Abszolut nem veszem tőletek, és senkitől sem a kritikát rossz néven! Igen, az utolsó stream tényleg nagyon rossz lett, és igen , én hibáztam rengeteget! Vissza nézve, pihenten, csak bámultam milyen alap bakikat csinálok! Sajnos ez a fáradtság amikor egy hét munka után az ember épp hogy haza esik. Éppen ezért változtatok a meneteken! Nem lesz heti stream hanem két hetente és szombaton. addigra kipihenem magam (remélhetőleg) Sajnos azért ismétlem ugyanazt, mert nem volt időm előre megcsinálni, hogy a lényeget mutassam, mint például a dunára menetel, vissza jövetel. Így viszont lesz időm felkészülni és marad másra is! Ezen a hétvégén a PlayIT-re megyek, mert ott dolgozunk, úgy hogy a köv adás a jövő hét szombaton lesz! És köszönöm az észrevételeket! Sok sikert az űrprogramotokhoz!
Beszereztem a Hyperedit MOD-ot, és ezzel már tudom tesztelni végre a dolgokat, ott ahova szánom. :P Működés közben melegedett túl az O-tron, de most így rájöttem, hogy a radiátort tettem fel rosszul. Elforgattam és úgy már nem működött... Pedig a fúrókat úgy is jól lehűtötte... fene se érti. :D Mondjuk az érdekes, hogy ha felgyorsítom az időt, akkor nem merül le az akksi, ami a fúrókat működteti. :D
Dimefromhell Az orbit jelölést megkeresem, köszi, az sokat fog segíteni nekem. :)
Mikor melegszik túl? Valami képet nem tudsz linkelni?
Szia. Elvileg meg tudod fordítani az Orbit jelölés a beállításokban. (így az élénk fele lesz a haladási irány, a halvány pedig a hátad mögött.) Én pl szeretem ezt az új jelölést, mert egy csomószor benéztem a keringési irányt. O-tronra: próbáld megváltoztatni a konstrukciót, építsd át a hajót hátha. Szerintem vmi bug. Kopasz videójára: Igen a legutóbbiban elég sokat bénázott, de szerintem csak fáradt volt. Igazából sokszor az az érzésem, hogy kapkodós, izgulós a stream, ez az utolsónál látszódott a legjobban, türelmetlen ideges volt. Meg oké hogy Ő elégedetlen a frissítéssel, de folyamatosan felhozni kicsit rossz szájízt ad az egésznek. A hűtőventi meg bezúgott a mikrofonba, ami engem nagyon zavart. (nem tudom hogy laposon játszik e...) Szerintem ha kevesebb modot használna, akkor nem lenne sok hiba, meg talán az FPS is többet dobna. A stream, a modok azért tudják droppolni a gépet. A másik amit hiányolok, hogy mostmár sokadjára csinálja ugyan azt. Randevú Kerbin küröl, Mun Minmus stb. A távolabbi bolygókra nem vagy ritkán merészkedik. Szerintem ezen lehetne javítani, pl építést kihagyni stb. De ő úgy csinálja ahogy neki jó, én így is rá-rá lesek majd, mert vannak nagyon jó trükkjei. Kopasz442. Remélem nem veszed sértésnek az építő jellegű kritikámat.
Szeretem Kopasz442 videóit de ez az utolsó azért nagyon mellé ment... Sok olyan dologra hitte hogy bug, amit ő csinált rosszul... Próbáltak az 1.1-ben újítani, de tény hogy nem minden ment jó irányba, nem lett épp felhasználóbarátabb. :) Na de ha em próbálkoznak, nem is jutnak előrébb. :P
Nekem tetszik az 1.1. Hát volt nekem is hogy hibával kilépett rakéta építés közben, de igazából semmi gondom nincs vele működésileg. :) Mondjuk azt se érzem hogy több FPS-em lenne... :D
Viszont az zavar, hogy sokkal kisebb lesz az orbit pálya jelölése, ráadásul pont azt a részét látni rosszabbul, ami felé haladna a eszköz... Hát ez elég gyilkos dolog, mert sose találom az aktuális eszközöm orbitját. :S Na de erre remélem találok valami MOD-ot. :D
A másik gondom, amiben tanácsot kérek, hogy a kis O-tron-t nem tudom lehűteni. Hiába rakok rá mocskosul túlméretezett hűtést, akkor is túlmelegszik... A hűtés rá van rakva, szóval még alkatrész sincs köztük (tehát nincs távol tőle), és lazán túlmelegszik akkor is... Erre valami tipp/megoldás? :)
Röviden ennyi a gondom egyelőre, de majd még biztos kérdezősködök. :P
Azért itt egyértelműen látszik, hogy egy fordított fejlesztési megközelítés van. Minthogy nem tudatos fejlesztés történt az elején hisz csak egy hobbi projekt volt így a komoly tervszerű tervezés elmaradt. Így rengetek mindenre nem gondoltak vagy nem foglalkoztak az elején, most meg utólag kell ezeket pótolni mikor már túl nőt az eredeti hobbi mivoltán. Szerintem most tartunk az 1.0-nál nem az 1.1-nél. Az csak egy marketing fogás volt, hogy megkeressék a pénz a valódi 1.0-ra amit most 1.1-nek hívnak.
