Satelit-et orbitra, MUN és Minmusra 7160 pénz. Ebben benne van minden satelit+rakéta is.
64000 pénz pedig hogy 19,8 tonna hasznos terhet ( ez csak a fellövési költség, a rakomány értéke nincs benne) akár MUN orbitra állítsak, és még marad egy kis üzemanyag is.
Ezekben nem használok atom meghajtást, csak hagyományosakat. Utoljára szerkesztette: Tauri, 2014.12.22. 07:50:21
Jól haladok de pénzügyi segítség kellett így felvettem "hitelbe" 3 szondás küldetést. Hiába van meg minden feltétel nem teljesül a küldetés.Mit kéne még tenni?Annyi a hibája,hogy még az áram az nem végtelen,de van. Utoljára szerkesztette: pingex, 2014.12.21. 19:05:26
80 k körül. de olyankor 3 kerbonautával és megyek egyben a munra. vagy a minmusra...
ahogy kiderült ez az x64 hibája indítsad simán 32 bitben (másik exe. -vel kell indítani) legalábbis ez nekem megoldotta az a gond hogy januárig lehetséges hogy nem is kerülök a gépem elé igy nem tudom megmondani hogy mejikel is kellene
Hello nekem egy olyan problemam.lenne, hogy az ixs hez ad ur dokkot a mod de nem tudom azt hogy lehet hasznalni valaki elmagyarazna nekem???
áhh köszi! működik :) És egy modulba maximum 10 kutatási anyag fér be? Egyébként ami nekem nem műkdik az a Dock portok. Hiába választom ki hogy mihez szeretnék dokkolni, nem azt teszi be focus wiev be...és csak szemre lehet dokkolni. A vezérlés az jó Utoljára szerkesztette: Tauri, 2014.12.20. 20:23:19
dokkolsz az állomáshoz, ott elküldöd az adatokat a modulba elemzésre. elemzés után ki tudod szedni, majd egy jobb klikk a kutató modulra, és az tudja resetelni a kutató eszközöket. hacsak nem változott a dolog az épületek miatt, de csak nem...
A science modulokat hogyan lehet megújítani az űrben? Van egy kis állomásom rajta mobile processing lab. Ez az első alkalom hogy ilyet használok, de ha kiveszek bármilyen adatot egy kutató modulból, az akkor vége többet nem kehet használni. Ez igy normális? Én azt gondoltam hogy többször vissza tudok menni a MUN ra és begyűjtök minden adatot a felszinről ennek a mobil kutató állomás segitségével :(
A jelenlegi MechJeb verizot hogyan kell feltelepiteni? Tobb videot is megneztem ezzel kapcsolatban de meg mindig nem egyertelmu.
Igazad van ha tényleg lvl 3 kell a turbojet-hez akkor szenvedni fogok még egy darabig a visszajutásra nem is gondoltam úgyhogy ez tényleg nemigazán volt jó példa.
Ha Stayputnik MK1 van mint command pod om, mit kell elérnem hogy legyen T re stabilizálás? Jelenleg az írja hogy nincs SAS modulom vagy pilóta a hajómon. Mivel ez pilóta nélküli nem is lesz...a hajüón pedig már advanced inline stabilizer is van és mégsem lehet T -t használni. Valaki tudja mi lehet a gond?
pilóta nélküli eszköz volt. és talán Rapier hajtóművet használtam hozzá. te turbojet hajtóművet használtál, amihez lvl 3 sci kéne jelenleg. és akkor nem volt feltétel a visszajutás... Utoljára szerkesztette: Lyobag, 2014.12.20. 00:22:21
Megcsináltam,az egyiknél az üzemanyagtakarékosság volt a szempontom,a másiknál az ár. Az elsőben 207 egységet használtam fel (a LiquidFuel-ből),így 14000-be került.A másodiknál pedig 4000 alatt kijött a hajó ára. Utoljára szerkesztette: pingex, 2014.12.20. 00:18:21
Más nem nagyon panaszkodik semmilyen hibára. Milyen a konfigod? Illetve írtál már a supportnak a jelenség miatt? Én egy Core2Dou E6750-el és egy Radeon 4850-el kezdtem játszani vele és nem volt vele semmi gondom.
nagy nehezen visszakerestem és a 2474-es kommentnél megtaláltam a saját nevezésemet ránézésre 10k körül van (a légbeömlőket egyszerűbbre is lehetne cserélni) és ezek nem túl fejlett eszközök meg ott van a másik példa is néhány kommentel korábban ott van a te üzeneted is amiben egy hasonlóan olcsó és egyszerű felépítésű szerkezeted van, bár a képet már nem lehet megnézni nagyban de nem valami komplikált és modern kinézet alapján.
igen, de az teljes techfával volt, nem pedig részlegessel. az én első Munra szálló egységem 40 K volt most, annyiból elment, leszállt és még csak ki se nyitotta a lábait. konstrukciós hiba miatt. de az ára 4-5-szörösen megtérült.
szerkesztés: igaz a kilövőállást és a VAB-ot is fejleszteni kellett hozzá...
