No, nem nagyon pörög ez a topic :-) ráérõs startégiázás, igaz? :-) 2 hete én is leálltam, azót várakoznak a csapataim.
piros: legyozod a szovjetuniot, ehhez decisive victory kell az alabbi palyak valamelyiken: rush to moscow, moscow41, moscow43 zold: legyozod nagy britanniat, ehhez decisive victory kell az alabbi palyak valamelyiken: sea lion 40, sea lion 42
Ha a zold es a pirost el tudod erni egyszerre -> usa
Ja és még egy új dolog nekem! A strategic bomber szépen neutralizál egy várost bizonyos esetekben! Még akkor is ha ül rajta egy artillery! Bár én nem igazán használom core unitba!
Viszont a kérdésem az lenne h h lehet a leghosszabb campaignt kialakítani h az USA legyen a vége! Nem nagyon értem ki magam a library-s campaign tree-n! (Mi a piros és zöld?) Ha jól látom nagy gyõzelem mindenhol, de SEA LION 40 vereség h megkapjak egy Greece pályát?
Én is hadd írjam meg akkor a tapasztalataim a panzer generalhoz képest! Lehet h várni kéne egy patch-t? :) Hard-on játszom de még csak a sea lion-nál járok! -no overrun, bár talán a pg1be se volt -leesõ repülõk, bár legalább jelez piros pöttyökkel! -nem regenerál 10-re, bár van elég presztizs egyelõre...! -nincsenek pg3-as über leader trait-ek bár van 3 kitüntetés/hero is helyette -ami viszont tényleg zavaró h a suppression nem tart 1 teljes körig, hanem egy támadás után megszûnik és lehet újra bombázni! -az AI imádja a reconjaimat hajkurászni!:)
Milyen multi lehetõségek vannak?
Hali!
Van valakinek kedve segíteni csinálni egy magyar hadsereget? Összedobnánk egy modot, 38-tól 45-ig mindenféle magyar egységet bele akarok rakni:) Esetleg csinálhatnánk egy román sereget is és lehetne Magyar román háborúzni is:) na mit szóltok?
ha jol moddolhato illetve egyket aprosaggal kiegeszitik patchekkel akkor szerintem remek alapjatek igy 2 kampany utan nezve.
Összességében eddig csalódott vagyok. PG2-höz képest nagymértékû visszalépésnek érzem az egész játékot. Újítás a vasúton kívül nem sok. A map-ok..khm.. PG2 új (azaz a kiegekhez gyártott) map másolatát vélem felfedezni, és a színek. gyakran egyszerûen nem látom, hogy áll-e egység egy városban, annyira hasonlóak a színek, pláne ha egy repcsi is odarepül...totál káosz, a láthatóság pedig elég érdekesen mûködik...
na, még tapasztalom, de egyelõre inkább negatív a tapasztalatom :(
én egy map utáni menüt hiányolok a játékból ahol lehet ujratöltögetni ne rögtön már a következõ mapon kelljen
Játék közben már sehogy. Az elején be tudod állítani, hogy legyen supplie vagy nem. Ha nemre kattintasz akkor nincs benzin.
Nem tudjátok, játék közben hol tudom kikapcsolni a fuel opciót? nekem erre nincs idõm, állandóan azt bogarásszam, hogy melyik repcsinek mennyi üzemanyaga van.. a grafika pedig csúnya, sehol sincs a PGII-höz!
A decisive gyõzelem, az a régi PGII brilliant megfelelõje? mert akkot lehet töltögetek vissza protoért.. :-)
amúgy furi, volt, hogy belépek az utolsó elfoglalandó pontra, és még az ellen körében is ki kell tartani, bár logikus, de nehezebb így :-)
Csak olyan fejlesztesek eseten nem kell a teljes arat kifizetni, ami ugyanannak a tanknak minimalis valtoztatasa, a Tiger I es II teljesen mas tankok, kozuk sincs egyhoz a nevukon kivul. Ott nyilvan meg kell venni az egeszet ujra.
ujrakezdtem azóta és kipróbáltam kievet moszkva helyett idõ elõtt nyerem. aztán moszkvát sima gyõzelemmel majd jön stalingrad decisive. ERRE aztirja hogy 6. hadsereg megsemmisült blabla ugyhogy KURSK jön HÁT EZ MI. utána ujra moszkva..
meg szerintem ami még nagyon butaság a játékban az az hogy az upgradenél pl egy tigrist akarok tigrisIIre fejleszteni ugyanugy 890prestige mintha vennék egy újat.. na ennek mi értelme az nem világos..
