Deus HR ott bukott nálam hogy csal a MI. Vagy szimplán idióta. Volt egy hely tele állig felfegyverzett személyzettel és a szellõzõben kiszúrtak úgy hogy addig mindenkit kikerültem (tehát nem ütöttem le senkit stb) ergo semmi hulla vagy body amit kiszúrhattak volna, és hirtelen riadóztatva lett az egész bázis. Nem láthattak rám mivel egy olyan szellõzõben voltam ahol mindkét végén kanyar volt. Kidugtam az orrom és láttam hogy kb 5-6 enemy ott ácsorog rám várva + még jött vagy 8 másik felém.
Ez így 2011-ben már nagyot csapott.
A grafika meg nem minden de bazz 2011-ben, a Deus Ex HR-ben a szellõzõ járatok olyan fény árban úsztak mintha napsütötte réten kúsznék másznék. Így pl a szellõzõk végén nem tudtam belõni mikor nem látnak rám, mikor vagyok sötétben, takarásban úgymond. Azért egy 2004-es Riddick-ben már a szellõzõkben full sötét volt, sõt ha olyan sarokban bújtam meg ahol sötétség volt nem vettek észre.
Azt hittem hogy ez már alap 2011-ben de úgy látszik nem.
Remélem a Dishonoredben vigyáznak ezekre és a lopakodás tényleg lopakodás legyen, ne csaljon a MI, legyenek sötét zugok hogy tudjam mikor vagyok rejtõzve.
Szóval a Deus Ex bukás nálam mert egy lopakodós játék árnyék nélkül 2011-ben enyhén gáz.