Looter Perk has been increased to provide a base 50% ammo bonus, and upgrades to 100%.
The Sonic Punch Perk has had its shockwave distance increased by 23%.
The Stealthy Perk now reduces base sensor detection by 50%, upgraded to 90%, and the upgrade for turret targeting delay has been increased to 30%.
The Safefall perk now starts at 50% falling and splat damage reduction, and is upgraded to immunity from all falling and splat damage. In addition, its final unlock has been increased from 80% vehicle run over damage reduction to immunity from vehicle run over damage.
Additional Items
Fixed an issue where mines could be indestructible by AOE blasts if placed in certain places in various maps. Flag model no longer shows in first-person spectate mode. Spectators can now zoom in and out when viewing a vehicle. Fixed an issue where the camera could look strange if spectating in first-person mode and the view target entered a vehicle. Fixed an exploit where the Pathfinder’s Thrust Pack could have unlimited thrust energy. Fixed an issue where shotguns would only reload one ammo when performing an inactive reload. Fixed an issue where the sound on the Pathfinder’s Light Assault Rifle would cut out when firing repeatedly. Fixed an issue where guns that deal multiple damage per shot, such as shotguns, properly display damage numbers when shooting objectives and vehicles. Before the fix, the numbers would draw on top of each other making it seem like there was only a single instance of damage. In the VGS menu, the labels for “Turrets” and “Sensors” were swapped under the upgrade commands. Fixed an issue where the detection radius of a Base Radar Sensor was not increasing as it upgrades. Base XP is now earned on Custom Servers at all times. “Performance XP” is earned once 6 people join the server. Several other miscellaneous bug fixes.
alapbol ugycsinalja de ha nincs eleg online a te szintedbol akkor keveri + ha eleg szemetek a nagyok (ahogy enis) akkor kimondottan kereseik a kisszintueket "fun" -olni ;)
Nem lehet valahogy olyat csinálni hogy a velem egy szintûek és +/-5 szintûekkel legyek egy szerveren? Mert most 10-es vagyok, és a sok 30-40-es szarráver akármelyik szerverre is megyek, eleinte velem egyszintûekkel rakott össze, úgy izgalmasabb volt a játék...
Mióta várok erre. Miért nincs jobban skálázható grafikai beállítása? Csak minimal, low, medium, high, ultra. Mediumon szépen fut, highon egyszer kiírta, hogy nincs elég VRAM. XD A Facebookon sikerült 250 goldot szereznem, mint újonc érdemes valamit megvennem ezért?
diablo szarra jatszva close quarterbol lassan minden fegyo megvan jovok vissza tribesezni ;)
Naes miremesz vele ? :)
meglett a doombringer mind2 alternativ fegyoja, hat zart terben abszolut semmi eselye senkinek ellene sajna szabadban a raketa majd hasznalhatatlan ;) de jol pofaraesnek a nepek amikor egy dogfight vegen elokapom a raketat es szarra raketazom oket ;) az ujdonsag varazsa ;) gyakorlatilag a quake -s raketaveto csak mas a skinje ;) talan meg rocketjump is menne vele ;)
Stonehenge-re kiváncsi leszek, bár T1-ben sem rajongtam érte soha. Pont az az õrült capper map, ami jól illik T:A-ba sajnos. Cserébe a raindancet meg elbasszák azzal, hogy átalakítják a bázisát... hát nemtom. Engem nem csalogat ez az update se.
Tribes Ascend Version 1.0.1016 is expected to be deployed on Friday, June 22. The servers will be down for several hours while the patch is deployed. Below are the preliminary patch notes.