"12 egyseggel tudok suppresst okozni"
Ez nem volt teljesen pontos szoval supresst es elozetes serulest.
"Egyszerûen nem bírom megcsinálni a legkeletibb victorypointok túl messze vannak és nagyon bevannak ágyazva "
Ugy erted legnyugatibb? San Francisco es San Jose?
A tiednel az en seregem elvileg gyengebb volt, a takok tekinteteben, de nekem 6 darab 21cm Mrs 18-as tuzersegem volt azon a palyan es 6 darab taktikai bombazom (2 darab Do335 es 4 darab Ju87G), es azt jelenti hogy 1 korben 12 egyseggel tudok suppresst okozni. En szerintem a legfontosabb egyseg a jatekban a tuzerseg. Egyszeruen tuzerseggel szet kell loni, az egyik csapatom alulrol kozelitette meg a helyet a masik felulrol. Maust nem hasznalok, tul keveset tud lepni, Tiger II-t is csak 3-at, azok is keveset lepnek. 14 korben sima victory volt.
sokan leirtatok az elmenyeiteket enis megosztom tekintve hogy jomagam is pg1 de fõleg pg2 megszállott vagyok/voltam. :))
ez szerintem csak a perverzió miatt van de a pgII grafikaja nekemis sokkal jobban bejött (nem a modoké!) de szerintem ezt is meglehet szokni korrekt!
a játékmenet hááát van egykét furcsaság én azt érzem.... nekem teljesen ugy sikerül hogy vagy sétagalopp vagy 1kör hátra és szenvedõs pl elsõ pár pályákon röhögve verem az AIt aztán pl a Sealionnál azért úgy 6-7szer ujrakellett azt tölteni mire megszoktam hogy a brit flotta LESZARJA az én flottámat és kizárólag a transzportjaimat baszkurálja. Ugyanez amerika megszállásánál egyszerûen vannak olyan deploy pontok ahova NEM SZABAD egységeket lerakni mert szétlövi azonnal és tökmindegy neki hogy egy bombázóval meg egy csatahajóval röhögve szétgyalázom a következõ körben...
a légierõ meg szerintem egy vicc. nemhinném hogy énvagyok kemény de most pl itt járok utolsó pályán van 4db 4csillagos messerem amiket szépen tápoltam az idõ folyamán(verhetetlenek kb. a légvédelem FÕLÉ is odarepkednek aztán kiröhögik azt a 0-1 veszteséget) és soha nem okoztak igazán komoly fejfájást pedig néhány pályán azért ugy 3-4x több vadásza van a gépnek... :))
viszont azt valaki elárulhatná hogy ezt a pályát mégis hogy kéne megcsinálni (utolsó USA West Coast). Egyszerûen nem bírom megcsinálni a legkeletibb victorypointok túl messze vannak és nagyon bevannak ágyazva (1légvédelem egy 14es ágyu,14es infantry,meg egy AT) és ezeket SORBA kéne kiszedni csak úgy érem el... van kb 6 tigris IIesem 1 maus 4pantherG 5 3katona 1hegyivadasz 4messer 2levelbomber 1 vasutiagyu 1jagdpanther 1recon(ami használhatatlan azonnal szetlovik) + egyketezerprestige + az alap cuccok
Köszi! Ma teszteltem. Határozottan keményebbre sikerült, a grafikán kívül kezdek megbarátkozni vele :-)
Valahol írtátok, hogy mibõl is derül ki, hogy egy egység saját, azaz továbbviehtõ-e vagy csak adott pályán kisegít?
