Lehet egy hülye kérdésem? Ezzel a sok gyűrű tartállyal jobban kijössz üzemanyagból és tömegből, mintha 3 nagyot tennél fel? vagy csak egyszerűen jobban tetszik?
Nagyjából ilyen lehet, persze ez csak animáció. :) Több 10-1000km távolság lehet egy-egy nagyobb meteor között. A kisebb objektumok persze sűrűbben vannak és egy olyan is bőven lenullázhat egy űrhajót. :)
Az aktuális karrierben másodszor ragad ott Jeb egy bolygón.. Kész van a srác. Most épp a dunára próbált leszállni, de helyismeret hiányában 7000m-en sikerült letennie a gépet tengerszint felett, így a touchdown némileg felkészületlenül érte.. :D Legalább ezúttal maradt egy podja napelemmel meg antennával, így nem lesz annyira uncsi a 15 év amíg érte jönnek :DDD
Azt hiszem, hogy a valóságban a gyűrűt alkotó meteorok között bőven van akkora hely, hogy egy űrhajóval kényelmesen átlehessen menni rajta. Nem olyan sűrűn vannak, mint például ahogy a Star Wars-ban ábrázolják.
Na igen, épp ezért gondolkodtam, hogy egy fél orbitod van, hogy a gyűrű felülről a gyűrű alá csökkentsd a periapsist, ha túl akarsz élni... nem egy egyszerű dolog. Egyáltalán kivitelezhető? Ha el akarsz jutni a bolygó légkörébe mindenképp át kell jutni rajta. A Szaturnusz elég extrém példa, ott a gyűrű a wikipédia szerint >110 000 km kiterjedésű... (from 6,630 km to 120,700 km above Saturn's equator) Gondolom igazából csak deltaV kérdése :) @Sötétbarom: ha nem látod, attól még kilyukasztja a hajót, ha keresztezed, nem? :) Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2014.11.20. 01:51:01
Azért (a valóságban) az űrben a por is tud komoly kellemetlenségeket okozni, ha megfelelő sebességgel csapódik az űrhajónak. És azt hiszem egy 3000m/s-os érkezési sebességgel kb szitává lőne :D Azért szerencsére a KSP-ban nem minden úgy működik, mint a valóságban :)
Mellesleg a keringési pályát teheted magasabbra és alacsonyabbra is a gyűrűnél. Ahogy Lyobag írta a gyűrű maga lehetne egy "tuti halál" zóna (ami végül is a valóságban is kb az lenne szerintem).
Sziasztok! Van egy fura bug a játékomban. Amikor Kerbin légkörben tevékenykedek, búgást hallani végig a háttérben, olyan mint amikor a mikrofont fújja a szél. Esetleg van valami ötletetek hogy mi lehet a baj? A verzió: 0.25 Előre is köszönöm. :)
Az megvan, hogy a gyűrű az csak ilyen messziről gyűrű? Ha benne vagy, nem is látod.
szerintem nem megoldhatatlan, csak nehézkes. egyszerűbb lenne a gyűrűt tiltott zónaszerű ködönként megoldani, mikor berepülsz a tiltott zónába, kampec. túl sok objektumból kéne állnia különben, amit már egy gép se bírna kezelni
Lehet, hogy az űrkutatás topicba kellett volna feltennem a kérdést, de a gyűrűs bolygókkal kapcsolatban felmerült bennem, hogyan lehet alacsony pályára állni körülötte? Mert ugye a gyűrűn mindenképpen át kell haladni az orbitnak, bármilyen inklinációjú... Egy megoldás lehet, hogy vannak nagy rések az egyes gyűrűkben/között, fokozatosan lehet csökkenteni a magasságot résről-résre haladva? A gyűrűn ugye nem egészséges áthaladni pl a Szaturnusz esetén, mert vannak benne egészen nagy részecskék (cm - m tartományban is). Ugyanakkor más bolygóknál a gyűrű csupán por, így ott nincs probléma.
Ez mire jó? Azt értem, hogy ez Jeb agyának a mechanikus másolata, stb stb stb, de mi az a sok minden, amit be lehet rajta állítani?
Terveznek,további bolygókat,legalábbis úgy válaszoltak rá a fejlesztők,hogy "talán",én elég valószínűnek tartom.Azt nem tudom hogy lesz-e gyűrűje,és ha igen hogyan oldják meg,mint látványelem,szerintem lesz,de nem ígérhetek semmit.
Ike landolás egy kissé sötét, de (szerintem) nagyon jól sikerült képpel megörökítve.
Remélem a visszatérés is sikeres lesz :D
Nem tudjátok terveznek esetleg olyan bolygót betenni a játékba, aminek van "gyűrűje"? És ha igen, akkor Joolhoz hasonló gázbolygó lesz, vagy "landolható" téma?
És tényleg :D kösz. Valamiért biztos voltam benne hogy eddig így mentettem a képeket,de pár hónap kihagyás után mégsem volt jó.
