Az miért lehet, hogy hiába repkedek a Minmus körül, le is szállok rá de nem teljesítem a turistám flyby küldetését? :D
Hehe nincs mit :) Naponta többször felnézek ide (kár h nincs nagy aktivitás) de sajna csak a végére tudtam becsatlakozni, így is teljesen jó volt. Így tovább :)
Nem merült le. A pálya stimmel, minden szükséges alkatrész (antenna, generátor,napelem) a helyén van, ki is vannak pipálva a listában, csak ez a "Be in command of Probe." nem.
Ruszkik így is akarták elérni a Holdat. Eredeti ötlet szerint az '50-es a KSP-s megoldást használták volna. Tehát felszáll a rakéta, odarepül, fokozat leváll leszáll, felszáll fokozat leváll hazamegy és mindneki örül, USA, Coca-cola és megint legyőztük a komcsikat. :D
az űrszemét nálam az egyszer használatos műholdakat jelöli, amiket a szerződések miatt küldtem föl. a fölös fokozatokat mindig úgy választom le, hogy elégjenek a légkörben
Kicsit én is pihentetem. A Jool-ra indított anyahajóm annyi alkatrészből áll, hogy élvezhetetlen a játék fps-e. Pedig nem vagyok ultraérzékeny a droppra. (Kéne már az az 1.1) Amúgy a debris-eket tudod törölni (detonate) a tracking station-ban.
hát egy kis ideig szüneteltetem megint a porgit. duna szona, minmus orbit bázis és mun körüli szórakozások. vagy 1 millió kéne a továbblépésekhez (új technológiák), a map nézetem meg lassan egy űrszeméttemető... mondjuk úgy: nagyon sok mani kéne :D
"Be in command of Probe." - ez hiányzik. Minden más oké. Tudnátok segíteni, mi a baj? Mi maradt le?
Nem nem erre, hanem még a korai évekre. Egyébként volt olyan terv is (1950 körül), hogy egy űrálloműsról kiindulva érnék el a holdat. Mondjuk ott is elég érdekes elképzelések voltak. (pl az egy fős rakódó gép)
Challenger évforduló alkalmából csináltam egy remek kis személyzetszállító gépet.. A cucc maga nem tud pályára állni, ellenben 75km apoapsist eléri, ahol kis kapszula RCS-el remekül tud _cirkulalizálni_ :D Azt, hogy visszatéréskor mennyi marad belőle, még nem próbáltam ki. A szállítógép elégés nélkül visszatér, marad még némi nafta is benne manőverezni..
Bocsánat, de ha erről beszélünk, akkor az nem SSTO. Az SSTO annyit tesz, hogy a felszínről indulva egy fokozattal éri el az orbitális pályát. Von Braun holdkompja valóban egy fokozatú lett volna, de teljesen más képpen. ;) Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.01.28. 09:39:13
Köszönöm, igen tudom, de a megnevezések körüli tévedésekről is lesz videó, mert ugye akárhogyan is indul, végül is egy STS, vagyis Space Transportation Sytem. De akkor lehet nem tudják miről írok, ha ezt a megnevezést használom. :)
SSTO - Single Stage To Orbit. Ksp-ben ezt a leggazdaságosabban repcsi formájában lehet megépíteni, de egyébként tökre igazad van :D Azt nem tudom, hogy tudjátok-e, de pl Von Braun az első holdraszállást egy bazinagy rakétával (SSTO) akarta megvalósítani, majd egy régebbi koncepcióra alapozva John Houbolt volt az aki javasolta a randevút a hold körül meg a többlépcsős rakétát. Jól kiröhögték szerencsétlent mert annyira ragaszkodott a holdkomp ötlethez.... aztán tudjuk mégis mi lett. :) :) Egyébként én már nagyon várom az 1.1-et. Szerintem fogok kezdeni egy új karriert nehezítéssel ;) Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2016.01.27. 19:16:07
Ha kijön az 1.1, akkor építek egy függőlegesen felszálló, rakéta meghajtású SSTO-t, már csak azért is. Anno a 0.27 körül csináltam, de az tényleg max. Mun fly-by-ra volt jó, annál többre nem.
A aerodinamikai része a játéknak még mindig olyan botrányosan rossz, hogy még bottal sem vagyok hajlandó piszkálni az űrrepülőgépekkel...