Nekem 2. pályán norvégiában már 3db ju88, 3db me109, 2db stuka, 1db me110-em van, és biza simán elbaszok 2 órát azzal hogy késõn veszem észre hogy dikk egy repcsivel kevesebb van, és töltethetem vissza az amúgy jól sikerült gémet. Hogy szóltam volna, telón? :) (ha gép elõtt vagy akkor úgyis látod mert a pg forumban is téma)
Molni: megint voltam a balatonon :) és szokás szerint alap PG1-et toltam, és kurvára nekem volt igazam, a PZ1 14 creditbe kerül.
így azért jobb. majd kitapasztalom, csak idõhiány miatt nem tudom mennyire tudok belemélyedni. emlékszem még anno a PG1-el 1 hónapon keresztül toltam non-stop :-) fiatalság, bohóság :-) volt az vagy 15 éve...
Picit segit a jatek ebben, minden hatszog feher pontot kap, ahova a repcsi el tud repulni ugy, hogy meg vissza tud terni repterre, es piros pottyel jeloli a jatek, ami mar kivul van a biztonsagos visszateres zonan. Azonban lehet ugy is tervezi, hogy berepulsz a piros reszre, majd a kovetkezo korben elfoglalsz egy kozelebbi repteret ahova mar vissza tudsz erni.
rendben, de ha jól értem, ismét úgy fest a repcsi fuel, hogy elrepülsz messze, de kevés az üzemanyag a legközelebbi repülõtérig, akkor pápá. Azaz ismét lehet ezt is számolgatni, hogy az amúgy sem gyors játékmenet még tovább húzódjon (mondom ezt én, aki az ilyen pöcsölõs játékokat szeretem..)
A repcsi uzemanyaggal nincs sok problema, elfoglalsz egy reptert, az onnantol kezdve mehetsz oda is, annal bosszantobb hadjaratban a legnehezebb fokozaton az idojaras, es a municio problema a foldi egysegeknel, az megkeseriti az eletet. :)
Felnézek, és természetsen rendesen le is fogom tesztelni, még csak 1 órácskát játszottam vele, ezek az elsõdleges benyomásaim és a fórumos észrevételek véleményezése. Szerintem az overun hasznos és jó dolog volt, nekem nagyon fog hiányozni, persze tudom, hogy nyilván nem véletlenül maradtak ki iylesmik, csak érdekes, hogy pl a repcsi fuelt az 1. rossz tapasztalatai miatt törölték, addig itt újból visszaköszön.
"Nekem a recon kicsit táposnak tûnik, szinte soha nem fogy ki az üzemanyag."
A recon unitot elsosorban PVPre terveztek, hadjaratban teljesen felesleges hasznalni, mivel a legierovel sokkal gyorsabb es konnyebb es veszelytelenebb a felderites is.
"-nem igaz, prestige pont visszajárt, ha kaptam vmi használhatatlan, de nagyon drága protot úgy adtam el PG2-ben mint a sicc!"
Ebben is el lehet adni, nyomj egy "D" betut a deploy kepernyon, es vissza is kapod az arat.
"Játékstílus: ahogy írtátok, PG1 és 2 között félúton..mintha visszaléptünk volna.. no overrun, újból fuel, lepottyanó repcsik PG2-ben nem kellett üzemanyag a repcsihez, bár vki azt írta igen, de szólok, hogy téved)"
Ezek nem "kimaradtak" a jatekbol, hanem a koncepcio ez volt. Orverrun szandekosan nincs es nem is lesz, elsosorban PVP megfontolas miatt.
Erdemes felmenni az offi forumra szinte barmilyen kerdest fel lehet tenni es valaszolnak is ra a fejlesztok.
Most jutott odáig, hogy idelestem és leesett az állam..új PG??? A II-est 14 éve tolom, kisebb nagyobb megszakításokkal, de amióta van Adlerkorps, összepasszintott verzió, Open gen, hát jó pár évre való küldi van újból :-)
Dehogy új PG? Már majdnem megrendeltem, kerül, amibe kerül, de azért kipróbáltam elõtte a "demo"-t....és háát, elsõre csalódás. Kifolyik a szemem a grafikától, olyan átláhatatlan egyszínû, a PGII a mai napig gyönyörû :-)
Játékstílus: ahogy írtátok, PG1 és 2 között félúton..mintha visszaléptünk volna.. no overrun, újból fuel, lepottyanó repcsik PG2-ben nem kellett üzemanyag a repcsihez, bár vki azt írta igen, de szólok, hogy téved)
végigolvastam a korábbi hsz-eket, szemezgetve pár tévedést (ami van bõven sajnos):
"A PG2-ben a légierõ semmire sem volt jó. Max volt egy vadászom, de az AD mindent elintézett. A PG I-ben moccani sem tudtál légierõ nélkül..."
