Bár tegnap két véglet között hullámoztam - a kezdőszigeten nem volt senki, ott kb 5en vadásztunk 2 mberre, ami ugye még akkor sem izgalmas ha kicsi a pálya, de igy hogy még az se volt biztos hogy ugyanannál a pontnál van az ellen mint mi, lényegében csak uncsi autózás volt.
Ennek örömére nyomtam egy instant action gombot, mire kirakott vmelyik kontinensre egy quake örület közepébe. Már a spawnpointon lőttek minket, mindenfelé olyan szituk voltak hogy vagy 20 ember állt egy ajtó két oldalán és ontották a gránátokat meg a skulókat az ajtón keresztül egymásra
Sajnos igen. Relatív nemrég volt egy felvásárlás, miszerint a Sony Online Entertainment-et eladták. Azóta bejött a bázis építős patch, ami nekem tetszett. (Akkor toltam utoljára, közel egy éve) Szerintem sokan vissza is tértek, mert egy kontinens a milleren szinte mindig tele volt.
Amíg a SOE volt elég lassan fejlődött a játék és sokszor teljesen változtatni kellett, leginkább a foglalás/nyersanyag rendszeren. Kezdetben elég magas gépigénye is volt és 4 éve még nem rohangált mindenki quad core procival blabla szóval nem véletlen az elnéptelenedés.
Potenciál van a játékban, de több és jobb fejlesztés kéne. Esténként fellépsz biztos találsz valamelyik nyitott kontinensen bulit. Lehet ma megint leszedem
"Eu szervert?" össze vonták őket? Mert eun belül volt 3-4 amikor utoljára játszottam (vagy fél éve).
Igen van bőven eltérés. Pl a vanu sovereignnél nem igazán van esése a lövedékeiknek, Terranoknak asszem nagy a tárkapacitása meg ilyenek. Nem akarok hülyeséget mondani. Járgányok is mások. PL Vanu battle tankja lebeg és könnyen megy át az akadályokon, meredek lejtőkön.
Fegyverekből vannak közösek, de leginkább egyedi mind. Classból szerintem nincs olyan, hogy op-bb lenne mint a másik frakcióknál.
Köszi, ma egész nap bőszen olvastam a guideokat, úgyhogy nőtt a tudás :D Tegap vhogy fel se tűnt hogy kapom ezeket a fejlesztéspontokat, túl sok a csillogás/villogás a játékban :)
Az hogy melyik oldalt választott jár vmi különleges jelentőséggel? Világos hogy 3 oldal gyakja egymást, de mondjuk van olyan hogy az egyik oldalon az egyik kaszt OPab mint a másik, vagy igazából ez kb kinézetben jelenik meg azt kész.. (jól ki van é balancolva a termék...)
Amúgy EU szervert választottam, amikor belptem ott voltak a legtöbben meg a ping iis ott volt a legjobb.
Érdemes megnézni, hogy melyik kontinensen van épp buli, mert amúgy megy 30-40 ember oldalanként össze szokott gyűlni (egy bázis körül).
-Medic tényleg nagyon jó fejlődésre. Kezdő fegyverek általánosságban véve jól használhatóak, arra költs utoljára ! Skilljeid fejleszd. Például medicnél vegyél healing granade-et. Eldobod és aoe healt csinál. Roppant hasznos. Másik amit érdemes kiszedned az a pajzsot töltő kütyü.
-Platoonba bármikor be tudsz menni ha nem zárt. A leader le tud rakni ideiglenes spawn pontot, amúgy meg ahogy te is írtad a sunderer letalpalásával lehet mobil spawnpontot csinálni. (Ezt a fejlesztést meg kell venni a járgányra ahhoz, hogy amikor te hozod ki akkor is meg tudd csinálni.
Kezdésnek ajánlom még a light assaultot, mert a jet packkel gyorsan tudsz eljutni bárhozva, fun, térkép ismeretet megkönnyíti.
