Köszönöm Nektek a segítséget! Közben a steam fórumán megtaláltam a megoldást :)
Ami fontos még, nem folyamatosan nyomva kell áthúzni, hanem klikk, és akkor az kurzorhoz ragad, majd áthúz és ismét klikk a hátizsákban, kissé szembemegy a gyakorlattal, ám ezután simán megy. Illetve lerakás után el kell távolodni, hogy legyen helye kicsomagolni magát.
Hali.
EVA-n lévő űrhajós "hátizsákjába" kell bepakolni őket. Aztán a jobb alsó sarokban lévő ikonnal tudod a lerakó módot előhozni. Bonyolultabbak hangzik, mint amilyen. :) A kísérleteket tudóssal pakold le, mert akkor több pontot termelnek, az energiaellátást meg mérnökkel.
A space center közelében be tudod gyakorolni a lerakást.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég megvettem a Breaking Ground kiegészítőt és karrier módban játszom vele. Gyakorlatilag már minden épületet kifejlesztettem, a BG kiegészítők is elérhetők, de nem tudom őket letenni. Nem tudom, hogy hiányzik e hozzá még valami, vagy csak én nem veszem észre a nyilvánvalót :)
pre alpha gameplay
Nincs új motor, ez is Unityn fog menni. Amúgy meg a trailerben van pre-alpha gameplay is, nem csak cinema :)
Működnek maguktól. Ha tudnak kommunikálni (vana közelben reléállomás), akkor hazaküldik a felgyülemlett kutatást is. Számít, hogy ki teszi le őket. A napelem több áramot termel ha mérnök telepíti és a tudományos kísérletek meg több pontot termelnek ha tudós rakja le őket.
Ha megy az angol ezt nézd meg:
Ha nem, akkor is érdemes végignézni, mert bemutat néhány új elemet amiket meg lehet találni a felszíneken.
Köszi a választ. Ezek az új modulok amiket le lehet rakni az égitestekre a telepítésük után működnek maguktól, vagy ott kell maradni valakinek mellette?
Nekem bejött. Az, hogy már tudsz kutatóállomásokat is telepíteni már önmagában elég nagy változás. Így már van értelme mérnököt és tudóst is vinni egy küldetésre. A begyűjthető/megvizsgálható tereptárgyak is dobtak a dolgon szerintem. Ha beleveszem a robotikus alkatrészeket, akkor meg pláne. Utoljára szerkesztette: Ninju, 2019.08.21. 14:36:43
Hmm, kétséges, hogy kell szebb grafika, amikor most is erőlködés nélkül lehet padlóra küldeni bármely számítógépek vele. Még akkor is, ha egy célírányos és alapoktól építített motor biztosan többre képes, mint az amit a jelen változat használ.
not actual gameplay :D szép szép,de ez még csak egy cinema
azért tettem be a videót, hogy az aki játszik vele az tudjon arról, hogy volt egy ilyen furcsaság, aztán aki akar jobban utánajár és eldönti, hogy zavarja-e vagy sem.
Vedd figyelembe, hogy ez a hatásvadász videó egy konkrét tényt sem közölt, csak innen-onnan kiollózott hülyeséget adta tovább. A jogász nyelven íródott zagyvaságból kreált egy másikat. Időközben az EULA megváltozott (gyanítom jó irányba, de ugyanúgy most sem értem mint korábban ), a program kapott patcheket, a Kerbin ege ugyanúgy kék, a rakétáim pedig ugyanúgy szétesnek.
Vagyis már ideje lenne delta V-t számolgatni a Kerbin elhagyására. A sületlenségek helyett inkább nézd meg mondjuk az egyik kedvencemet: https://youtu.be/WXzMDkKhO5g?t=2076
Csak félve megkérdezem, hogy egyéb Take 2 játéknál (GTA sorozat, Civilization-ok, stb.), illetve egyéb nagy kiadók (Ubisoft, Activision, EA, stb.) EULA-ját tüzetesen átolvastad, miután telepítetted a játékukat (netán fenn vagy a facebook-on)? :P
Már többször voltak kisebb-nagyobb botrányok az adatgyűjtésekből, de gyanítom nem a KSP fogja vinni a pálmát. Ez egy rettenetesen felfújt dolog, mert pár embernek nem tetszett az új EULA, miután a cég a Take 2-hoz került. (Egyébként már pár patch-el ezelőtt ki is vették a programból a kiadó által beinjektált Red Shell nevezetű (kém?)programot, amiről szintén olvasgathatsz mondjuk itt: link.)