A kettő között elég nagy az átfedés KSP-ben, a legtöbb űrrepülő SSTO is. De Kopasznak én is akartam szólni, hogy ha rakéta tetején van, az már nem SSTO :P
Sajnos egy elég rossz bugot fedeztem fel az SSTO-kal kapcsolatban ha azt egy rakéta tetejére rakva próbáljuk hasznáni. Kicsit rosszul sikerült a fizikája. Dolgozom a kiküszöbölésén, de egyenlőre csak ha beburkoljátok az egész űrrepülőt akkor szünik meg a probléma. Remélem sikerül másképpen is megoldanom a hétvégére.
Ha még küszködsz vele, kis segítség: Hazard-ish csatornája: nagyon hatékony SSTO-k is vannak, a két részes "Minmus Base"-t különösen ajánlom. Turbo Pumbed zseniális 13 tonnás, újratöltés nélkül Dunára elmenni és visszatérni képes SSTO-ja. És egy kis önfényezés, tudtommal a játék első, közösséggel is megosztott, csak folyékony üzemanyaggal működő SSTO-ja. Ezt még 1.0.2-ben csináltam, de szerintem minimális módosításokkal most is működhet, kb 8-10t hasznos terhet képes orbitra rakni. Utoljára szerkesztette: Szabolcs92, 2016.01.26. 09:40:14
kéne már egyszer építenem egy jó SSTO járgányt. valahogy a repülés a gyengém a légkörben, minden gépem instabil
Lassan, de elkészült.
A Stage Recovery mod ezt jól megoldja, ha elegendő ejtőernyőd van az eldobott fokozaton, akkor a fokozat földet érésekor megkapod a "visszajárót". Nem kell külön átváltani rá vagy irányíthatóvá tenni. (mondjuk az is igaz, hogy IRL semmilyen első fokozatot nem lehet csak ejtőernyőkkel épségben letenni, muszáj a rakétás landolás).
Sziasztok! Van valami jó megoldás arra, hogy az indító fokozatot egyben visszahozzam Kerbinre? Próbáltam telepakolni ejtőernyővel de földet éréskor így is felrobbant a hajtómű (pont ami sokba kerül...). Bónusz, miután landoltam az első fokozattal a "fő" hajónál nem működik a revert flight, ez mitől lehet?
Többször egymás után is előfordult?
Másnál is felrobban az egész hóbelevanc, ha egy kerballal felmászol a hajóra, de nem száll be, és utána átváltasz a hajóra? (értelemszerűen vízben történik) Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2016.01.19. 19:37:13
Igen a válasz a kérdésedre, de még csak mint magán személy. A 442 PC Games weboldal, félhivatalos még csak, és sajnos a Squad a megkeresésre, hogy a Kerbal magyar oldal hivatalos legyen, nem reagáltak. Sok játékban vettem részt tesztelőként, eddig csak zárt betában (alpha-ba bejutni nagyon nehéz) mindig jeleztem a megtalált problémákat, kitöltöttem a küldöt kérdőíveket stb. Ez egy hosszú folyamat, de már hívtak be kérés nélkül is tesztelni tehát már figyelnek rám. Legutóbb a 2K Games Battleborn játékát, az előtt meg az Elder Scroll online, és még sok más játékot.
Aki olvassa a Devnote-ot az tudja, hogy tényleg gőzerővel dolgoznak a srácok, elég szépen felsorolják h mik lesznek a változások. Pl legutoljára azt írták, hogy a térképnézetet gyúrják át (halleluuujah), gyűrik lefelé a bugokat (pl most Jeb feje van minden kerbálnál :D) trekkelni fogják az elvállalt küldetéseket, így a játék ehhez kapcsolódva fogja felajánlani a további conctract-okat, és lesz kezdő/középhaladó/haladó oktatómód is, bővülnek az alkatrészleírások, osx 64bit, stbstb (akit érdekel olvasson vissza) Szóval nem csak a motort nyúzzák. Elég nagy lesz ez az 1.1 frissítés, uh én nem csak az új motor és a 64bit miatt várom :) Kopasz442! Te hivatalos developer/tester vagy?
