Az jó kérdés, hogy továbbra is proci-intenzív marad, vagy jobban meg lesz oldva a számítások elosztása...
Elviekben a multi-thread terén előrelépés lesz, de esélyesen nem fog 2, max. 3 szálnál többet kihasználni, vagyis az egy szálas teljesítmény továbbra is fontos lesz. Sajnos.
Illetve, hogy milyen sikeresebb módok kerülnek be a játékba. Hisz volt ígéret, teljes erőforrás kezelésre (USI Kolonization system), teljes méretű naprendszer, létfentartó rendszerek stb...
A kérdés az lesz majd, hogy a mód készítők képesek lesznek igazodni az új enginhez, megfelelően. Mert mostmár nem lesz elég csak a hivatkozásokat megváltoztatni.
Az Xbox és PS4 portok is megjelennek hamarosan, bár nem igazán tudom elképzelni, hogyan is működne az építkezés az egér precizitása nélkül... vagy ők is egérrel tolják :) a repülős részhez viszont jobb az analóg bevitel valószínűleg.
@wednes: nem fért bele minden újítás, de lesznek változtatások. De szerintem szerint a CKAN-al már most is gyönyörűen testreszabható modokkal minden, nem kell mindent feltétlenül integrálni az alapjátékba.
Az jó kérdés, hogy továbbra is proci-intenzív marad, vagy jobban meg lesz oldva a számítások elosztása...
Remélem aztán játékmenetbeli változások is lesznek (mármint 1.1 után és nem kell fél évet várni rá). Tudományos rész, fejlődés, adatkapcsolat, állomások stb.
Valahogy mindig elfogy a lelkesedésem mikor a bolygóközi térbe "érek" a karrierbe. Utoljára szerkesztette: wednes, 2016.03.15. 19:05:57
Remélem a sok modulos rendszerekben lesz valami jelentősebb javulás mer, a mostani korlát az egyszerűbb elemek esetében nálam a 600 modul környéke ami még elviselhető. (a komplikáltabb modellek megépítéséhez több kell sajna) és ha sikerül nekik akkor 1-1,5 év után ismét ráfeszülök megint.
Látványosan gyorsabb vagy több FPS nem lesz várhatóan, a legkomolyabb változás az, hogy ha sok addonod volt, akkor azok már be fognak férni a memóriába is, nem fog induláskor elszállni a játék, mint a győzelmi zászló.
Ezen kívül várhatóan a fizika egy fokkal jobb lesz, és kevesebb erőforrást fog igénybe venni, de ez inkább sok modulos űrhajónál/űrállomásnál lesz látható. Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.03.15. 18:30:25
Üdv all nem tudtok esetleg valami infót hogy az új patch-el menyit változik a gépigényi (menyit javul) ? mer ha jól tudom akkor motort cseréltek meg még 1-2 dolog de elvileg ezzel majdnem mindenbe bele kellett nyúlniuk és most épp a teszterek vannak ráfeszülve és hátha valami infó kiszivárgott már.
Gépek a holdon - A holdjáró - Amúgy az egész sorozat tök jó szerintem. Én is megépítettem a saját kis holdjárgányomat (ha jól emlékszem közvetlen a kiállítás után. :D) Munjárgány
Én is lőttem egy csomó képet. :D Nem tudom, Te hogy vagy vele, de a holdautó -aminek ugye magyar vonatkozása is van- méretein elámultam. Hatalmas. Ugyan így a Boeing CST-100 Kapszulája is bazi nagy. Megy úgy minden. Remélem majd kijutok az USA-ba és látom ezeket a "vasakat" élőben is. Pl a Saturn V a maga 110m-es magasságával grandiózus lehet. A makettek meg gyönyörűek voltak.
Menj le a boltba vásárolni, vagy moziba és mire haza érsz lekapcsolod a gyorsítást! Másképpen nem megy! Vagy mégis?! Próbáld ki! Utoljára szerkesztette: Kopasz442, 2016.03.10. 16:26:54
igen tudom hogy nem mindegy, de nem is gondoltam rá hogy lehet csökkenteni a pajzs vastagságát, de ennek ellenére is megoldottam mindent amit kellett :)
Egy dolgot nem szeretek a játékban, ha kicsi a TWR em vákuumban gyorsításoknál nagyon sokáig kell menni az egyes fokozatoknak ami gyorsítás mellett is sok idő. Pl a valóságban is heteket/hónapokat megy egy egy ION hajtómű, ezt hogy csnáljam meg itt? :) És mielőtt valaki azt mondja hogy tegyek fel több meghajtót vagy nagyobbat, nem nem akarok mert pazarlááás :D
Taurinak-nak ha még nem láttad! Utoljára szerkesztette: Kopasz442, 2016.03.10. 13:28:10
King jól mondja, a hővédő pajzsok úgy vannak beállítva, hogy akár az Eve vastag légkőrére is elég legyen. Tehát ide sok, és ha leveszed a mennyiségét könnyebb lesz. Itt pontosan 150 Kg-ot spóroltam, ami 200-300 DeltaV-t jelentett pluszban! Nem mindegy.