A gép teljesítménye nálam talán aligha probléma (i5-3470K @ 4,3Ghz, 16GB RAM, Radeon 7950 @ 1080/1500Mhz, SSD), a modok lehetnek a problémák forrásai, de a vanilla KSP azért meredek (pardon, lejtős) játékélmény terén, a driverek terén meg odafigyelek (sőt, még csak nem is Win10 alól játszom).
Annak a méretét tudod állítani a beállításokban. Egyébként nem tudom... nekem semmi mod nincs fent a K.engineert kivéve, és talán eddig egyszer volt az h kilépett a játék. A korai 1.1-nél pedig az egyik verzióban volt az h a VAB-ban szaggatott a játék, de kint már nem. Elég sokat repkedtem meg építettem, leginkább Karrierben, de eddig nem nagyon volt gond vele. Még annyi h az időgyorsításos bug még mindig megvan. (nem ott áll meg ahol kéne) Szóval szerintem nagyban befolyásolja a gép teljesítménye, modok mennyisége és a driverek frissessége a dolgot. (Én ezekre mindig odafigyelek)
Az utolsó live.ban láthatjátok milyen a végleges 1.1 hm. Hát a pre-re-hez képest semmilyen FPS növekedés nem volt, csak 64 bit támogatás. utána néztem és nem használt több magot egyszerre, csak egymás után, bár úgy tünt mintha használná mind a négyet. remek, sajnos olyan szinten rossz volt, hogy még nekem is elszált az agyam a végére. pedig ritkán szokott. főleg nem élő adásban.
Hàt ènis felraktam.. Engem nagyon zavar hogy tul nagy lett a navball... :S
Felraktam az 1.1-est... Hát oké, kismillió addonnal nem picit szép lett, viszont sajnos le-le fagyogat. Nem hiszem, hogy az addonok miatt, mert tegnap a VAB-ban döntött úgy a KSP_x64.exe, hogy ő most stop working...
Üstököspályára állítottam egy űrszondát 40 éves keringési idővel és maradt 10 000 m/s dV-m. A képek 1, 13 és 323 millió km-ről készültek.
Itt az új gyöngyszem amivel megkeserítheted a kerbáljaid életét: Kerbalism Egyelőre még csak béta. Ez egy picit több, mint a TAC life support. Vagyis nem egészen, de majd meglátod :)
Sajnos én is egyre több bugba futok bele, vannak bosszantó dolgok. Igazán kár, de bízom benne, hogy dolgoznak rajta. Volt, hogy csak alt-f4-el tudtam kilépni :(
Nekem automatikusan azt indítja. Nem volt külön 64bites verzió a letöltések között.
Azt megtudná mondani valaki hogy gog-tól töltve (meg ugy általában is) a 64bites verzionak külön letöltése van vagy esetleg telepitésnél kell kiválasztani?vagy csak 64 bites van már?
Nagyobb rakétákat-űrhajókat még nem próbáltam, de repülőknél dupla fps-em van, aminek nagyon örülök, végre laptopon sem diavetítés
Tudom, de hiányzik még néhány számomra fontos. Meg biztos vagyok benne, hogy 1-2 héten belül jön az 1.1.1, arra meg megint frissíteni kell majd őket ;) Nem sietek sehova, pár hét - 1 hónap múlva már stabil, meg nagyjából bugmentes lesz minden általam használt mod, majd akkor nekiállok újra.