Milleren van karakterem Vanu oldalon egyébként. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2016.09.28. 16:38:12
Tegnap kipróbáltam a játékot, igy első blikkre battlefield 2142 hangulatom lett tőle (amit szerettem, tehát ez jó pont). Kb 2-3 órát rohangáltam a kezdőpályán, oldalanként olyan 5-6 ember csépelte egymást - szóval néha volt elég sok üresjárat amig sikerült a mi "bázisunkról" átjutni az övékre - mert spawnpoint ritkán volt éppen kéznél. Elsőre elég kaotikus volt a játék,m csillog villog minden, sok opció, furcsa fogalmak (vhogy a fejlődéssem világos még).
Ami kérdésem lenne - mediket szoktam favorizálni, már csak azért is mert a saját hullákat legalább látom a minimapon és egy review tán ér annyit XPben mint a kill :) főleg ha még megspékelem először a havert leszedő ellen kiiktatásával (hiszen csak utána biztonságos a felkeltés). Az lenne a kérdésem, mediknél nincs ilyen eldobható medik pakk, csak ez a team heal mágia? - mit javasoltok egy kezdőnek, miket érdemes fejleszteni? - a játékmód kicsit unalmas volt a nagy területen lévő kevés játékos miatt, akik ugye még nem is vagyunk nagyon képben hogy lehet pl spawnpontot csinálni az ellenfélnél (egyelőre csak az tűnt fel hogy sundererre lehet néha spawnolni de hogy mikor az nem volt világos, illetve az se hogy a platoon rendszer hogy megy).... nagy hülyeség kimenni a rendes térképre ahol talán több a tömeg?
15ös szintig ott vagy :) Azért rakták be, hogy ott megtanulják az új játékosok az alapokat. Lvl 15nél resetteli majd a cert pontjaid is elvileg és újra tudod osztani. (Utána már nem is kapsz szintenként 100at)
Értem. De régebben ki lehetett őket próbálni. Ha most is van ilyen lehetőség, majd igyekszem kihasználni. Egyébként miért csak Koltyr kontinensen tudok játszani? Hol a többi?
Általában az alap fegyverek balanceoltak, pl közelre és távolra is jók egy bizonyos pontig. Aztán a többi carbine vagy gyorsan lő pontatlanul =közelharcra jó, vagy lassan nagyobbakat.
Ha elégedetlen vagy vele vegyél, csak arra gondolt, hogy a drága fegyver nem feltétlenül erősebb is - csak "más". Gyors fejlődéshez / cert farmoláshoz általában érdemesebb a többi cuccot fejleszteni, de pl. ha úgy érzed egy shotgunos mediccel még jobban teljesítesz (én így vagyok vele), akkor simán vegyed azt.
Amikor alert van, akkor azon a kontinensen rengetegen vannak.
Szerk.: egy karakterrel is mindent lehet unlockolni, de ajánlom hogy először infantryt rázd gatyába és NE vegyél fegyvert. Az alap fegyverek nagyon jók úgy general. Infiltratornél a bolt action riflet érdemes megvenni, de azon kívül mindenhol jó az alap. Skilleket fejleszd, mert az fontosabb. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2016.05.29. 18:37:11
Na, végül Millerr-re mentem, egész jó csaták voltak. Érezhető a kevesebb létszám, bár csak egy kontinensen voltam. 5-ös vagyok jelenleg, light assault, de fogok egy infiltratort is fejleszteni. Jetpack-el fára mástni, ès onnan lőni az ellent, vagy közelharcban nézni ahogy össze vissza forog, hogy hol vagyok, hatalmas :D Volt, hogy ketten nem tudtak megölni. Vanu oldalon vagyok amúgy.
Kora délutántól hajnalig bőven vannak nagy harcok.
Ezzel még komolyan játszik valaki? Már 2 évvel ezelőtt is volt ,hogy 1 órán keresztül kergettem az ellent egyedül 3 bázison keresztül, és egy lélekkel nem találkoztam :)
Vanu oldalon tolom és még mindig vannak nehezebb esték de vedd úgy hogy sok XP rohangál :D
Hali. Korábban játszottam, de elkeserített, hogy Vanu oldalon alig voltak az utolsó hónapokban, és folyton kikaptunk. Ismét kedvet kaptam a játékhoz. Érdemes visszatérni, másik accal másik szerverre? Klánban egyelőre nem gondolkodom, csupán magányos farkasként szeretnék tengődni :)
Van valami kezdő zóna ami x szintig játszható szóval már nem dobja be a mély vízbe az embert.