na ezt nem tudtam basszus....pedig már mindenhol jártam és végig max on volt az ablatorom. De gáz :D
Amúgy devnote-ban írták hogy pihen a héten a fejlesztő csapat, és a teszterek tolják a játékot. Rápihennek a megjelenésre :D Lehet hogy igen közel van már az 1.1 :) Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2016.03.10. 12:54:06
Sikerült megoldani, egyszerüen a Ckan-nal telepítettem, be és teljesen jó! valódi föld.
Nem lehet, hogy a Small Scale Solar Sytem verziót szedted le (a naprendszer stimmel ez esetben, de Kerbin méretekkel bír)? Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.03.09. 15:21:49
Segitség kellene RSS módhoz. Letöltöm, és nem valódi naprendszer. Nem tudom miért. Githubról is leszedtem annál is, betelepitem, és inditás után még mindig csak kerbin méretek vannak. Ötlet?
Sziasztok. Én is csatlakozom a KSP fórum apró közösségéhez. Kezdésnek pár kép állomásokról. Carrier módban játszom, még elég kezdetlegesek, majd le akarom őket váltani a már újabb alkatrészekkel készített állomásokkal. Kerbin: Mun: Mun felszíni bázis + kutatójármű:
Igen látom, hogy csak Steamen lesz elérhető pre-release, de egyenlőre náluk még nem szerepel. Azért már roppant kíváncsi vagyok
Lehet majd jelentkezni pre-release játékra az 1.1-hez! két héttel a kiadás előtt lesz a tesztelési lehetőség. Elsősorban a moddereknek ajánlott, hogy már előre tudjanak dolgozni a modok portolásán. Steames opt-in lesz csak. azt írják, hogy az 1.1 az eddig nem látott jelentőségű update, gyakorlatilag a program minden részébe belenyúltak. Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2016.03.03. 00:24:45
Karrier módban tolom, de már fel van fejlesztve minden. Maximum a kamera mod ami zavarhatja, de az is csak EVA-ban. No mindegy, frissítem a modokat, hátha valamelyik bezavart.
Csak sikerült Kerbin körüli pályára állítani egy aszteroidát. 22 m/s DV maradt, uh nagyon kicentiztem :D. Jöhetnek majd a vizsgálatok. Vittem, mysterygo-t, gravmaxot, hőmérőt, és seismic accelerometer-t de egyik sem mért értelmes adatot. :( Innen csak talajmintát érdemes venni? Vagy mire jó egy aszteroida? :D KÉP
Hali,
ha karrier modban vagy akkor kell hozza az Astronaut Complex fejlesztese ha jol melekszem. Ha nem akkor nem tudom, van fent valami mod ami befolyasolhatja az EVA-t?
Halihó! Valaki találkozott olyan buggal, hogy az mk2 lander can-nél nem működik sem az EVA sem az IVA? Kerbálok benne üllnek, tudok crew reportot is csininálni, sőt transzferelni is tudom őket. Kint áll a rakéta a kilövőpályán és semmi.
