Én is hülyén néztem napokig, amíg rá nem jöttem, hogy a kezdeti pár órás tutorial cert lejárta után 50 certért véglegesen is meg kell venni a jármû ezen képességét.
Vársz amíg kijön egy patch, amivel kijavítják, amit 2 hete elszúrtak.
Letöltöttem a játékot, de amikor el akarom indítani a Launcherbõl akkor bejön középre a kis kép, ott van kb. 5 percig, aztán lefagy az egész gép. Tapasztalt valaki ilyesmit? Van rá megoldás?
Én Cobalton játszok, eddig egyszer volt olyan, hogy sor volt, de az is csak fél percig tartott. Nálunk általában 30% alá egyik oldal sem megy, mindig meg is lepõdök, hogyan sikerül így megtartani az egyensúlyt a szerveren.
Bocs a dupla hsz-ért de már késõn jutott eszembe. Azt akarom kérdezni, hogy high populációs szerón elõfordul sokszor, hogy várni kell? Pl kliens kiírja, hogy 456. vagy a sorban. Anno ezért választottam medium popos szervert, de néha kicsit kevesen vannak legalábbis vanu oldalon. Most is 25-38-37% volt a populáció, és nem sok játékost láttam, bár tény, hogy inkább este aktívkodnak a srácok, és eddig nemigen volt problémám a népességgel de mostanában mintha kicsit kihaltabb lenne a szerver. Ha át lehet majd vinni a karikat egy másikra az jó lesz. Akkor ezt nem törlöm ki mert már 14-es.
Köszönöm a válaszokat! Terran gyorsabban fejlõdik? Mert amióta Milleren ezt választottam és kb 3 órát játszottam hihetetlen csatákban vehettem részt és gyorsabban léptem szintet!
Hy! Youtube-on Magnus Deus jó tutorialokat csinált. Egészen az irányítástól kezdve a bázisfoglaláson át a Sunderer használatáig. "Planetside 2 tutorial magyar" erre keress rá, és egybõl kidobja. Kb 8 videója van plusz 2 a heavy fegyverekrõl mert fegyverbemutatókat is csinál. Bár én magamtól jöttem rá mindenre, azért megnéztem õket. De ezek a KriszHD tipusú gyerekek nagyon fel tudnak idegelni... Akkor játszik elõször a játékkal, és bemutatja nekünk az elsõ benyomásait. Minek? Mert valaki inkább megnéz egy ilyen videót minthogy letöltse, és kipróbálja majd a saját tapasztalatai alapján alkosson véleményt? Ki az aki más véleménye alapján ítél meg egy játékot? Az ilyen videókat törölni kéne onnan, a gyereket meg jól megverni mert akkora baromságokat mondd ok nélkül... Nem találkozott ellenféllel a drágám -.-" no comment.
Hello! Most akadtam a játékra és olyan kérdésem lenne, hogy van-e esetleg valami magyar nevû leírás vagy tutorial vagy marad a hivatalos tutorial?
Van szerepe. Ha az európai prosieben-es verziót töltöd le, akkor csak euróban tudsz vásárolni, már ha akarsz. Ha a planetside2.com-os-t akkor dollárban tudsz fizetni, ami jelenleg kedvezõbb.
Szerverválasztás és játék szempontjából teljesen mindegy melyiket klienst válaszod.
Számít honnan töltöttem le a játékot? 2 lehetõséget kínál. Vagy csak a szerver kiválasztásnál van a sebességnek szerepe. Netkapcsolódásra gondolok! Illetve magyaroknak melyik szerver ajánlott?
Az említettek szerint, a loading képernyõn jelzett egyik tipp azt írja, hogy a capture pointoknál a gyorsítást segítõ emberek száma megegyezõ arányban növeli a foglalás sebességét (tehát minden további ember utáni ugyannyi +x%-kal lesz gyorsabb a foglalás, nem pedig egy után +x%, másik után meg +1,2x%, stb).
Ez alapján merül fel a kérdés, hogy ezen arányok miatt egyetlen ember vajon mennyire befolyásolja az alaphelyzethez képest a foglalást (ha egyáltalán befolyásolja). Egyébként ahogy ti is írtátok, valóban befolyásolja).
Mi van? Az ugye megvan, hogy a 6/6 nem egy matematikai muveletet jelent, csak annyit, hogy a maximalis 6 helybol 6 foglalt. A ratio pedig egyszeruen aranyt jelent, vagyis a tobb ember aranyosan tobbet gyorsit , de ez 1 emberrol nem ad informaciot.
Elképzelésem sincs, hogy mirõl beszélsz. Ha senki nem áll a ponton, akkor nagyon lassan megy. Ha 1 ember áll rajta, akkor kicsit gyorsabban. Ha 2, akkor még gyorsabban, stb..