Nem vállalkozom mindhez hozzászólni, úgyhogy, csak pár dolog:
Szerintem a fizika most eléggé egyensúlyban van. Elég nehéz, hogy ne legyen triviális, de még érthető és átlátható. Nyilván a széles játékosbázis a cél, nekik pedig már jelenleg is meredek a tanulási görbe. A nagyon menők pedig majd modolnak. :)
Találtam egy pár nagyon szórakoztató contract csomagot, repülőkhöz, még repülőkhöz, roverekhez és új tudományos eszközökhöz. Legutóbb például bójákat kellett ledobni, hazamenni épségben, majd az bójákon levő műszerekkel visszaküldeni az adatokat.
A tech tree tényleg nem a legjobb, és még mindig be kellene tenni jópár modból kötelező elemeket. Az 1.1 pedig most már tényleg hamarosan jön. Nagyon dolgoznak rajta és nem egy könnyű feladat. Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2016.01.13. 12:05:19
Csak az utolsóra reagálva: van full throttle alatti warp, nyomd meg a ctrl-t is, miközben warpolnál (tehát ctrl + . ha jól emlékszem). Ilyenkor úgy működik, mint ha a levegőben warpolnál, tehát fizikát is számol, ezért nagyon sok darabos hajónál figyelni kell, nehogy szétessen. Ugyanez működik olyan helyeken is, ahol egyébként nem engedi (tehát pl légkör nélküli égitestek közvetlen közelében, vagy bármelyik felszínen autókázva).
Örülök neki, hogy a hozzá szólásom, ilyen szép hozzá szólást generált! Annak főleg örülök, hogy ilyen értelmes hozzá szólást olvashatok. ami összeszedett, átgondolt. Pont erről van szó, ilyen és ehhez hasonló hozzászólásokra van szükség! Hozzászóltam!
Alapvetően itt rögtön több oldalról is támadnom (?) kell a megállapításokat:
1.: A KSP játékosan áll a témához, a fizikai része félkész, nincsenek például a Lagrange-pontok leszimulálva, illetve hát ha a fizkai motor úgy működne, ahogy a nagy könyv szerint kellene, akkor a Lagrange-pontok hatása automatikusan jelentkezne (nyilván ilyen szintű fizikai modellezést elvárni ilyen szinten botorság lenne). Ehhez köthető az is, hogy a Kerbal (és a Kerbol bolygóinak többsége) sokkal kisebb, mint a Naprendszer bolygói, így a manőverekhez szükséges Delta-V értékek sokkal kisebbek, mint amire a Naprendszerben szükség lenne (éljen a Realism Mod!).
2.: Azért párszáz óra játék után már nem annyira szórakoztató, hogy megint leszálltam a Moho-ra, vagy eljutottam az Eeloo-ra. Még ha közben új modulok, új lehetőségek jelentek meg a játékban. Nem túl élvezetes az sem, hogy ilyenkor nagyon bajosak a Krakenek, mert hát azok még ott bújkálnak a sötét űrben. E téren nagyon jó lenne egy tényleg szórakoztató egyjátékos játékmód. Engem nagyon jól elszórakoztatna az, ha tényleg a nulláról és a szeméttelepről guberált alkatrészekből kiindulva lehetne felépíteni az űrprogramunkat. De ennek alávág a merev és nem kellően átgondolt Tech-tree, amin sajnos a különféle custom addonok sem segítenek sokat. Ahogy a contract megoldások is sokszor kellemetlenek.
3.: A játék nem ronda, de sokat segítene, ha lehetne szabadon használni a nagyfelbontású textúrákat... és itt bukik sajnos a 32 bites win kliens, mert hát a ~3.5 GB-os memórialimit megöli a nagy felbontású textúrák alkalmazásának a lehetőségét... :(
Hogy néznek ki a vanilla és az újratextúrázott bolygók a KSP-ben...
4.: Szép és jó a KSP, különösen a kismillió addonnak köszönhetően, de azért a piacon akad egy-két figyelemre méltó játék, amelyben lehet gyönyörködni, mint az Universe Sandbox (ami persze nem az űrhajózásról szól) vagy a Take On: Mars (ami bugos, félkész, sőt, negyed-kész).
