A régiben is volt. Alább van egy bejegyzésem ami pont a holdról hoz el egy alkatrészt, de nekem is volt h mentés közben nem csak a bajba jutott pilótát kellett menteni, hanem a pilótafülkét is. Nem kell külön karmot építeni. Ezzel bármit meg tudsz fogni.
Az új verzióban van ilyen, hogy hozni kell a pilótafülkét is? :O Nem is hallottam róla...
kiakadtam megint. orbitális pályáról már lazán mentem az embereket, mun vagy hasonló holdakról szintén. odaérek pár km belülre akkor kézzel nagynehezen leteszem pár száz méterre, fogom a jetpackot és odarepülök pillanatok alatt. viszont ha valakit az Eve-ről kell hozni már igen nagy gond, mivel ott jetpack nem használható, meg leszállni is elég rossz a bolygóra. de ami igazán felhúzott most, a Dunáról kellene hozni valakit, úgy hogy a pilótafülkét is hozom vele.... na itt már nagyon mérges lettem, csináltam valami baromi nagy pókot az alján "karommal" és ott ugráltam körbe a pilótafülkét meg mikor fölé is ugrottam nem kapta el, pedig már a lábakat is felhúztam hátha. szóval szenvedtem és semmi sikerélmény :D meg gondolom a rendes hőpajzs hiánya miatt könnyen elégett volna a fenébe a Kerbin légkörében :D most már kezdenek húzós küldik lenni és még szerencsére nem volt dokkolásos :D
Az 1.0 aerodinamika rengeteget javított, nekem azóta nagyon nagy bajom nincs vele, így is órákat tudok ölni egy-egy új SSTO vagy space shuttle készítésébe. Az új alkatrészek szerintem kifejezetten jók: a hátra nyíló ajtó, különböző méretű sugárhajtóművek, nagy kitéríthetőségű shuttle-hajtómű mind olyanok, amik régóta hiányoznak, és nagyon örülök a pótlásuknak. Ehhez kapcsolódik az új víz-fizika is, eddig igen komoly gondot jelenthetett egy elhibázott leszállás, most végre nem biztos a repülő megsemmisülése.
Rakétás fejlesztésben te mire gondolsz? Nekem egyedül a még nagyobb méretű raktér, meg nagyobb ion- és nuclear-hajtóművek hiányoznak, bár valószínűleg pont a "valósághűség" miatt nincs az utóbbi kettő. Persze van egy csomó olyan mod, ami tök jó lenne az alapjátékban, de azok pont a meglévő modok miatt nekem annyira nem hiányoznak...
Amíg az aerodinamikai fizika ilyen gáz, addig kár a repülős fejlesztésekbe energiát ölni. :\ Ciki, hogy már jó ideje nagyobb prioritást élvez, mint a "rakétás" fejlesztések...
A kerbal Engineer reduxot kicsomag bele a game data mappába. ha a kis elemét felrakod az űrhajóra, akkor elő tudod hivni a hosszú "í" betű megnyomásával. Nem nehéz. Ha nem működik akkor valami rossz.
Valaki tudna segíteni a modokkal? Machjebet és Engineer reduxot szeretném életre kelteni, de hiába másolom be őket a gamedatába és rakom fel ingame az alkatrészüket a hajóra, nem aktiválódnak. Ezek nélkül meg nemigen tudok játszani, mert a játék továbbra se jelez ki a hudon olyan dolgokat mint TWR vagy apoapsis magasság.
1.0.4.8 verzióm van, sajnos nem eredeti.
Annyi a lényeg, hogy még egy jól megépített rakétát sem jó ötlet a prograde-től 10 foknyira dönteni..
Bocsi, de gondoltam egyértelmű hogy a 90 fok itt nem derékszög, hanem a Kerbal navballon értendő 90 fok, ami a légkörből való kilépéshez kellene. Tehát amikor felszállás után egyhén jobbra bedöntöm, nem tudom, mert pörögni kezd. Utoljára szerkesztette: bgabor911, 2015.11.06. 09:40:36
Nem gazdasági oka van, hogy ne oda essen a rakéta, hanem mert így gazdaságos egy rakéta felbocsátása. Így egyszerre küszöböli ki a légellenállást és fordítja a rakétát a megfelelő síkba. Ennek az ellentettje, ha meredeken emelkedünk, majd a magasságot elérve fordítjuk be 90°-al. Angolul tudóknak:
Valaki használja a kerbal planetary base modot? Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy milyen vezérlőt raktok rá?
