A Toca azért annyiban szimulátor, hogy sok mindent lehetett állítani, volt gumikopás, benzinfogyás, kvalifikáció és boxutca. A fizika sajnos nem a legjobb, de hát abban az idõben szinte csak a SimBin, a Papyrus és az Image Space tudott élethû grafikai motort csinálni. A Codemasters csak próbálkozott. Ugye a CMR, vagy az Indycar nem volt éppen acélos realizmus szempontjából. Annak ellenére, hogy a GRiD a mai napig a PC-s árkád csúcsa, sajnálatos, hogy elmentek ebbe az irányba. Ha legalább lehetett volna a karrier módon kívöli beállítások között bekapcsolni valami valódiságot kölcsönzõ elemeket (pl. mi értelme a Le Mans 24 órásnak, ha nem kell tankolni?)...Mi több, az autók cikra 20%-kal gyorsabbak voltak, mint a valóságban. Brrrrr.
Gyahhhahahahahah... Hálistennek a TOCA RD3 készítõinek köze sincs a RACE07 készítõihez... A TOCA RD3 egy félarcade szimu elemekkel megspékelt élményautókázás,a RACE 07 szimulátor.