Rövid de ígéretes a Devnote, befejezték a QA-t, jöhet az experimental testing :) Elvileg minden fontos bugot megoldottak (?) és a feature listát is rögzítették (=nagyobb változás már nem lesz)
hú én még nagyon régen,kethane moddal csináltam nagy mozgó állomásokat,leszálló kitermelő egységekkel,és gyűjtögettem az üzemanyagot mindig ha fogyóban volt,egy hajóval igy szinte mindenhova el lehet menni :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni... ScanSat el felderítem a felszínt a Mun on és gyűjtöm a mintákat a különböző helyekről. HA én a mapon beállítok egy marker jelet hogy hová szálljak le, hogyan lehet ezt a pontot megjeleníteni a navi ballon, vagy milyen alternatívák vannak? Most szedtem le kíváncsiságból a Waypoint Manager addont amivel lehet szépen markereket készíteni, és meg is jelenik a navi ballon, de csak a haladási irányban mutatja. Szóval ha fékeznem kell mert ugye kell leszállásnál, pont nem látom az irányt ami igen bosszantó
Még 0.25-ben:
Hát szerintem az már felesleges, n+1 ilyen játék van. De science téren egy csomó lehetőség van. Én egy komolyabb science-fát is el tudnék képzelni és mondjuk legyen nehezebben kinyerhető a science. (Tudom modokkal erre is van lehetőség) Aztán az egyes ügynökségeknek/feladatoknak nincs elég nagy hangsúlya. Nekem pl már akkor feldobta a Duna questet, amikor még eszközöm sem volt a kijutáshoz, utána meg képtelen questeket dobott fel. (pl nem tudom ki az aki 3-4 bolygót is körberepül 1 hajóval.) Az 1.1-ben ezt tudtommal javítják majd. Amúgy az 1.1 megjelenését én kb április-május környékére saccolom. :) December és február között nem nagyon adtak ki új verziót.
Hát igen, az állomásnak úgy lenne értelme, ha a kinyert adatokat rádión át lehetne küldeni az állomásnak hogy a Lab feldolgozza. Kár h ez nem lesz benne az 1.1-ben. Továbbá hiányolom a "merevlemezeket" is. Jó lenne ha fizikai alkatrészként megjelennének és oda lehetne tenni a science data-t. Lehet h ezek most megoldhatók moddal, nem nagyon néztem utána... Én is hanyagolom, de azért el-el csábulok játszani :D Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2016.02.29. 15:04:45
Szép, de pont ez a "baj" a KSP-vel, nincs alapvetően értelme űrállomást építeni, akkor már szerelsz rá valami hajtóművet, és mobil űrállomásként használod.
Sajnos amíg nem jön az 1.1, addig én hanyagolom a játékot, bár a hétvégén nekiálltam egy SSTO űrhajót összeépíteni, de időhiány miatt félkész lett...
kipróbáltam az 1.0.5-öt, nem lett jobb a repülés, jobb a rakétázás :)
Sajna az a változás nem volt valami nagy annó. Volt akinek segített volt akinek nem. Pl.: nálam anyit jelentett hogy 4-500 elemről nagyjából 600 ra felment az az érték amit ugyanojan akadás mellett kezelni tudott, míg másnál nagyobb javulást eredményezett, gondolom hardveres okai voltak ennek. De remélem most nagyobb ugrás lesz mer emiatt hanyagolom a játékot már vagy fél éve.
Volt már egy engine csere a 0.18 körül, akkor álltak át a Unity 3-ról Unity 4-re. Én valahol e körül ismerkedtem meg a KSP-vel, már az "új" motoros verzióval.
Csak aztán legyen valami érezhető látszatja az engine cserének. Nem vagyok benne biztos, de úgy tudom már egyszer volt egy engine csere még a kezdeteknél a játékban. És laikusként az ember nem látott ugrást. Bár arról nincs tapasztalatom, akkor még nem is volt a játék a látóteremben.
Pénteken este folytatjuk kalandunkat a Mun holdon, a ScanSat műholddal feltérképezzük a holdat és keresünk egy anomáliát! És természetesen az eddig össze szedett pontokat haza juttatjuk! KSP Live - Anomáliák
A heti 100-150 próbálkozás esélyesen robot, amiből saccra én 80-85%-ban a Google kis scannelős botjait tippelném. Sajnos ebből még nem szabad következtetéseket levonni. Célszerű sűrűn frissíteni, például csak most ránézve a Wordpress oldalára rögötön ott a 4.4.2-es hír, amelynél az egyik kritikus biztonsági hiba egy külső átirányítást lehetővé tévő...
A hozzá szólások is pont a védelem miatt admin általi engedélyezéshez kötött, ami tudom kissé (nagyon lassitja a vélemény nyilvánitást, viszont cserébe a bot spam-ok azonnal karanténba kerülnek, és csak az érdemleges emberi hozzászólások maradnak meg.
Köszönöm a hozzá állásotokat. Nekem az egyik felem azt mondja, minek hiszen úgysem érdemes, a másik meg adjuk meg a lehetőséget. Szóval adok egy évet a lehetőségnek és ha nem indul meg akar "delete". Viszont szükségem lenne adminra, mert egyedül ez már kicsit sok egy embernek. (videók, két weboldal tartozik hozzám, (a tulajdonom) ezekez szerkeszteni összefogni a cikkírokat.... Egyszóval ha valaki szeretne segíteni azt megköszönném.
