Azért mint a két előző rész esetén megfigyelhető a minőségi romlás. És nem csak az introkban. Mondjuk a DoW alap kampánya kicsit gyér volt. Ugyan szépen megcsinálták, de egyetlen frakció volt csak, fix pályákkal. A WA ezen dobott kicsit, bár nem véletlen nem lett népszerű. Aztán a DC behozta a frakciókat, kaptunk egy bolygót amit kvázi szabadon bejárhattunk. A SS-t sem véletlenül húzta le a kritika anno. Oké, kaptunk két új frakciót, meg egy egész naprendszert az egy bolygó helyett, ami kicsit több pályát jelentett, de nekem a pálya dizájn se jött át annyira, a légi egységek bevezetése... tök fölösleges volt, ráadásul kivették azt a DC-s ficsört, hogy az elfoglalt területeken megmaradtak a felépitett bázisok, igy nem kellett a nulláról felhúzni a védelmet, na nem mintha olyan nagyon sűrűn támadt volna az AI, ha meg még is, vettél bele védelmet és az autocsata le is rendezte rögtön. Jól emlékszem, hogy a második rész kampányát lehetett coopban is tolni? Érdekes lett volna kipróbálni. A Last Man Standing-et is kipróbáltam, az sem volt rossz. Bár úgy rémlik, mintha eredetileg az is egy W3 pálya/mod lett volna. A kampány része egész jól ki volt dolgozva. Bár azt nem értem, hova tüntek az acsijaim Illetve hogy lehet az, hogy az alap játékban 20, a CR-ben meg 123 órám van. A Retriben meg 38. A CR-t tuti hogy csak egyszer vittem végig. Sőt, igazából az egészet. Az újrajátszhatósága messze alulmúlta az első részt. Ami nem csoda, hiszen a Warhammer világok egyik fő jellemzője az epikus méretű csaták, nem az hogy egy tucat "kommandós" végigdzsantázik a pályán. Sajnos a Retribe is az volt az ára a sok frakciónak, hogy a játék közben élvezhetetlenné vált. Ha ide is igy akarnának tartalmat bőviteni, akkor tényleg inkább nem kéne erőltetni.
Ha nem foglalkoznak vele sajnos ez lesz egy játékkal. Már rég kellene hogy kiegek kijöjjenek hozzá. Hiányzik a többi faj. Az első rész is a soulstorm után lett jó.. A második meg a retri után. Mindkettőnek az volt az utolsó kiege. Bízok benne hogy ez is beindul még..
Ha már az eladások szarul alakultak, hátha a moddolási lehetőség még megmenti a gyors haláltól a játékot? Én pár éve még játszottam az első résszel. A DC-t minden frakcióval végigvittem kétszer, űrgárdistákkal háromszor. A SS-t minden frakcióval egyszer. Mondjuk a DC egy fokkal jobb volt. Nekem a kettővel sem volt bajom... leszámitva a horrorisztikus töltési időket. Az alapjáték nagyon tetszett, jók voltak a fejlesztési lehetőségek, kicsit ugyan hiányoztak a komolyabb egységek meg a nagy csapatos támadás, de azért összességében nem volt rossz. Aztán DLC-kben lebutitották a fejlődést. Az utolsóba beraktak szintén egy csomó frakciót, cserébe nekem is volt az érzésem hogy egy MOBA-val játszok (sajnos nem kedvelem ezt a műfajt) ráadásul mind ugyan azokon a pályákon. Ha jól emlékszem, minden frakcióval lenyomtam az első pályát, de ennyi. Azt igérték, erre a részre ötvözik a két előd jobb elemeit, az egység fejlődést a seregek közötti összecsapással. Megjegyzem, még egy percet sem játszottam ezzel a résszel, de gameplay videót én is láttam. A látványra nem jött át se az első, se a második rész. Mondjuk mostanában amúgy sem akartam rá beruházni (bár ha tényleg olyan hiperszuper lenne, még akár meg is gondolnám) de az ismerőseim se áradoznak róla.
Van benne olyan játékmód mint a DoW2 Retribution-ben a Last Stand?
Csak hogy a Strategic Area Under Siege Attack Groups of Enemy Soldiers fanok még egymás játékait sem bírják, pont ez volt az újonnan érkező DOTA klónok legnagyobb gondja. A DOTA2-t és a LoL-t franc se hagyta ott egy újabbért, csak mert másként nézett ki a Phantom Assassin benne. DoWIII-ért sem fogják egyébként..
Szerintem az a legnagyobb baja, hogy mindenképp bele akarták nyomorítani a sorozat keretei közé, ami nyilván kiadói döntés volt. Saját néven egy független részként senki egy szót sem szólt volna.