A probléma az, hogy csak játékként tudtok rá gondolni, holott, eközben nem csak az. Szerintem maga az űr önmagában csodálatos, és figyelve a híreket hétről hétre egyre több izgalmas képek bukkanak fel, hogy az űr nem is sivár szürke, hanem csodás színes, ... és mozgalmas! Bizony, még a "halott" bolygók, holdak sem olyan sívárak mint aminek képzelték. Gondoljatok bele mennyi új dolgot tudtunk meg a plutó és a ceres mellett elrepülő szondák segítségével. Látjátok csak fantázia kell "nem játékmenet" mindenki találjon magának célt! Ez a legfontosabb! Cél nélkül még élni sem lehet(aki igen az csak létezik). És aki nem képes önmaga célt találni, nos.. azt sajnálom, mert szegényes a fantáziája! Nézzetek körbe, és ne várjátok hogy mások mondják mit és merre, legyen merszetek bátran beválalni nehéz feladatot, és ha nem sikerül, azzal is szembe kell nézni, elemezni tanulni belőle! Én magát a repüléseket imádom a legjobban sok esetben real time játszom és gyönyörködöm az űrben,... Mert szép!
A "vicces" az, hogy a rozsdás-ütött kopott textúrák relatíve könnyen megoldhatóak lennének. Egyébként ez nekem is hiányzik kicsit, legalább az elején lehetne 'junkyard' feelinget csinálni a játéknak.
Egyébként ahol a fejlesztés szempontjából szvsz óriási gondok vannak, az a kampány. Egyszerűen annyira, de annyira gáz, hogy iszonyat. A tech tree önmagában is problémás (nehéz valóban egy irányba elindulni), aztán a fejlődés üteme is le tud lassulni. A contract része meg egyenesen nevetséges... sajnos.
Az első időszakban (kb. Mun / Minmun felfedezése) még valamennyire szórakoztató, de aztán mintha falba ütközne az ember. Lelassul az egész játékmenet (ebben persze az olyasmik nagyban besegítenek, hogy nincs thorttle alatti time warp...).
Akkor ezek szerint elképzelhető hogy a textúrák is kapnak egy kis ráncfelvarrást? Egy rozsdás tákolt hajót nagyon élnék, ami jól is illeszkedne a Kerbal világba. Aztán a fejlődéssel ezt is lehetne "húzni" Amúgy rengeteg potenciál van még ebben a játékban. Lehetne egy hős rendszer pl, vagy simán lehetne több űrügynökség amik vetekedhetnének a különböző célokért (kár h kijelentették, hogy ilyet nem akarnak, mondjuk ez kivételével a többivel egyet is értek.) több fejlesztési irány, hangsúlyosabb science vonal, szóval lehetne "komolyítani" bőven :) Aztán tervben vannak az új bolygók is, de már így is annyira szerteágazó: Ha már lesz egy jól működő motor és jobb ramkihasználás már akkor is elleszünk egy darabig. :)
Igen igazad van, csak amig próbálom leírni "halandó nyelvre" kicsit eltévedek. (talán fáradt vagyok a sok meló után) Tehát minket igen érdekel a sok Ram (64 bit) ami a gyorsabb betöltést adja, a több szálas, (2-4 stb magos ) processzor használat, ami a számítási sebességet tolja meg. De, bár ezek menni fognak, és mi újjongásba törünk ki és emeljük kezeinket égbe, az új motor ugyan azt, már több gépigénnyel fogja kiszámolni. Inkább majd az lesz a gond, hogy sokak akiknek most full még a full is, Sok "p" graphics settings very high, azok lehet meglepődnek és sírni fognak.
Viszont minket a KSP esetében első sorban két dolog érdekel, az egyik a 64 bites Win kliens, hogy végre 3+ Giga ramot is ehessen, a másik meg az, hogy a fizikai motor hogy muzsikál, hiszen per pillanat jó részt ez az, ami miatt az FPS drasztikusan rossz lesz sok részegységből álló űrhajó esetén. Amit leírsz, az inkább a képgenerálás esete, ami abban lenne lényeges, hogy több FPS-t kaphassunk (a grafikai beállítástól függően) vagy hogy azonos FPS mellett jobban nézzen ki.