Én kénytelen voltam csalni, és átírni a pénzmennyiséget. Egyszerűen normális contract-ot nem kapok, vagy nagyon-nagyon minimális pénzt hoznak csak. A Mun-t megkerültem, de egy közel 80.000 pénzbe kerülő űrhajóval, és most le kéne rá szálnom, ám csak az "alap" átmérőjű üzemanyag tankok és hajtóművek vannak meg, volt 60e pénz, megpróbálkoztam mindennel, de állandóan revert volt a vége (hála az istennek ezt most nem kapcsoltam ki). Ráadásul irányítani se könnyű az űrhajót. Jeb-el még csak-csak boldogulok, de engineer vagy scientist végzettségű Kerbal-al kész rémálom, mert nincs SAS, és imbolyog a hajó, így sok választásom nincs, a jö öreg Jeb-et viszem csak. Szóval ez így most egy picit érdekes így, jött a csalás...
Tom36: 10e pénzből a Mun-ra? Az szép! :D Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2014.12.19. 18:31:13
40k bók mun-ra ? az sok :)
korában még volt egy kis kiírásom aminek a célja az volt hogy a legkevesebb üzemanyaggal és emellett a legolcsóbban eljutni a Mun-ra. az eredményeket már nem tudom de üzemanyagban ez mindössze 250 körüli mennyiség volt, árban meg 10k alatt volt (bár ez még ojan 0.23 környékén volt. próbálkozz vele :D
Húh akkor nagyon felmentek az árak :D Még a 0.25-ös karrieremben csináltam egy olyan hajót 40k-ból ami a Mun-hoz is jó volt.Eléggé érdekesség teszi a játékot,hogy így leszűkítik a lehetőségek körét a fejletlen épületek.
avagy mindenhez pénz kell. most van nekem 1.2 millió, de úgy érzem, hogy semmire se elég. pár kilövésre igen, a Minmusig elmenni kutatni elég, de egy bolygóközi kalandhoz kevés...
már semmi rátaláltam a válaszra és nem lettem boldog (kutatóközpont 2. szintje kellene hozzá elvileg)
Újabb gyorskérdés: mejik épület hányas szintje kell ahoz hogy a tankok között tudjak üzemanyagot mozgatni ? mer 40 percnyi repkedés után sajnálatos módon de kifogyott a repcsim üzemanyaga és 60 km -el a bázis elött kénytelen voltam leszállni, és a bázis felett van még egy pont 18k magasan amit meg kellene látogatnom, és jelen pilanatban hiába kötöttem ösze egy másik géppel nem tudom mozgatni az üzemanyagot (gépen bellűl sem)
Ez a játék minden frissítéssel egyre szarabb és szarabb lesz. Néhány patch-el ezelőtt még simán működött minden. A 2-vel az utolsó előtti frissítés után már csak Active Texture Management-el volt hajlandó működni, nélküle "szétrobbantak" a textúrák és összeomlott a játék. A legutolsó frissítés óta pedig már ez sem segít, minden textúra bugos, rosszul tölt be, aztán szépen kinyiffan a program. Kár érte, pedig olyan jól indult... :(
jó szokás szerint Bill, Bob és Jeb kint ragadtak a Mun körül. most küldhetek értük valakit... vagy valamit :P
tényleg egy gyors kérdés: gondolom már mindenki találkozott ojan küldikkel amiknél pl reprt-ot kell csinálni vagy hőmérsékletet kell mérni adott pontokon nahh már most ezzel az a gond hogy ezek a helyszínek úgy vannak meghatároz mind pl: surface at site S4-DWP, vagy Area P-9LNN, vagy Manley's Recklessness és ezek közbe magasságokhoz vannak kötve és a kérdés: ezek hol találhatok vagy mi van velük.