Az űrhajó bedöntését már ezer-ezerötszáz méteren el lehet kezdeni, DE CSAK lassan!!!! És ez a lényeg, hogy csak piciket fordithatsz amig a sürű légkörben vagy. 23 km után viszont már bátrabban mozdíthatod. Vagy 20 km magasig csak emelsz és utána fordulsz, de ez rengeteg plusz energia fogyasztással jár, nem optimális. A valóságban is igen hamar el kezdik dönteni a járműveket, de ott ez gazdasági ok, mert ha felrobban nem az indító állásra zuhannak akkor a töremelék darabok. Szóval csak lassan! :D
Ha boldogulni akarsz, akkor pakolj irányító felületeket a rakéta aljára, de néha még kell a tetejére is, valamint 15-20 km magasság elérése után próbálj függőlegesből fordulni a tervezett pályairányra, máskülönben kezdődik a körhinta. Minél magasabb a rakéta annál inkább jelentkezik ez a jelenség. Amúgy a súlypont és a tolóerő pont közötti távolság számít, mert ez mint egy erőkar, ha már elfordult a rakéta, erőkarként annál könnyebben kezdi forgatni az egész szerkezetet körbe-körbe, amit tovább erősít a befordult rakétára ható légellenállás. Ha benyomod az F12-t, akkor ezeket az erőket láthatod is. Hasznos, ha már elérhető, ha olyat hajtőművet használsz, ami irányítható kamrával rendelkezik (gimbal), mert az ezen segíthet, de van, amikor kevés.
Ez valami másolásvédelmi mechanizmus hogy amikor a fellőtt jármávet 10.000 méteren be akarom fordítani 90 fokra a légkörből való kilépéshez, akkor elkezd 360 fokban pörögni mindegyik hajótól függetlenül, meg függetlenül attól hogy hogyan kompenzálok?
Az új légköri peccs óta teljesen használhatatlan lett a játék sajnos.
A következő oktató videónk a egy a Dunára küldött roverről és két kis méretű satelit egy idejű oda juttatásáról szól. (és kitérünk az optimális pálya kiszámítására is) Az előkészületekkor azért történtek dolgok. Facebook fényképek Rover tesztek
Letöltöttem a Mechjeb modult, be is másoltam az adott helyre, de a játékban nem jelenik meg a menü. LEhet azért mert még csak 2-3 fejlesztés van meg? ahogy nézem csak késöbb lehet felrakni mechjeb 2 modult a rakétára? Enélkül meg elég vicces, mert semmi alapadat nincs meg pl a tolóerö/tömeg arányról.. Azaz "hasra" építem a rekétákat...
Ha karriert nyomsz, akkor igen, kell a fejlesztés, és rá is kell szerelni a hajóra egy modult, amit a Command & Control eszközök között találsz meg.
Ha a T/W és ilyesmi kell, akkor jó például a Kerbal Engineering is.
Nomost nem tudom beadni targetnek a Mun-t. azaz nem tudok pályát szerkeszteni hozzá. Miért van ez? holott már tudok olyan rakétát építeni, ami elvileg eljutna oda, és vissza is tudna térni a Mun orbitrol.. Ez azért lenne jó, mert kellenének az SC pontok a fejlesztésekhez.. "szemre" meg elég nehéz meghatározni az indítási ablakot..
"M" billentyűvel mész a "térkép" módba, itt jobb gomb a Mun-on, és úgy tudod targetelni. De tényleg kell a Mission Control fejlesztés.
Az űrrepülős rész nem kötelező, én nem is fejlesztem azokat a cuccokat... Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.10.31. 17:35:30
Nemrég fedeztem fel ezt a programot. És hát.. Szuper.
Még nagyon az elején vagyok, és ugye inditottam karriert. Szeretem a kihívásokat, no. Viszont lenne pár kérdésem, lehet hogy tök egyértelmü dolgok de..