Mondjuk nem véletlen, hogy az Unity royalty költsége egy "picit" alacsonyabb, mint az Unreal vagy a CryEngine motoré... Megnéznék egy CryEngine 3-as KSP-t... Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.01.11. 14:22:23
Vagyis Lehet, hogy (sőt biztos) a modelleket már r jobban kezeli, de mivel jóval több a tudás, jóval nagyobb a gépigény. Bár legalább nem fog laggolni egy 180 partos ürállomásnál.
Láthatod a két motor között a különbséget. A 4 még nem kezeli a modellek felszinét, csak egy mezei kép van ráhajtogatva mondjuk így, a modellre. Nincs felület részletesség, stb. Ezért is inkább ilyen a tech videó, rajzfilmszerü. Az öt már foglalkozik a modellek felületének a részletességével, azok milyen anyagból vannak annak megfelelően veri vissza a fényt, teljes a DX11 kihasználtság. De mivel még új (nagyon is) maga a működése nem optimalizált még megfelelően. Nem túl régi még ez, sőt még mindig javítják, ha teljesen kész akkor fognak plusz az optimalizáció kérdésével is foglalkozni (vagyis hogy szélesebb számítógép platfornokon is tudjon futni megfelelően). teszteltünk egy játékot, és nagyon siralmasan magas gépigény kellet közel sem olyan jó képminőséghez, mint az Unreal 4 vagy a CryEngine 3.
Unity 4 Unity 5
Számszerűleg mit takar a "rossz optimalizáltság"? Ha a fizika számítása volt eddig a szűk keresztmetszet, akkor ha azt már legalább két szálra le tudja párhuzamosítani, akkor is előreléphetünk 50-70%-ot. Ha csak az egyszálas teljesítmény számít (azért az egyszálas teljesítmény nem csak a frekitől függ...), akkor az annyit tesz, hogy továbbra is egy szálon számítja ki a dolgokat...
Nagyon jól tudom mi a baja a játéknak. Mint tesztelő, hidd el többet tudok az enginek működéséről. Ezt is tudom, azért írtam, hogy jobb kártyával talán lenne 20. Mert több tuti nem. Pillanatnyilag épp vizsgálom aZ Unity 4 és 5 közötti külömbségeket, de én nem örülnék a helyetekbe, mert az öt bár már támogatja a többmagos képalkotást. egyenlőre , nagyon rossz az optimalizáltsága, vagyis gép kell alá. Egyenlőre annak jó akinek a gépében erős a proci órajele. (mennél nagyobb a GHz)
Yepp, szvsz itt nem a videókártya a szűk keresztmetszet, hanem az, hogy a fizikát egyetlen szálon számolja a játék. Márpedig minél több részegységből áll a jármű, annál több mindent kell számolni...
Én is ezért várom annyira az 1.1-et, mert iszonyatosan zavar, hogy játékban olyan korlátozások vannak, amelyek nagyon csúnyán alávágnak egy űrszimnek 2016-ban (egy szálon számolt fizika, 3.5 GByte-os memróialimit, stb.).
Nah majd a Unity 5.2. az 1.1-el. Csak jönne már... Nálam is kezd szaggatni az állomásnál, pedig f@sza gépem van. Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2016.01.10. 17:06:19
8-12 FPS, jobb videó kártyával lehet lenne talán 20! Ennél több partból nem is készitek eszközt, ennyivel még éppen lehet boldogulni. De a köv videóban pont erről lesz szó.
Igazán nincs mit, de körültekintően készíts járműveket, mindig legyen mód menekíteni (mentő hajó), legyen elegendő energia, és napelem(nem napkollektor!!! mert az meleg vizet készít, ) és mindig mindent előbb tesztelj le! Ha több napig tartó missziók, akkor legalább 2 bolygó fordulót tesztelj mit bírnak az akuk! (vagyis 2 napot, kerbinen számolva 10 óra) Sok sikert!
Köszönöm a segítséget! Nem szívesen vesztek legénységet csak sajnos így alakult és már nem lehetett vissza tölteni :(
Megöltem science módban az összes tudóst!
Kitöröltem öket az elveszettek közül igy mind K.I.A lett.
Felvettem minden más kerbált ürhajósnak! MINDET!
Time warp 3 nap és mit látok!
Megjött az utánpótlás! DE HA LEHET NE ÖLJETEK !