A weboldalt eddig sikerült tökéletesen megvédeni, a forum sem a weboldalara belogozos (hanem külsö, mint facebook vagy twitter használata, stb.) tehát nem magára a webre engedi a bejutást. És heti jelentés szerint kb 100-150 alkalommal próbálnak bejutni, (eddig sikertelenül) ami a védelem remek munkáját dicséri.
Van az általam úgy nevezett ős SG-s akit dinamittal se lehet innen kirobbantani pedig szerintem is jobb egy témacsoportokra szedet tematikus fórum, könnyebb visszakeresni meg használni. Bár itt életbe lép a következő alaptétel user nem olvas vissza és nem használja a keresőt, felteszi a kérdést még egyszer.
Saját tapasztalatom alapján érdemes témacsoportokat csinálni előre esetleg fő témákat mert az emberek csak úgy maguktól nem írnak vagy pedig csinálnak hatszáz értelmezhetetlen altémát.
Cifu javaslatait érdemes megszívlelni nagyon bekel védeni a wordprest a törés meg spam miatt a regisztrációra is érdemes kicsit rá gyúrni, hogy a robotokat távol lehessen tartani. Sajna a wordpresst már csak azért törik mert ott van és wordpress. Utoljára szerkesztette: Karabiner, 2016.02.10. 10:35:40
Még szerencse, hogy senkinek nincs megszabva hogy hova írjon, mit csináljon! :) Jó ez a kezdeményezés, mert tényleg kevesen vagyunk és szétszórt a társaság. Ettől függetlenül szerintem nem zárják ki egymást a fórumok. Ha akarok angol nyelvű fórumokra is írhatok és akkor ez már nem hozza magával azt, hogy a magyar nyelvűekre nem. Szóval nem teljesen idokolatlan a "hivatalos" magyar oldal és fórum. Amúgy szerintem a legtöbb kérdésre a sokat emlegetett és linkelt Kerbal wiki-n megvan a válasz. Ennyi erővel akkor felesleges fórumozni, mert ott minden info megvan, meg amúgy is kevesen vagyunk... ....Még....
Talán mert megpróbálom összeszedni a szétszórt magyar közösségeket. itt 10 ember, ott 5, amott 3 stb... miközben próbálják egymásnak osztani az észt, ész nélkül. És nem kellene a spanyol viaszt feltalálni mindenkinek saját maga, hisz már feltalálták. A legjobban az imgl.info tetszett ahol 5 hü--- akarom mondani nagyon okos gyerek ossza magának az észt. De nyugodtan nézd le, hogy szándékomban áll összefogni a magyar közösséget egy helyre. Hiszen minek az...
Minek kell külön fórum? Itt összesen egy hónap alatt 80 hsz érkezett (és ez már jóval az eddigi átlag fölötti), kevesebb, mint 10 embertől, ennyi kényelmesen követhető külön topikok nélkül is. Szerintem nincs akkora magyar közösség, amiért érdemes lenne ennyit vesződni. Sok értelmét legalábbis biztosan nem látom, hogy nyitsz 4-5 topikot, aztán érkezik mindegyikbe 3 naponta egy hozzászólás...
Hogy feltörhető-e vagy sem, az leginkább úgy megoldható, ha a háttérben frissítve van sűrűn a Wordpress. Ez bármilyen ilyen webrendszerre igaz (Drupal, Joomla, stb.), nekünk úgy törték fel egyszer a Joomla oldalunkat, hogy régi 1.6-os volt, ismert volt egy hibája, a crackerek erre alapozva pedig feltörték (Deface)...
A Wordpress-t nem ismerem, de a Joomla-ból kiindulva pár javaslat: ha lehet, vedd le az oldal aljáról a Wordpress hivatkozásokat, ez alapján találják meg a crackerek az oldalakat, és a másik, hogy az admin felület elérhetőségét ne az alapbeállításúra tedd (Joomla-na admin / administrator könyvtár átnevezése).
Sziasztok. Mai móka egy rakétakocsi építése és szárazföldi sebességrekord felállítása :D Eddig jutottam: 573 m/s kb 2062,8 km/h
A szabályok: Az indulás előtt nem lehet hátrább gurulni (tehát onnan kell indulni ahova "ledob" a játék) A kifutópálya vége előtt (tehát a betonon) meg kell állni a járműnek Nem eshet szét a gépezet, és egyfokozatúnak kell lennie. Max. 4 hajtómű.