Még nem vettem meg, de amit streamekből nagyjából láttam: 3v3 - inkább MOBA. Nem kell multitaskolni, mindenki kap egy-egy lane-t és waaagh! 1v1 - inkább RTS. Több helyen egyszerre folyik a csata, resource management többet számít.
Akkor csináltak volna Moba-t. De így két szék közül a padlóra kerülés esete. Aki Mobá-zik, az nem fog ránézni, mert túl rts neki. Aki meg régi, jól bevált rts-re vágyik, az is csalódik, mert felhigították az építkezéstől kezdve az egység kombinációkig bezárólag, igy túl Mobás.
Steam -en azt olvastam, hogy félig moba-t csináltak belőle, a kampány meg egyszerű és lineáris, tulajdonképpen egy tutorial a multiplayerhez. Kevés elit egység, azokból is csak egy-egy lehet.
Sziasztok, Felraktam a nyílt betát gyorsan ebédidőmben a steamen, csináltam relic accountot amivel be is jelentkeztem. A multiplayer-nél viszont amikor keresnék játékot csak keres, keres és keres. tűzfalban ki van engedve term. nem vágom mi lehet, miért nem kapcsolódik. Ha van vkinek 5lete akkor azt előre is nagyon szépen köszönöm. ÜDv
Mindhárom fajnak van single kampánya vagy csak a Space Marineoknak?
Nekem volt szerencsém kipróbálni a multi részét a zárt bétán. Hibába nem futottam bele, és elég sok időre le tudja kötni majd az embert. Minden faj hősei xp-t kapnak így sokáig fejleszthetőek. Mindegyik fajt max szintre hozni nem kevés idő:) Minden frakciót ki lehetett próbálni én csak az űrgárdistákat próbáltam ki abba a 10-12 órában amikor volt időm játszani, hogy fejlődjenek :) A nyílt bétánál remélem megmaradnaz ezek a pontok és onnan folytathatom. Ezek alapján én javaslom a megvásárlását mindenkinek.
Videókat nem nagyon néztem ,de amit láttam ott szebbnek tűnik. Itt gameplay közben meg úgy tudsz zoomolni nekem ez kevés.
" majd 21-én veszi kezdetét a Warhammer 40 000: Dawn of War III nyílt bétája" Akkor sok értelme van jóhogy nem kiadás után bétáztatnak... Mondjuk pc-n az van amúgy is.
Minimum. 64-bites Windows 7 a legutóbbi frissítésekkel 3 GHz-es Intel i3-as processzor (négy logikai maggal) 4 GB RAM, 1 GB VRAM NVIDIA GeForce GTX 460 vagy AMD Radeon HD 6950 DirectX 11 Szélessávú internetkapcsolat 50 GB szabad hely Megjegyzés: a 3v3-as multihoz már nem árthat egy i5-ös proci négy fizikai maggal
Ajánlott. 64-bites Windows 10 a legutóbbi frissítésekkel 3 GHz-es Intel i5-ös processzor (négy fizikai maggal) 8 GB RAM, 2 GB VRAM NVIDIA GeForce GTX 770 vagy AMD Radeon HD 7970 DirectX 11 Szélessávú internetkapcsolat 50 GB szabad hely
Én annak örülök nagyon hogy végre visszahozták a bázisépítős - nagy sereges összecsapásokat.
Én már nagyon várom! A multiból is adtak most ki egy tucat videót.Tényleg az első és második rész keveréke, ami nagyon tetszik,anno mindkét résszel több száz órát játszottam,sztem itt is el leszek majd egy darabig.Egyetlen negatívum nekem, hogy csak 3 nép lesz,remélem legalább DLC-ben lesznek Necronok,Dark Eldar és Káosz.
Valószínű a multi miatt hozzák vissza a bázis építést. Elsőbbséget élvezhet a játékmenet és a népszerűség a hiteles, W40k világ bemutatásához képest. Eleve nehéz is lenne kibalanceolni az egységek arányát, ami "hiteles" lenne. Egy ork hadjárat leverésénél olyan arányokat olvastam, hogy a zöldbörűek végtelen tengerét kaszálták le (több tíz millió) a birodalom is több millió gárdistát veszített és a mariskákat is egy elég komoly, jelentős veszteség érte, 130 fő.
Pont ez a baj - nincs szükség infrastruktúrára, legalábbis a mariskáknak.
Drop pods: Lezuhan kb. oda, ahol szükség van az Adeptus Astares-re. Storm Raven, Thunderhawk, Storm Eagle: VTOL képes gépek, tehát helyben szállnak le- és fel, annyi sima felületre van szükségük, hogy elférjenek rajta. Alternatívaként lebegve is kiugorhatnak belőle az űrgárdisták.