Erre képes a mérnök: Bár én inkább szerelőnek hívnám. A mérnök (engineer) kerbal képességei: 0 csillag: Fúró (Drill-O-Matic) sebesség 5x. 1 csillag: Leszállás után újra tudja csomagolni az ejtőernyőket. Fúró sebesség 9x. 2 csillag: Meg tudja javítani az eltört kerekeket is EVA-során. Fúró sebesség 13x. 3 csillag: Meg tudja javítani az eltört leszállólábakat is EVA-során. Fúró sebesség 17x. 4 csillag: Fúró sebesség 21x. 5 csillag: Fúró sebesség 25x.
Nem hinném hogy csak ennyi tudos lenne a játékban, nézd meg az elveszetteket lehet e törölni, az asztronauta központban? ha igen utána nézd meg kiket lehet toborozni még.
Nah srácok csak sikerült összehozni azt a nyomorult SSTO-t :D :D Nem vagyok nagy repülős nah :D Karrierben most először sikerült eljutnom egy Probe-al a Dres-re, bezsebeltem egy csomó science-t, így ki tudtam váltani a rapiert. Tovább finomítottam a "kis" (nagyobb mint az űrállomásom XD ) SSTO-t. Most már gazdaságosabb lett a crew transfer az állomáson. Annyi változás lesz a gépen, h kevesebb MonoP-t fogok magammal vinni.
UI: Az állomáshoz dokkolva látható a szintén nem kicsi bányagépem, vele eddig csak a holdon bányásztam, majd visszajöttem az állomásra. UI2: Ezt 1.0.4-ben sikerült összehozni.
A további tervek hogy bővítem az állomást, mert így elég szűkös a gépezet finoman kellett dokkolni. Továbbá jelzett a KAC hogy nemsokára indulni kell a Jool-ra :) :)
Tac life-fal az igazi mégiscsak :) Az volt a gond hogy lemerült teljesen az állomás és hiába voltak kint a napkollektorok, mikor a bolygó nappali oldalára értem akkor sem kezdtek tölteni az aksik. Vittem fel egy modulnyi aksit hogy azzal majd bebikázom de dokkolás közbe meghaltak :( Azóta működik újra az állomás. Van még fent egy mérnök, ami nem tudom mire jó :)
Hm.. akkor igazából pofára estél. :) A jármüveket semmisitsd meg a követő állomáson, ha már ugy sincs benne élő kerbál? ezek szerint Tac Life -ot használsz, Hát oda kell figyelni az ellátmányra. És ezek után nézd meg a kiképző központot.
Sajnos meghalt mind a két tudóson az állomáson és a kiképző központba csak mérnök és pilóta van. Tudományos karriert csinálok(pénz nincs, csak tudományos pont) Ilyenkor mi a teendő? :D Már az 5 kerbinemet vesztettem el :( Utoljára szerkesztette: Joker307, 2016.01.09. 11:50:38
Ha végül is sikerül az orbit, akkor arra a magasságra tegyél egy üzi tartályt után tölteni, kint már nem kell túl sok lehet kicsi is, és tovább tudsz haladni.
Pontosítok a képen látható mire kell kattintani hogy haza küldhesd a pontokat! Na azért ennyi energia nem kell, ennyi csak ehhez az űrállomáshoz lett készítve!
Plussz adalék:
A tudós (scientist) kerbal képességei: 0 csillag: Képes resetelni a Science Jr és a Mystery Goo eszközöket EVA során. Az MP-LG-2 labormodulba kell egy tudós hogy működjön. 1 csillag: Helyszíni kutatás ra +5% science pont. Labormodul sebesség 5x. 2 csillag: Helyszíni kutatás ra +10% science pont. Labormodul sebesség 9x. 3 csillag: Helyszíni kutatás ra +15% science pont. Labormodul sebesség 13x. 4 csillag: Helyszíni kutatás ra +20% science pont. Labormodul sebesség 17x. 5 csillag: Helyszíni kutatás ra +20% science pont. Labormodul sebesség 21x. Utoljára szerkesztette: Kopasz442, 2016.01.08. 20:48:22
Jobb klikk a Laborra és ha van rajta antenna haza küldi, persze jó hosszú idő alatt úgy hogy legyen elég elektromos energia is! Ha jó emlékszem transmit reseurce, vagy valami ilyesmi.