-jajj, hát PG2-vel nem játszhattál sokat... a légierõ kulcsfontosságú volt, erõs bombázók, vadászok és biztos a gyõzelem.
"Ebben végre szeretem a hegyivadászokat meg ejtõernyõsöket."
-hát a PG2-ben is nélkülözhetetlen volt az erõsebb ejtõernyõs egység, ha brilliant victory-t akartál pár szigorú pályán is.
"5-6 ezer? 3000-3500 volt a plafon Anglia elõtt, ha nem kértem az olasz flotta segítségét."
-egyetértek
"Egységeket nem lehet eladni(?). Másikban is csak megszüntetni lehetett, de nem kaptál vissza semmit emlékeim szerint."
-nem igaz, prestige pont visszajárt, ha kaptam vmi használhatatlan, de nagyon drága protot úgy adtam el PG2-ben mint a sicc!
Így elsõre ennyi a nagy felindulásomban.
Ja, és Paul, ejnyebejnye, szólhattál volna!! :-)
Nekem a recon kicsit táposnak tûnik, szinte soha nem fogy ki az üzemanyag. A régi panzerben a szállítójármûben lévõ csapatot ha megtámadták akkor "kipakolt", így kevésbé sebzõdött. Ellenfél 10-es egysége játék közben 15-re erõsödött.A képernyõn játék közben minden információt megtalálok, kivéve hogy melyik pályán vagyok. ( zöl / piros láncolat pl.)
Érkezik is az elsõ patch hamarosan. Ma jöt róla email (egyike vagyok a lent említett bétatesztereknek). a Changelog:
Here are the changes in v1.01.
IT DOES NOT INCLUDE THE INTRO VIDEO AND VOICE OVERS - so please dont report these as bugs! This is to keep file sizes down. Fixes of most bugs reported on the forums since the release A few graphics fixes (main menu, Sicily crossing, KV-2 icon) Fixes in eqp file and scenarios Restart scenario option from in game menu Window mode from in game menu Editor : Reinforcements are condigured in unit details popup. Use "Edit trigger" button. Editor : AI actions are configured on the Actions tab in Edit->Scenario Params screen. Use "Add AI Action" to create an action that will dynamically change AI behavior.
A Library-ban van egy hadjárat térkép, talán Campaigns vagy Campaign info a neve. Én az alapján igyekeztem a leghosszabb hadjáratot kikalkulálni és aszerint játszani.
Ezeken a palyakon nem is jartam meg. Ujra kezdtem Field Marshalon, most Franciaorszagnal jarok. Probalok sokkal jobban jatszani mint elsore, erosebb is a seregem, nincs prestige hianyom ezen a szinten sem, de a gep itt nagyon eros es sok egysege van mar, raadasul ~50% experience buntetes van mar ezen a szinten alig fejlodnek az egysegeim.
betatesters között is: Kelemen Anna Paul Horvath András Gérnyi dr. Fejes Tamás Bálint Szabolcs Peter Bozsoky Istvan Farkas ......
Most, ahogy fordítom a credits szövegét, vettem észre :D
Lassan befejezem a játékot.
Normandia elég ijesztõ volt, rengeteg szövetséges partraszálló egység és hadihajó illetve elég erõs légierõ. Szerencsére a szövetséges vadászok nem támadták az én légierõmet, így szépen fokozatosan felõröltem õket. Onnantól már csak a part menti hadihajóktól kellett távoltartani a tüzérséget és a gyalogságot.
Az ardenneki offenzíva sétagalpott volt.