Megéri, elég "egyedi" a játék. Az új oktatórészt nem ismerem de, elég sok minden van, ami elsőre nem világos. A 15. szintig 100 certet kapsz szintlépésenként (össz vissz 1500?). A kezdő elsődleges fegyvereket fejleszd inkább, ahelyett, hogy újat vennél.
ha nem zavar az hogy többnyire már csak profik játszanak és azok is csak max délután(éjszaka te már nem találsz embereket a szerveren) akkor hajrá, készülj fel rá hogy keményen meg kell küzdened már a legelső fegyverek kifejlesztéséért is.
Szerencsére bizonyos épületek copy pastelve vannak, de mindezt úgy dobták fel, hogy nem mindegy merre néz, milyen ablakok vannak nyitva, félig nyitva meg ilyenek. Jetpack-el imádok trollkodni, hogy olyan helyről lövöm őket ahonnan nem gondolnák.
Kelleni fog egy kis idő amíg ráérzel, de nagyon élvezni fogod ha szereted a látványos harcokat, még ha egymagad nem is érsz annyit mint mondjuk egy codban [nyílvánvalóan]
igen, valami alap kéne, mert jelenleg ott tartok, hogy van egy kva nagy map, és ha megnyomom az i-t akkor akció közepén találom magam, és el kell foglalni/megvédeni pontokat. Ez a tudás még elég hiányos, ebben szinte biztos vagyok :)
Sajna én pont olyan frakcióban vagyok hogy úgy néz ki ott nem nagyon akad klán. Miller VS. Elég nagy már a karakterem, rengeteg minden megvan és nem szeretném otthagyni.
MIndenesetre meg tudom mutogatni a játék lényegét és onnan tök mindegy, hogy melyik frakcióval tolod.
Akiket "ismerek": Terran - Miller // este 8-9 után vannak fenn "többen" // [CCHU] Crimson Crows NC, VS - Cobalt // ők korábban kezdenek de nem tudom mikor, őket kell kérdezni :) NC - [PSHU] New Magyarok, VS - [BIKA] The Black Bulls Utoljára szerkesztette: Amok71, 2015.08.02. 20:22:33
Szerintem nagyon szét van szórva a magyar közösség. Sokan már nem is tolhatjuk. Amit fent látsz az még a játék indulásakörül volt naprakész azóta már le is vehetjük szerintem. dobok egy privit ts címmel ha érdekel
épp azt nézem, ezek szerint ez nem olyan hogy felmegyek egy public szeróra és kész :D mondjátok hova menjek :D Ahogy elnézem legtöbben Miller en vagytok(?).
Hali! Mától én is látogatója leszek a topikban, végre rászántam magam, hogy kipróbáljam, elvégre sok jót hallottam már róla :) Most checkolta a fájlokat, majd letölt 700MB-ot... ezt mégis minek? :/
Hello PS2 players both current and hopefully the ones that have played and moved on. I want to lay out our direction moving forward for PS2.
The development team continues to work on many things at once. We have the PS4 version launching very soon here. We've had to spend time getting the codebase to merge, and yes.. that's led to some problems like we all saw with the flight controls. I realize there are people who think that means it's all about the console versions going forward. It isn't. We won't let it be that way because we like the PC way too much for that.
In the near term, we're adding more people to the Planetside 2 team (hopefully bringing some people back that were former team members) to help us get our development bandwidth to where we want it to be. However, we have plenty of horsepower to deliver on some amazing things this summer already.
The plan is simple - We are going to be taking Planetside 2 to where it needs to be and finally address the stuff should have already. The metagame. We will once and for all be getting the Meta to where it just has to be. That means a comprehensive change that will involve completely revamping resources, changing what territory control means and spending a lot of time giving you reasons to fight. All of this will be done in a fully transparent manner in which we actually put our internal design docs out there for your comment and feedback.
We will be moving towards a system where resources are actually going to be a fun part of the game, and you'll be able to harvest resources directly (in fact, that's how you're going to get them). and you'll be able to use them to finally get to some of the end-game things we've been wanting to do - Outfit bases on new continents (and potentially on existing ones). We're also going to be spending a lot of time to make sure capturing a facility actually matters, as well as looking at the overly-complicated capture system which can be pretty obtuse at times.