Major Highlights
Added support for “lock to player view” while spectating players. This allows you to see what the spectated player target sees. Press ‘L’ by default to lock the view to the player’s viewpoint. Mousewheel in for a first-person perspective. A new TDM map has been added to the list of maps in the Quick Play rotation. (Miasma) A new CTF map has been added to the list of maps available to play on Custom Servers. Stonehenge is a remap of a classic Tribes map. The map is currently in a “beta” state and will be added to the Quick Play rotation after it goes through testing on Custom Servers. Weapon/Balance Items
The Pathfinder’s Light Assault Rifle will now fire bursts from just holding down the fire button, rather than having to repress the fire button for each burst. Increased Rage Perk activation radius by 50%. Decreased effect radius of Raider’s Whiteout grenade by roughly 8%. Decreased damage on Shrike Rockets by 22%. Increased Shrike Rocket damage to armored targets (ex. base turrets, beowulfs) by 30%. Decreased damage on Technician’s Rockwind SMG by roughly 8% Slightly increased the distance from the reticule required for the Spotted command to work. Increased the distance Raider’s EMP grenades can be thrown to match most other grenades. Decreased explosion radius on Pathfinder’s Compact Nitrons by 13%. The Phase Rifle’s downscope reticule has been tweaked and crosshairs added. Raindance: A new route has been added into the generator room. Additional Items
With the help of community feedback, we have reworked some of the mechanics of the emergent gameplay of “rock-bouncing.” The mechanic is more lenient than the last major patch: Bouncing off a rock at an extreme angle is possible again, but the player will lose some of their speed. The “grace angle” for a bounce that loses no speed has been widened We will continue to adjust this feature as needed. FIxed an issue where some Accolades were not being awarded with some of the new variant weapons. Fixed an issue where the Determination Perk was not applying its health boost correctly. Fixed a situation where XP was not being given if the player had left the match early. Fixed an issue where a player could zoom and fire with weapons that don’t allow zooming while firing by holding down zoom through a reload sequence. Fixed bug where the Raider’s NJ5 Reload and Retrieve sounds were not playing. Fixed bug where the Infiltrator’s Remote Arx Buster Reload and Retrieve sounds were not playing. Tartarus High intensity music added. Fixed an issue where the Rage Perk would sometimes not apply when it should have. Fixed an issue where Technician’s Long Range Repair tool was repairing vehicles too quickly. Fixed an issue where rapid projectile fire wasn’t replicating to a spectator viewing the player who was firing. Fixed an issue on Deal of the Day that was incorrectly showing an XP tag. Fixed an issue with the Twitch streams that was causing not all of the active players to be shown.
top score, top kill, top cash spent erre kapok a napi 1200xp melle masik 109 xp-t ?:) hat igy hanyagolni fogom tenyleg arra utaznak hogy goldot koltsel ;)
Ezzel semmi gond. Most játszottam éppen, ugyanolyan unalmas mint eddig :)
A pozitiv változás kb annyi, hogy van pár új fegyver, ami százezrekbe kerül, hanem csak 14-18e XP-be. Aztán a fegyveren belüli progress meg már kill után megy, nem XP-re. Sõt, én úgy éreztem, hogyha lehet most még kevesebb XP-t osztanak mint eddig... egyre erõsebben terelnek afelé, hogy pénzért vásárolj..
A lényeg, hogy mostantól könnyebb lesz mindent unlockolni, vagy kevesebb xp kell vagy többet kapunk, azt nemtudom. Emellett ha valamit használsz az magától is fejlõdik (tételezzük fel 5 óra játék a spinfusorral automatikusan feloldja az 1. upgradet, anélkül, hogy xpt kéne rá költeni). Bevezetnek 27 új fegyvert, amik nem teljesen újak hanem a régiek módosított változatai. Amit a fejlesztõ hozott példának, hogy van a Dust Devil nevû fegyver a raidernek, ami olyan mint az Arx csak kisebbet sebez, de nagyobb hatósugara van. Emellett kisebb balanszok is vannak.
The June update, titled Accelerate, will dramatically speed up the process by which players unlock weapon upgrades and earn new items. In a video to the community Hi-Rez Studios describes the new weapon upgrade system, and reveals that the update will also include twenty-seven new weapon variants, 2 new Capture and Hold maps, and significant balance adjustments.
Na, nem elég hogy bf3-ban, most még itt is double xp weekend van :)
nekem raideren kivul minden kivan lockolva, csak az extra fegyok nem most van eppen 50k xp-m valszeg valami fegyora majd elszorom
brutet csak egy ok miatt lockoltam ki, az a fractal granade uber , looter perkel orrbaszajba csak azt dobalok mondjuk a sajat zaszlora .. aztan jon a gyerek felkapni a zaszlot, 90% hogy elkapja 10% hogy nem akkor meg anyazok, hogy milyen makos mar ;)
Na megvan a brute végre :) Bár a jobb cuccokért persze ezen is fizetni kéne, mert kb végtelen xp-be kerülnek... de azért alapból is elég jól használható.