Egyébként ti használtok valamilyen "életfenntartó" (tehát kell kaja, oxigén, víz, meg áram a kerbáloknak) modot? A TAC life support sajnos lehúzta a redőnyt, és nagyon üres lenne nekem a játék nélküle.
Rengeteg mod működőképes már. Itt találod őket a Reveal hidden contents feliratot lenyitva. Persze az oldalakat is érdemes átlapozni, folyamatosan frissitik. Részemről már csak a Kerbal Foundries mod hiányzik a *régi* gyűjteményből :)
Én még várok a modokra, de már a steames béta 1.1 is lényegesen jobb volt, mint eddig bármikor. A 300+ darabokból álló hajóknál minimum másfél, de akár többszörös fps, és sokkal kevesebb kraken.
Itt az 1.1, de örömre nincs ok, full bugos, annyira hogy viíííííííííísszasírom 1.0.5-őt inkább! Most készíteném sz űrrepülőgépekről az oktatást, és erre, ebben a fene "hú, de nagyon jobb lett"-ben sorra égnek el a parancsnoki kabinok a visszatéréskor, radiátorokkal is! na akkor minek a radiátor ha nem von el hőt? Na ba... meg! Nincs öröm, mert a korábban talált számtalan más kis bug még mindig meg van!
Frissítés érkezett a Pre-release-re, de még mindig bödületes bakik, hibák vannak benne.
Az első jó hír, mert megvan a bug, és remélhetőleg jövő héten már egy (többé-kevésbé) bugmentes KSP 1.1-est kapunk.
Ami Dr. Turkey távozását illeti, várható volt, alig egy éve volt a Squad-nál, és ezt kapta feladatul, remélhetőleg végre is hajtotta rendben. Most Nester ideje jön, és noha számomra furi, hogy egy külsős kerül az élre, jó lett volna, ha valami konkrét tervvel mutatkozik be, merre is megy tovább a KSP...
"No release today unfortunately: wheels and joint strength bugs have forced us to push 1.1 back a week from schedule. These are the things that can happen, and they are the reason we don’t give out release dates. We went back to look at a way to make a pre-release build available on our website, but unfortunately it wasn’t possible in such a short timeframe without further delaying the release."
"...and on a very sad note, Joe (Dr Turkey) will step down as lead producer for KSP after the release of update 1.1."
ugy latom elkapkodtam, ma rengeteget crashelt a jatek foleg decoupling utan ami eleg bosszanto tud lenni. szoval egyenlore ugy tunik hogy kezdetileg minden szep minden jo, de aztan hogy no a part count jon a cracken :)
Mivel Beta, persze tele van még hibával, azért beta. Barátom. Rozsdás is összeszedett jó pár hibát: " -Szia! hiba hiba hátán pl. nagy futómű ha nagyon berakod a szárnyba behuzásnál leveri a szárnyat. Kerbalka ha hozzá ér EVA közben a kerékhez nem tud felállni. Szerkesztőben nem írja az alkatrészek neveit, a manővertervező pontját nem rakja a pálya görbére. Ha csökkentem a orbitális pályamagasságát az apoapszis jelölése hajlamos ott maradni az előző pályamagasságon. De viszont jó hogy látom a keringés irányát. Kicsit javult a grafika minősége, de zavaró hogy túl nagyok a kijelzők UI 100%-on, De ha lejjebb veszem pl 90% kisebb és nem takar annyit , de pocsék a láthatósága és homályos. ja amúgy full stokon használom. De még nem mondok végleges véleményt. Sok helyen kicsit túl bétának érzem. A robbantott belsönézet is nagyon tatszik. Ja a kitűzött zászlókra ha ránézek kihúzódnak a talajból. ?? de hogy miért?! -" Na én meg az új 10 méteres kinyitható hővédő pajzsnál futottam hibába, és a kerbálkák elakadnak minden szir-szaron, belebugoznak a tárgyakba. Na majd lesz jobb is!
Nekem jobban megy mint 1.05. Leszamitva a mai benazast valamivel blokkoltam a legzsilipet az allomasomon nem tudtam kihozni a legenyseget. Csak csalassal tudtam kiszedni oket:(
Az első Flyby az 1.1-ben. ILYEN szépre ritkán sikerül. Amúgy csak én érzem nehezebbnek a Carriert (normal) az előzőekhez képest?
