Ja, alapvetően engem nem keserít el a dolog. Csak Terrawatt-ot akartam felkészíteni, hogy nem lesz rengeteg tartalom csak azért mert 0.25-ről 0.9-re ugrik. :)
Sikerült összeeszkábálnom egyet elég jó konstrukció volt csak kicsit magas felépítmény és még nincs meg az atom meghajtás. így a landolás kicsit nehézkes. és köszönöm a segitséget.
Hát az csak jó hogyha már jönnek a finom tartalom updatek. Mindezt külső szemlélőként mondom és úgy drukkolok a srácoknak. Egyszer olyan kedvemben leszek akkor beszerzem és neki esek megtanulni a játékot. Dwarf Fortressel is így voltam és jó móka volt :)
Hát ha a fejlesztők követik a hagyományt akkor ugye úgy néz ki hogy x.y . Első számjegy release után ha nő akkor a kód komolyabb átírását/fejlesztését szokta jelölni, második számjegy a ficsőr peccsek számozása, 3. szám pedig a hotfixek. 0.9 már biztos bétának nevezhető. Ennyire nagy ugrás sokat ígér, remélem jó sok mindennel megrakják azt a patchet. :)
ja, de ez egy nagy merfold ko lesz, kb. mintha betaba ernenek vagy talan az is lesz egyebkent meg a verzioszamok ne nagyon tevesszeenk meg, azt en is meg tudom emelni akar mikor barmin nem jelent semmit :)
Érdemes a leszállóegységre több tudományos eszközt rakni ugyanabból a fajtából. A Mimnusnak is vannak már különböző területei. Ott szállj le annyi területen ahány készlet tudományos cuccot vittél. Végezz el mindenhol egy garnitúra kutatást és azt vidd vissza. Ha már van laborod, akkor azt a hajót is megépítheted ami a Manley videóban van. Jó sokáig tart, de egy fellövéssel sok pontot össze tudsz szedni.
Jó hír: "We’re pleased to announce that Kerbal Space Program update 0.90 has reached the experimental stage of testing. This is the last round of testing where further tightening is made before the update goes live to the public. Please stay tuned for further updates."
személy szerint én januárra tippelem a naaaagy frissítés megérkezését, de dolgoznak rendesen Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2014.12.04. 00:35:04
Ezért gondoltam arra, hogy közöttünk hátha van aki vágja nagyon mert angolul sajna nem tudok :(
Illetve javasolni szeretném, hogy aki nagyon vágja ezt a KSP-t az csinálhatna oktató videót arról, hogy- hogyan működnek az esetleges módosítások! Személy szerint nem tudok angolul és így nehézkes összehozni egy működő mod kapcsolatot. Pl egy MKS-t (Modular kolonisation sistem) ezért gondoltam rá, hogy aki használ ilyen módokat és tudja is, hogy mi micsoda csinálhatna ilyen videókat biztos lenne rá kereslet. Mit szóltok?
Valaki tud nekem javasolni valamit, hogy lehet a mun és a minmusból minél több sienc pontot kicsikarni?
Ezek a DeltaV értékek, gondolom az optimális értéket mutatják, ettől kevesebből is meg lehet oldani
A mondat első felében mást állítasz, mint a másodikban. Optimálisnál kevesebb nem lehet. Sőt, kézzel az optimális is szinte elérhetetlen, mindenképpen érdemes több deltaV-vel számolni.
Ha gravitációval rendelkező testről akarsz indulni, akkor 1-nél nagyobbnak kell lennie, alatta el sem emelkedik a járműved.
Ez sem igaz, ha nem rakétát indítasz, hanem "űrrepülőgép"-et, elég az 1 alatti TWR, nálam a komolyabbak felszálláskor 0,6-0,7 körül szoktak lenni. Utoljára szerkesztette: Szabolcs92, 2014.12.03. 15:08:08
próbálgatni kell és előbb utóbb, de inkább utóbb rájössz hogy kb. mekkora meghajtás kell valaminek az eléréséhez (de inkább legyen több mer ha ki kel centizni akkor már baj van) és mondjuk sosem használtam ezt a táblázatot se semmilyen segítő progit, de nagyjából be tudom tippelni hogy mihez mit kell aláépítenem.