én meg fel tudnám oldani jelenleg a lvl 2 sci labot, csak akkor nem maradna mani. majd akkor oldom fel, ha van tartalékban 300 K mani :D
tegnap este eléggé elszúrtam a mentést fejleszteni akartam az épületeket és sikeresen félreértelmeztem az árakat: mivel kékkel volt ki irva ezért azt hitem hogy sc pontba kerül ugy hogy 2 fejlesztést is csináltam és csak utánna vettem észre hogy nem változott a pontjaim száma, és amikor ránéztem a pénzemre akkor jött a feketeleves ( maradt 22000 ) szerencsétlenségemre még a küldik közt sincs ojan amit meg tudnék csinálni olcsón vagy épp ne csak vesztenék rajta.
három műhold pályára rakva. még 1-2 műhold és fejleszthetem a R&D centert. :) plusz igyekszem minden pályára juttató járművet ellátni irányító egységgel, hogy aztán ejtőernyővel visszaérkezzenek és landolhassanak. egy 50%-os visszaszerzési érték is több, mint a semmi :D
mechjeb használók most hátrányban :D
én folyamatosan harácsoltam, így felfejlesztetem a launchpad-et, a VAB-t és a tracking station-t lvl. 2-re. viszont a játék indításakor nem 25, hanem 51 k manival indultam. most kéne a szondákat orbitra állítanom, hogy továbbfejleszthessem az R&D centert, de SAS és nodok nélkül nehéz. azt hiszem ez a munka megint Jeb feladata lesz egy rosszul kiegyensúlyozott járművel :D de a Munra szálló felszerelésénél végre jobbat tudok adni neki :D
Szerkesztés:
a pilóta skill jó móka. ilyen könnyen még nem szálltam le, beállítottam Jebnek, hogy retrograde ponton tartsa a hajtóműveket, nekem csak lassítani kellett. Utoljára szerkesztette: Lyobag, 2014.12.18. 20:04:12
egyenlőre én igencsak szenvedek vele (alig tudok orbitra állni) tényleg mit befojásol a repu ? mer abból a legértelmesebb pénzre vagy sc pontra váltani
sikerült leszállni a Munon. jöhet a mani! :D a hajóban van egy tervezési hiba, csak leszálláskor jött elő: az egyik láb nem tud kijönni. mondjuk ha lecsatolnám az oldal tartályokat, de még van benne nafta :P
azt hiszem Kerbal Space Program helyett Kerbal Flight Programot folytatok. valahogy fel kéne fejleszteni a VAB-ot, és csak repülőkkel tudok sok pénzt szerezni relatív kis költséggel....
Nem írja ki a cél orbitról az adatokat? Mert ha igen, akkor nem kell szemre céloznod.
Tracking 2 nél enged manőver nodokat csinálni nekem. Sőt 3 at is tudtam előre, ugyanis volt egy olyan feladatom hogy állítsak orbit pályára egy satelitet....Nekem ami bajom van ezzel hogy nem lehet focusba/targetbe tenni azt az orbit pályát ahová kellene vinni a műholdat, így igen nehézkes hogy a szög megfeleljen neki. 3 node-ot xcsináltam egymás után és ahogy az elsőt forgattam közben szemmel néztem hogy a két orbot pálya mikor esik egy síkba... De ha pl egy más égitestet célzok meg, ott már jelzi hény fok az eltérés... Jó lenne ha ezt is javítanák
Nem bug, fejleszteni kell tudtom szerint a Tracking Station-t (jobb oldalt alul találod a Space Center-nél). De nagyon nem az elején van, legalábbis nálam a Level 2-nél sincs még lehetőség rá...
Sziasztok! Nem akarok eroszakodkodni, csak nagyon szeretnek mar vegre jatszani a betaval es addig amig erre nem talalunk megoldast ez sajnos lehetetlennek tunik. Kiprobaltam Sandboxban es ott normalisan egy kek vonallal mutatja az urhajo palyajat, viszont ha vesszatoltom a karrieremet, akkor ott szurke es nem enged hozzadni maneuver nod-okat. Lehetseges, hogy valamelyik epuletemet kell eloszor fejlesztenem, vagy ez valami bug?
Itt egy kep rola. Utoljára szerkesztette: JimKirk, 2014.12.18. 06:50:31
én ezért megnöveltem a kezdőtőkémet 50 k-ra. viszont a feloldott alkatrészekért fizetek. most tesztekből jött elég pont össze, hogy felszíni felderítést tudjak végezni.