Nem kívánom kisebbíteni a SpaceX érdemeit, de annyira nagyon nagyon nem történelmi.
-Már hoztak vissza sikeresen első vagy gyorsító fokozatot és használtak fel újra (STS-SRB) -A SpaceX már sikeresen hozott vissza Falcon 9 FT első fokozatot (Falcon 9 Flight 20).
Amiben újdonság volt, hogy most az ASDS-re szállt le az első fokozat.
Történelmi majd az lesz, ha ezt a fokozatot már valóban újra is hasznosítják (első újrahasznosított folyékony első rakétafokozat).
Tetszenek a videóid, profi munka mind! Mind játék ügyileg, mind kommentárilag. :) Nah ez szép megfogalmazás lett.... :D És hát ezúton szeretném megköszönni a munkáidat, melyekből sokat tanultam, és új lendületet kaptam az újrajátszásra. Azaz anno még régebben ráuntam mert képtelen voltam eljutni/eltalálni a messzebbi bolygókra... most hogy már értem a táblázatokat és az összefüggéseiket, lényegesen könnyebb dolgom van, és így már élvezetes. :P Persze a gyakorlás még bőven rám fér. :D
@Fenrir: Elég sok videós csinált már, pl Scott Manley még a hétvégén:
@mindenki: Amúgy ha megvan Steamen a játék, már kipróbálhatjátok az 1.1-et, bétaként fent van. Ha jól emlékszem, jobb katt a játékra a Steamen, tulajdonságok, és egy almenüben van opcióként beta 1.1.
Sziasztok.Tudna valaki segiteni? Ujra elkezdtem jàtszani ès kellene a Docking Port Alignment mod amit csak a Kerbalstuff.com oldalon talàl meg a Google viszont az az oldal nem elèrheto valamièrt. Valaki aki hasznàlja feltudnà tolteni valami fàjlmegosztora vagy tud egy mukodo linket az is jo lenne. 1.0.5-el jàtszom. Ha nincs meg sehogy sem akkor esetleg valami alternativ mod is jò lenne! Koszi szèpen!
Már lehet tölteni a Steam-ról a béta frissítést azoknak, akik előre regisztráltak (?) és azt olvastam, két hét múlva jön ki a végleges.
Hááttt... a Devnote alapján ez még lesz egy-két hét...
Jól elszaporodtak az 1.1-es videók, vnap is egy 12 órás stream ment az 1.1-el quill18 twitch csatornáján. Elég jó véleménnyel vannak a frissítésről. Érdekes az interior overlay vagy a jármű pályájának irányjelölése a mapon. Lesz bőven újdonság kívül belül. Ha ennyire nyíltan megy a "tesztelés" (quill18 youtube sorozata, Scott Manley is csepegtetett egy videót az 1.1-ről vagy a féltucat élő stream twitchen) akkor talán tényleg nincs messze a kiadás. Sőt...
Nézd meg a streamet. Ott ugyan modok nélkül, de több száz part count-os rakétákkal foglal mindössze 600megát. Az, hogy a jelenlegi verzió / engine memórialimites, maximum 3,7 GB-t tud használni, elég sokszor ki lett tárgyalva. Általános jelenség. Az új már elvileg ki fogja tudni használni a teljes mennyiséget, lesz 64 bites verzió. De az igazi előny, hogy hacsak a modok be nem kavarnak, a teljes memóriaigény jóval kisebb lesz. Illetve amit találtam még fórumon, hogy a fizikai számítások (egy részét?) már másik procimagon fogja futtatni. (és szerintem már egy hónapnál kevesebbet kell várni rá) Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2016.03.25. 18:06:28
Jól hangzik,de a 600 MB nagyon kevésnek tűnik, gondolom modok nélkül, kevés hajóval az űrben/közelben. Nekem 5-6 moddal, 12-13 hajóval 3,7 GB RAM-ot használ a játék, néha szól is a Windows, hogy zárjam be, mert sok memóriát használ, pedig 8GB van a gépben. Vagy nálam van a hiba? Amúgy azt nem mondták mikorra várható?