Az lenne a problémám,hogy hiába nyomom meg a print screen gombot,nem menti el a képet a Screenshots mappába.Igen,próbáltam már az Fn gombbal,és a nélkül is de semmi.Ha paintbe rakom be akkor jó,csak az úgy sokkal hosszabb mindig kilépni,elminteni.
nem lehet hogy a hajtómű egy másik elem felé néz és ijenkor nem tudna mozgatni. mind amikor valami belóg mögé és ijenkor ara fejti ki az erőt (nálam már volt ezzel gond) hajtóműtől teljesítményétől függően van egy távolság amin bellül nem szabad mögé helyezni semmit
Én is visszahoztam Jebet. Újratervezés után teszek még egy próbát
Végül csak a legénységet hoztam le. A hajó ottmaradt.
Az jutott eszembe, lehet hogy az összekapcsolt egységek SAS és/vagy RCS rendszere hülyül be ha a Command Podjaik nem egy tengelyen helyezkednek el. Nálam ugyanis a megmentendő hajó oldalán volt a dokkoló, ezért iránya mindig merőeges volt a mentőhajóéra. Utoljára szerkesztette: drakulalugosi, 2014.11.16. 23:10:19
Nem. Ahogy írtam egy vontatóval vinném a landert. Ez a vontató már egyszer elment a Duna-ra és vissza. Ergo nem lehet hajtómű gondja. Mindegy a projekt megfőtt, mivel amikor sikerült végre elindítani az egészet, össze-vissza rángatózott, szóval ebben a formában nem lesz jó. Újra kell tervezni az egészet... Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.11.16. 21:51:13
Az irányítás helyének megváltoztatása (A vontatón lévő Unit lett kiválasztva) megoldotta a gondot. Úgy 3percig. Most már megint nem gyorsul bármit csinálok...
Igen, nálam is dokkolás után jelentkezett a probléma. A vontatómhoz csatlakoztattam a lander egységet. Végül találtál rá valami megoldást, vagy annak a hajónak(hajóknak) ott annyi volt?
Nálam van fenn mod, de csak a MJ. Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.11.16. 20:27:20
Találkoztam. Semmilyen mod nem volt fent. Nálam két hajó összekapcsolása után jelentkezett a hiba. Az egyiknek összekapcsolódás után kellett volna lehozni a másikat, mert elfelejtettem ejtőernyőket rakni rá. :-) . Az összecsatlakozás után - mint lentebb írtad - sehogy sem lehetett növelni a sebességet. Csak találgatni tudok. Talán nem állítottam át "az irányítás helyét" a megfelelő Command Podra?
Találkoztatok már olyan hibával, hogy valamiért nem lehet növelni a sebességet? Minmus körüli pályáról indulnék, hajtómű ON, tolóerő fel, csapnak is ki a lángok szépen, üzemanyag fogy, de a sebesség(és a térkép szerinti pályavonal) nem változik. pedig Minmus körülről aztán nem kell nagy teljesítmény...
Milyen módokat javasoltok a játékhoz? Mi a neve annak aminél szükség van levegőre, élelemre?
Na nekem is megvolt az első sikeres Duna utazásom, sajnos a nagy izgalomban elfelejtettem képet készíteni :( De legalább a vontató űrhajó jól vizsgázott :)
Szasztok! Rendszer újrahúzása végett elvesztek régi KSP modjaim. Space portot néztem de teljesen átalakult és egyszerűen nem találok semmit. 3 mod nagyon kellene. Orosz csomag, Amcsi csomag, és a repülőgép fények.
Csak moddal kell oxigén, kaja meg ital, én úgy játszom, de alapból semmi nem kell nekik, mindent túlélnek
Nálam Jeb már Mün körüli pályán is töltött pár évet. Egy rutin tudománypont gyűjtő körúton történt. Az egyik leválasztott asparagus lépcső telibe lőtte a gépet és szinte teljesen megsemmisült az egész, ráadásul zuhanó pályára állt. Jebnek jetpackkel sikerült visszahoznia magát keringő pályára, de akkor már nem volt kedvem érte menni. Egy Jool rendszerbe küldött felderítő misszió után jutott eszembe, h hoppá szegény ott ragadt az űrben. A mentés végül totális sikerrel zajlott. A tudósok nem értették, hogyan élhette túl eddig, aztán rájöttek, h egy fekete lyuk lehetett a közelben, ami miatt neki a kaland csak pár óráig tartott. A család kitörő örömmel fogadta a hazatérő hőst. Kermanné csak egy mondattal nyilatkozott: "pedig volt 1milliárdos életbiztosítása". Majd a meghatottságtól elsírta magat.
Amikor közel vagy, kb 1 km-en belül, akkor nullázd le a célponthoz viszonyított sebességedet. Utána már közeledhetsz az űrállomáshoz.