The simple problem with Planetside 2 has always been "Why are we fighting?". We intend to make the focus of the time between now and our 2.0 release in September working very hard on this core issue. We have put it off way too long, and honestly the stuff we've done up until now hasn't been enough and we know it.
The team is also committed to a much more regular update schedule on the PC. We want to be honest about only having a finite amount of resources, but a significant portion of them will be dedicated to the PC and advancing the game itself. We will absolutely be adding more resources to this team to assist in this.
We'll be making announcements about the 2.0 release in the near-term future with a lot more specifics. In addition, we have a nice surprise for you... we're also going to be adding another game mode to Planetside 2 for the first time. You can expect to be seeing that in the upcoming week on Live servers (it will be a beta of the game mode).
This will actually be a game mode with a win condition! Hopefully you like it. It's meant to be the kind of thing you pop into for an hour match and then go back into the main game. Hopefully in the short term we can make it so outfits can directly compete against other outfit in this game mode. Also, we aren't charging to get into this mode. The entire reason for it is to try something new and see how we all like it as a community.
Why do this instead of just doing the Meta stuff? Simple - we are experimenting and trying something new. Before you judge, try it. It only took a small subset of the team a few weeks to put together and we hope you like it.
In the months between now and September we're going to be putting all kinds of new things into the game on a regular schedule. We're also going to be committing to doing a better job on the Roadmap. The criticism that we do a poor job updating it is something that I think is both fair and accurate and it's simply going to be done right.
So for those of you that thought Planetside 2's best days are behind it... you are going to be pleasantly surprised, but the proof has to be in what we do not in what we say. Planetside 2 is one of our core franchises. It will be here in ten years and assuming we can make the right choices it can be 10x as big as it is right now (on the PC, not even talking about adding console users).
To those who think all we care about is the console - no, no, no. PC is our lead sku and is always going to be. We are very excited to bring PS2 to the Playstation 4. It's really fun. Our console players are every bit as important to us as our PC players, but in terms of how we develop stuff, expect the PC to be the lead sku.
Thanks for reading this, and thanks for playing Planetside 2. We're in this for the long haul and we're going to work our asses off to make sure you are too. The only way we do that is to take this game to the next level, so that's just what we're going to do. Smed
Lassan halad a game, de én még mindig élvezem. Kezdetben csak Indar volt, utána szépen jöttek ki az új kontinensek. Most van 4 már egy jó ideje, rengeteg balance változás volt , "achi" se volt, ezt is szépen lehet gyűjtögetni. Erőforrásokat is meg váltotatták, ami nekem határozottan tetszik, mert így a járműveket többször lehet használni. Ez a fejlesztő csere remélem idővel kifizetődik.
Májusban jön egy új tutorial terület, ahol a kezdők lvl 10ig tudnak fejlődni és ismerkedni a játékkal. Emellett kis küldetések is bekerülnek, mint például ha bent vagy egy bázison engineerként és szétlőtték a generátort feldobja, hogy javítsd meg és útbaigazít. Ez is főleg az újaknak fog segíteni. Emlékszem én is úgy kezdtem a játékot, hogy álltam a bázis közepén mint egy szűzkislány megszeppenve
én cobalton szoktam vadászni a gyanútlan ellenfelekre.
meg kora reggel is, de régen is ez volt szóval nem lepődök meg, talán ha egy kontinens lenne unlockolva egy fokkal jobb lenne a helyzet. MIller vanus vagyok, te hol tolod?
Sziasztok! Érdeklõdni szeretnék,hogy melyik szerverre érdemes menni? Hol van nagyobb magyar csapat,ahová esetleg csatlakozni is lehetne?
Köszi a választ elõre is!
Van már rendes kontinens foglalgatás esetleg partraszállással fûszerezve, vagy továbbra is végtelenített Battlefield az egész?
Sziasztok, Boldog Új Évet és pozitív k/d-t kívánok mindenkinek!
Ha ezt az üzenetet még 2014. január 7. elõtt olvasod, kérlek hogy tegyél meg nekem egy szívességet! Anno én írtam a blog.hu-n a planetside blogot, ami infókat próbált közvetíteni magyarul az akkor még készülõ játékról, ami lényegében teljesen ismeretlen volt akkor hazánkban. Tegyük hozzá, a hivatalos sajtó támogatása nélkül most sem ez ugrik be a játékosoknak, ha FPS-rõl van szó...