A másik ijesztõ pálya a Lake Balaton volt. Vagy háromszor újrakezdtem. Rohadt sok páncélosa van az oroszoknak. Nem gyõztem hátrálni elõlük, utolsó kötrre éppen hogy teljesíteni tudtam. A két hegyivadász egységem kinyírt vagy három IS2-est meg két SU-100-ast a Bakonyban (vagy Vértesben?), itt nagyon hasznos volt a jelenlétük. Szerencsére az egész hadmûveletet megúsztam egy tapasztalt Jagdpanther elvesztésével.
Utolsó pálya - German East - jön...
Jopar hibat elkovettem a hadjarat soran, az egyik az volt, hogy nem hasznaltam ejtoernyosoket (a sea lion 40 palyan, amikor az ember kap 2-t, az ellenseges vadaszok egybol leszedik, akkor ugy dontottem, ebbol eleg, aztan elfelejtettem oket), ugyhogy nem tudok az ugyben nyilatkozni. :)
Anti Air es Anti Tank unitokat sem hasznalok, inkabb abbol a penzbol fightert veszek es tuzerseget, sokkal hasznosabbak, az AA es AT unitokat kicsit feleslegesnek erzem. Ez alol az USA hadjarat volt a kivetel, oda vettem 2 JagdPanthert mert azok 6ot tudnak lepni, rengeteg a benzinjuk, es kivegezni a legyengitett ellenfelet tokeletesek.
A Barbarossa alatt az elejérõl kezdve végig furcsáltam, hogy az orosz légierõ erõs. Az egységek ugyan nem erõsek, de sokan vannak.
Gyors gyõzelmekhez jól jön 3 ejtõernyõs egység. Velük észen kell lenni, mert könnyen szépkaphatják õket. Általában mindig a legerõsebb 3 gyalogot fejlesztem ejtõernyõssé. A franciáknál lett 2 olyan gyalogos egységem, akiket már elég erõsnek ítéltem meg, hogy ejtõernyõsökké képezzem õket. Azóta 2-õt vesztettem el, sajnáltam is õket nagyon. Nem tudom, hogy bug-e, de messze a hátországba ledobott leharcolt ejtõernyõs utánpótlás adható illetve felerõsíthetõ. Hogy? :)
Nekem tetszik a kampany felepitese. Pl. ha folenyesen nyersz a Barbarossa hadmuveletben, egybol mehetsz Moszkva ellen (Rush to Moscow), ekkor meg semmifele vedelmi vonal nincs kiepitve (fortification), viszont az egysegeid hatrebbrol indulnak, ha elmesz Kiev fele, kiesik egy honap, Moszkva kore vegig loveszarkot huznak, de picit elobbrol indulsz, ha csak 43ban tersz vissza, akkor erosebbek mar az egysegek, a vedelmi vonalak megmaradnak, de alul meg elorebb indulsz mar az a jobb also varos a tied, ami meg a 41-esnel nem.
Az is tetszik hogy minden hadsereg felepitese olyan mint a valosagban volt, oroszoknak sok a gyalogsag, az usanak rengeteg anti tank, es tuzersege van, viszont keves tankja, megkevesebb neheztankja (lenyegeben csak az M26os van nekik), a briteknek baromi jo a flottaja, a legiero es ott van a legtobb radar allomas.
Nagyon mas a jatek ha tamadsz, vagy ha vedkezni kell, foleg ha vegig folenyes gyozelemre hajt az ember, teljesen mas egysegeket kell valasztani. Vedekezesnel a movement vagy a benzin nem sokat szamit, tamadasnal a 2 fo parameter ugy vettem eszre, hiszen nagyon kell menni, nincs ido tokolni.
Írtad ezt a kilépõsdit... ugyanezt folyón vagy hídon állva is eljátsza az ellen. Egyébként városokkal nem tökölök, arra elég jók a pioneerok, ezekbõl kettõt tartok.
Nekem a legnehezebbek eddig a lövészárkok kipucolása volt. Moszkva alatt volt sok és most jön Kurszk és úgy látom, hogy ott is lesz szép számmal. (Moszkvánál nem siettem, mert nem célom Angliába vagy az USA-ba partra szállni)
Csak a palyak vegen az eligazitason kerul szoba, es a legvegen az ertekelesnel, az amcsi kampany celja az atombomba megszerzese. Ehhez az utolso palyan folenyes gyozelem kell, ha csak sima van meg, akkor elmulasztod, ha kikapsz, akkor az az eligazitason a szoveg, hogy raddobtak a bombat es a sereged megsemmisult, Nemetorszag pedig kenytelen beket kotni.