Ez így van, viszont loadingnál azt a szót használja, hogy "ratio" és max 6:6-ot ír, tehát az 1:1 ezek alapján nem adna bónuszt, ugyanis ennek az alapsebességnek, illetve az 1 embernek is kell lennie. Hm... Ha meg úgy vesszük, hogy 1 emberrel a ratio 1:2, akkor meg 6 embernél ugye 6/7 lenne, de ez ugye nem így van ingame.
A loading screen azt írja, hogy a capture point annál gyorsabban töltõdik, minél többen állnak mellette (ezt ugye mindenki tudja). Ha csak 1 valaki áll ott, akkor mi történik? A szorzó akkor 1x-es, vagyis úgy töltõdik, mintha nem állna ott senki (leglassabban), vagy van valamilyen bónusz?
Legújabb király bug, a moszkítómat be lockolja a nagy büdös semmi és úgy marad, és folyamatosan sebzõdik még a warpgate-ben is :D
Nem tudod átmenteni. Még nem, majd elvileg pár hónap múlva.
Ja, az csak a bugos lockon warning hang. Amikor befognak akkor néha van hang, néha nincs. Így csak azt látod, hogy hirtelen lemegy a hp-d vagy felére, ha több rakéta jön utánad akkor meg egybõl meghalsz. De vortekkel azért nem annyira nehéz gyorsan leszedni egy repcsit. Ha jól célzol akkor 2-3 másodperc az egész.
Hujj, valamelyik nap lattam egy cheatert(Vagy o volt Flash unokaja.). A figura iszonyatos sebesseggel cikazott kozottunk, csak loni allt meg, mert aimbotja gondolom nem volt.
Félre érted. Az én repcsimet nyírja ki a másik repcsi ilyen hamar, még plusz páncéllal is. Fogalmam nincs, hogy miért és hogy. Épp hogy látom hogy meglõttek, próbálok valamerre elkanyarodni és már meg is haltam.
Vagy nem a seggét lõtted, vagy volt rajta +páncél, vagy lag. Vortek faszcannon biztos nem oneshotol egy tankot, 3-4 tár kell beléjük általában. Ha valaki pár másodperc alatt kinyírja a tankodat repcsivel, akkor az egy olyan exploitot használ, ami durván megnöveli a rakéták tûzgyorsaságát.
Most hogy van ez hogy egy tankba kb 40 hellfire rocketet kell bele verni hogy felrobbanjon? Egy sundererbe meg mégtöbbet? Direct hit volt az összes max egy kettõ ment mellé. Bezzeg az NC-s vortex faszcannonos repcsi egy másodperc alatt oneshotolni tudja az enyémet.
Nálam fél perc után megfagyott a játék...
nálam is megszûnt a lag
Ma éjjel volt egy 62 megás ninja-patch, azóta gyönyörûen muzsikál a játék.
az a baj, hogy SOE-nek sincs egyenlõre fogalma, hogy mitõl van van akinek az useroptions.ini törlése, vagy a ctr+ i játék közben, sokunknak egyik sem segít
Persze, az ingyenjétkosok haszna mellett a blogomon is, meg az IPON bemutató cikke alatt is hosszan érveltem. Valóban szükség van mindenkire.
Picsogás alatt meg azt a hisztis hozzáállást értettem, ami a fórumokról lejön néha. Semmi konstruktivitás, csak a vagdalkozás, szar, elbaszták, miért nem úgy peccselnek, mint más... És többé felé se néznek ennek a foshalomnak... Namármost, mire fel ez a hangnem? Vesztett valamit?
Igazából senki ne picsogjon, aki tenni is akar valamit, az ossza meg a meglátásait, tegyen alá CPU-GPU-memória-hõmérséklet grafikonokat, írja meg a konfigját, küldje el a dxdiag fájlt, indítson játékon belül support ticketet, írja le, hogy pontosan mit lát... vagy csak várjon csendben egy hetet. De ez a hiszti... ez hihetetlen.
Ha egy ingyenjátékos játszik, tetszik nekim majd azt látja hogy épül le a játék patchrõl patchre. Fizetni fog a késõbbiekben mikor már eljut arra szintre hogy meg akarja gyorsítani a fejlõdést? Nem nem nagyon fog már :) De aki továbbra is látja a haladást 90% megfontolja a késõbbiekben hogy fizessen e és valószínüleg fog. Ez a folyamat meg a fejlesztõkön múlik nem pedig a free játékoson.
tulajdonképpen igazad van, csak eddig nem ezt "minõséget" szoktuk meg a fejlesztõktõl bár nem nekem szól, de "ingyenjátékos ne csipogjon kijelentésed" az butaság mert nélkülük nem mûködne ez a modell
A patchet nagyon sokan szidják, két ok miatt. Az elsõ a teljesítmény látványos romlása, a másik a rosszul beállított apró módosítások. Hisztis szûzkurvák sírják tele a fórumokat, drámáznak, hogy végleg felhagynak az egésszel... nevetséges.