Letöltöttem a Mechjeb modult, be is másoltam az adott helyre, de a játékban nem jelenik meg a menü. LEhet azért mert még csak 2-3 fejlesztés van meg? ahogy nézem csak késöbb lehet felrakni mechjeb 2 modult a rakétára? Enélkül meg elég vicces, mert semmi alapadat nincs meg pl a tolóerö/tömeg arányról.. Azaz "hasra" építem a rekétákat...
Következö küldit kellene megcsinálnom: El kell látogatni a Munhoz, keringeni körülötte, majd visszajönni. Nomost nem tudom beadni targetnek a Mun-t. azaz nem tudok pályát szerkeszteni hozzá. Miért van ez? holott már tudok olyan rakétát építeni, ami elvileg eljutna oda, és vissza is tudna térni a Mun orbitrol.. Ez azért lenne jó, mert kellenének az SC pontok a fejlesztésekhez.. "szemre" meg elég nehéz meghatározni az indítási ablakot..
A másik: Ha engem abszolúte nem érdekel az ürrepülös része. Akkor ez behatárolja a fejlesztési lehetöségeket, vagy tovább lehet lépni nélküle?
És még. Miért van az, hogy az elején, karrier módba nem lehet szondákat, müholdakat építeni? Holott az ürkutatás is a szondákkal kezdödött...
Erről a megoldásról hallottatok már? OPENGL mód helyett DX11 verzió használata:
A minap ellátogattam a Minmusra, érdekes milyen kicsi a Munhoz képes. Mindeközben a REMOTECH 2 modot is használom és sokszor gondom van, a hiányos kommunikációs hálózat lefedetlenségéből. Úgy hogy, a következő project ez lesz, kiépíteni egy jó hálózatot amivel szinte bármikor kommunikálni tudok.
A net egy eldugott szegletében találtam egy kisebb..hm..okosságot, miként lehet ráerőszakolni a 64bitet. Megcsináltam, valóban jobban működött, több alkatrésszel elbírt, viszont a fizika valami katasztrofális lett.
A sima KSP esetén ez nem téma. Ha felrakod a Realism Overhaul Mod-ot, akkor már elkezd rögtön érdekes lenni minél jobban optimalizálni a manővereket, mert egy egyszerű 20m/s-os manőver is fájni tud üzemanyag terén, ha nem 3,4 hanem hirtelen 7 km/s Delta-V kell az alacsony keringási pálya eléréséhez.
A mai küldetés egyszerűnek tűnt, de nagyon nem volt az: Hozz vissza a Holdról egy otthagyott alkatrészt. Meg is építettem izibe (balfasz módon XD) a gépet, a dolog egyszerű: odarepülök, leszállok és vissza. Az aljára raktam a kampót, így az oldalára kerültek a tartalék tartályok meg a motorok. Azt terveztem hogy ezeket a tartályokat majd szépen lekapcsolom, annyival kevesebb súlyt cipelek majd, csak hát oda raktam az extra ejtőernyőket a hazajutáshoz. Természetesen ez már a holdon jutott eszembe. :D Szóval targeteltem (szép magyar szó :D ) az elkóborolt alkatrészt (hőpajzs) majd kb ötödszörre sikerült is pontosan landolni mellé. (hiába ezt még gyakorolni kell) Ezután szépen fölé lebegtem majd becsuktam a lábakat. Igen ám, csak a plusz súllyal így megváltozott a hajó súlypontja. Szomorúan konstatáltam hogy a shield közepét kellene megfogni hogy ne forogjak gyorsításkor. Ez kb sikerült is (sok bénázás után). Aztán rájöttem hogy nem lesz elég az üzemanyag (kevesebb mint 1300 deltaV maradt) meg az ernyőket is rossz helyre raktam, így az eredetileg ledobásra ítélt tartályokba átszivattyúztam az üzemanyagot és reméltem a legjobbakat. Pár hintamanőver után a lehető legközelebb kerültem a Kerbinhez, de még így is messze voltam, hogy le tudjak szállni. Aztán eszembejutott hogy tele vagyok RCS üzemanyaggal, így a Monopropellantot használtam a lassításhoz. Ez a taktika be is vált, így még a maradék üzemanyagot is elégethettem, a Kerbin hirtelen közelinek tűnt. Sikerült jó lapos szögben érkezni így jó hosszan tudtam levegőfékezni és mivel a shield amit hoztam döglött volt közben imádkoztam hogy ne essen darabokra az egész. Meglepődtem, de sikerült. Ahogy szépen nyíltak az ernyők majd süllyedt a cucc már örömködtem. Aztán ez gyorsan szertefoszlott, mert láttam hogy egy igen meredek lejtőn fogok talajt fogni. Földet érés után gurulni kezdett az egész, az ernyők sorra elpukkantak, de egy kitartott. Egy lankásabb részen kinyitottam a lábakat, majd szépen meg is állt a cucc. Ismét örömködés. Mivel nem felejtettem el science-t sem gyűjteni közben majdnem 900-at sikerült végül bezsebelni.