Néhány dologhoz, pl. fizetéshez pedig mindenképpen nyilvántartásba kell venniük, de nem a családi fotóidat nézegetik, és nem az e-mail-jeidet fogják olvasgatni (azt megteszi helyettük más: lásd gugle, fészbúk, ms és társai).
Pedig pont most akartam újra felrakni a játékot, de ez elég elszomorító. Persze lehet azt mondani, hogy ha nincs rejtegetnivalód, akkor mitől félsz, másfelől az is kérdéseket vet fel, hogy egy SP játéknak miért van szüksége ilyen adatokra, hacsak nem arra, hogy felhasználja.
Esetleg nem volt megfelelő felszerelés a műholdon, van amikor azt akarja egy már meglévő műholdat rakj más pozícióba, illetve nem volt megfelelő a keringés iránya. A második kérdésedre a kért pálya és az általad beállított pálya bezárt szöge.
Szevasztok! Vannak a játékban olyan feladatok, amikor műholdat kell pályára állítani, de az istennek nem fogadja el. Pedig a Periapsis/Apoapsis szinte méterre pontos, a deklináció is, teljesen fekszik a pálya, a műszaki paraméterek betartva, és mégsem. És van egy fogalom, amit nem értek. Ez a "reális elhajlás". Ez mit jelent? Tudnátok, valami példát linkelni, hogy hogyan kell ezt végrehajtani, mert nagyon bosszant. A dokkolás megy, jártam a két "holdunkon" és vissza, űrállomásokat építettem, de egy ilyen egyszerűnek látszó dolog kifog rajtam. Utoljára szerkesztette: voivod32, 2018.08.21. 11:11:51
A KerbNet-nek is van olyan üzemmódja ami kiírja. Nem kötelező hozzá mod.
Többször is újraolvastam a kommentedet kipeti az elmúlt hetek alatt, de csak most esett le mire is gondolsz :D
SCANsat nevű mod használata jóformán kötelező, van is róla itt is a fórumon tutorial videó (vagy ha youtube-on rákeresel). Ezzel a moddal lehet planéta szkennelő műholdakat küldeni. Azt hogy milyen biome fölött vagy éppen, a Kerbal Engineer Redux nevű mod is kiírja.
Az alap játékban megvannak a biome-ok, de hogy épp melyikben vagy, azt csak akkor tudod ha már tudományos adatokat akarnál gyűjteni. Vagy hogy hol van a többi biome, arról is jóformán semmilyen tájékoztatót nem kapsz (név alapján kitalálod, sivatag biome értelemszerűen).
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy az autómata vezérlőkkel felszerelt (prodobyt vagy hasonló)műholdakból hogy tudom kiszedni a terrain,biome szkenneléseket vagy megtekinteni, módokat nem használok. A tutoriál videókat megnéztem de nem emlékszem hogy lett volna róla szó.
volt már?
A KSP Magyarítását csak a legfrissebb Win Rar-al lehet kicsomagolni. Akinek több mint egy éves, frissítse újra! :)
Most (ebben a hónapban) csak 12 dollárért megszerezhető (többek között!) a Kerbal Space Program a Humble Monthly keretein belül! Jelen pillanatban a játék ára steam -en: 39,99€
Vigyázat! A Humble Monthly havidíjas, de természetesen vásárlás után a további havidíjak lemondhatóak a beállításoknál (Settings) a "Cancel my plan" linkre rányomva.
mára délutánra ígérte Kopasz hogy rendet rak a letöltő központban. Türelem :) ha tudsz gyere facebookra ott több infót kapsz mint itt
sziasztok! Ujra elovettem a jatekot ès orommel làtom hogy van hozzà magyaritas. Viszont a linkelt oldalon a letoltott magyaritàs nem mukodik,azt irja nincs archivum a letoltott rar fàjlban. Valaki tudja esetleg hogy èn rontok e el valamit vagy nem mukodik maga a magyaritàs jelenleg? Koszi!