Na, amit viszont kérnék: az itteniek 95%-nak a pro7sat1 gamesnél van az accountja. Õk belépve itt tudnak szavazni a Warstories novellapályázatra küldött írásomra (hunPhilodoxE - When the warpgates rotate). http://en.planetside2.eu/forum/community-voting-f3518/round-3-terran-republic-t566519.html
A szavazat azért kell, hogy a zsûri elé kerüljön a novella, de ott már szerintem komolyan esélyes lehet. Csak addig el is kéne jutni!
Aki veszi a fáradságot, annak köszönöm, nekik elsõsorban, de azért úgy mindenkinek is, próbálom bemásolni a novella fordítását, hogy lássátok, jó helyre megy a szavazat! :)
Epilógus
Daggers hadnagy végigjáratta tekintetét a pusztaságon. Sívó homok és kopár sziklák mindenfelé, csak a standard kutatómodulok napszítta maradványai törték meg az egyhangúságot. Hogy egyáltalán mi okból szerepelt a térképen ez a hely - relytély volt a hadnagy számara. Még a Nanites (megjegyzés: az újjászületést, a bázisok kijavítását és a gépek "semmibõl" történõ teremtését lehetõvé tevõ játéktechnikai technobizbaszok) is az enyészetnek hagyta a helyet, leszámítva persze az "Szülõszobát". (megj.: Ahol újraéledsz, ha a játékban lelõnek.)
A Lopakodó hangja kissé torzítva szólalt meg Daggers hadnagy sisakrádiójában. Nem csoda, a felderítõ egy félig a homokba temetett plasztacél raktármodulból forgalmazott.
"Vettem Ghosty, bemegyek." Elkezdett lemászni az épület megroggyant külsõ lépcsõjén, és elindult a deformált konténer felé.
"Doki, fedezz minket! Nem akarok több meglepetést. Hárman maradtunk, valakinek vissza kéne jutnia a bázisra, ha végeztünk itt..." Megérintette sisakják, és látómezejében megjelent a környék térképe. "Próbáld meg jelenteni a helyzetünket... Elhagyott NS Irodák, az L-6-8 koordinátán. Rashnu Raktárkomplex közel van, talán meghallják az adást."
"Értettem! Elfoglalom a megfigyelési pozíciót!" - bólintott Doki. Az egyik romos irodabarrak sarka mögött hasra feküdt, és észak felé kezdett pásztázni.
Daggers a félig elsüllyedt konténerhez támasztotta karabályát, és elõvette oldalfegyverét. Még egyszer körbenézett, mielõtt felhajotta az arcvédõt és bemászott a nyíláson. Valami halvány szagot érzett, ami bár ismerõs volt, nem tudta azonosítani. Édeskés volt, mégis zavaró, sõt bántó. A szag hirtelen felerõsödött, és a korábban fogyasztott fejadag ellentmondást nem tûrõen tört ki a gyomrából. Bal kezét a szájára tapasztotta, de nem tudta az egészet bent tartani.
"Az istenit! Mi a fa..." - nyögte gyomrának két vad rohama közt.
"Minden OK, Fõnök? Bûzlik, mi?" - Daggers nem volt biztos benne, hogy beosztottja épp megadja-e a kellõ tiszteletet.
A sivatag fénye után a sötétséget vágni lehetett odabent.
Miközben ebédje maradékát törölgette a kezérõl, Daggers elõvette a pisztolyát, és felkapcsolta a csõ alá szerelt zseblámpát. Az erõs fény átvágta a sötétséget. Körbenézett, és a helység végében meglátta a Felderítõt. Nála nem volt zseblámpa, fegyverének éjjellátóját használta. A Lopakodó leeresztette a fegyvert és valamit vizsgált maga elõtt.
"Gyere ide, Fõnök, több fényre van szükség!"
A hadnagy vett néhány nagy levegõ, megpróbálta lenyugtatni kavargó gyomrát és a modul végéhez ment. A fegyverlámpa fényét az elõtt lévõ tömegre irányította. Bár a plasztacél konténer tûzforró volt, de homlokán jéghideg verejtékcseppek jelentek meg.