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget! Szeretném futtatni a parancsikon végén a force-D3D11 parancsot de sajnos nem tudom, hogyan is kell ezt megtennem. Próbálkoztam de nem sikerült sajnos. A parancsikonban hová, és mit kéne beírnom ahhoz, hogy el is induljon?
Felhúztam magam, és kis utánajárás után, a megoldás (hátha valakivel előfordul hasonló), hogy az egész kiosztást törölni kell, és kézzel újra bindolni minden gombot..
Szuper, akkor kipróbálom. Amúgy a MechJebnek is van ilyen modulja, bár az teljesen automata, tehát végre is hajtja a manővert, amit létrehozhatunk vele. De gondolom ezt tudod. Nekem elég lenne simán a manőver szerkesztő, meg az egérrel tologatás, húzogatás elég pontatlan tud lenni. Köszi az infót még egyszer.
Én nem szoktam túlbonyolítani: először sima LKO-ra állok, csinálok egy manőver node-ot először szemre, majd pontosan belövöm, hogy a lehető legkevesebb delta V-vel a lehető legközelebb jussak a munhoz. Nagy segítség hozzá ez a kis mod.
Szerk.: "legközelebb" = pár 10 km maximum. Utoljára szerkesztette: Szabolcs92, 2015.10.19. 11:27:49
Nem túl rég óta foglalkozom a programmal és megmondom őszintén még csak a Mun-ig jutottam. Mondjuk nem is sietek sehova, és pont elég tökéletes ez így is a gyakorláshoz. Mert gyakorolni van mit. Szóval most ott tartok, hogy a Mun-ra próbálok úgy eljutni, hogy az minél tökéletesebb legyen, ezáltal minél hatékonyabb, már ami az üzemanyagot illeti.
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy nektek szokott sikerülni, vagy nem törődtök azzal, hogy a Munhoz szabályos 8-as pályán érkezzetek? Illetve így a legjobb érkezni szerintetek? Pontosítok, szóval a szabad visszatérési pályával szoktatok menni a Mun-hoz vagy nem foglalkoztok ilyesmivel.
Számomra ez fontos, érdekes lenne, és kíváncsi vagyok mások hogy boldogulnak ezzel. Nem az Apollo programot akarom majmolni, de számomra ez így lenne érdekes, így is nagyon lenyűgöző, hogy amit a program tud. Szombaton a második Kerbálos Mun-ra szállásom annyira magával ragadott, hogy totális együdüllét érzése tört rám, amint egy ideje leszálltak a kis manók. Olyan távolinak tűnt a Kerbin, ami oly hatalmas ha ott vannak, hogy magam is meglepődtem.
Hm.. Na ez az egy nem jutott eszembe :) Bár azért megnéznék egy dokkolást ~5 fps környékén.
Általában úgy, hogy a játék szaggat, de a videót felgyorsítják, hogy folyamatos legyen ;)
Mostanában elég sok videót nézek a Kerbal dolgokról, és egyre több helyen látom, hogy rengeteg alkatrészt használnak mindenféle szaggatás nélkül... Kérdésem lenne, hogy oldják ezt meg? a.) Nitrogénhűtéses szénné húzott i7 @ 6.0 GHZ b.) Mod c.) Egyéb
Nem mondtam, hogy hülye vagy de ne feledd,hogy én nem látom a te monitorod. De tudod mit? Találd ki magad ha így fogadod azt ha valaki segiteni próbál.
