Lassan eljutok 1-ről a kettőre (kaptam egy S-25x4 Engine Cluster szuborbitális tesztet, meg kellett két űrállomást csinálnom... :P), de rém lassú, és akkor hol van még a VAB és a többi Level3-ra fejlesztése...
Viszont mivel a Mun-t és a Minmus-t kimaxoltam, már így is van 3900 science-m, amit felhasználhatok, ha végre meglesz a Sci Center LvL3.
Egyébként így már lehet, hogy nem is fogok túl sok tudományos cuccot vinni a következő bolygókhoz / holdakhoz, mert nem lesz mire költenem a science-t... Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.01.20. 13:36:11
Nem finnyáskodni kell, hanem nyomni a pénzes küldetéseket.
Yupp, vannak Minmus-os küldik, ahol 3 leszállás (EVA report) meg egy adott helyen X magasság alatt crew report a feladat, ezért ad kb. 800.000 money-t, ami nem rossz, csak a küldi kerül ahogy nézem uszkve 150 ezerbe, szóval ilyenből kellene 3-4, amire meglesz... A műhold-pályáraállítások meg hasonlóak meg hoznak ~150 ezret, amiből megmarad ~120 ezer... Itt kezdek elakadni, mert azért ciki, hogy 3-4 Minmus küldetés után legyen csak esélyem fejleszteni (és ugye pénzmag még kellene utána elindulni). A teszteknél ritkán tudok kifogni jót. Most van egy olyan, hogy teszteljem a 'Mainsail' hajtóművet - a Minmun körül...
A küldetésközpontot kell legelőször fejleszteni, hogy akár 7 contract is tudjon futni. Kaszálni műholdindításokkal és a tech fa vége felé lévő alkatrészek tesztjeivel lehet.
Komoly kihívás számomra a két lábú közlekedés. Itt egy újabb próba. Még mindig nem tökéletes (meg nem is saját, csak újra megépítettem). Gondok vannak még a vezérléssel, valamint az irányítással. Komoly előre haladás viszont, hogy már kOS MOD-ban lehet programozni, így a szervo vezérlést elég egyszer megírni script-ben és csak el kell indítani a fedélzeti számítógépen és folyamatosan vezérli őket.
Fejleszd a küldetés központot (nem tudom mi a neve) 2. szinten már 7 küldetést tudsz felvenni. Én így csinálom, így 1 hold misszió alatt 3-4 küldetést is ki lehet pipálni. Atomrakétás leszállóegységgel+2x LT400 tankkal simán meg lehet csinálni 6-8 landolást pályakorrekciókkal meg hazajövetellel..
Ok, karrierben ti hogy a lópikulában tudtok pénzt szerezni? Mun és Minmus megvolt, hurrá, irány Dune és Ike... De az 500 pontos science cuccok elérhetettlenek, a fejlesztés meg 3,1 millió... Ami rém sok (összehoztam egy Ike utat, de alig valamivel lett több pénzem, mint volt. Az út előtt 1.02 millió, utána 1.2 millió)... Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.01.19. 18:41:35
Szerintem is simán megérte az árát ez a játék. Gyakran abba hagyom, de mindig találok valamit újdonságot, amivel napokig el lehet szórakozni. Most ez a lábakkal történő járás izgatja a fantáziám. Találtam jó és kevésbé jó megoldásokat. Nem egyszerű (nekem legalábbis) jól beállítani a szervókat hozzá. kOS MOD programozása meg nekem túl bonyolult dolog.
nekem is ez volt a probléma de a megoldás egyszerű: ne 64bit ben inditsd a sima KSP exe -t kel indítani és akkor 32 bit-ben indítja sajna a 64 még hibás
Tört verzióval másnál is jelentkezik ez a probléma, 2 ismerősömnél is hasonló gond van. Az eredeti jó leszé simán van ebben a játékban annyi szórakozás,hogy megéri megvenni.