Daggers parancsot vakkantott a rádióba: "Orvos! Hozzám!"
"Értettem uram! A kapcsolat Rashnu felé negatív."
Egy perc múlva az orvos is bemászott, és elöljárójához sietett.
"'Genisuram! Engedje meg, uram.." - kezével legyezve próbálta meg elhessegetni a nehéz levegõt - "...itt kurva büdös van. Elõvigyázatosságból el kellene hagynunk... pillanat, ez itt micsoda?" Közelebb hajolt, hogy jobban lásson. "Nem, ez lehetetlen! Ez egy... ez egy oszló holttest... egy Köztársasági nehézgyalogos holtteste, uram. Hihetetlen!" Elõvette orvosi számítógépét és végigpásztázta a bomló hullát. "Napok óta rohad, uram. A test elhelyezkedése valamint a fél fej hiánya alapján, elsõdleges diagnózisom egy 9 milliméteres fejlövés. Nézze, ott van a pisztolya is. Ez a Köztársasági katona szándékosan elbújt itt és véget vetett életének - ezúttal örökre...
"Örökre. Egyetlen kérdésem van, Doki: Hogyan?" - suttogta Daggers.
"Fogalmam sincs, uram. Nem... nem lehetséges kitörni az Újjászületés Körforgásából. Amint az életjelek megszûnnek, a legközelebbi "Szülõszoba" megkezdi az adatok letöltését a Térkapunál elhelyezkedõ adatbázisból, ezzel egy idõben megkezdõdik a test és az emlékek újraszintetizálása. Mondjuk az utolsó emlékek elvesznek, de mindegy... elkalandozam, elnézést. Hol is tartottam? Ja igen, újraszintetizálódnak. Az adatkapcsolat biztonságos, és a kódolás egyedi mindhárom frakció esetében. Ez a... katona egyértelmûen nincs abban a helyzetben, hogy életjeleket küldjön." Gyors pillantást vetett az orvosi számítógépre. " Az adatkapcsolat is rendben van, ami azt jelenti..."
"... hogy már napokkal ezelõtt újra kellett volna élednie... a genetikai adata hiányzik az adatbázisból. És õ ezt tudta." - fejezte be a gondolatot Ghosty.
Sokkolta õket a felismerés súlya. A hadnagy találta meg a hangját elõször.
"Uraim! Ugyebár mind tudjuk, ez mit jelent..." - állítás volt, nem kérdés.
Daggers tett egy nagy lépést hátra, és pisztolyát a Felderítõre fogta. Ghosty kontúrja egy szempillantás alatt kezdett elmosódni, és a fegyverlámpa éles fénye meghajlott a Lopakodó üvegszerûen átlátszóvá váló alakja körül. Daggers kétszer meghúzta a ravaszt.
*para-pamm, para-pamm (megj.: a fegyver hármas rövid sorozatot lõ, annak van ilyen hangja)
Hat lövedék hagyta el a pisztoly csövét gyors egymásutánban, és a Felderítõ feje szétrobbant. Az orvos még mindig sokkoltan nézte a bomló holttestet, de a kiképzés megtette a hatását, a lövés hangjára leejtette a számítógépét, és fegyveréért nyúlt.
"Dobja el, katona! Tudod, hogy nincs választásom! AZT MONDTAM ELDOBNI, BAZDMEG! Most meghalunk, mind! Ez az információ nem szivároghat ki! Nézd... - mutatott a rothadó holttestre! "Halandók lehetünk! Kiléphetünk a háborúból! Van kiút! BÉKÉBEN NYUGSZIK, látod?" Könnyek kezdtek csorogni a szemébõl, arcát kavargó érzelmek torzították, hangja elcsuklott...
"Tudod mit jelent ez? A Köztársaság bukását. Mindenkinek elege van ebbõl a kibaszott háborúból, és a katonák mindent megtesznek majd, hogy megleljék a kiutat, ha tudják, hogy létezik! Eközben meg vagy a Vanu, akár a New Conglomerate gyõzedelmeskedik, és eltörli az értékeinket! Ezt nem hagyom! HÛSÉGGEL HALÁLIG! (megj. ez a Loyalty Until Death a játékban a hivatalos jelmondata a Terran Republicnak, akinek a katonáit látjuk a jelenetben)
Daggers lenyúlt az övén lógó detonátorért. Ujjai még mindig sikamlósak voltak a hányástól, így az eszköz tompa puffanással a homokba hullott.