Ezek a DeltaV értékek, gondolom az optimális értéket mutatják, ettől kevesebből is meg lehet oldani, de akár több is kevésnek bizonyulhat. Mindenesetre az nem befolyásolja, hogy mekkora vagy milyen súlyú a hajód. Tehát egy 10 tonnás probenak és egy 100 tonnás hajónak is ugyanannyi DeltaV kell. Fontos tényező még a TWR (thrust / weight ratio) tolóerő-súly arány. Ha gravitációval rendelkező testről akarsz indulni, akkor 1-nél nagyobbnak kell lennie, alatta el sem emelkedik a járműved. Az űrben már kevesebb értelme van, csak azt határozza meg, hogy mennyi ideig kell használnod a hajtóműveket. Azaz űrben egy kis TWR-el rendelkező hajónak lehet 10 percig kell, a nagynak pedig lehet csak 1-2 percig, ugyanahhoz a manőverhez.
Sziasztok, Nemrég fedeztem fel a játékot és lenne egy noob kérdésem:) Hogy számoljátok ki, hogy mennyi tolóerő és üzemanyag kell egy expedícióhoz? Pl. Kerbin > Mun utazáshoz, illetve Kerbin > Mun > Kerbin útra?
Köszi.
Bop landolás. Sajnos csak landolás után jöttem rá, hogy erről az oldalról nem látszik a Jool :(
A képet sajnos nem tudom berakni. Sztem lehalt a kephost Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.11.30. 21:26:47
Aki használja a Ferram Aerospace Research(FAR) módot, megtudná mutatni milyen rakétát használ, hogy feljuttasson egy műholdat például?
Már lassan napok óta próbálok összerakni egy rakétát, sajnos mindig az a vége, hogy Gravity Turn-nél elkezd forogni vertikálisan mint egy búgócsiga...
Humblestore-ban 3 euróért volt megvehető 2-3 hete :D nagyon sajnálom, hogy akkor nem vettem meg :/
A steamen beindult a karácsonyi akciósorozat. KSP 40%-os akcióval kapható ha érdekel valakit. Bár gondolom az itt aktívan működő fórumozóknak már megvan eredetibe, akinek meg eddig nincs, az nem is akarja megvenni :D
először is legyen megfelelő bolygóegyüttállás, hogy üzemanyag takarékosan tudj menni. ebben segíthetnek a Kerbal Alarm Clock, illetve a Kerbal Engineer modok. illetve nem árt tudni, mi mennyi, ez a táblázat segíthet elérni a célodat. hajtóműveknek mindig az LV-N hajtóműveket javasoljuk, ha stock eszközöket használsz. Ha nem akarsz modokat használni, tanulmányozd ezt az oldalt, hogy megtudhasd, mikor érdemes indulnod. a többi rajtad áll
Voltak probálkozásaim a játékkal az alap dolgokra videokbol kopp fejből rájöttem rájöttem kerbal körüli pályára is tudok állni de mihelyst elakarok indulni másik bolygó felé beállítom a manővert el is kezdek manőverezni de mikor másodjára mikor bolygóra kéne ráállni nincs üzemanyagom! ez ügyben probáltam videókat nézni de ha a videó készítő módot használ akkor már azokat nem bírom elérni a stock cuccok meg semmire nem jók esetleg mit szúrhatok el! Valaki irott formában tudna nekem leírást adni akár alap akár módok használatával hogy mit kéne beépítenem egy hajóba hogy azzal akár sikert is el tudjak érni
Hogy lehet FAR móddal rakétát fellőni? Csináltam egy 1.25-ös műholdat, raktam rá kupolát is az áramvonalasság miatt, majd egy jó kis rakétát pattintottam alá, aztán amikor elérte a 800m/s környékét egyszerűen darabjaira robbant. Hiába kötöttem ki a műholdat, valahogy inogni kezdett.
egy kicsit ismét felelevenítettem a régi tudásom és ismét csak tesztelgetni támadt kedvem úgyhogy kipróbáltam hogy mekkora sebességet lehet elérni Jet hajtóművel a kerbál légkörében és végül odáig jutottam hogy 2513 m/s el mentem 54000 m-es magasságban, afelett már nem tudtam gyorsulni ha meg túlságosan levettem a teljesítményét akkor lassulni kezdett már. sajna ez a határ, pedig azt reméltem hogy csupán Jet hajóművel el tudom hagyni a kerbálnak a vonzáskörzetét valakinek esetleg sikerült már ijesmi ?