Látom, hogy az egységeim kaphatnak max. három kitíntetést és három max. extra tulajdonságot. Az extra tulajdonságok egyértelmûek (attack, defense, initiative, moving, spotting). De a kitüntetéseknek mi a szerepe?
Van az AInek egy komoly hibaja amit kihasznalva sokkal konnyebb a hadjarat, ha egy egysegevel konnyen csapast tud merni egy egysegemre, akkor meg a varost is elhagyja, azt is amit el kell foglalnom.
Sokszor direkt 2 tavolsagra megallok egy gyalogos egyseggel, bepakolom a kocsiba, ami konnyu celpont, hisz szinte vedtelen, a gep kilep az egyseggel a varosbol, en meg a masik iraonybol csak siman elfoglalom, es a kilepett egyseg sokkal konnyebb celpont amugy is a kovetkezo korben ledaralom.
Ja ertem, szoval olyan is van, hogy egyszerre lonek, azt hittem ilyen nincs. Mert grafikailag mindig az en unitom lo ilyenkor elsonek, es azt hittem akkor enyem a kezdemenyezes. Most fejestem be az US WEST palyat 14 korbol, meglett az atombomba es uralom a vilagot, colonel fokozaton. :)
Anynira azert nem volt jo, hogy elkezdjem ujra nehezebben azt hiszem.
Akkor valamit elnézel. Olyan nincs. Vagy õ lõ elsõnek és utána lövöd szét vagy egyszerre lõnek.
BTW az egész PG koncepció lengyobb hibája, hogy mindig azonos tûzerõvel számol. A kiegyenlített erõviszonyoknál fõleg légierõnél túl gyakoran vezetnek oda, hogy fej vagy írás alapon lövik szét egymást. Elõfordulhat olyan, hogy mindkétszer te gyõzõl és lehengerled az ellenfelet. Ha meg mindkétszer te vesztesz, akkor lényegében elvesztetted a hadjáratott, mert a teljes vadász légierõ megsemmisül.
Nem igaz, hogy nem lehet egy egység csatáját lépcsõzetesen lejátszani... Tehát pl. 3-as erõsségenként úgymond újradobja a veszteséget és a kezdeményezést, adagolva a tûzerõt. N+1 megvalósítható ötletem lenne.
Egy dolgot nem ertek ha van egy 10-es ereju jarmuvem, az ellenfelnek pedig egy 4-es mondjuk, es enyem a kezdemenyezes, mind 4-et megolom, es megis visszalo, mielott megsemmisul. Miert lo vissza a megsemmisitett egyseg?
Sziasztok!
Nekiálltam a játék fordításának, nincs benne túlontúl sok szövegelni való remélem 1 hónap alatt bõven befejezem (van más fordításom is). Tesztelõk lennének a fordításra (illetve a minõségére) köztetek?
Ellenõrzés után beigazolódott a gyanúm. A free upgrade "csak" egy PGI, bár szövi hadjárattal.
A sok különféle változatot kellene egybegyúrni. :)
Az Adler Corps MOD-hoz vannak szövetséges hadjáratok is? Sajnos nagyon bonyásnak tûnik nekem a használata. Nekem soha nem volt jogtiszta PG II-õm, patch meg aztán fõleg...
USA keleti partjat kezdem eppen, picit ugrott a tortenet, 41 vegen legyoztem Moszkvat es most egybol 45 juniusa van, a teljes felszerelesem elavult, mindenbol uj kell es egyszerre kaptam kb 50 fejlesztest. Eddig mindig csak 1-2-t kaptam, de ez most eleg komoly ugras.
A fejlesztok oldalan van egy forum, ahol leirjak, hogy az overrun benne volt a betaban, teszteltek is, de kivettek, mert a tankok tul erosek voltak ugy, overrun tehat nem is lesz benne.
"Ha játékfejlesztõ lennék, felvenném ezeket a modos srácokat és olyan játékot rittyentenék velük, hogy na."