Nem vagyok teljesen hülye, az 1.0-ig dokkoltam sokat. Az 1.o óta elbaszták az input beállításokat. Lehet egyedi probléma, de láttam még pár embert netszerte, akinél ugyan ez előjött. A legjobb, hogy docking módban ha megpróbálok rotationről translationre váltani a space-el, ellővi a következő stage-et :D IJKLHN nem csinál semmit.
köszi majd átnézem, az alarm clock nem tudom minek, nodeot kijelzi alul hány perc, felgyorsítom az időt és kész, olyanoknak kell alarm akik otthagyják a gépet
én most a holdbázis alapításnál járok, kerestem videót, erre találtam egy ilyet :D
Ez az alap beállítás, W-A-S-D-SHIFT-CTRL a forgatás és a tolóerő. I-J-K-L-H-N a vertikális és horizontális kitérés (Csúsztatás). Ezek csak az RCS üzemmód bekapcsolásával müködnek.
Konkrétan beállítani se engedi. Hiába nyomok az apply-ra, hogy mondjuk az S legyen a down, és CSAK translationben, ahogy újra ráklikkelek, már megint mind a három mód be van pipálva. (translation, rotation, staging).
Az 1.0 óta képtelen vagyok belőni úgy az irányítást, hogy működjön a dokkolás. Hiába váltok forgatásról lineárisra, ugyan úgy a rotációs kontrol az aktív. Nem tudom mi a fasz baja van. Szal azóta mechjeb dock autopilot. :D
jaja, ma főleg landolgattam, Minimus, Duna meg a holdja meg egy kis szatelit. viszont mai legnagyobb bajom a bolygók közti váltás, általában 3-4 próbálkozás még eltalálom :D
Pont ehhez a küldetéshez abszolút nem létszükséglet, ha ~100 méteren belülre érsz, onnan már könnyen át lehet menni kerballal az egyik hajóból a másikba.
köszi hogy leírtad, elolvastam tegnapelőtt az összes alapok részt, de most mikor kellett volna eszembe nem jutott. és egyébként érthetőbb és részletesebb a te leírásod, csak kár hogy még nincs RCS fúvókám :(
Fontos, hogy az egész manőverezéshez meg tervezéshez a céltárgyat ki kell jelölni célnak (set to taget).
A kilövést úgy indítsd, hogy a céltárgy pályájánál kisebb méretű, így nagyobb orbitális sebességű pályára állsz, úgy, hogy a céltárgy mögött legyél, mondjuk legfeljebb fél fordulattal. Minél közelebb vagy a céltárgy pályájához, annál több idő kell, hogy utolérd, mivel a sebesség különbségetek kisebb, mintha kisebb pályán követnéd. A mentőhajó pályáján, magad előtt valamennyivel (hogy legyen időd a manőver megtervezni) hozz létre egy új navigációs pontot, és növeld meg úgy a pályádat, hogy az egybe essen a céltárgy pályájával. Utána ezt a navigációs pontot addig mozgasd a mentőhajód pályáján (vélhetően magad előtt), ameddig meg nem jelenik, a találkozási pont ikonja (olyan idézőjelféle, vagy tevepata, ahogy tetszik) ahol ki is fogja írni, hogy ott akkor milyen közel lesztek egymáshoz. Ha megjelent ez a pont, akkor tovább elmozdítva a navigációs pontodat finomat, még közelebb kerülhetsz a céltárgyhoz. Ha már nem közelebb kerülsz, hanem távolodsz, akkor még igazíthatsz a pályádon hogy még közelebb kerülj a sebesség (prograde) növelésével vagy éppen csökkentésével, mert lehet nem volt elég közeli a két pálya (kicsit nagy lett vagy kicsit kisebb, csak nem látszódott).