A legolcsóbb mindenképpen ssto-val, azzal én 20t hasznos teherig jutottam el, tehát 60t-t én 3 részben vinnék fel.
tényleg nem tesztelte valaki hogy mondjuk egy 60t -ás elemet hogy olcsobb feljuttatni? 2 részben vagy 1 alkalomból ? meg ez hogy változik ? mer ahogy észrevettem nem arányossan nő az üzemanyag menyisége és a feljuttandó tömeg nagysága lényegében hol van az a pont ahol már olcsóbb felvinni 2 részletben mind egészben.
nekem 72 tonna volt a maximum. még 0.23 során, azóta nem építettem nagyon nehéz szállítmányt.
Huh bakker tényleg. De hülye vagyok xD Amúgy elvileg 277t hasznos tömeg, de csak tipp. Ez tűnik a legnehezebbnek. Ha nem baj nem nézek végig mindent. Gondolom ennél jóval nehezebb holmikat is lőttek már ki xD
a feljuttandó egységet a kilövő állomásra teszed majd átváltasz rendszer nézetre (amikor a pályát szoktad nézni) és ott jobb oldalt ugyanúgy meg lehet nézni a bolygóknak az adatait mind a halyóét (mindig a kijelölt egység adatait írja)
Szép madárkák. Nekem a repülőgép építés valahogy nem jött be. Maradok a rakétáknál. Nyers erő előbb utóbb mindent felvisz :D
Én RAPIER hajtóműves kiépítéseket szoktam próbálgatni.
Az alábbi változat kb. 2t teherig használható jól. Üzemmódváltás kb. 1750m/s surface speednél 25000m felett.
Itt éppen egy 1,3t tömegű modult oldott ki.
Ennél nagyobb terhekre a négyhajtóműves kiépítések az igaziak. Először kisebb gépekkel fokozatosan kell kiismerni a legjobb repülési profilokat, aztán érdemes nagyobbakat építeni
Attól függ, mekkora műholdat akarsz :) Tipikusan 2-4-8 rapier a legjobb választás, de kisebb műholdak felvitelekor a 2 turbojet + 1 atomic is jó lehet. Ha meg messzebbre akarsz jutni, akár mind a 3 hajtómű egyszerre alkalmazható, én pl minmus köré ezzel vittem műholdat (remélem, nektek is működnek a linkek): kép1kép2 A 2 turbojet és 2 rapier (air-breathing-gel) vittel fel a repülőt kb 20-22 km-ig, onnan bekapcsoltak az atomok, majd mikor kezdett elfogyni a levegő, előbb átkapcsoltam a rapiereket closed cycle-ra, majd kikapcsoltam a turbojetet. Ha jól emlékszem, mikor az apoapsis elérte a kb 60 km-t, kikapcsoltam a rapiereket is, onnan végig atommal mentem.
Ahogyan a bolygó megközelítése sem, alig fél percen múlt az ütközés. De én bolond mitől is féltem? Hát Jeb volt a pilóta. Nem lehetett baj :D
És végül sikeres landolás+adatgyűjtés. A nagy csapat balról jobbra: Bob, Jebediah, Kirk
Srácok kérdezhetek valamit? :D Hogy kell SSTO-t építeni?
Egyszerűen nem tudok olyan űrsiklót építeni, amely stabil 100k Kerbin orbitra képes műholdat állítani. Mely hajtóműve(ket) érdemes használnom? B9, KW alkatrészek is játszanak. :)
A második stage-en halál felesleges a 4 atomhajtómű..
