Elõbb néztem én is Ncore-on.. ott nem láttam ilyen magyar verziós steames cuccról semmit.. de mindjárt meglesem.. legyen igazad :D ha jó a game tuti vétel. de majd meglátjuk.
én is azt hittem!! de olvastam ncore-on,és azt írják,hogy steamrip lesz a törés,és a steamen már ma elérhetõ magyar nyelven is,szóval még azis lehet,hogy ma már a magyarral játszunk...majd kiderül,én megvárom a tutit,péntek délután kényelmesen nekiülök a magyar verziónak :P
milyen méret rossz itt neked?nincs mérethez kötve,sok helyen nagyobb is van ,van jóval kisebb.és mivel nincs házigazda,a témainditó megkért valakit hogy rakja be.neked mindennel bajod van,jobb is hogy elrejted a hozzászólásaidat,értelmeset úgyse láttam még tõled
Köszönjük, hogy a pcs megjelenés elõtt belinkeled ide a játék végét. Köszönjük.
Annak aki azt tervezi hogy valóban 0 kill nélkül (a likvidálandó egyéneken kívül mert azokat ugye meg kell ölni) próbálja meg végigvinni annak elõre is kitartást és mérhetetlen elismerésem!
Hihetetlen, hogy milyen kis dolgok fel tudják hívni a figyelmet, kiváncsiságot. Amióta tegnap olvastam, hogy ha no kill-re törekedünk, akkor "jobb" lesz a vége. Ez nagyon jó szerintem. Épp most tartottam ott, ahol TB beszélt a káosz méterrõl...
Ez rendes tõlük. (nem felvágásként mondom, de én sosem tudnék egy játékot úgy játszani, hogy minden hang meg szinkron angol, a felirat meg magyar... nagyon zavarna. De megértem, hogy sok embernek jó az angol felirat.)
Amcsiknál 9-én (tehát ma,legkésõbb holnap lesz próbaverzió... kíváncsi vagyok egyáltalán hajlandó lesz-e elindulni 3 gb rammal), nálunk 12-én azaz pénteken.
Lehet láma kérdés de ez full linerális vagy el lehet kóborolni erre-arra?
A 3. pályát(a bordélyházas fejezet) most csináltam meg ölés, riasztás nélkül. Ekkora mondjuk már jobbak a képességeid, sokat segítenek. Azt mondjuk még nem próbáltam hogy küldi újrajátszásnál megmaradnak e, vagy úgy indulsz ahogyan oda érkeztél elõször
0 killel tényleg végig lehet vinni majd a Dishonoredet?
De. Én elvárom. Azért, mert egyre lejjebb megy a színvonal, nekem még ne kelljen lejjebb adnom (amúgy ez meg is látszik, mert egyre kevesebb játék érdekel.)
A mai világban, amikor már szinte olyan pofátlanok és pénzhajhászok a kiadók majdnem hogy elõbb jönnek a dlc-k mint a játékok akkor ne várd el hogy egyszer fizetéssel 40 órát akarj játszani.
"Remélem a Dishonoredben vigyáznak ezekre és a lopakodás tényleg lopakodás legyen, ne csaljon a MI, legyenek sötét zugok hogy tudjam mikor vagyok rejtõzve."
Deus HR ott bukott nálam hogy csal a MI. Vagy szimplán idióta. Volt egy hely tele állig felfegyverzett személyzettel és a szellõzõben kiszúrtak úgy hogy addig mindenkit kikerültem (tehát nem ütöttem le senkit stb) ergo semmi hulla vagy body amit kiszúrhattak volna, és hirtelen riadóztatva lett az egész bázis. Nem láthattak rám mivel egy olyan szellõzõben voltam ahol mindkét végén kanyar volt. Kidugtam az orrom és láttam hogy kb 5-6 enemy ott ácsorog rám várva + még jött vagy 8 másik felém.
Ez így 2011-ben már nagyot csapott.
A grafika meg nem minden de bazz 2011-ben, a Deus Ex HR-ben a szellõzõ járatok olyan fény árban úsztak mintha napsütötte réten kúsznék másznék. Így pl a szellõzõk végén nem tudtam belõni mikor nem látnak rám, mikor vagyok sötétben, takarásban úgymond. Azért egy 2004-es Riddick-ben már a szellõzõkben full sötét volt, sõt ha olyan sarokban bújtam meg ahol sötétség volt nem vettek észre.
Azt hittem hogy ez már alap 2011-ben de úgy látszik nem.
Remélem a Dishonoredben vigyáznak ezekre és a lopakodás tényleg lopakodás legyen, ne csaljon a MI, legyenek sötét zugok hogy tudjam mikor vagyok rejtõzve.
Szóval a Deus Ex bukás nálam mert egy lopakodós játék árnyék nélkül 2011-ben enyhén gáz.
jaja láttam a képet lentebb,de azért alapból nem az a játék,ami arra van tervezve,hogy lopakodással meg kill nélkül tolják ki az emberek...