Hát nem értek ezzel egyet. Illetve nem mondom hogy nem így van, de engem ettõl még a single része Hardon, vagy Veteránon egy végigjátszásig jól elszórakoztat, és nem érzem hogy a történet rosszabb lenne mint a rég 2.VH-s részeknél. Sõt... Hogy nem valósághû, hát nyilván valóban kevés az esély hogy az USA-t megtámadják mint az MW2-ben, de hát valami körítés kell. A multi rész kritikáját azt osztom, ott aláírom hogy az CoD4 óta romlik, bár most a BO kicsit jobb lett, de még mindig ott van sok negatív dolog. A horribilis árú 4 pályás DLC-k, és stb... De mivel konzolon virágzik és dõl a pénz, ezen sem lesz változás az tuti.
Pont ezen van a hangsúly,az események sciptesek voltak,de az ellenfélnek volt intelligenciája lereagálni a dolgokat,az új COD-okban ez szinte nulla... A bárgyú sztori csak hab a tortán...A játékidõ szánalom...A multi említésre sem méltó.. Éppen ezekért lehet hogy ez a cucc nemfog nagy értékeléseket kapni és ugyanolyan tucatszemét csõ fps lesz mint a COD....De ha az eseményeken túl mesterséges inteligenciát is észre lehet venni akkor már élvezetesebb és nem betanulósdi az egész játék..
// Ha már itt tartunk, BFBC2 sp része is messze túlmutat a codokon,mert bár nem történnek világmegváltó események,alig filmszerü és ugyanolyan scriptelt eseményhalmaz minden,legalább az ellenfelek reagálnak a cselekedeteinkre... A COD mára az egyik legbutább csõ fps lett,ostoba buta sztorival és vérbe butított multival..De ez a divat nyomják rá a 8-9 pontokat a birkák meg veszik..Látszik hogy ez a játékos generáció közelébe nem járt a régi játékoknak...
A CoD 1 ugyanilyen script halom volt akármelyik rész. Emlékszem a demójában is az az effekt amikor gránáttól az emberünk elõször megszédül és jön a fülzúgás mindíg ugyanott, ugyanakkor következett be. Az egyetlen lényeges játékmenetbeli különbség az évek alatt az energiacsomag megszûnése volt az automata visszatöltõdésre. De nézzünk egy példát. CoD2 video:
2:00-tól, gyerek elindul. Sorrend: katona az oszlop mögül (2:07), katona a két szekrény közt (2.14), katona a bal oldali oszlopnál (2:17), katona a közelebbi oszlopnál (2:21). Itt meghal, elindul újra. Mindenki, ugyanott, ugyanúgy... Az hogy a pályán már megjelent ellenfelek elmozognak, pozíciót váltanak, ez lehet hogy neked a régebbi részekben jobbnak tûnt, szerintem semmivel nem rosszabb most sem.
Már bocs de a régi COD-okban még volt mesterséges intelligencia és nem egy hatalmas scripcsatát kellett vívni rémbuta ellenfelek ellen,bárgyú tipikus hõsamerikai sztori mellett...:) Nem a látványra értettem hogy alázná a codot demégcsak atsem mondtam hogy alázná..Azt mondtam hogy HA nem scripteket kell betanulni kimikormerrõl mitcsinál mint a Cod single-kben mostanság akkor még élvezetesebb is lehet jóval,ennyi. Az Mw2-t egyébkén kb 3-4 hó alatt vittem végig annyira érdektelen dögunalom volt...A black ops a mainapig kb 3 órát toltam sp részt és letettem.. Érdektelen szemét,semmi élvezeteset nem látok abban hogy scripteket gyilkoljak halomra és ha esetleg túljárok a készítõk eszén ami nem nehéz, azt nézzem ahogy 1 méterre tõlem leseszar az ellenfél csak lõ arra amerre lennem kéne...:D Lehet van akit ez lázbahoz, elég komoly hangulatos kihívás amikor a legnagyobb nehézségi szinten is 2-3 próba után minden megcsnálható mert minden mindig 100%ig ugyanúgy történik minden ellenfél mindig ugyanaztcsinálja...De nekem ez az "elõre betanulósdi" inkább bárgyú szarnak tûnik amin bizony még az amúgy jogosan 5-6 pontosra leértékelt DUKE NUKEM FOREVER játékmenete is többet mutat azzal a minimal mesterséges intelligenciával ami van benne...
muahahahahahha már nem azért de akkármi van cod single része szar ami modern korban játszódik és nem csak a rövidsége miatt ez eléggé alapvetõ tény imo
Ez a valami olyan messze van az MW, MW2 single részétõl hogy leírni nem lehet. Hogy néz már ki az animáció ahogy a többi ember mozog? 5:07-nél az az ajtónyitás? Persze nagy divat a CoD-ot utálni mostanában, van is miért, de az szerintem nem a single rész miatt van. A CoD single az elsõ rész óta az ami. Egy scriptelt, filmszerû öldöklés. Azt pedig magas színvonalon hozza. Aki mást vár tõle az el van tájolva. Ennek meg kár volt a western környezetet ott hagyni. Abban legalább egyedi volt. Igy lesz belõle valami tucat bandázós-lövöldözõs FPS, aminek valószínû fél év múlva már a neve se fog egy átlag játékosnak eszébe jutni. De aztán ki tudja, lehet még így is megéri nekik, az UBI biztos jobban tudja...
Stílusosan! : WTF ? Egyébként szerintem a San Andreasos gyerkõcök lehet kajálni fogják.
Az a vicces (és egyben szánalmas is), hogy ha a címben az szerepelne hogy Cod Mw 3 7 perc singleplayer...Akkor jönnének a kommentek hogy: Várós! Király! Kell!
De nem az szerepel,így ez akkor már csak szar lehet...:) Pedig ha nem minden egyes rész scriptekbõl fog állni mindenféle mesterséges intelligenciát nélkülözve és nem abból áll a játék hogy 1 meghalás után már kívülrõl fujom ki mikor merrõl jön és pontosan mitfog csinálni,akkor már az elmúlt pár COD rész sp része fölé emelkedik..:)
Mercenaries 234312
nagyon gááz
Ez a játék olyasmi lesz, mint a Renegádos fejvadászós TV series. Szerintem érdekes lesz, de ugyanakkor lapos, pedig lesznek jó ötletek bõven...