Akkor az indítóállás és/vagy a VAB nincs kifejlesztve. De ha ez problémát okoz karrier módban, akkor jobb, ha sandbox-ot játszol (a karrierben épp az a lényeg, hogy a feladatokat az adott lehetőségek mellett teljesíted).
semmi modot nem használok és ahogy nézem, sandboxba nem bugos semmi. Csak sci meg karrier modban minden épület maxos és 18 t max. Sandboxba még a vectorok is frankón müködnek.
a gépezet 861 elemből áll de egy módnak köszönhetően csupán 46 elem lett belőle egyedül az építése macerás mer ott még az egészet kezelnie kell meg a légkörben a légellenállás miatt némiképp lassít de utána már jó fenn teszteltem és amíg a valóságban eltelt 60 másodperc addig a játékban 54 = nem akad
Unatkoztam egy kicsit és csináltam egy találós kérdést: Hogy hívják és melyik játékban szerepelt ez a hajó ? (nem lett tökéletes a megformázása de a főbb vonalai remélem jók) [IMG]http://kepkezelo.com/][/IMG] [IMG]http://kepkezelo.com/][/IMG] [IMG]http://kepkezelo.com/][/IMG]
Elég kevés bug van már, az általad írtakkal még soha nem találkoztam, pedig van pár 100 órám a játékban. Sőt, a legújabb verzióban egyedül a time warp-pal kapcsolatos bugokkal találkoztam, de azok is könnyen elkerülhetőek. Az épületek fejlesztésével engedi a 18t fölötti hajókat és a "vektor"-okat. Ha jobb gombbal kattintasz rájuk, írja is, hogy mi unlock-kólódik a következő szinttel.
Szerk.: esetleg a modok bekavarhatnak, miket használsz? Utoljára szerkesztette: Szabolcs92, 2015.01.18. 11:47:26
Milyen verziószám? 0.9? Milyen játékmód, carrier vagy sandbox? Karrier játékmódban az elején nagyon sok mindenben korlátozva vagy (rakéta magassága, tömege, részalkatrészek mennyisége). Először szvsz sandbox-ban próbáld ki... Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.01.18. 09:43:55
Sziasztok! Nem rég kezdtem a játékot és még nagyon kezdő vagyok. igazából még nem vettem meg csak mielőtt megvenném, ki akarom próbálni hogy megéri e a pénzt. Tört verzión játszok és nem tudom hogy a tört verzió a bugos (gondolom igen) vagy én csinálok rosszul valamit, de sehogy nem tudom elővarázsolni a vektorokat az orbitális pályára állásnál, és kijelölni sem engedi a másik hajót. Csak manuálisan tudok kezdeni valamit, az hogy két hajót egy pályára hozzak szinte lehetetlen így. Illetve 18t-nál nagyobb hajót nem enged építeni. Minden épületem maxos már a kampány elején. Tehát egy bughalmaz. Kérdés: Ennek a sok bugnak ellenére van remény hogy az eredeti működni is fog vagy hagyjam a francba? Köszi a segítséget előre is.
Újabb teszt. sajnos magát a járművet nem én találtam ki. Ezt letöltöttem a netről, majd beüzemeltem. Kicsit nehézkes volt vele megtanulni járni, de nem kap defektet. Valami miatt a reptér betonja, sőt még az indító állás is felrobban, ha átsétálunk rajta. Füves terepen meg mindenbe beleakad a talpa. Amúgy elég érdekes vele jönni menni.
Mára is jutott egy teszt. Módosított "homlok rakodó". Feladat, vízszintesen felborított és szétcsatlakoztatott, kilenc tonnás tartályok fel szedése, majd függőleges helyzetben újra összeillesztése, dokkoló portok segítségével.
Elég szépen lehet vele haladni. Kicsit még bizonytalan a súlypont kérdése. Azon még állítani kell.
mondjuk kiküldesz egy kerbalt egy sétára, leszúrsz egy zászlót és az lesz az iránypont. vagy valami egyszerű járművet kint hagysz. ezek 80-100 km távolságról jelzik a bázist
Lenne egy nagyon amator kerdesem. Hogy lehet egyszeruen visszatalalni a bazisra? Tudom kb terkep alapjan, de mindig ejszaka van amikor repulok, szoval a terkep is csak egy fekete folt. Fejlesszem 2. szintre az astronaut komplexet es tegyek le zaszlot vagy van egyszerubb/olcsobb mod?
Nem rég olvastam az alábbi könyvet. Egyből megjött a kedvem egy kis Kerbal játékhoz.
Igen, már értem, mire való. Jó pár alkatrésszel kevesebb lesz egy azon helyen és elvileg, ha kevesebb az alkatrész, talán magasabb az FPS szám. Majd kipróbálom.