Ha a SOE 100 emberrel teszteli 100 különbözõ gépen a teljesítényt, akkor sem fogja megközelíteni azt, amikor több ezer ember több ezer külnbözõ gépen szabadul rá a játékra. Persze lehetne nyilvános tesztszerver, de az nem írtaná aki a probléma gyökerét, legfeljebb a támadások élét venné el egy kicsit. Ingyenjátékos amúgy se picsogjon! Akinek meg épp volt egy 500 SC-s XP-boostja, és most nem tudja kihasználni, az indítson egy support ticketet, egy srác pl. visszakapta az 500 creditet.
Ahogy a teljesítmény látványosan javult a béta óta (most meg látványosan visszaesett), szerintem rövid idõn belül javulni fog, de egyszerûen muszáj "élesben tesztelni", mert a valódi körülményeket máshogy nem tudják szimulálni.
Aztán ott van a patch-nek a kevésbé védhetõ része, spl. egy szoba a crownban, ahova be lehet esni, de csak a light assault tud kijönni, vagy a tankok ágyúi nem sebeztek, stb. Ezen megint pillanatok alatt lehet állítani, ha már kibukott, ezen hisztizni megint csak nagyfokú éretlenségre utal. Hozzányúltak, elbaszták, majd kijavítják. Jelentsd a bugot, a többi nem rajtad múlik.
Tekintve, hogy más MMOFPS nincs a piacon, pár napot igazán lehetne adni a játéknak, hogy magára találjon. A magam részérõl addig is játszok, ahogy tudok, ha másért nem hát azért, hogy ennyivel is több adata legyen a fejlesztõknek...
Azt írja, hogy 93%-a az elérhetõ maxnak, amim van (65 azt hiszem), és 100 kellene egy új fegyverhez, de ahogy nézem 70, egyelõre a max elérhetõ csak azért kérdezem :)
Szevasztok! A certain point tárolhatósága, hogy mennyim lehet maximum a battle rank-al emelkedik vagy ehhez is kell valami real life lovés boost?:)
Egy hónap kihagyás után nekem tetszenek az újdonságok, fõleg a heavy fegyver hangja lett iszonyú izmos. Összességében kiforrottabb lett a játék, leszámítva néhány dolgot.
lett helyette max bug szarabb ez egész mint tegap egyátalán hogy rakhatták ezt fel a szerverekre... vagy már a DICE csinálja peccseket nekik...
Köszönöm mindenki segítségét! Továbbítani fogom az ötleteket! :)
Nekem a prociba épített videóvezérlõvel egész jól elfutogat (lebutítva persze, de így sem nevezném rondának), igaz, az specifikációja szerinte directx 10.1-es. Soha nem is visít, hogy gond lenne ezzel. (A metro2033 mindig ezzel kezdi, de az is fut.)
A PS2 fórumot elnézve 3870 "nem elég", nem fog rajta menni. 4850 a minimum. -> Tényleg, nézzed nyugodtan megfele. NV8600 vagy ATi 4850. Ami amúgy sima bullshit, mert 8600-at 3870 úgy otthagyja, hogy még! Még 3870 x2 "se elég". (Logikusnak tûnõ magyarázat amúgy annyi lenne, hogy a 4800 széria valamit másként tud mint a 3800 és nem futna rajta mert kell az a + feature.)
Szvsz hardcode. Jéták megnézi gépben mi van letárolva / megkérdezi és error. Ha meg tudod oldani valahogy, hogy a géped másnak lássa/hazudja, menni fog, talán :) (Én nem szórakoztam még ilyesmivel, de 1-2 éve egy monitor para kapcsán láttam leírókat. Egyébként a gép megkérdezi a GPU-t, hogy mi az azonosítója és abból legózza ki. Hogy ez most registryben van tárolva, vagy átbindzsizhetõ-e, azt nem tudom.)
Azon elvileg mennie kellene, még ha döcögve is. Kijött a 13.1 Legacy driver, próbálja meg azzal, ha azzal se megy, akkor esetleg egy régebbi, pl 2011 végi driverrel nézze meg.
Nem egy mai kártya az tény,de PS2 leszámítva mai játékokat visz még neki,optimális grafikai beállításokkal. + Rá kerestem erre a hibakódra külföldi fórumokon is és 1001 ember küszködik vele,hol régi hol a legújabb videókártyákkal.
Megjötte egy patch fél órával ezelõtt, javította a tank bugot. SuperBowl van, és mégis foglalkoznak a játékkal. Ez így jó.