Kezdem unni már hogy mostanában állandóan fizetõs széttuningolt 30-asok közé tesz be a játék.
Én még nem láttam olyan cappert, aki ne lõtt volna egy discet maga elé :)
Nem a csapatmunka hianyzik. Olyasmire gondolok amitol mas multis jatekot van kedvem jatszani hetekig/honapokig akar egyedul is folyamatosan, csapat nelkul is.
Elmondom én neked hogy mi az ami hiányzik. A csapatmunka! Elviszik a zászlót a banda meg csak áll és nézi hogy most mi legyen. Néha találok egy-két értelmeset akivel próbálok együtt mozogni,generátort és zászlót védeni,több kevesebb sikerrel.
Igen hosszu tavon aranylag unalmassa valik a game sajnos. Pedig nagyon sok dolgot es ujitast raktak bele a fejlesztok ebben az evben a beta ota. Az arakkal mondjuk meg mindig el vannak kisse szallva, kb a felere siman lehetne csokkenteni mindent sztem. En is hol abbahagyom, hol megjon a kedvem ujra egy ideig a jatekhoz. Nem tudom mi hianyzik belole, mert alapokban nagyon jo a game. (netkod/animaciok/grafika/hangok/stb).
Three new weapons have been added to the Brute class. Watch the Staying Alive Update video inside the game for additional information. A “Watch Now” option has been added to the main menu. From this menu, you can view Featured Live Streams of Tribes from TwitchTV, as well as watch Featured YouTube Videos from Hi-Rez and the Community. Players that have an active booster will be awarded 1,200 XP daily (at approximately 10:00 GMT). This is on top of your booster’s regular rewards. NOTE: Upon installation of this patch, a small pre-requisite program will be run by the Tribes Launcher. This is an update to the game’s embedded browser in order to enable the “Watch Now” functionality.
Weapon/Balance Items
Added 3 new weapons for the Brute class:
The Gladiator fires a charged round that sticks to walls and releases multiple shockwaves. Detonates instantly in a focused blast if it hits an enemy. The Plasma Cannon is the big brother to the Plasma Gun, firing balls of energy that explode on contact. The Survival Pack increases maximum energy pool by 15, and can be modified for extra health and run speed, and energy regeneration. The Rage Perk now grants 35% mass reduction against knockback while the player is enraged. (More powerful disk jumping). Increased the distance from the flag the Rage Perk will activate by 33%. Added an invulnerability timer to vehicle spawns, 2.25s from the time the vehicle spawns in. Reduced collision size on Raider’s Plasma Gun projectile by roughly 12%. Reduced damage on Infiltrator’s Jackal by roughly 4%. Increased damage on Soldier’s Proximity Grenade by roughly 3%. Additional Items
Fixed an issue in which some accolades were not showing up on the Profile screen. Fixed an issue in which a deploying mine could be detonated obsolete by their owner. Fixed an issue in which players could lose weapons when placing a deployable in certain high-lag situations. Fixed an issue in which players in a passenger seat could be teleported into a vehicle they spawned, breaking several gameplay mechanics. Fixed a bug in Team Deathmatch in which you could spawn on a “third” team. Fixed an issue where players with the Pilot perk equipped could change teams instantly while they were in a vehicle. Fixed an issue in which the game console could open while you were in the in-game web-browser. Fixed an issue where swapping the Saber Launcher to a Repair Tool was still trying to target other players. Players can only suicide once every five seconds. Fixed an issue where deploying mines and then walking over them was causing them to explode. Fixed an issue where the flag could sometimes “hop” as it came to a stop when thrown on a hill. Fixed an issue where sticky projectiles could stick and explode targets differently between server and client.
700-as pingem meg japan regioban sincs ;) valami nem kerek nalad japoknal nekem 300as pingem van usaban 120 euban 10