Azt az apróságot nem említetted, hogy te repülőgép-alapú SSTO-t akarsz. :) Az aerodinamikai része annyira gáz (még mindig) a játéknak, hogy én bottal sem piszkálom...
Nah csak sikerült összehozni egy Rapier nélküli SSTO-t ami Orbitra tud állni, viszont még mindig nem marad elég nafta, hogy randevúzni tudjak az űrállomással. A második emelkedéskor kissé instabil a gép és akárhogy korrigálok nagy lesz az eltérés a két pálya között. (Lehet hogy ezt kellő gyakorlással ki tudom kerülni, de nagyon neccesen van kiszámolva az üzemanyag. Egyébként úgy csinálom, hogy 40 fokos szögben szállok fel, amikor elkezd csökkeni a sebesség (úgy 15-20e m-en) akkor zuhanásba viszem a gépet, felgyorsítom amennyire merem (600-750 m/s) és finoman felhúzom az orrát (ekkor szokott instabillá válni) emelkedek, gyorsulok, amikor az intake air 0.7 körül van bekapcsolom a rakétákat. emelkedés 70e-re, majd az orbit kialakítása a szokott módon. KÉP 1 KÉP 2
Kutatásnál mindegyik technológiának megvan, hogy mennyi pontból tudod kifejelszteni. A legdrágábbik technológia 1000 science pontot ér. Viszont lépésről lépesre kell őket kifejelszteni. Ha karrier módban vagy, akkor az épületet is fejlesztnei kell, mert első szinten talán 500 a maximum, amit gyűjthetsz. Ha többet gyűjttöl akkor nem számolja bele, csak a kutatási archívumoknál lesz róla infó. A vizsgálatot pedig egyszer kell elvégezni, viszont bármikor megismételheted, de csak adott science pontot ér. Szóval ha elküldöd antennán, akkor az össz pont egy részét kapod meg, majd a többit pedig, ha adatokat hazajuttatod. Bár crew és EVA reportot elég hazasugározni, mert ugyanúgy megkapod a max pontot értük. Ezen kívül tudóssal érdemes csinálni a dolgokat, mert ő kap valamennyi pluszt. Ha űrhajón vannak az eszközök, akkor ki sem kell szállni, úgyis el lehet végezni a dolgokat. Az EVA-hoz és talajmintához kell kiszállni az űrhajóból.
Megint kínlódok az SSTO-val, mert az űrállomáshoz jó lenne egy crew transportot csinálni. Akárhogy építem meg a gépet, mindig kevés marad az üzemanyag a low orbithoz :( Karrierben nincsen rapierem, így ott váltok a két hajtómű típus között, de sandboxban se jön össze rapierrel. 100 videót megnéztem, többféleképpen próbáltam a repülést, azt is ami kopasz videójában van, de egyszerűen nem jön össze. 70-ig felmegy szépen, aztán amikor ki kellene alakítani a körpályát akkor kifogy a nafta :( Nem tudom hogy mit kellene figyelnem még :(
Köszönöm a segítséget! Végül inkább ahogy írtad a Mimnuszra szálltam le, tényleg lényegesen egyszerűbb volt. A kapott pontokért meg már tudtam olyat építeni ami vissza is tud jönni a Mun-ról :)
Laboratóriummal kapcsolatba lenne 1-2 kérdésem :) Egyrészről a kutatás ami folyik, meg kell várni míg felmegy 500-ra majd mit kell vele csinálni? Mennyi kutatási pontot ér? Ha ez egyszer megvolt onnantól kuka, nem lehet belőle több pontot kicsikarni? A másik az hogy új opció jelent meg ha az állomáson csinálok egy vizsgálatot, plusz pontot ad érte a laborba, majd ott eltárolja, azt antennával továbbítva csak veszteségesen tudom elküldeni vagy valahogy ilyen adat begyűjtéssel a legénység is betudja szedni majd személyesen levinni a Kerbinre? Az adat begyűjtés itt is olyan hogy ki kell szállni egy EVA-ra, odaevickélni a laborhoz és kiszedni? Bocs a sok kérdésért csak ez a labor dolog még nagyon új :)
Még egy eszembe jutott: Jeleneleg két tudós dolgozik fent, lehet valahogy gyorsítani a kutatást?