Igen pár - szerintem - fontos MOD lett feltelepítve nálam, azokban vannak.
visszanéztem ezer párszáz üzenetet és megtaláltam az 1001. üzenetnél ez a program: UbioZur Welding de ahogy elnézem nincs újabb verzió pedig hasznos cucc
Nem pontosan értem a problémát, elnézést miatta. Én a subassemly tárolóhelyet használom. Minden részegységet elkészítek és oda lementem őket. A vég összeszerelésnél meg csak előszedem őket, összeállítom és ha szükséges, itt-ott módosítok rajtuk. Ezt követően az egészet elmentem és már indítható is az első próba.
nem az összecsatlakzoztatásra gondolok hanem arra hogy összerakunk több alkatrészt (több egységből álló szerkezetet) és azt úgy elmenteni hogy utána úgy kezelje ha használom mind 1 db alkatrészt és nem több alkatrészként ojan mind amikor összeraksz pl egy rovert és elmentet és késöbb elő tudod venni csak ennél úgy menti mind egy alkatrészt és utánna már nem szétszedhető van erre mód de amikor be akarom tenni akkor az illesztési pontokkal gond van és nehéz kezelni másrészt minden mozgó, működő alkatrész működésképtelen lesz (pl a hajtóműveket nem lehet bekapcsolni utánna se más állítható dolgot)
annó még itt említette valaki, de megmondani nem tudom a nevét mer nem találom
Azért már elég jól össze lehet csatlakoztatni az alkatrészeket, bár bizonyára előfordul speciális eset, amikor jól jönne valami extra csatlakozás.
Közben építettem egy modul mozgató darut. Kihasználtam. hogy most már méretezhetem az alkatrészeket. Szépen össze tudta magát akkorára csukni, hogy egy rakéta indító kapszulában elférjen. Kicsit bonyolultabb volt a szervo rendszert belőni. El is ment az idő vele rendesen. Jelenleg van egy fordítópont a központi részen (lábanként, nevezzük Váll izületnek), a lábak felső részét nyújtja és visszahúzza hidraulikus módon. (Felkar szervo) Van mindegyikben egy izület középen (térd, könyök) ami hajlítható, illetve van egy-egy hidraulikus rész lejjebb a lábakon, amit szintén tud nyúnjtani és vissza húzni. Ez alatt van egy körbe fordítható izület, ami az alsó blokk teljes körbefordulásáért felelős (csukló izület). A kerekek egyben kormányozhatók, mint egy normális jármű esetében. A csukló izület azért felelős, hogy egy helyben a kerekeket teljesen szembefordítja, így gyakorlatilag nem fordul a jármű, hanem szögletesen bemegy a legszűkebb sarkokba is. Az emelést a váll, felkar, valamint az alakar izületek mozgatásával éri el. A súlypontban elhelyezett dokkoló egység segítségével kapcsolódik a szállítandó holmihoz. Széles terhet is tud szállítani a lábak terpesztésével. Ebben az esetben csökken a szállítható modul legnagyobb magassága. Jól manőverezik, alacsonyra le lehet vinni a súlypontját. Világítás és akkutöltő berendezés rá van szerelve. Esetleges borulás esetén a lábak végén lévő tartályokban van üzem anyag és két-két hajtómű, ami segít a talpra kecmergésben. Ilyen esetekben át kell kapcsolni a lábak vezérlését egyedire és az alulra kerül lábakat behajlítani, a felsőket kinyújtani a súlyponton túlra és a hajtóműveket óvatosan beüzemelni. A tesztelés alatt már többször sikerül talpra ügyeskedni magunkat. Egy darab Kerbal a daru kezelője. Szükséges kisebb javításokat el tudja végezni. Ha függesztett teherrel borulunk, akkor sajnos a teher veszendőbe megy jelenleg, mert csak úgy tudunk fel állni, ha lekapcsoljuk a terhet. Utána viszont már nem tudunk újra csatlakozni. Esetleg egy másik jármű segítségével, amin van vontató kötél meg mágnes.
Jó kis mód bár részemről inkább egy ojan használható mód kellene amivel több eszközt egyesíteni tudok (hogy 1 ként kezelje ne részenként) van is egy ijen de több vele a gond mind az értelme (legalábbis lehet hogy azóta frissítették és a számtalan hibáját kijavították már)
AsterX állomás. Egyenlőre a reptér mellett összeállítva. Igen gyenge FPS mellett. Elvileg készen van a szállító eszköz is már hozzá, de ha ennyire szaggatni fog a játék, akkor nem viszem sehová.