Tegnap éjszaka végre megmutatták először az 1.1-et élő streamben! a stream Twitch-en Nagyon durva optimizálás történt vagy az új motor hozott ennyit, mindenesetre a RAM használat (600 MB) és FPS (60-80) rengeteget javult! Elvileg egy laptopon játszanak és ott produkál ilyen adatokat 100+ part counttal, a végén egy 600 part-ból álló rakétát is indítanak, és még mindig élvezhető. Ez nagyon király lesz! Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2016.03.25. 13:34:32
Némi ízelítő Scottitól a Xbox-PS4 kivitelről. Videó Utoljára szerkesztette: Karabiner, 2016.03.23. 14:08:54
Egy tapasztalatot osztanék meg, Kerbinre való visszatéréskor, (rosszul állítottam be a fokozatok sorrendjét)nem a drogue parachute-ot nyitottam ki, hanem a rendes ernyőt, így az sikeresen leszakadt. 40 m/s-mal közelítettem a föld felé, de nem szerettem volna, hogy a kis kerbálom meghaljon, ezért gyorsan végrehajtottam egy EVA-t, jetpackos meghajtás segítségével fékezve mindössze 35m/s-al csapódott a vízbe, de túlélte. Végső esetben ez jól jöhet, a hajó nem menekült meg, de legalább az asztronauta túlélte.
Igaz a mostani játékomban még csak a Dunára mentem és nem nukleális meghajtással, de idáig még nem találkoztam a jelenséggel. Majd jobban odafigyelek.
Amióta az átszabott hőháztartás van, én is mindig rakok mindenre. Egyszer egy űrhajóm azért robbant fel, mert sehogy sem tudott megszabadulni a hulladékhőtől, és minden egyes hajtómű-működéskor csak egyre forróbb és forróbb lett...
A Moho-n van egy Bug, vagy inkább oda költözött a bermuda háromszög, kerekedni! :)
A járművet már a 05-ben építettem, de a 04-es járművekkel se működik. Aztán gondolom olyannal se találkoztál, hogy 04-ben Moho felett összeomlik a játék, persze h közvetlen quicksave után... az ideg szétb@. Kb 3-4 órám kuka a bug miatt. Ez a hülye Moho nagyon nem akar összejönni. Nem sok kell, hogy legyaluljam a 04-et és a 05-öt is és majd csak akkor játszak ha kijön az 1.1, mert ez így... mélytorkos.
Probáld újra építeni a járművet, ne használd a korábbi elmentést! Lehet úgy működni fog. Érdekes, mert ilyen problémával én nem találkoztam, pedig 21 mód volt a játékba mikor a mentést átraktam a pötty 5-be!
Nah f@sza. Most megnéztem egy másik egységet, ami eddig tökéletesen működött, ott se megy a továbbítás. 1.04-ből húztam át a mentést 1.05-re. Valószínű ez lesz a gond... valakinek ötlet?
Sziasztok! Olyannal találkoztatok már, hogy nem indul el a science továbbítás? Kettő darab Communotron 88-88 is van a hajón (leszállóegység, anyahajó) és nem továbbít. Ha a m.goo-ra nyomok ezt írja ki: "... modul inoperable." Ezt egyébként is ki szokta írni, és utána jelentős veszteséggel továbbítja az adatokat, de most nem történik semmi. Ha a gravmaxal vagy hőmérővel mérek és azt továbbítanám, akkor se csinál semmit. Ha simán kinyitom az antennát, kinyílik, utána nem tudok rákattintani újból. Áram van, játékot újraindítottam. Felb@sz mert ma 3x repültem el a Moho-hoz emiatt és nem jutottam előre :(
Elvileg úgy van, hogy az Eeloo, egy nagy gyűrűvel rendelkező gázóriás egyik holdja, ami később kerül bele a játékba.
Teljes méretű naprendszerről írt, nem nagyobb Naprendszeről. A Kerbin átmérője a Földének tizede (1200km vs. ~12600km), a LEO pályához szükséges Delta-V érték pedig kevesebb mint a fele (3,4km/s vs. 7,8km/s).
Naprendszer méretű bolygókról még a 0.21 előtt beszéltek.
Tervezett újdonságok @ Kerbal Wiki (Not planned or shelved -> Realistically sized celestial bodies) Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.03.16. 14:36:36
Ez nekem teljesen új, én mindig csak arról hallottam, hogy nem akarják túlbonyolítani, és nagyobb naprendszer tuti nem lesz. Nagyon érdekelne, van esetleg linked?