Fején találtad a szöget! Ez a játék úgy született, hogy a panzercentral fórumon egy Rudankort nevû programozó teljesen átírta a PG1-et, mert az már nem futott az újabb gépeken. Ez az "átirat" PGForever néven ingyenesen letölthetõ innen: http://panzercentral.com/forum/viewtopic.php?t=45039 , és szerintem baromi jól sikerült, sokat játszottam én is vele. Erre felfigyelt a Slitherine nevezetû cég, és végül leszerzõdtették Rudankortot, így született a Panzer Corps. Angolul itt van a teljes történet: http://panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=98&t=46587
A dolog pikatntériája, hogy szerintem a PGForever sokkal jobb, mint a Panzer Corps :)
Érdekességként: a PG1 forráskódja az idõk során elveszett, ezért magából a játékból kellett kikövetkeztetni az eredeti játéklogikát.
Az egyik netes oldalon váltottam pár "szót" egy magyar sráccal aki beta teszter volt. Kérdeztem tõle, hogy lesz e esetleg majd kieg hozzá mert az afrikai front pl nekem nagyon hiányzik. Egyértelmû igennel válaszolt.
Norvégia mind a pg1 ben jaaaj a pg2ben nagyon jobb volt. Megkockáztatom hogy a pg2-ben még szebb is :) lilehammer vagy mi volt a neve, pg2-ben okosan kellett játszani, komoly ellenséges légierõ volt asszem spitfire-ek még stresszeltem is rajta hogy meglegyen a briliant, a PC-ben kb 10 fordulval bril-elõtt megnyertem :) lerágott csont már de a pg2 egy dimenzióval jobb játék.
A HoI az jóval több egy hadszíntér jellegû stratégiai / taktikai játéknál...
Ennek nem patch kell, fejlesztés kell. Amíg nincs overrun addig nem ok. Az arty-k supressionját is lejebb kell venni.
Az idõjárás meg szokásos. Ha védekezetk az istennek sem esne az esõ, ha én támadok állandóan zuhog. :)
Norvégiát azért nem tudtam brilliantra megcsinálni, mert az idõ majd felében esett az esõ... Francia hadjáratban elsõ 6 körbõl 2 felhõs 2 esõ. Agyrém.
adjal meg egy kis idot neki:) lesz patch is bar szerintem jo kiadas lett mar ami a bugokat illeti, persze mindenen van mit fejleszteni, de nem rossz, na jo nem egy Hearts of Iron.
A körbeállást hogy nem láttad?Én csak a tutorialt kezdtem el, de egy egységgel mellé állva mondjuk 2-2 lett volna a veszteség, 3-al 0-4.Ha meg 3 tüzérezred lõ egy mezõn álló gyalogost akkor jóhogy szarrá megy a morálja.Lehet, hogy nincs igazam de logikus.Nekem meg az nem tetszett mikor a pg2-ben lövöm mint az állat a beásott gyalogságot de még így is olyanokat üt vissza hogy na.
Én már le is töröltem. A hadjáratban elmentem a Low Countries pályáig. 4. szinten x év kihagyás után hülyére vertem az ellenfelet. Lehet még ez jó, de nem a mostani állapotában. A gyalogság nevetségesen sebezhetõ ágyúkkal. Elkerülhetetlen a veszteség, ha egynél több ágyúval támad az ellen, akkor 8-9 suprresiont lazán összelõ az arty - mert ez most megmarad, mint a stratégiai bombázó - és onnantól fova minden szarfos egység szarrá lövi a te x csillagos véderõdet is...
A szovjet Isz-2 irreálisan táp lett. Egy 40 tonnás lótúró tarack jellegû ágyúval aprítja az 55 tonnás Tiger I-et, de még a Panther G--t is, ami a valóságban fölényben volt. Abban reális, hogy a kis Hetzert és Pz IV-t darabokra szedi.
A vasúti szállítás jópont. Az ejées meglepõ módon egész használhatóak, ha a gép adja ingyért. A körbeállás hatását én még nem igazán láttam, a többször támadás fárasztó hatása mintha nem lenne.
megvan:)
megvan:)
amit találtam az 3 giga ! de valaki azt írta h az nem jó!