Kickstart kampánnyal akar egy srác 15.000 US$-t összeszedni a saját QuadJet programjához. Az ultimate cél persze egy hordozórakéta első fokozatában is használható megoldás. De a szépség, hogy mindezt a például a KSP-ben demonstrálják (1:15-től a videón). Egyfelől mosolygok azon, hogy egy kissé komolytalan így az egész program, de persze legmélyen, belül rohadtul irigykedek is rá. :D
és építettem egy repülőt is. el kellett vele repülni a Kerbin túlsó felére, 18 km magasan, majd felszíni mintákat kellett vennem. ezután nem szálltam fel, inkább elvesztettem a gép értékének a felét, mint hogy visszarepüljek a KSC-be. de a design használható lesz egy spaceplane megépítéséhez :P
Építettem egy rovert, amin volt egy hőmérő és egy gravitációs szenzor. Kiküldtem vele egy körre Jebet a KSC körül, erre 195 sci ponttal tért vissza (plusz pár crew report, amit rádión belüldött...) elég sok biom lett :D
A műholdas feladatoknál mekkora az elvárt pontosság? Azért kérdem, mert méterre meg van adva a PE/AP. Vagy csak nekem tűnik a feladat kissé nehéznek?
1. Kerbin szondánál próbálj minél inkább a szonda pályasíkjába indítani. Várd meg a míg a síkba fordul az indítóközpont, ekkor indíts a megfelelő irányba.
2. Először a pályasíkokat lődd be AN/DN ponti normal/antinormal irányú gyújtásokkal. Ezt más égitest körüli pályáknál is érdemes előre venni. Mindig az égitesttől távolabbi AN/DN pontot kell választani.
3. Alakíts ki egy majdnem körpályát AP/PE ponti prograde/retrograde gyújtásokkal.
4. Eztán kis prograde, vagy retrograde gyújtásokkal állítsd be, hogy a két pálya PE/AP pontjai minél inkább egy egyenesen legyenek.
5. Végül PE/AP ponti Prograde/retrograde gyújtásokkal állítsd be ezen pontokat a megfelelő magasságra.
Köszönöm! Néztem róla videót és ott olyan volt, hogy megépítette rákattintott a kilövésre és már fent is volt ezért gondoltam, hogy valahogy úgy működik mint egy űr dokk, hogy a megépített masinát onnan tudom kilőni.
Kösz.Megnézetem, szerintem arra a nagy fekete dokkolóállomásokra gondoltál.Nem sok haszna van, állomásokként lehet őket használni, viszont elektromosságon kívül semmijük nincs, így azt vagy külön fellövöd hozzá, vagy rápakolod az így is elég súlyos szerkezetre. Ha dokkolni akarsz rá, akkor a tetején van egy henger aminek az aljára és a tetejére kell rakni a dokkoló portokat.
Hello nekem egy olyan problemam.lenne, hogy az ixs hez ad ur dokkot a mod de nem tudom azt hogy lehet hasznalni valaki elmagyarazna nekem???
Szerk.: Inkább olvastam volna végig a topicot, mielőtt válaszolok. :)
Azt a feltételt kipipálta a rendszer. Én azt néztem, h a képen a kilövéssel kapcsolatos feltételrendszer nem teljesült valamiért. Utoljára szerkesztette: Ninju, 2014.12.23. 09:07:41
A megadott pályával az egyezést elfogadta más volt a baj.Már egy másik karrierben tettem rá napelemet is,meg tudományos dolgokat is kellett vinnem,és most sikerül.Jól haladok!
Polar orbit a feltetel. Eszak-Del iranyunak kell lennie a palyanak. Vagy forditva,lenyeg ,hogy a ket sarkkort lepje at a palya vonala. Nem 100%csak egy tipp,de nekem a polar orbit ezt jelenti. Remelem segitettem!
Vagy ha az alábbi alkatrészek még nincsenek meg itt egy másik: Kép Itt ami még megdobja az árat a 3 szárny, az irányítás miatt kell, illetve már rajta van egy Science modul is a tetején. Ezzel most próbáltam ki megvan a MUN orbit.
ui. csak itt ugye bírkózni kell a wasd gombokkal mert nincs SAS. Én ezzel lőttem fel 7 műholdat az elején :) Utoljára szerkesztette: Tauri, 2014.12.22. 17:11:53
Hasonló mint a tiéd. A 800 as tartály alatti meghajtót cseréld le LV-909 re, illetve a 4 db BACC helyére tegyél 1 db SRB-KD25k-t. Ha vinni kell valami kutató labot is pl Minmusra akkor szoktam tenni első fokozatra 3-4 kis Boostert is. Kép
Mindig meg tud lepni a játék.Lefagyott a játék közben,és azóta ha az eddigi karriernek a mappája bent van a saves mappában akkor a játékban a Resume Saves-re nem reagál...kénytelen vagyok újat kezdeni.
Csak azért kérdeztem, mert az első feltétel nem volt kipipálva.