Újra ellenőriztem a játék fájljait, és volt 2 hiba, újra töltve ismét jó
Találkozott esetleg valaki olyan hibával, hogy mikor pl műholdat kellene Kerbin Orbitra küldeni, nem mutatja hogy hová is kellene? Igazából a küldetési irodában 3 ilyen küldetés is van, ami az új peccs előtt még ugye mutatta egy színes orbit jellel, mit hová kell vinni. Ez most nekem teljesen eltűnt.
Sziasztok, a KHVCS gőzerővel dolgozik a magyarításon, az új verzióhoz, aztán meg persze a DLC-hez. Na az lesz nehezebb. Türelem. Illetve a Face csoportban bárki bármilyen kérdést fel tehet, vagy mutogathatja az elért eredményeit! További kellemes szórakozást, üdvözlettel Kopasz442 FACE CSOPORT
Köszönöm szépen az infót! Az alapjátékot szintén 15 euróért vettem még '14-ben, korai hozzáférés fázisban. Életem legjobb befektetése volt! 396 óra felhőtlen (néha felhős) szórakozás! A legtöbbet játszott játékom!
Bővebben: Nem rossz a kiegészítő. rengeteg új elem került bele. Főleg az orosz vonalról. A küldetés szerkesztő lehetőségei meg tényleg csodálatosak. Viszont sajna ha jobban megnézem mi van benne, akkor arra jutok, hogy nem valami nagy szám. Jó pár alkatrészt már megcsinálták a modderek korábban. Az integrált RCS és separatron benne van az 1.4-ben is. Ez mondjuk egy már nagyon kellett funkció. Ha onnan nézem, hogy nem fájt az a 15 dollár, akkor azt mondom, hogy örülök, hogy támogattam a fejlesztőket. Hátha több (és talán hasznosabb) kiegészítővel/frissítéssel lepnek meg minket a jövőben. :) Leárazáskor sztem mindenképpen érdemes lesz megvenni, mert szinte biztos lesznek hozzá nagyon jó küldetések, de a jelenlegi "hivatalosak" sajnos elég bugosak. :(
Igen, jött update. (ÚRISTEN, HOVÁ LETT A NARANCSSÁRGA ÓRIÁS ÜZEMANYAGTARTÁLY??? Ja, megvan...) Épp ennek fényében nem tudom megéri-e. Majd mesélj, kérlek!
A probléma ot kezdődött, hogy ahogy betöltötte a hajót kapásból belerakta így nem volt időm reagálni. Végül belenyúltam a save file-ba és orbitra raktam inkább és kb 2 órányi 3x gyórsítás mellett össze is gyűlt a a szükséges ore (sajna az sem müködött hogy magam raktam bele az ore-t a tankba mer valahol nem írtam át a mentést és végül szenvedést kellett választanom) próbálkoztam máshol is, máshogyan is (KIS, KAS mód segítségével a talajhoz rögzítettem fixen de úgy sem...) és végül egy komplett napomba került ez a probléma.
Esetleg ha van még üzemanyagod repülj picit arrébb. Gilly-n alacsony a gravitáció megpróbálhatod visszahúzni a leszálló talpakat is és utána újra kiengedni, hátha arrébb kerül a hajó és nem lesz bugos.
Ismét belekezdtem 1-2 év után és egy olyan hibába futottam bele, hogy miután a Gilly-n landoltam utána ha gyorsítom az időt vagy mentek és ujratöltök ... akkor rendre belerak a talajba egy kicsit vagy mind ha hozzá vágódnék, és sérülés nélkül nem úszom meg, pedig nagyon kellene mer bányásznom kéne de normál sebesség mellett nem lehet. tudtok valamit esetleg ezzel kapcsolatban ? a quicksave.sfs file módosítása nélkül akarom megoldani.
Előre is kösz.
Sziasztok.Nagyon szépen köszönöm a magyarítást végző emberkék munkáját.Így utólag is Kellemes Ünnepeket kívánok nektek.Vártam már a magyarítást nagyon.Működik is rendesen ,ha találok híbát jelzem ahogy kértétek.Kopasznak pedig külön köszönet a videókért.Nagyon sokat lehet belőle tanulni .