Tehát a manőverezési pont áthelyezésével és a pályaméretezéssel tudsz majd egy olyan találkozási pontot találni, ahol egészen közel kerülsz a céltárgyhoz. Az egészen közel mondjuk a 10 km-en belüli távolság. Kisebbre is sikerülhet, de sokszor nem könnyű eltalálni. Ha ezzel meg vagy, akkor várd meg ameddig oda ér a mentőhajó a manőverezési ponthoz és hajtsd végre a manővert. Ha jól csináltad, akkor már úgymond szabad szemmel is láthatod, hogy a céltárgy ciklámen jelölése a tervezett távolságot mutatja, 1 km felett km-es értékben, alatta majd méterben. Végül is mielőtt, eléred a tervezett legkisebb távolságot, figyeld meg, hogy a navigációs gömbön, mekkora a sebesség különbségetek (fontos, hogy ezt lásd, ne a surface, ne az orbit, hanem a target legyen kiválasztva). Fordulj a prograde irányába és indítsd be a hajtóműved, de csak finoman. És majd láthatod, hogy a sebesség érték nőne vagy csökkenne, ha nőnek, akkor azonnal állítsd le a hajtóművel, és csináld meg az előbbi műveletet a retrograde irányába. A lényeg, hogy ezzel a céltárgyhoz képesti sebességedet el tudod tüntetni/koptatni. Ez az állapot, azonban csak átmeneti, ezért ez után gyorsan fordulj a target irányába és indítsd be a hajtóműved és mondjuk legfeljebb 100m/s sebességet érj el a céltárgy irányába. Ha 10km távolságra voltál, akkor ez azt jelenti, hogy 100m/s sebességgel közeledve ~100 másodperc múlva eléred a céltárgyat. DE, mielőtt oda érnél, 2-3 km távolságra már kezd csökkenteni a sebességed, úgy hogy a retrograde irányba fordulva begyújtod a hajtóművet. Az utolsó 1-2 km-en már csak 50m/s alatti sebességgel közeledj, majd még kisebbel. És így szépen odaérsz a céltárgyhoz. Az utolsó pár száz méter már az RCS fúvókákkal meg tudod oldani. Ennek idejére, célszerű leállítani a hajtóművet, hogy még véletlenül se gyújtsd be...
És itt egy videó, amiből én is megtanultam, pont ezt írtam le neked, 3:38-nál hozza létre az utolérő manőverezési pontot.
na megkaptam én is az első megmentési küldit, nagyon meg szeretném csinálni, de nem tudom :( próbáltam videót keresni találtam is 3-4 et, de mind fejlettebb cuccokat használ mint ami nekem van. magamtól nekimentem a dolognak, orbitális pálya megvan, aztán kb egyeztetem is a 2 pályát, aztán rájövök mikor közelinek is tűnik km-ek választanak el :D
van valami olyan videó ami alacsony fejlettségi szinten mutatja meg hogyan kell? egyre inkább az a gyanúm hogy sok olyan küldit ad amihez nincs egyszerűen eszközöm
Én szinte csak karrierbe nyomom. Ha az ember csinálja a questeket, akkor jön a pénz is. Ments meg egy kerbált itt-ott, építs űrállomást, flyby repülés stb. Nekem ezek adják a kihívást. És az, hogy a feladatok teljesítése közben a lehető legtöbb science-t gyűjtsem.
Nincs itt semmi hiba, ha megérted a küldetéseket és a fizikával is tisztában vagy jól lehet szórakozni a Karrierrel. Csak nagyon sok időt emészt fel. nekem és sok felnőttnek akik dolgozunk, egyszerűen nincs elég időnk ezzel foglalkozni, hiszen szeretnénk más bolygókra holdakra eljutni. Így marad a science, amiben azért legalább van valami cél is, szemben a sandboxal. A sandbox arra jó, hogy kikísérletezheted a járműveket előre, így nem kell pénzt kidobni felesleges projectekre. Sok sikert a küldetésekhez. XD
muszáj hogy keményfejűsködnöm egy kicsit, nekem tetszik a karrier és nem a pénz, hanem a science pont szokott a szűk keresztmetszet lenni. majd ha a pénz lesz egy kicsit farmolok. nekem pont ez a küldetés, fejlődés tetszik, ha csak olyan sandbox módban lenne minden sztem 3 nap alatt megunnám.
Akinek van kérdése az nyugodtan keressen meg a Weboldalaink Team Speak szerverén! IP.: ts.442pcgames.com:5555 vagy wolfet.hu:5555 Ez ugyan az a ts, mindkét ipéről elérhető. Van KSP külön szoba, bátran gyertek fel és kérdezzetek! esténként általában 6-7 óra után megtalálható vagyok.