Van olyan contract amivel a science pontokat pénzre lehet váltani, elég jól váltja :D
A nehézséget egy kicsit elszúrták szerintem is, mert az elején még sok mindenre elég a 25.000 money, de aztán hamar pénztelenség jön, ha nem ügyeskedsz a contractokkal. Szinte előre beállított módon kell fejleszteni először a kilövőállást, aztán a VAB-ot, aztán a contract-épületet, és aztán az űrhajósok barakját. Itt álltam meg én is, mert most már a Mun és a Minmus jönne, de nem megy, nagyon kevés a pénz, akárhogy is takarékoskodom. :(
csak futtattam a könnyű teszteket, majd egyszer a research center mellett értem földet. kértem egy EVA reportot megszokásból, erre látom, hogy R&D center van biomnak írva...
és kész szívás minden. ahhoz, hogy menjek bárhova, fejleszteni kéne. hogy fejlesszek, el kell mennem olyan helyre, amit a kezdetleges épületek nem hagynak.
space center biomokra lett osztva ? mifélére vagy hogy ?
Most ujra elovettem a jatekot es lenne egy olyan problemam, hogy keptelen vagyok palyamodositast vegrehajtani, meg az orbitalis palyat sem tudom elerni, mert nem tudok maneuver nod-ot hozzadni az urhajo palyajahoz ami szurke szinu az eddigi kek helyett. Van erre valami megoldas? Utoljára szerkesztette: JimKirk, 2014.12.17. 19:32:01
megint kezdhetek új karriert. nehezebb lett, mint volt :D most az új módozat: óvatosan, először csak magassági rekordok.
érdekesség: az egész space center biomokra lett osztva
A gépemben i7-es proci 8GB ram GT650 SLI videókártya van, de az űrállomásomnál már beszaggat.
az a gond hogy ezt elég nehéz megmondani mer ez elég sok mindentől függ (teszteltem annó hogy mi milyen mértékben járul hozzá) lényegében alapjában gép függő, utánna a játékban sem mindegy hogy miből áll a konstrukció (egyszerű elemek vagy mehanikus, valamire képes elemek) igazából tesztelni kell creatívban bár ha ez igaz hogy több magot is ki tud használni az igencsak hasznos lenne, viszont így is kel az x64 hogy a memóriát jobban ki tudja használni.
köszi a választ ki próbálom bár a mechjebet oda is bemásoltam de nem sok sikerrel bár müködik de nem úgy ahogy én arra régen emlékeztem.
Lenne még egy kérdésem a mostani 0.9 látom már pörgeti a proci több magját is mekkora most az alkatrész limit mikor fog belassulni? 1000 db alkatrészt meg tud jeleníteni ?
elcsesztem a karrieremet. indíthatok újat, de most duplázott kezdőtőkével - ha az eszközök feloldását beállítom, extra nehéz nélküle az élet
small inline reaction wheel van még csak, de az rajta van a hajón, különben meg sem tudnám mozdítani manuálban sem :) Stayoutnik alatt van közvetlenül, de se orbit pálya szerkesztés se T gombra sas nincs. Egyébként T megnyomására írja is hogy nincs installálva SAS modul?? Utoljára 2 éve alphaban votl ilyen?? Illetve a pilotam nem skilles! De ebben nincs is pilóta! :)
Van rajta Valamilyen Reaction Wheel vagy Stabilizer?Csak akkor működik ha van.
Mikor/hogyan lehet orbit pályát tervezni? Vagy épp miko rlehet a T vel bekapcsolni a stabilizálót? Alapból mikor megnyomtam kiírta hogy nicns a hajón valami felszerelve, majd egy következő fejlesztésnél már működött. Pedig nem tettem rá semmi újjat. ha pedig Stayputnik Mk1el szeretnék szondát küldeni továbbra sem lehet T vel csinálni semmit, sem pedig Orbit pályát szerkeszteni.
Hogy ezek ismét működjenek mit kell csinálnom?
Szóval ismét csak az x64-el van a gond nahh majd holnap megint nekiveselkedek kössz az infót
Máshol van a gond az épületek alapszintűek míg kintről nézve fullosak (3-as szintűek) és nem is lehet fejleszteni őket. gondolom ez azért van mer nem steamról szedtem le most, vagy másnál is van ilyen ?
Gyorskérdés: hogy lehet megoldani hogy alap szintű épületekkel kezdjek ? mer hiába indítok új cariert nem úgy kezd, és a beállításoknál sem találok opciót hozzá