Üdvözlet mindenkinek! Kellemes ünnepeket kívánok. Örülök neki, hogy sikerült összeszedni a szétszórt magyar kis KSP csoportokat. És örömmel közlöm, hogy itt a magyarítás első változata. Link :Magyarítás
Beszéltem Kopasz kollégával, állitólag most karácsony hétvégére tervezik a közzétételt mindenki számára. Reméljük így lesz...addig is kellemes ünnepeket mindenkinek!
magyarítás még nincs mert tesztelés alatt áll elvileg Kopasz és csapata dolgoznak a tesztelésen Nagy valószínűsége van annak hogy jövőre talán januárra elérhetővé teszik a honlapon is majd:) addig is kitartás:)
Hali! Valaki oda tudná adni a legfrissebb magyarítást a programhoz?
Jó látni hogy vannak még itt fotelrakétatudósok :D
@Ninju: Jól látod valahogy sose tudom eltalálni a megfelelő arányt a nukenginnel, Dunara építettem olyan hajót, de kellett egy rescue misszió :D
@Tauri: jöhetnek a képek én kíváncsi vagyok
Nagyon jó képek.
Én is újra kezdtem a játékot immáron modarate nehézségi fokozaton ( Hard mode nekem fusztráló )Carrier módban, Life support moddal. Jelenleg a Mun-t végeztem ki és hozom haza a sok kőzet és egyéb kutatási mintákat sok sok XP-t hozva a konyhára :) Használom a nem emléxem a nevére valami dark magic science modot is, így többféle tudományos műszerem is van.
80 nap múlva vagyok ideális indítási ablakban a Duna felé, így ez következik...amit nagyon várok, mert igen sokszor szoktam beleunni a játékba mire végzek a Mun al is...most is közel jártam de vééégre vége :D
Majd teszek fel én is képet, milyen megoldásokban gondolkoztam. Utoljára szerkesztette: Tauri, 2017.10.04. 11:02:05
@Ninju - Dobtam fel a mappába képeket, remélem segít. A generátor legyen kifejlesztve, antennából és energiából sosem elég :D A meghajtás meg Asparagus
@RoboKutya78 - Persze hogy ismerem, diskuráltunk is már itt egy jópárszor. Utoljára szerkesztette: Dimefromhell, 2017.09.30. 18:33:56
Szép munka!
A hajóról dobj már fel egy jobb képet légyszi. Kíváncsi lennék hogy oldottad meg a szondák elhelyezését és a meghajtást.
Hú hát jó kihalt a topik. Sebaj, mostanában ismét eluralkodott rajtam a rakétaépítés így itt egy kis képanyag hátha más is kedvet kap. Irány a Jool: egy hajó, 6 szonda. 3 kisebb holdon landolni is sikerült, a másik kettőhöz sajnos nem maradt elég DV, de ami késik nem múlik. Az anyahajó a Jool körül high polarorbiton pihent meg, de csináltam méréseket közvetlenül a Jool mellett is.
Scott Manley ápr 26.-i videójában csúszkákkal állítgatja a szárnyak paramétereit. Tudja valaki, hogy az melyik MOD?
Köszi.
javaslom less videókat Kopasztól nála igazi zsufi van műholdakat nézve és még így is szenved néha:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2017.04.24. 13:04:56
szerintem a bolygók behálózása könnyebb feladat.és ha jól számolok talán elég bolygónként két átjátszó esetleges ellentétes forgással ha megoldható. Bár ez csak tipp még nem tartok ezen a szinten. http://kerbalspaceprogram.hu/
Üdv! Tanácsot szeretnék kérni egy bolgyóközi kommunikációs hálózat létrehozására. Leginkább az a problémám, hogy az égitestek leárnyékolják a jelet. Ez még Mün/Minmus esetében nem annyira probléma, de egy Duna szondánál már elég problémás dolog. Elgondolkodtam egy Nap körül keringő szatelit hálózaton, és esetleg egy Nap-molniya pálya hálózaton is. Szerintetek mennyire működne egy ilyen hálózat? Vagy inkább bolygók köré vigyek szatelitokat?