Kezdők NE akarjanak Karrier-ezni, mert nem elég, hogy fogalmuk sincs semmiről, de még pénzt is keresni kell, fejleszteni az atya uristent is.... nem kezdőknek való.... Nem hiába a Science-t ajánlom. Sajnos a nyugati kultura elvárja, egy játéktól, hogy "játék"szerű legyen, tehát kell a fejlődés, küldetés stb. DE ez akkor is egy játékos űrszimuláció!. A Tac life support ajánlot, (és egyáltalán nem túl nehéz a hozzávaló) mert szerintem anélkül olyan mintha müanyag babákat lövöldöznék fel. A Mech jeb megint lehet nagy falat a kezdőknek, inkább a Kerbal Engineer redux, hiszen konkrét adatokat ad mint a meglévő Delta-V stb ("í" betűvel hozható elő) A lényeg, hogy mindent meg kell tanulni, mert a fizika az fizika! :D Sok sikert!
ja az amire gondolsz :) am én is még csak most próbálkozom összerakni egy "űrbázist" :D am modok nélkül nem halnak éhen a kerbálok. Kopasz honlapját melegen ajánlom meg a magyarra fordított kerbwikit! ha twitchet is nézel akkor ott én DasValdezt szoktam lesni.:)
Szia. A kajával nem számol, csak kopasz elég sok modot használ a játékban. A kaja az éppen a Tac life support mod. Ha azt nem raktad fel, akkor nem kell aggódni, nem fognak éhen halni a kerbálok. A napelem meg aksi tényleg kell, mert ha elfogy az elektromosság, nem tudod begyútjani a hajtóművet, meg irányítani a hajót. Az inline wheel egy giroszkóp, irányba tartja a hajót, a SAS modul is ugyan ezt csinálja. (T-vel tudod ki-be kapcsolni bár ezt gondolom tudod) Ajánlom a Kerbal Wiki olvasgatását, meg érdemes itt is visszanézni a fórumban. Érdemes csinálgatni a felajánlott küldetéseket/teszteket. Hajrá :)
Sziasztok Dimefromhell és Palaja. köszi a segítséget, látom már nem tartok még sehol :D a tutorial tényleg az alapokat mondja el, de néztem a videót, hogy napelemek fontosságáról beszél, meg legénység ellátmányáról. én meg több napos hold küldit lenyomtam nem is gondoltam a kajáltatással is számol a program :D szóval ott már ki is kapcsoltam, beláttam, hogy nem fogom megúszni videó nézések nélkül, hiába cheateltem ki mindent maxra, fogalmam nincs mi az-az inline wheel, gondolom az, ami úgy működik mint egy csapágy, de hogy ez most miért lenne jó nekem nem értem. arról már ne is beszéljünk, hogy űrbázist, rovert, szatellitet fogalmam nincs hogy kéne építeni. szerintem akkor járok legjobban ha törlöm a karriert és újat kezdek, de már a videók megnézése után. az alap irányítás begyakorlására jó volt ez a 2 nap, meg hogy megnézzem kb mik használhatók és melyik fül alatt van. holnap sztem kezdem tiszta lappal és cheat nélkül eljutok ameddig tudok, legfeljebb majd jelentkezem :)
Én sem vagyok egy nagy fizika zseni de ez a játék nagyon bejön, így egyszerű meglátásként azt vettem észre, amíg nincs Inline wheel addig a legegyszerűbben úgy tudod kilőni az űrbe a hajód ha olyat építész ami "magától forog" :D Csalni meg szabályosan úgy tudsz ha addig elszenveded magad, hogy meglegyen a science lab meg a napelemek, és csinálsz egy grindelős hajót. Nekem jelenleg kettő van fent és jól hozzák a science pontot amíg bénázok egy egyszerű holdra vagy marsra szállással.