Doki kihasználta a pillanatnyi zavart és a hadnagyra vetette magát, hozzácsapva a konténer falához. De Daggers túl erõs volt hozzá képest. Eltaszította az orvost, és visszakézbõl olyan erõvel vágta arcon a pisztoly markolatával, hogy pörögve hullott az eszméletlenségbe.
A hadnagy térdre hullott és felvette a detonátort a padlóról. Látta rajta a Köztársaság piros-fekete, kardot formázó címerét. Messzirõl hallotta a saját hangját, a Háború jelmondatát. "A Földért. A Szabadságért. Mindörökké... A Földért. A Szabadságért. Mindörökké... A Földért. A Szabadságért. Mindörökké...Mindörökké...Mindörökké...Mindörökké...Bocsássatok meg, fiúk!"
A robbanás hangos volt, mégis észrevétlen maradt. Elveszett a sívó pusztaság felett szálló szél süvítésében.
a kempelés egy "különleges" megközelítése egy FPS játéknak. nem talalkoztam még olyan jatékossal aki pozitív véleménnyel lett volna az eféle harcmodort illetõen...
Nagyon adja. Fõleg, hogy egy FPS játékban nagyon fontos. Sokszor volt hogy töredezve fordultam meg és vaktában lõttem az ellenre mert idõm nem volt rendesen becélozni a nagy figtban. De mára a múlté. ^^
Csak én szeretek sniperrel bezuhanni instant actionnel egy ammo toronyra vagy bármi ilyesmire és ott óvatosan szedni ki sorban az óvatlan playereket?
Én is most szedem a patchet. Ha végre rendesen megy akkor szerintem megint fogok játszani. Azt viszont sajnálom, hogy egyre kevesebben vannak, de a bf4 miatt ez várható volt.
"Jeee kijött az új optimalizációs peccs. Nézzük meg mennyit bír. Spawnoljunk be egy valagnyi Galaxyit."
Talán most az OMFG patchel megnõ az aktivitás mert én is azért nem játszottam mert egyszerûen horribilis ahogyan futott meg amilyen vas állt rendelkezésére. Akármit csináltam 27 és 50 fps közötti intervallumban mozog a játék. Harcban meg általában 27 körül az meg k****ra nem élvezhetõ.
Maga a játék szereintem sincs, hazaiakkal találkozok keveset, közösségi mozgolódás meg zéró.
7GB patch meg nem tudom volt-e konkrétan, de simán lehetséges, fõleg hogyha egy jódarabig nem volt frissítve a játék. Egyébként a frissítésekrõl lehet olvasgatni, egyrészt a hivatalos fórumon, másrészrõl ha összeszedve vissza akarsz olvasgatni a fõbb javításokkal kapcsolatban akkor planetside-universe.com wikije jut eszembe.
Egyáltalán nincs kihalva a játék, csak a magyar közösség nem igazán aktív. A játék nekem 12 gigát foglal szóval nem tudom mi lehet az a 7 giga. Pont ma volt egy patch....
Én játszanék de már jópár hónapja azzal fogadott a kliens, hogy le akar szedni 7gb-ot...mondom ez patch vagy maga a játék? Én nem töröltem le... Egyszer már megszívtam mert le kellett töltenem újra...megint nem fogom. Elegem van mi ez a 7GB? F*ck ha meg kihalt akkor mégúgysem játszom. Fejlesztések jöttek az utóbbi idõben? Sem itt sem sehol máshol nincs hír nagyobb patchekrõl...
Ismerõsök mind abbahagyták, még a legfanatikusabb Alpha Squad vevõ elõfizetõk is már csak havi pár órát játszanak. Server status este csak 2-3 szerverre mutatott medium telítettséget.
Mi a szösz történt a játékkal? Smedley felrakott magáról egy meztelen képet a launcherbe, és a játékosok a kórházi kezelés után már nem mernek fellépni?