Etetni is kell őket legalább? Időnként fogom magam és végig olvasom a topicot a mókás sztorik után kutatva, jómagam nem toltam, de ötletes game. Kerbalok Bear Gryllsje lesz ez a Jeb, azt leszámítva hogy a kopár semmin nehéz vacsit fogni. "I better drink my own piss"
Persze hogy. It's Jeb. Mondjuk kicsit megsértődött, hogy a hajón, ami 3m-re tőle landolt nem volt senki, csak egy üres kapszula.. :D Azóta már úton van a Duna felé, hátha ott is ott ragad egy időre xD
LoL, nálam most karrierben hajszál híján túlélt egy iszonyatosan elbaszott holdraszállást (suicide burnt elnéztem 8 másodperccel :DDD), és néhány héten keresztül vigyorogva ácsorgott egy kráter alján, várva a felmentősereget :DDD A hajójából maradt egy darab láb, egy tank, meg egy docking port :D Mondjuk Jeb kemény arc, pont leszarta az egészet. :D Katapultált, és jetpackkel mentette a menthetőt..
Tudna valaki segíteni hogy ha szeretnék dokkolni az űrállomásomra egy újabb egységgel azt hogy vitelezzem ki? Sokat próbáltam nagy nehezen megközelítettem 1km-re de utána követem a rózsaszín jelet amivel egy ideig közelít aztán távolodok, közbe folyamatosan korrigálok és van egy olyan érzésem hogy pörgök körülötte...
Rutin művelet? Mond ezt Bill Kerman-nek, aki kb. 27x halt meg az első aszteroida kutató szondám felbocsátási kísérleteiben.
(Jeb lett volna az áldozat, csak ő éppen az űrállomáson tartózkodott)
Megborzong az ember, ha elképzeli, hogy akár millád éve is utazhat egy ilyen üstökös és az emberi években mérve "semminek" érzi magát az idő végtelenjében, pedig vágyódik arra, hogy együtt öregedjen a világűrrel. Utoljára szerkesztette: ximix, 2014.11.12. 22:36:07
Bizony fantasztikus eredmény :) Rendesen remegett a gyomrom egész délután, amíg vártak/vártunk az infora a landolás sikerességéről :D Remélem sok-sok szép képet publikálnak még, bár az eddigi album se semmi.
Mellesleg én az előbbi meló utáni zuhany közben döntöttem el, hogy csinálok egy ROSETTA küldetést. Csak úgy a magam szórakoztatására :)
Ez a videó pedig nagyon jól sikerült szerintem :D Rosetta mese Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.11.12. 20:33:03
:) bizony, nekem nagyon tetszenek a már publikált Rosetta képek !
Esetleg csinálhatnánk egy ilyen kihívást, hogy minimális alkatrésszel ki milyen landert tud egy aszteroidára letenni. Nem kell, hogy verseny legyen, csak a beküldött alkotások kedvéért! :)
Ad egy csomó új modult, amiket kutató űrállomássá lehet összerakni, új küldetéseket is ad. A nehéz benne, hogy sok modult kell összekapcsolni, hogy elkezdje a kutatást. De benne van a leírásban is:
This mod adds several large parts designed to be integrated into a permanent space station: the Science Lab, the Zoology Bay, the Cyclotron, and the Spectrometron. These heavy parts provide facilities for performing experiments. Experiments are held in small, light pods that you can dock with your space station, execute, and bring back to the surface for Science points. The Spectrometron uses the Cyclotron to analyze Surface Samples that you've brought into orbit, and allows you to transmit the data home for full value. In addition, there are tanks for storing Kibbal for the Zoology Bay. Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2014.11.11. 19:12:32
Hát az előbb azt hittem, kiugrok az ablakon... Több órányi rajzasztalnál (VAB-asztalnál :) ) való szenvedés után végre Kerbin körüli pályára sikerült állítani az űrállomásom első két részét összesen 70t tömegben és 400ezer pénz költséggel, nagy nehezen dokkolom éééés fordítva szereltem fel a senior docking portokat.... áááááááááááááááá Kezdhetem elölről... Igazából csak nekem nagy bosszankodás, mert messze ez volt a legambiciózusabb projektem eddig :)
Tudok dokkolni nem azzal van a baj. csak reméltem, hogy programmal gyorsabban meg tudom oldani :) Köszi azért Utoljára szerkesztette: vemyke, 2014.11.08. 17:03:53
Mechjeb. De kézzel gyorsabb leszel, ha a célhajót beállítod, hogy egyenesen "felfelé" nézzen (a navball kék félgömbjének közepe) és azzal a hajóval amivel dokkolni akarsz csak "lefelé" kell nézel (navball barna félgömb közepe). Így csak a célpontjelzőt kell középre hozni és máris jó szögben áll a két hajó egymáshoz képest.
Elég viccesek, de már várom! Ha jól emlékszem, akkor az épületek fejleszthetőek lesznek, és ezek szerint a pajtából és lakókocsiból indul a kerbal űrprogram :D
Kb egy ev kihagyas utan most kezdenem ujra a jatekot. A kerdesem az lenne, hogy itt tobben beszeltetek aszteroidakrol, es ezek alapbol benne vannak a legujabb verzioban, vagy kulon kell felrakni valami mod formajaban?
Ha nem sikerül nem kell aggódni! Időnként másnak sem:
Sziasztok! Azt akarom megkérdezni, hogy mik a terveik a ksp-vel? Mármint folyamatosan fejlesztik ezt tudom de pl lesznek benne más naprendszerek esetleg más fajok is? vagy marad ez a szisztematika?