Szia bzsoli! A Rovereket a szimmetria miatt tanácsos a Spaceplane hangárban megépíteni. Az alapja egy okto2, aköré építek mindent, az alkatrészek elhelyezésekor sokat használom az offset meg a rotate gombokat (bal fent). Arra kell figyelni hogy ne lógjon bele a konténerbe, mert akkor szétesik az egész. A konténer a legvégén kerül a rover köré, belső felén felül rögzítetem egy tr-2v decoupler-el, így ha azt oldom, akkor a rover lepottyan és ki tudok gördülni vele. Érdemes sokat kísérletezni, nekem kb 1,5 óra volt ezt így összehozni h működjön. (előtte nem csináltam ilyet) KÉP
Szia Palinko! A játék 1.0-val sokat változott leginkább az aerodinamika így nehéz felszállni a Kerbinről. Ami nekem nagy segítség, hogy használom a Mechjebet. Célszerű kelet felé dönteni a rakétát (jobbra) mert így a Kerbin forgási sebessége is hozzáadódik a sebességhez. (nyílván ha poláris pályát akarsz akkor nem arra döntesz. Emelkedéskor finoman döntöm a rakétát és figyelem az apoapsist (legmagasabb pont) Ha ez elérte a 75-80e m-t akkor leállítom a hajtóműveket és teljesen bedöntöm a rakétát, majd megvárom amíg elérem az apoapsist. Figyelem a mechjebet, ha már kb 15mp van az apoapsisig akkor elindítom a rakétákat teljes tolóerővel és ügyelek rá hogy az apoapsis mindig előttem legyen. Ha csökken az idő (közeledek az apoapsishoz), akkor megemelem az orrát ha nő (távolodik) akkor bedöntöm vízszintesen, és ha még mindig nő, akkor csökkentem a tolóerőt. Ez türelemjáték. Ha a periapsis is elérte a 70e m vagy afeletti távolságot akkor leállítom a motorokat elértük az orbitális pályát. Remélem érthető volt a leírás. A megfelelő tolóerő számításhoz érdemes kalkulátort használni, illetve rengeteg tutorial van fent youtube-on. Kopasz videója is sokat segíthet.
A kilövő állást és az összes épületet is tudod fejleszteni ha az épületekre jobb klikkelsz, majd ott az upgrade gombra nyomsz. Mindegyik fejlesztés kemény pénzbe kerül.
tegnap kezdtem kis training majd karrier módban. van ez az orbitális pályára állás, és egyszerűen képtelen vagyok megoldani 20 tonnás űrhajóval. ebbe belefér egy LVT-30 meg egy LVT-45 hajtómű a többi üzemanyag, meg 3 szerencsétlen AV-R8 szárny, elég instabil a cucc de ellavíroztam vele, odáig is, hogy már megjelent a röppálya legalacsonyabb pontja, de túl közelinek bizonyult és bevonzott a Kerbini.
egyébként hogy lehet fejleszteni a felszállóállást? van már pár 2,5 méteres cuccom, de egyszerűen túl nehezek. sok cuccom van már amit nem tudok használni mire. kicsit begyorsítottam a fejlődésbe mert kevés scient pontot adott, alt + f12 vel. szóval már megvan a 10 es vertikális sor szóval jó cuccok vannak. főleg a kezdetekhez viszonyítva ahol még robbanó cucc sem volt és egymásba égettem a fokozatokat stb :D
még sok mindent nem értek de érdekes lesz ez már látom. adhatna több segítséget carrier módban is kéne kemény tutorial.
Szia!
Szabad kérdeznem, hogy a járművet, hogy teszed be oda építéskor? Hogyan rögzíted, hogy építed meg, és hogy kerül oda bele úgy, hogy működjön? Előre is köszönöm a segítséged.
Mai móka: Jeb felmarkolta Bill-t és Valentina-t a KSS-en, majd átrepültek a Minmuson frissen felhúzott bázisra. A rovert nem volt egyszerű úgy megtervezni, hogy beférjen a konténerbe. A KSP mindig meglep: A leszállást két hajtóművel kellett véghezvinni, mert a másik kettő elfagyott, így elég messzire sikerült landolni a bázistól de ez van. KÉPEK Ui: Az hogy lehet, hogy a KAC-ban beállítom az indítási ablakot, az adott időben mégsincs megfelelő helyen a kiszemelt bolygó? Kopasz442 írtam neked privátot. Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2015.10.11. 22:33:15
1.0.4 asszem ez a legfrissebb. a mentést sikerült betölteni működik is de 2-3-4 óra játék után ugyan úgy crashel a játék :( (gyakori quicksave kell tudom :)