Feltéve, hogy fel tudsz lőni akkora hajót, ami megjár egy ekkora utat egy szuszra. Sajna én nem tudok akkora hordozót építeni és fellőni, ami felvisz egy olyan egységet, ami képes pl elmenni a Duna-ig, ott landolni, majd hazatérni.
Bolygóközi utazásoknál a leginkább üzemanyagtakarékos megoldás a direkt út.
121km-es Kerbin körpályáról a Duna felé 1060m/s gyorsítás elég.
Ha útba akarsz ejteni egy Minmus körül keringő állomást, akkor pályahajlás korrekciókkal legalább 920m/s gyorsítás kell a Minmushoz vezető pályához; ami után kb. 150-160m/s gyorsítás kell a Minmus köré fékezéshez, majd ugyanúgy 150-160m/s kell a Minmustól elszakadáshoz és ekkor még tovább kell gyorsítani. A Duna az Eve és a Jool felé további extra macera, hogy a Minmus eltérő pályasíkban kering.
Nem volt nagy dolog. Ha jobban megnézed, az alapja egy rakéta 4db nagy, 4db közepes és 1 db kis dokkoló egységgel ellátva. Erre csatlakoztattam rá egy újabb rakétát. Ezeknek a tartályai jelentik most már a benzinkutat.
kamov: a Minmus köré azért tettem állomást, mert így a Kerbintől elszakadáshoz szükséges üzemanyag-mennyiség jelentősen csökkenthető. Nem mindegy, hogy 3perces égetés kell, vagy 4-5mp. Nekem egyelőre nem az a célom, hogy egy bolygóra többször leszálljak, hanem hogy minél több bolygóra érjek el legalább 1x.
Na ha már ilyen kihalt szombat este a fórum, akkor jöjjön egy kép tőlem, nektek :)
KSS-Minmus Űrállomás (állandó legénység száma: 4) a rácsatlakozott hordozóval és landerral, Minmus körüli pályán, elől Jeb repked, háttérben a Minmus, a Kerbin és a Mün.
Hali kis segítséget kérnék ha a stemaról telepetitem a ksp akkor hol találom a játékot hogy bemásoljam a módokat?
Nálam az MechJeb telepítése után fordult elő 1-2x, hogy kidobott valami hibával. De mostanában nincs vele gondom.
Nekem nem szokott kilépni (remélem nem most szóltam rá ),csak a Kerbal Engineer Redux és a Docking Port Alignment Indicator van fent.Az utóbbi csak pár napja van bent,de nem okozott még semmi katasztrófát. Utoljára szerkesztette: pingex, 2014.11.20. 22:00:43
Adott egy vezérlőegység, alatta egy üzemanyagtartály, az alatt egy hajtómű. Ha a tartály köré szimmetrikusan elhelyezek 4 dokkoló egységet és azokra dokkolok be 4 tökéletesen egyforma és szimmetrikus leszállóegységet, akkor ilyen formában fogok tudni vele gyorsítani, vagy a dokkolóknál szét fog szakadni az egész? Tolni ugye nem lehet semmit dokkolva, mert irányíthatatlan lesz. Vontatónál viszont érdekes lenne több egységet egymás után kapcsolni.
A szimmetria nagyon fontos a repülésben.Két lehetőséged van: 1.Szimmetrikus darabonként felviszed őket,és ott dokkolod. 2.Javíts a szimmetrián,tegyél bele Reaction Wheel-t,vagy RCS-t így jobban tud majd korrigálni. Ha küldenél egy képet,könnyebb lenne megmondani,hogy javítsd.
heló! Az lenne a kérdésem, hogy tudok jó állomást építeni? Építettem egy olyan kombót, hogy egy hajtúmű rcs tankokkal napelemekkel arra egy lander podot és arra rá egy 4 es elosztót dokk portokkal ezzel szemben helyeztem fel egy kutato labort és egy parancsnoki modult egyben. meg oldalra egy landolo egységet és nem lehet vele repülni mert billeg összevissza a szerkezeti integritást hogy lehet jol alkalmazni?
Nemtom. Jól nézett ki :D De lehet, hogy egy picit könnyebb így.. Ez a lander asszem kb 2800 deltaV-t tudott volna, ha megmarad a hajtóműve :D