Retribution-ban is ahogy haladtál előre a pályán úgy lett egyre több katonád. Nyilván nem egy teljes képernyőt lefedő sereg de adta. Az már más kérdés, hogy csak egyszer volt erőm végig vinni.
A könyveket olvasva nem is rémlik olyan hogy mikor a birodalomhoz visszacsatoltak egy elveszett bolygót az Egy Igaz Császár nevében, neki álltak volna bázist építeni.
A besorolása RTS, de nem kifejezetten stratégiai játék.
Taktika: Harcászati eljárások alkalmazása (ie.: egység szinten) Stratégiai: Hadászati irányítás (ie.: hadsereg parancsnoki szinten)
Ha valóban stratégiai játék lenne, akkor te csak kiadnád a parancsot az egységeknek, amelyek a tudásukhoz képest igyekeznének megvalósítani azt, nem neked kellene az útvonaltól kezdve a célpontok kijelöléséig mindent megadni nekik - lévén az az egység parancsnokának a feladata.
Itt taktikai szinten kell irányítani, és ebben teljesen jó volt a GoW2, mert nem volt annyi egységed, hogy ne tudd őket folyamatosan, taktikai szinten menedzselni.
Attól, hogy a játékstílusra ráragadt az RTS (Real Time Strategy), attól még általában taktikai parancsokat adsz az egységeknek, legfeljebb a játéktól függően lehetőséged van stratégiai szinten is irányítani. Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.07.25. 14:03:15
Nekem ez sose volt probléma mert mindkét stílus bejön, persze a bázisépitös jobban mert azon nöttem fel.
" bázist kell építeni egy taktikai játékban " -kevered a szezont a fazonnal, pl az xcom az ami taktikai játék, ez egy rts, ahol régen alap volt a bázis épités csak pont a Relic hagyta ezt el és ezt többen utálják mint szeretik.
Nekem pont ezért nem tetszik. Nevetséges, hogy bázist kell építeni egy taktikai játékban. A GoW2 sokkal jobb volt ilyen szempontból, kár, hogy a GoW1 megoldásához tértek vissza... :(
Nekem kimaradt a CoH, igy ehhez érdemben nem tudok hozzászólni. A DoW-nak is csak a kampány részével játszottam, RTS-ekben még a lövöldéknél is bénább vagyok multiban... bár a DoW 2-ben legalább nem volt légierő. (még sok sok évvel ezelőtt néha Total Annihilation-t toltam párszor öcsémmel, aki nem egy nagy gémer, de járt C&C Generals LAN-ra és a légierő elég jól ment neki, szóval TA-ban is mindig ő nyert) Talán egyszer max kétszer próbáltam az arénát, de olyan nehezen talált társakat és olyan sokáig töltött, aztán meg olyan gyorsan meghaltam hogy inkább hagytam. Mondjuk a "sima" space marineket én is kicsit gyengének éreztem, elvileg egy belőlük felérne több tucat gárdistával vagy orkkal, ehhez képest.... Ráadásul azt is tegyük hozzá, hogy a Wh40k világa az epikus csatákra van kihegyezve. Nekem már sokszor a DoW-ban is nagyon kevésnek tűnt az egység limit, főleg az orkoknál, kicsit olyan érzésem volt, mint amikor a BfME-ben a gonosz oldalon 5 egységgel álltam fel a Helm szurdokban. (bezzeg amikor a jókkal voltam, a gépnek legalább tizszer annyi egysége volt egyszerre és folyamatosan jött az utánpótlás) Hát nah...
Hát számomra a DoW 2 egy átskinezettt CoH volt, annak meg mindig is utáltam a harcrendszerét. Feláll egymással szemben két osztag lövész, a katonák pár másodpercenként elpöttyintenek egymásra egy-egy lövést (az is röhej volt, hogy a space marine bolter mióta félautomata), nem történik semmi, majd mikor eléggé elfogyott a squad HP, hirtelen elkezdenek hullani az emberek. Majd a rosszabbul álló osztag villámgyorsan visszasprintel a bázisra egy-két fő veszteséggel, te meg nézhetsz utánuk szomorúan. Ami hype meg kultusz kialakult a CoH körül, annyira nem értettem, mit lehet szeretni ezen.
Ezek szerint nem csak én voltam elégedetlen a DoW 2-vel. Az első rész pont az egyszerűségével fogott meg, bár tény hogy egy kicsit kidolgozottabb kampánynak jobban örültem volna, de talán pont azért játszottam végig újra meg újra az összes frakcióval, mert egyszerűségében is tökéletes volt. Valójában én is azt vártam volna a II-től, hogy az első részt adják ki szebben kidolgozva. (mondjuk az alapjáték skill rendszere tetszett, a kiegészitőké annyira már nem) És végre lesz Titán <3