Update elõtt hol CPU hol GPU volt a szûk keresztmetszet, tegnap mindig a CPU és 1-2 másodpercenként le-le esett az FPS 50-60 ról 10-re. De volt, hogy folyamatosan ment. (i5-760 + 650Ti)
Na,én is leupdateltem ma napközben,hála istennek nem jelentkeztek az fps-esések,ugyan úgy megy a játék mind üres,mind háborús zónában. Egyedüli zavaró tényezõ hogy "laggolnak" a társaim... Hol mellettem vannak hol 10m arrébb pedig nincs baj a netemmel (nem töltök játék közben vagy ilyesmi..) remélem jön majd valami hotfix mert ez így elég zavaró... + A videókártya problémák továbbra is felmerülnek 1-1 haveromnál... Hiba üzenettel nem indul el nekik egyáltalán a játék pedig a gépigényük megvan hozzá... :/
Nyomtam egy verify integrity of game cache erre megint szedhetem le a 7 gigát... Felbelövöm magam komolyan
Hát ez csodálatos most nekem el sem indul befagy loadingnál :D
Nálam fél perccel a belogolás után villog a kép és beakad a játék 1 fps-re. Pedig se a cpu, se a gpu nem megy 100%-on. Elõtte high grafikán ment 30+ fps-sel, most levettem mediumra, de úgy is ugyanaz van.
amit kérdeztél a játék chat-ban a tank lövedékrõl...elõször minden oké volt nálam aztán spawn-oltam egy lightning-t és láss csodát -csak bumm volt meg torkolattûz,de lövedék nem- egyébként szerintem ha kicsit jobban odafigyeltek volna még jobb lett volna a játék, de így a sok pozitívumot elnyomják az apró hibák.
szépet fejlõdött vissza a játék... az egy dolog hogy a magrider csiga lassú lett, megértem a nerfet kirinyálták de így elbaszni a netkódot, + folyamatos mikrolag van medic kitet még mindig nem lehet visszatölteni félóránként szétesik villog a kép szombat du alig vannak a szerveren, 4000 pont/h-ért nem szaladgálok körbe körbe mint a mérgezett egér pause a game..
A találat regisztrációkkal komoly baj van, legyen szó akár kézifegyver, akár tank lövedékrõl, minden 3-ik elveszik az ûrben.
Egyelõre vélemény: Alapvetõen pozitív. Warpgate rota már kellett a sok sírás miatt, és _mintha_ jobban futna.
Térkép változások nekem annyira nem tetszettek, zavaró a sok kis robbanás de láthatóbb mint a passzív villogás. Még mindig nincs igazi infó arról, hogy mennyi szövetséges van egy adott területen, így simán be lehet nézni 1-1 jónak ígérkezõ védelmet.
SMG-t nem próbáltam, annyira nem izgat. Mintha lockos AT okosabban állna célra, távolra már egész életképes mondjuk egy hegyen kempelõ magrider ellen. (Tudom buta aki ebbe belehal, de 2 tiszta killem volt ilyenek ellen, a többit csoportosan vadásztuk le.)
Apotolni jóval nehezebb, már nem csak annyi, hogy végigklikkelem a hegyoldalt és világítanak a sniperek. Így most kevesebb is a spotolás, cserébe a hasznossága is nagyobb így.
XP változás érdekes, egyelõre úgy érzem _mintha_ összességében kevesebb jönne, viszont jópofa mikor egy killstrakes, régóta huncutkodó embert nyírsz ki, öltem embert aki 300+ xp-t ért (60% bonus mellett nekem 500 feletti xp-t jelentett).
Amitõl viszont szomorú vagyok az a színezés. Csak egyben lehet kezelni a brigádokat, így ha hagyom kéknek a haveri unitokat akkor a hp csíkok is kékek, ami nehezen látható. Ha zöldre állítom akkor meg olyan mintha mindenki squadban lenne. Bár extrázás de ilyen apróságokat is állítgatnék, ha már kitalálták hogy színezzenek az emberek. Nyilván megszokható amúgy, de fura egyelõre. :)
Neccesebb viszont, hogy eddig heti 1szer láttam a villogós fps dropos hibát, most egybõl login után ez volt, és most is azért hagytam abba mert bebugzott.
Ez nem gameplay, de eddig nálam símán futott a játék, most helyenként akad. Ingame chatet olvasva más is tapasztalt ilyet.
Átláthatóbb a térkép, meg régóta élõ ellenfelekért több xp jár, illetve a spawnpontokhoz építettek csak védõk által használható alagutakat, amikkel ki tudnak menni az épületbõl anélkül, hogy szétlõnék õket... szóval baserape csökkent.